Tis gewoon lastig om geen ondersteund iemand naast je te hebben, gewoon iemand die je gewoon steuntquote:
Hoe kan iemand die jou totaal niet kent je steunen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef SecondS het volgende:
[..]
Tis gewoon lastig om geen ondersteund iemand naast je te hebben, gewoon iemand die je gewoon steunt
Manquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die jou totaal niet kent je steunen?
Ik weet niet eens of je een man of vrouw bent.
Er gewoon voor iemand zijn, lukt toch wel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die jou totaal niet kent je steunen?
Ik weet niet eens of je een man of vrouw bent.
>>> FHF?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er gewoon voor iemand zijn, lukt toch wel?
Dat is wat veel gevraagd tegenwoordig helaas..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ik weet wat er ongeveer speelt wil ik er graag voor iemand zijn, maar ik weet NIKS.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lang verhaal die ik nu kort probeer samen te vatten.quote:
Bedoel je dat jij een troll is of dat hij echt hulp nodig heeft?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Catch22- het volgende:
Check zijn pohi. Deze jongen heeft heel hard hulp nodig
quote:
Daar zijn sowieso stichtingen/hulpverleners voor. Al is het ERG kort dag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef SecondS het volgende:
[..]
Lang verhaal die ik nu kort probeer samen te vatten.
Moeder heeft last van psychische problemen en ik ook. Daarom reageren we het op elkaar af. Soms is de druppel zó hoog dat we geen uitweg weten.
Heeft moeder de politie gebeld, GGD/vangnet was ingeschakeld en die hebben me naar HVO gebracht. Dit was als overbrugging bedoeld voor één nacht.
Morgen heb ik een afspraak bij de GGD om 10:00 uur. Maar ik sta er helemaal alleen voor. Niemand die ik ken en niemand die samen met mij mee kan om samen te kijken naar een oplossing..
Dan nog kun je er voor iemand zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als ik weet wat er ongeveer speelt wil ik er graag voor iemand zijn, maar ik weet NIKS.
Ik ben morgen heel toevallig in A'dam maar ik heb al (zakelijke) afspraken, sorry..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef SecondS het volgende:
Als je me verder dan dat niet gelooft, stuur je me een PM. Dan vertel ik alles.
En soms open ik lelijke topics, maar dat is eig. echt bedoeld bij melige buien, die heeft iedereen toch wel eens?
Oh well, toch bedankt voor je aanbod.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben morgen heel toevallig in A'dam maar ik heb al (zakelijke) afspraken, sorry..
Ik las het, maar dan kan ik dus niet.. Dat red ik niet met mijn afspraken. Als je het zou kunnen verzetten naar de middag wellicht wel. Maar ik ben geen expert of zelfs maar ervaringsdeskundige in dit soort zaken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef SecondS het volgende:
[..]
Oh well, toch bedankt voor je aanbod.
Tis om 10:00 verder
Vage mensen? Op FOK!? Ik ben ze nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Waterdrinker het volgende:
Mits het allemaal serieus is enzo. Ik weet het niet, het blijft wel FOK! waar ook genoeg trollers en vage mensen op zitten.
Maarja, check je DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |