Er mogen alleen dieren in de OP.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
Oh nee, een vrouw in de OP, haal weg!!!!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
ik kan mijn arm 360 graden draaien.Leuke arm !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
omg FOK! deed net niet in de trein en toen ging ik helemaal hysterisch doen en bijna huilendacht dat ik een permaban had enzulks omdat andere site's t wel deed en omg
Kind, rot toch eens een flink eind op. Er is helemaal niks mis met mijn spelling. Gebrek aan hoofdletters komt door luiheid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
Een of andere onzin post van Ezell hoort hier, maar ik heb geen zin om te zoeken en te quoten met het brakke internet in de trein:
Je hoort zinnen te laten beginnen met een hoofdletter en te laten eindigen met een punt. Hoe heb jij ooit je Nederlands gehaald?
TerugVindQuote voor LB.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kind, rot toch eens een flink eind op. Er is helemaal niks mis met mijn spelling. Gebrek aan hoofdletters komt door luiheid.
Omg, geen hoofdletters. Ga eens vlug naar het mbo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
omg FOK! deed net niet in de trein en toen ging ik helemaal hysterisch doen en bijna huilendacht dat ik een permaban had enzulks omdat andere site's t wel deed en omg
ja omgquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, geen hoofdletters. Ga eens vlug naar het mbo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, is mij te prijzig. Je krijgt een afgelikte boterham van mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee als je dms lekt dan ben je lekker wou je zeggen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]Kan 'm niet bekijken in de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |