Goed van je. Zou ik nooit durven! Ik zal wel te mensenschuw zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:48 schreef Waterdrinker het volgende:
Het is geregeld voor nu, morgen (hopelijk) een update.
Ik zit ook half met 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen'.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
Goed van je. Zou ik nooit durven! Ik zal wel te mensenschuw zijn
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:27 schreef SpecialK het volgende:
Zit je in het daklozenhotel op de Boerhaavestraat, TS? (Daar werkt mijn vader)
Daar gaat je heldendaad van vandaagquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef Waterdrinker het volgende:
Hij had inmiddels ook al een vriend gevonden die mee wilde en die gaat nu met hem mee dus.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar gaat je heldendaad van vandaag
Maar ondanks dat: held![]()
![]()
Ik dacht het al aan je posts te zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met mij mee. Ik spoor ook niet helemaal
Laten we volgende week maar een middag prikkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik dacht het al aan je posts te zien.
Wanneer gaan we?
Komt goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Laten we volgende week maar een middag prikken
Ik eerstquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Laten we volgende week maar een middag prikken
We hebben een nieuwe FusionFreakquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb TS gevonden hoor jongens.... R&P / Geaardheid en de kick hebben bij geslachtsgemeenschap is er niet....
Hij heeft het blijkbaar drukker met andere 'zaken'
Nou nee hoor ik ben heus niet druk met andere zaken en verder dan dat zit ik nu bij een crisisgroep voor mensen met een complexe problematiek a.k.a laag verstandelijke handicap.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb TS gevonden hoor jongens.... R&P / Geaardheid en de kick hebben bij geslachtsgemeenschap is er niet....
Hij heeft het blijkbaar drukker met andere 'zaken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |