Er mogen alleen dieren in de OP.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
Oh nee, een vrouw in de OP, haal weg!!!!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
ik kan mijn arm 360 graden draaien.Leuke arm !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
omg FOK! deed net niet in de trein en toen ging ik helemaal hysterisch doen en bijna huilendacht dat ik een permaban had enzulks omdat andere site's t wel deed en omg
Kind, rot toch eens een flink eind op. Er is helemaal niks mis met mijn spelling. Gebrek aan hoofdletters komt door luiheid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
Een of andere onzin post van Ezell hoort hier, maar ik heb geen zin om te zoeken en te quoten met het brakke internet in de trein:
Je hoort zinnen te laten beginnen met een hoofdletter en te laten eindigen met een punt. Hoe heb jij ooit je Nederlands gehaald?
TerugVindQuote voor LB.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kind, rot toch eens een flink eind op. Er is helemaal niks mis met mijn spelling. Gebrek aan hoofdletters komt door luiheid.
Omg, geen hoofdletters. Ga eens vlug naar het mbo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
omg FOK! deed net niet in de trein en toen ging ik helemaal hysterisch doen en bijna huilendacht dat ik een permaban had enzulks omdat andere site's t wel deed en omg
ja omgquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, geen hoofdletters. Ga eens vlug naar het mbo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, is mij te prijzig. Je krijgt een afgelikte boterham van mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee als je dms lekt dan ben je lekker wou je zeggen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]Kan 'm niet bekijken in de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook.
Jij lekte ook. gr.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee als je dms lekt dan ben je lekker wou je zeggen
Hai gekkerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Ik ben vreemder dan jullie denken, gr gr.
Vreemd dat zoiets blijkbaar 'mag' danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij begon idioot
het was maar goed dat het een grapje was
grrrrr, wat een genotquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Ik ben vreemder dan jullie denken, gr gr.
Het gaat goed met mij, met jou ook wel toch?quote:
quote:
ik had zelf gezegd dat er niks tegen gedaan hoefde te worden hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd dat zoiets blijkbaar 'mag' dan
Ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had zelf gezegd dat er niks tegen gedaan hoefde te worden hoor
of is dit nu ook lekken
Mooi zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij, met jou ook wel toch?:
[..]![]()
Dan ben je wel erg coulantquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had zelf gezegd dat er niks tegen gedaan hoefde te worden hoor
of is dit nu ook lekken
Fijn!quote:
Eitje bakken waarvoor?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik nu al een eitje bakken of zou ik wachten!!
Wat te doen! Wat te doen!?
Wachten tot 03:00 uur!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef Spatieloos het volgende:
Go for itquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef Spatieloos het volgende:
langs de mac donalds..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef Spatieloos het volgende:
voetbalquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
Noem eens een gespreksonderwerp waar je het met iemand over kan hebben. Soms heb ik van die momenten en dan weet ik helemaal niets meer te zeggen, terwijl ik niet erg verlegen ben.
Seks en eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
Noem eens een gespreksonderwerp waar je het met iemand over kan hebben. Soms heb ik van die momenten en dan weet ik helemaal niets meer te zeggen, terwijl ik niet erg verlegen ben.
Net nog geweest, oh wat ben ik een dikzakquote:
Nee hoor, zolang hoeft het toch niet te duren?quote:
Eeeet je pizza.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lust bijna niks anders, ik heb honger en ei is lekker.
JA dit heb ik dus heel vaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Toto69 het volgende:
ouwe vogelzoekers geile kikkers hazen koeien penissen hangoren stierenklen
Kleurenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
hoiquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Toto69 het volgende:
ouwe vogelzoekers geile kikkers hazen koeien penissen hangoren stierenklen
Open vragen stellen, goed luisteren, en open antwoorden geven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
quote:
IDD, ik lust geen pizza!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lust bijna niks anders, ik heb honger en ei is lekker.
- zomerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
Dude, het enige wat ik hoef te doen is zitten en anderen afkraken.quote:
Alsnog moet je op school zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, het enige wat ik hoef te doen is zitten en anderen afkraken.
Mijne blauw, symboliseert mooi weer en mooie zeeënquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingskleur?![]()
Mijne is groen
Pannenkoeken, poffertjes, eieren, chocolade, het meeste vlees, aardappelen (gebakken/gefrituurd), pistache nootjes, fruit en popcorn en ijs. Ja dat was het wel zo'n beetje :/quote:
Laatste keer 'gym' morgen, dus zo erg is het allemaal niet.quote:
ast welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
nu ik eraan denk, zouden de metro's nog rijden om kwart over 12/half 1?
anders kom ik niet thuis
Nee, je moet kruipen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
anders kom ik niet thuis
Daar heb ik echt geen verstand van.quote:
Eten zou kunnen jaquote:
Goeie! Ik ga een kleurplaat voor haar maken. Vindt ze vast leuk.quote:
Dat doe ik automatisch al vaakquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Open vragen stellen, goed luisteren, en open antwoorden geven.
- Al over gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
- zomer
- school (nieuwe studie?)
- werk (of die dat überhaupt doet en dan waarom)
of zo
En de rest van al dat lekkere eten lust jij niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pannenkoeken, poffertjes, eieren, chocolade, het meeste vlees, aardappelen (gebakken/gefrituurd), pistache nootjes, fruit en popcorn. Ja dat was het wel zo'n beetje :/
volgens mij welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
anders kom ik niet thuis
Kan even niks verzinnen, maar vast een paar dingen vergetenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En de rest van al dat lekkere eten lust jij niet?
neequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
esell omg ik ben in utrecht zegt eens even gedag
- zomerplannen (bijv. op vakantie ja/nee)quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
- Al over gehad
- Al over gehad
- Ze werkt nog niet krijgt alles van papa en mama (Verwend, daar komt dat karakter vandaan.)
Nu heb ik zin om te zeilen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijne blauw, symboliseert mooi weer en mooie zeeën
Ze gaat niet op vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
- zomerplannen (bijv. op vakantie ja/nee)
Ik moet om 7 uur opstaan, ik heb geen zin om te gaan en ik ga niet meer dan drie uur scooterrijden.quote:
Zaterdag 17:00, kan niet wachtenquote:
ik rijd nooit snachts met de metro. dit is eenmalig dat ik zo laat met de trein ga.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zou ik niet doen hoorik maak maar 1 keer per jaar gebruik van OV voor de rest auto en taxi
Lijkt me eng, heb wel eens gehoord dat dolfijnen aan groepsverkrachtingen doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik om tussen de dolfijnen te zwemmen!
Really?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kijk niet op een kratje meer of minder
Minpuntje aan jou als we een relatie hebben dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur opstaan, ik heb geen zin om te gaan en ik ga niet meer dan drie uur scooterrijden.
Dan pasquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag 17:00, kan niet wachten
- laat haar wat verzinnen, gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze gaat niet op vakantieGenoeg tijd om bij mij langs te komen dus of andersom. Genoeg tijd om te vullen met gespreksmateriaal.
Laat maar danquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me eng, heb wel eens gehoord dat dolfijnen aan groepsverkrachtingen doen.
Beroeps alcoholistquote:
Zij neemt vaak het initiatief om langs te komen, maar een onderwerp verzinnen doet ze niet erg snel. Maar wel goede tip, dankjequote:
http://www.vice.com/nl/re(...)ieren-hier-is-waaromquote:
Sla hem!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
er zit zo'n gozer achter mij, nu ben ik bang dat die ziet dat ik aan t fokken ben. wat nu?
ah en als de metro niet rijd moet je een taxi pakken of een pokke end gaan lopenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik rijd nooit snachts met de metro. dit is eenmalig dat ik zo laat met de trein ga.
Ja soiets denk ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)ieren-hier-is-waarom
Gevonden
Maar er zijn vast ook wel lieve dolfijnen, en je moet er gewoon met 1 zwemmen met wat begeleiding er bij ofso.
Ook dan had ik keihard nee gezegd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Minpuntje aan jou als we een relatie hebben dus.
Gewoon vragen 'wat is jouw username?'quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
er zit zo'n gozer achter mij, nu ben ik bang dat die ziet dat ik aan t fokken ben. wat nu?
rotterdam alexander naar capelseburg is wel een pokke-end, ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah en als de metro niet rijd moet je een taxi pakken of een pokke end gaan lopen
Steek een mes in zn nekquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
bel mamaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
rotterdam alexander naar capelseburg is wel een pokke-end, ja.
taxi, geen zin om geld aan uit te geven.
Maar tijdens het bellen gaat Fok!ken lastigquote:
dat is zeker een end lopen. Kan je dan niet beter in capelle uitstappen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
rotterdam alexander naar capelseburg is wel een pokke-end, ja.
taxi, geen zin om geld aan uit te geven.
Ik acht die kans kleiner.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ik acht de kans dat wij ooit een relatie krijgen 0,000000000000000001%.
Das niet niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ik acht de kans dat wij ooit een relatie krijgen 0,000000000000000001%.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ik acht de kans dat wij ooit een relatie krijgen 0,000000000000000000%.
Oh. Waar komt die '1' vandaan dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Ik kijk wel joh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is zeker een end lopen. Kan je dan niet beter in capelle uitstappen?
godzijdankquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dit had ik niet in mijn spreekbeurt in groep 6.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Spatieloos het volgende:
Als mannetjesdolfijnen seks willen dan gaan ze samen op pad om een vruchtbaar vrouwtje te stelen van een andere groep dolfijnen (een zogeheten ‘zucht’). Zodra ze dit vrouwtje ontvoerd hebben proberen ze haar te verleiden, maar mocht ze niet onder de indruk zijn van hun synchroonsalto’s en er vandoor probeert te gaan, dan komt zo’n hele zucht mannetjes achter haar aan om haar te bijten en in elkaar te slaan met hun vinnen. Vervolgens wordt ze vastgehouden en moet ze maandenlang de rol van seksslaaf vervullen voor de hele zucht. En als ze uiteindelijk een kind heeft gekregen dan willen ze meteen niks meer met haar te maken hebben (dus als ik Ed Hardy was zou ik overwegen een filiaal in de oceaan te openen).
Kut dolfijnen
Hij wil je!quote:
Er is nog altijd een kans dat ik mentaal van het padje ga.quote:
Geen wonder dat je geen 10 had.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, dit had ik niet in mijn spreekbeurt in groep 6.
Daarop moet ik dus vooral focussen. Dankje voor je tip.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nog altijd een kans dat ik mentaal van het padje ga.
Is altijd zo, zaterdag is mijn drukste dag, 0700-1700quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarop moet ik dus vooral focussen. Dankje voor je tip.
Dolfijnen worden boos als het vrouwtje denkt dat ze geen swag hebben en dan gaan ze slaan, verkrachten haar en maken haar hun slaaf. Dat is het hele verhaal.quote:
Hahahaha, eet smakelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee dan niet heh! Ik ga wel ei eten ofso!
Bye.
En ze lijken zo liefquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dolfijnen worden boos als het vrouwtje denkt dat ze geen swag hebben en dan gaan ze slaan, verkrachten haar en maken haar hun slaaf. Dat is het hele verhaal.
Maar homo's onderling begrijpen elkaar beter dan homo's vrouwen begrijpen.quote:
Dolfijnen zijn er kutbeesten, we vinden ze alleen maar lief, omdat we ze lief maken.quote:
welkquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef Rezania het volgende:
TV / Ik heb HET nog nooit gedaan - IHHNNG-fok-meet?
Haha, zo'n gozer van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan zit op FOK!, wat verrassend.
leuk voor zequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar homo's onderling begrijpen elkaar beter dan homo's vrouwen begrijpen.
Zie hier, vrouwen lullen onzin. Daarom kan ik dus niet met vrouwen overweg.quote:
Idd! Schijn bedriegt.quote:
Ik begrijp niet waarom jij mij niet wil, maar wel waarom Ezell mij niet wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste klopt niet, tweede klopt wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie hier, vrouwen lullen onzin. Daarom kan ik dus niet met vrouwen overweg.
LB is een uitzondering, LB spreek altijd de waarheid, ik ga graag met LB om.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerste klopt niet, tweede klopt wel.
Ik had zo ongeveer hetzelfde. ''Zo min mogelijk werk, voor zoveel mogelijk resultaat''quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
Net diploma opgehaald, bij iedere leerling vertellen ze iets korts. "chapel24 is als een spits, hij verricht weinig arbeid, maar scoort wanneer het nodig is"
Bedankt
Doen ze amper 's avonds.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
net liep een conducteur langs, ging die niks controleren. wats deze.
komt omdat:quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had je net zo goed geen kaartje kunnen kopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat:
vrouwen geven geen ruk
homo's geven elkaar een ruk
Jij had liever dat hij jou even gecheckt had of niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
Net diploma opgehaald, bij iedere leerling vertellen ze iets korts. "chapel24 is als een spits, hij verricht weinig arbeid, maar scoort wanneer het nodig is"
Bedankt
Nu voor niks ingecheckt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze amper 's avonds.Ook niet in de spits.
waarom moest ik denken aan die sire reclames?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
LB is een uitzondering, LB spreek altijd de waarheid, ik ga graag met LB om.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij had liever dat hij jou even gecheckt had of niet?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
Bedankt
Gossie, meid toch.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom moest ik denken aan die sire reclames?![]()
Over 2 jaar diploma uitreikingquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar ik ga ook graag met jou omquote:
Bij mij hadden ze toch wel redelijk gelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef msacras het volgende:
Valt trouwens hard mee, maar die indruk schijn ik altijd te wekken.
da's langquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
Volgende week diploma uitreiking, van 14:00 tot 19:00__!!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jouw speech is nogal langquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
dafuq? Dat is wel erg langquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar ik ga ook graag met jou om
Sorry, dat was een inkoppertjequote:
Bij mij verschilt het. Qua schoolwerk ben ik met sommige vakken wel zo jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze toch wel redelijk gelijk
mij deden ze dat wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
Ik verwacht één of ander jankverhaal over dat ik vmbo, havo en vwo heb gedaan en na 7 jaar eindelijk oprot.
Owquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig. Een van de weinige grapjes die ik kan waarderen.
Alle 6vwo leerlingen tegelijkquote:
Hmm dat kan geen nee zeggen ga ik onthoudenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het. Qua schoolwerk ben ik met sommige vakken wel zo jaVerder heb ik juist een druk leven en kan geen nee zeggen
quote:
Wij zijn speciaal.quote:
Watquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hmm dat kan geen nee zeggen ga ik onthouden
Wth?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij zijn speciaal.Mijn mentor weet het trouwens eindelijk, ze gaf me zo'n boek over hoe je de vrouw van je dromen in zeven stappen kan versieren en toen zei ik dat ik geen vrouw van mijn dromen had.
Bij ons all havo leerlingen te gelijk en begint pas om 19:30quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Alle 6vwo leerlingen tegelijkallang blij dat havo de dag er na is, anders had ie 10 uur geduurd ofzo
Wtf, hoeveel leerlingen hebben jullie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Alle 6vwo leerlingen tegelijkallang blij dat havo de dag er na is, anders had ie 10 uur geduurd ofzo
niet normaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik mag niet een speechen maar zit 5 uur lang in het publiek
'Nou, dat doe je dus fout!'quote:
watdanquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
ik herinner mij vaag dat mijn mentor een opmerking van mij verkeerd hardop zei
jemig :Squote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
[..]
120 6V leerlingen, 2 minuten praatje bij iedereen is al 4 uur, en dan nog wat dingen, dus ja.
120 6vwo leerlingen, stuk of 80 5havo. Maar die zijn apart.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, hoeveel leerlingen hebben jullie?
HAHAHAHAHA omg wat een wijfquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Nou, dat doe je dus fout!'
'Er zijn toch nog meer mogelijkheden?'
'Zoals?'
'Nou, dat ik homo ben.'
En toen moest ik zo'n gozer uit mijn mentorklas het laten bevestigen, omdat ze het niet geloofde.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Zoals?'
'Nou, dat ik homo ben.'
En toen moest ik zo'n gozer uit mijn mentorklas het laten bevestigen, omdat ze het niet geloofde.
Tering.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
[..]
120 6vwo leerlingen, stuk of 80 5havo. Maar die zijn apart.
Bij ons gaan ze volgens mij niet over iedereen wat zeggen, duurt veel te langquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
[..]
120 6vwo leerlingen, stuk of 80 5havo. Maar die zijn apart.
Waarom niet in 2 delen? ene deel van 2 tot half 5 en daarna nog 2 en een half uur de restquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
[..]
120 6V leerlingen, 2 minuten praatje bij iedereen is al 4 uur, en dan nog wat dingen, dus ja.
Er zat ook een vriendin bij, die wist het nog niet. Haar had ik het nooit verteld, omdat ze fan is van Paul De Leeuw en Gordon en zo is.quote:
Wat een slecht ideequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet in 2 delen? ene deel van 2 tot half 5 en daarna nog 2 en een half uur de rest
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zat ook een vriendin bij, die wist het nog niet. Haar had ik het nooit verteld, omdat ze fan is van Paul De Leeuw en Gordon en zo is.Zei helemaal flippen natuurlijk, want dat was zo fantastisch en zo. En toen liet ik Stephen Amell zien, zij helemaal kwijlen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Ik heb ooit gezegd: "Nee ik ben niet verantwoordelijk. Word ik wel als ik klaar ben met school. Oh nee dan is m'n studententijd. Ok. Ik word wel verantwoordelijk na m'n studietijd als ik fulltime werk!" En dat wil die leraar tegen wie ik het zei per se op m'n diploma uitreikingen vermeld krijgen
Ah, tof dat ze het goed opnemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zat ook een vriendin bij, die wist het nog niet. Haar had ik het nooit verteld, omdat ze fan is van Paul De Leeuw en Gordon en zo is.Zei helemaal flippen natuurlijk, want dat was zo fantastisch en zo. En toen liet ik Stephen Amell zien, zij helemaal kwijlen.
Ook wel zo leuk als je het gewoon met iedereen doet. Bovendien is het in een grote kerk etc etcquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet in 2 delen? ene deel van 2 tot half 5 en daarna nog 2 en een half uur de rest
Hebben je klasgenoten je daarna nog in elkaar getimmerd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Zoals?'
'Nou, dat ik homo ben.'
Dat zeg ik dus ook vaak, 'Ik ga wel normaal doen als ik normaal moet doen, dus als ik werk heb.'quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Ik heb ooit gezegd: "Nee ik ben niet verantwoordelijk. Word ik wel als ik klaar ben met school. Oh nee dan is m'n studententijd. Ok. Ik word wel verantwoordelijk na m'n studietijd als ik fulltime werk!" En dat wil die leraar tegen wie ik het zei per se op m'n diploma uitreikingen vermeld krijgen
Mag wel een goede pauze inzittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook wel zo leuk als je het gewoon met iedereen doet. Bovendien is het in een grote kerk etc etc
Mijn mentorgroep is ook niet zo groot, gewoon de restjes, we zijn maar met z'n zessen in totaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, tof dat ze het goed opnemen.
Bij mij keken ze me allemaal vies aan.Maar goed, ik had ook niet contact met ze. Ik kwam en ik ging weer op school.
Ja opzich wel enzo, maar lange zit, daaaammmnnnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je wilt het toch met iedereen samen houden?
Ze zijn bang voor mij, ik heb totale controle over ze.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hebben je klasgenoten je daarna nog in elkaar getimmerd?
ik werd opgeroepen bij het groepje die er niks aan dedenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Bij ons op school gaan ze tenminste niet over iedereen wat zeggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja opzich wel enzo, maar lange zit, daaaammmnnn
Vast wel een pauze. Ach ik vind t wel leuk, want sowieso als leerling blijf je dan ook bij de andere helft kijken enzo bij je vrienden dus heeft geen zin om te splitsen. Ik ga dus eerst 5 uur diploma uitreiking luisteren bij m'n vrienden uit de 6e, en daarna meteen door uit eten met vrienden uit de 5equote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag wel een goede pauze inzitten
Is het zo'n grote school dan?
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
Kan je eigenlijk met bijv. een rabo pas ook pinnen bij een ing automaat zonder extra kosten?
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
Kan je eigenlijk met bijv. een rabo pas ook pinnen bij een ing automaat zonder extra kosten?
tuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
Aha, je zit nog in de kast zeg maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor mij, ik heb totale controle over ze.Maar zij weten het nog niet, je mentorgroep is niet hetzelfde als je klas bij mij op school.
gezellig tochquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Vast wel een pauze. Ach ik vind t wel leuk, want sowieso als leerling blijf je dan ook bij de andere helft kijken enzo bij je vrienden dus heeft geen zin om te splitsen. Ik ga dus eerst 5 uur diploma uitreiking luisteren bij m'n vrienden uit de 6e, en daarna meteen door uit eten met vrienden uit de 5e
Haha druk leven!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Vast wel een pauze. Ach ik vind t wel leuk, want sowieso als leerling blijf je dan ook bij de andere helft kijken enzo bij je vrienden dus heeft geen zin om te splitsen. Ik ga dus eerst 5 uur diploma uitreiking luisteren bij m'n vrienden uit de 6e, en daarna meteen door uit eten met vrienden uit de 5e
Mooie dag danquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahhh poor youquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
nog 10 minuten, dan kan ik eindelijk uit de kuttrein.
huiliequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
Als je die conducteur in de kont knijpt ben je een baasquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
waarom post jij hier alleen maar om op mij te reageren en te haten en dan weer te vertrekken?quote:
Ik zit niet in de kast, maar niet iedereen hoeft te weten dat ik homo ben, de meeste gaat het namelijk niks aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha, je zit nog in de kast zeg maar.
Maar wat is een mentorklas dan precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |