Oh.. ja.. vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar.
Zijn vast mannen die het leuk vinden?
Fappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
en ik ben de enige in de coupe
[ afbeelding ]
fap fapquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
[ afbeelding ]
je verandert steeds je ava, its confusing meeeehhquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groter UI bestand, notes lezen, binnen 10 seconden weer kunnen reageren en geen reclame.
Plus ik sponsor FOK! wat ik niet erg vind
Lekker keihard muziek opzetten en chillenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
[ afbeelding ]
Mijn UI is ook veranderd!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
je verandert steeds je ava, its confusing meeeehh
hahahahahahquote:
Hé, als jij daar gelukkig mee bent dan moet je het gewoon doen. Ik vind je er geen minder mens om.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er nu gewoon graag eentje. Al een week niet gerookt whoeoe.
Ok, ik rookte er maar één per dag maar dat vond ik al te veel. Ik wil gewoon af en toe.
Dat was een bekende cheat in GTA Vice City ofzo toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef papernote het volgende:
[..]
Omhoog. Omhoog. Omlaag. Omlaag. Link. Rechts. Links. Recht. B. A.
Ik ga ook ABO kopen, maar ik twijfel tussen pimp en full!?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Een abo is trouwens nice.Geen reclame, mensen blocken, custom CSS, notes zien.
Ik laat he mvoorlopig zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
je verandert steeds je ava, its confusing meeeehh
Echte bazen kennen dit nog van Nintendo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef papernote het volgende:
[..]
Omhoog. Omhoog. Omlaag. Omlaag. Link. Rechts. Links. Recht. B. A.
Nouja, er zijn mannen die geilen op vrouwen met harige armen. Er zijn mannen die geilen op vrouwen met geamputeerde benen.quote:
Goh, valt mij nu pas op dat ik geen reclame meer hebquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Een abo is trouwens nice.Geen reclame, mensen blocken, custom CSS, notes zien, grotere UI's.
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Vit A, K, B6 en zink
B5, B6, B12 en D
Selenium, zink, ijzer, vit D & A, essentiele vetzuren, vezels
B12, ijzer
Vit A & E
Non-heem + ijzer + calcium
Heem-ijzer = niks
TADAAAAAAAAA. Zo, even jullie als kladblaadje gebruikt ghighighg.
Ja, en wat voor mannen zijn dat.. preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte bazen kennen dit nog van Nintendo.
[..]
Nouja, er zijn mannen die geilen op vrouwen met harige armen. Er zijn mannen die geilen op vrouwen met geamputeerde benen.
Er zijn er vast ook wel die een sigaar leuk vinden.
Geef ik je helemaal gelijk in hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, als jij daar gelukkig mee bent dan moet je het gewoon doen. Ik vind je er geen minder mens om.
Ik zou alleen wel meteen onder de douche stappen en m'n kleren in de was gooien als ik bij je geweest ben, maar dat is omdat ik het niet zo lekker vind ruiken.
Full nemen, pimp is leuk en aardig voor je e-pener.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga ook ABO kopen, maar ik twijfel tussen pimp en full!?
abonnement, en dan 2de link en dan onderaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goh, valt mij nu pas op dat ik geen reclame meer heb
Ik kan trouwens mijn notes niet lezen. Waar doe jij dat dan?
Doe eens op FOK!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was een bekende cheat in GTA Vice City ofzo toch?
vijf euroquote:
Geloof er niks van! Tenzij het gewoon foto's waren waar hij genoeg kleding aan had.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
zo, ik ben klaargekomen. dankje, rez, voor de foto's via WA.
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Een abo is trouwens nice.Geen reclame, mensen blocken, custom CSS, notes zien, grotere UI's.
Dat jij het doet moet je zelf weten, en ik zou ook gewoon bij je komen zittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in hoor.
Als ik zelf niet rook en iemand anders wel op dat moment.. vind ik het zelf ook stinken.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof er niks van! Tenzij het gewoon foto's waren waar hij genoeg kleding aan had.
Ik stond met een collega in het rookhok bij ons en ging hij klagen dat het naar rook stonkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in hoor.
Als ik zelf niet rook en iemand anders wel op dat moment.. vind ik het zelf ook stinken.
Vit B5, B6, B12 en D neem je synthetisch beter opquote:
Dat is gezelligquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij het doet moet je zelf weten, en ik zou ook gewoon bij je komen zitten.
Dat is wel erg overdrevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
jaa oké maar dat weet ik inmiddels
maar dit is al VA's derde ava vandaag
Jij studeerde toch journalistiek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan vitamines, echt ga weg. Zou school zoveel makkelijker maken.
Op de balk boven op abonnementen klikken en dan op notes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goh, valt mij nu pas op dat ik geen reclame meer heb
Ik kan trouwens mijn notes niet lezen. Waar doe jij dat dan?
Graag gedaan en bedankt voor jouw foto's. Straks even lekker fappen dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
zo, ik ben klaargekomen. dankje, rez, voor de foto's via WA.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was een bekende cheat in GTA Vice City ofzo toch?
Dit is wel de eerste keer dat ik je spreekquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
jaa oké maar dat weet ik inmiddels
maar dit is al VA's derde ava vandaag
DOET!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stond met een collega in het rookhok bij ons en ging hij klagen dat het naar rook stonk
Doet, je inhaleert die shit, ga niet klagen
Alles is schadelijk bij hoge doseringquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vit B5, B6, B12 en D neem je synthetisch beter op
Vit A & K, zink en vit B6 kunnen schadelijk zijn bij te hoge doseringen
En dat grote rijtje zijn te korten die je zou krijgen wanneer je je precies aan de schijf van vijf zou houden.
Nee dat is Ezellquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij studeerde toch journalistiek?
[..]
Op de balk boven op abonnementen klikken en dan op notes.
[..]
Graag gedaan en bedankt voor jouw foto's. Straks even lekker fappen dus.
Thank youquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
abonnement, en dan 2de link en dan onderaan.
crack?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat grote rijtje zijn te korten die je zou krijgen wanneer je je precies aan de schijf van vijf zou houden.
Oh, sorry, al jullie vrouwen lijken op elkaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat is Ezell. Ik studeer voeding & dietetiek
ja maar je poste wel in de SC en ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat ik je spreek
Ik wilde dude schrijven, ik weet niet hoe dat fout gingquote:
Ik heb nooit foto's van mezelf gestuurd, gr.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij studeerde toch journalistiek?
[..]
Op de balk boven op abonnementen klikken en dan op notes.
[..]
Graag gedaan en bedankt voor jouw foto's. Straks even lekker fappen dus.
Nou nee, want C plas je gewoon uiiiiiiiiiiiiit!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is schadelijk bij hoge dosering
/leven
Hmm, ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké danquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hey AB
Ik heb eindelijk weer eens spaghetti gegetenal 3 dagen op rij zelfs
hahaha doetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde dude schrijven, ik weet niet hoe dat fout ging
Ja?quote:
Jawel hoor, alleen weet je dat nog niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit foto's van mezelf gestuurd, gr.
SC-buddiesquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
ja maar je poste wel in de SC en ik ook
gelukkig voor jouquote:
Oh dus als ik 10 kilo sinaasappel eet ook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, want C plas je gewoon uiiiiiiiiiiiiit!
Ohja, in rund zat het meer he?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ok.
Ik neem B12 synthetisch omdat ik het niet goed opneem.
Dus ik kan ophouden met rund eten?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, sorry, al jullie vrouwen lijken op elkaar.
In je droom misschien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen weet je dat nog niet.
Ik zie niks? Dan heb ik het dus fout gedaan?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dus als ik 10 kilo sinaasappel eet ook?
Als jij 10 kilo aan sinaasappels eet dan ben je daarna goed misselijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dus als ik 10 kilo sinaasappel eet ook?
Dan is het dus schadelijk misschienquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Dat plas je uit, ook jij ghighigg. Misschien dat 't wel iets met je lever doet, geen idee
.
Dacht ik ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij 10 kilo aan sinaasappels eet dan ben je daarna goed misselijk.
Oh, lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maandag bolognese en vandaag en gister carbonara
IJzer is voldoende, alleen B12 en B6 geloof ik moet ik bijnemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, in rund zat het meer he?
Dat hoef ik niet te weten hoop ik
Ijzer zit wel meer in groene bladgroente, broccoli en peulvruchten.
Oke, één ding dan want het is grappig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
stop met je geblaat, want ik snap t niet![]()
OMG bedankt voor je verhelderingquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, één ding dan want het is grappig.
Je ziet vaak op cruesli ofzo 'EXTRA IJZER TOEGEVOEGD!!"
Nou dat slaat nergens op want je eet die shit in yoghurt/melk weet ik veel en ijzer wordt niet opgenomen wanneer er ook calcium bij zit.
HET IS EEN FOPJEEE
Hij doet het hier ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie niks? Dan heb ik het dus fout gedaan?
Ja, maar ik denk het niet.. het staat iig niet in dit rijtje. En zou der vast bij staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is het dus schadelijk misschien
In kellogs super K zat letterlijk ijzerschaafsel volgens dat programma keuringsdienst van waardenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat slaat nergens op want je eet die shit in yoghurt/melk weet ik veel en ijzer wordt niet opgenomen wanneer er ook calcium bij zit.
HET IS EEN FOPJEEE
Aan alles ga je doodquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk het niet.. het staat iig niet in dit rijtje. En zou der vast bij staan.
Maarja joh, qua voeding verandert er iedere week wel wat. Dan mag je dit niet te veel eten en dan weer wel blabla
Wow, dat is wel slim. Daar heb ik nog nooit zo over nagedachtquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET IS EEN FOPJEEE
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IJzer is voldoende, alleen B12 en B6 geloof ik moet ik bijnemen.
Nouja, zit meest in schelp- en schaaldieren, maar dat eet ik niet.
Boeie, net alsof je niet genoeg van die zooi binnenkrijgt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET IS EEN FOPJEEE
Niet zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
Rez, je hebt een keuze: neuk met me, of ik ga met iemand anders (ik heb DM (serieus (van iemand in de SC))).
Ik zou daar ook niet over nadenken als mn leraar het niet zou zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, dat is wel slim. Daar heb ik nog nooit zo over nagedacht.
Wat een grapjasjes ghighigquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In kellogs super K zat letterlijk ijzerschaafsel volgens dat programma keuringsdienst van waarden
Ezell wil niet neuken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
Rez, je hebt een keuze: neuk met me, of ik ga met iemand anders (ik heb DM (serieus (van iemand in de SC))).
All-rounderquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu weet ik weer wat als klanten wat vragen over ontbijtgranen.
Nou nee dus, de meeste nederlands hebben een te kort aan tatataaa, komtie:quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, net alsof je niet genoeg van die zooi binnenkrijgt.Al die toegevoegde stoffen tegenwoordig, nergens voor nodig.
Meer pillen voor iedereen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee dus, de meeste nederlands hebben een te kort aan tatataaa, komtie:
Selenium
Zink
Ijzer (vrouwen vooral)
Vezels
Essentiële vetzuren
Vit D & A
Foliumzuur
En dat was het dacht ik.
Oh, bijzonder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfelijke aandoening vastgesteld door de dokter.
Hoe erg onzin is de Aanbeloven Dagelijkse hoeveelheid ofso, met al die vitaminen enzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, net alsof je niet genoeg van die zooi binnenkrijgt.Al die toegevoegde stoffen tegenwoordig, nergens voor nodig.
Wat? Ha, falert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik zei verongeluk: "kom diep in mij aub", nu ben ik bottom
dm openbaringquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En hij maar zeggen dat ie hetero is hihaho wat n grap
Moet je aan crack vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe erg onzin is de Aanbeloven Dagelijkse hoeveelheid ofso, met al die vitaminen enzo?
Kan dat te veel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je aan crack vragen.Wel weet ik dat je veel te veel vitamine C binnenkrijgt op één dag.
Jij bent de enige waarvan ik geloof dat je hem vrijwillig zou DM'en.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent de enige waarvan ik geloof dat je hem vrijwillig zou DM'en.
Geen zorgen, je pist het uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan dat te veel?
Moet ik nu minder watermeloen eten!?!
mja, wie zegt dat het vrijwillig isquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent de enige waarvan ik geloof dat je hem vrijwillig zou DM'en.
Als ik nou een staaf in mijn mond had kon ik niet meer praten.quote:
SASSEM, ik kom eraan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik nou een staaf in mijn mond had kon ik niet meer praten.
Omg, het is de eerste van de drie seksen! OMG OMG OMG!quote:
Vrij veel. Jarenlang in een depressie gezeten daardoor, gvd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, bijzonder.
Merk je er iets van zelf?
wtf lul jij steedsquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, het is de eerste van de drie seksen! OMG OMG OMG!
Nee, je bedoelde m'n pener.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het over komkommer of banaan.
maar tjacka waarom stel je zoveel vragen over homoseksualiteit? zit je ergens mee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Tjacka het volgende:
maar etsu waarom leg je het er zo dik bovenop dat je een hommo bent
omdat dramaqueenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij veel. Jarenlang in een depressie gezeten daardoor, gvd.
De B11 slik ik zodat de B12 beter opgenomen wordt.
De B12 spuit ik omdat ik anders te weinig energie heb. Als ik een prikje heb gezet, voel ik me ineens 300% beter, echt niet normaal.
ik snap dat niet sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar tjacka waarom stel je zoveel vragen over homoseksualiteit? zit je ergens mee?
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
Je hebt drie soorten seks;
- Onvrijwillig.
- Vrijwillig zonder liefde.
- Vrijwillig met liefde.
Met die laatste twee is niks mis.
Lovedoctor Rez heeft gesproken, gr gr.
Omdat hij snakt naar een penerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Tjacka het volgende:
waarom zit je ermeequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap dat niet sorry
al ben je het oké, niks mis mee
maar waarom moet je dat er zo dichter op leggen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij snakt naar een pener
en jij praat te veel over jordy, gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zei Jordy ookal tegen me vanavond. Ik wist niet wat me overkwam.
ging over dm'en jaquote:
Seks-DM's ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
en jij praat te veel over jordy, gr gr
[..]
ging over dm'en ja
ach ze zijn t wel gewendquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zit er niet mee ik vind het zielig voor de vaste users hier
Misschien zou ik dat ook moeten doen :/quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij veel. Jarenlang in een depressie gezeten daardoor, gvd.
De B11 slik ik zodat de B12 beter opgenomen wordt.
De B12 spuit ik omdat ik anders te weinig energie heb. Als ik een prikje heb gezet, voel ik me ineens 300% beter, echt niet normaal.
Familiaire Hyperhomocysteïnemiequote:
en jij praat teveel over de studie, gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
en jij praat te veel over jordy, gr gr
[..]
ging over dm'en ja
ja, de joden waren ook aan de gaskamer gewend maar die waren er ook niet blij mee hoorquote:
Jij wil zo graag neuken, kom jij maar hier.quote:
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien zou ik dat ook moeten doen :/
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, de joden waren ook aan de gaskamer gewend maar die waren er ook niet blij mee hoor
Jij niet dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil zo graag neuken, kom jij maar hier.
verschil tussen veel en te veel, gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij praat teveel over de studie, gr gr
Godverdomme.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, de joden waren ook aan de gaskamer gewend maar die waren er ook niet blij mee hoor
vind ik niet grquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
verschil tussen veel en te veel, gr gr
Oh.. went het niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Familiaire Hyperhomocysteïnemie
In sommige families komt een erfelijke vorm van hyperhomocysteïnemie voor. Enzymen die betrokken zijn bij de werking van homocysteïnemie werken niet goed, waardoor het homocysteïne-gehalte te hoog wordt. In ongeveer 10% van de personen bij wie een hyperhomocysteïnemie gevonden wordt, blijkt er een erfelijke oorzaak te zijn.
Is dit geloof ik.
En echt leuk is het niet, ik haat mezelf prikken.
Wiiquote:
maar jij wordt dan ook niet voor niets over een paar minuten afgeslacht door een meneer met kettingzaagquote:
Oh, kwam je leraar daarmee? Wat geinigquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet over nadenken als mn leraar het niet zou zeggen
Die van mij is niet eens aangesloten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wii
Ik ga die van mij ook maar eens naar boven slepen en lekker smash bros brawl spelen
eindelijk, ik zat er al op te wachten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar jij wordt dan ook niet voor niets over een paar minuten afgeslacht door een meneer met kettingzaag
Doe eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij is niet eens aangesloten.
Oké, slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik doe mn laptop maar uit, leren schiet niet op zo. DAG
Niet bepaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Familiaire Hyperhomocysteïnemie
In sommige families komt een erfelijke vorm van hyperhomocysteïnemie voor. Enzymen die betrokken zijn bij de werking van homocysteïnemie werken niet goed, waardoor het homocysteïne-gehalte te hoog wordt. In ongeveer 10% van de personen bij wie een hyperhomocysteïnemie gevonden wordt, blijkt er een erfelijke oorzaak te zijn.
Is dit geloof ik.
En echt leuk is het niet, ik haat mezelf prikken.
Oh.. went het niet?
Gatvor, zo dicht bij mijn woonplaats.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
Geil, ik ben in Amersfoort. Rezje, ik kom dichterbij,
sterf toch aan die kettingzaagquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij maar eens even een eindje fietsen met je teveel geblaat over Ezelldorp.
Oh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar Yvonne houdt hem in de gaten.
Uiteraard, moet ook wel met dat gedrag van jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.Zal wel terecht zijn.
Zouden ze mij ook in de gaten houden?
Ik ben een voorbeeldige user, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteraard, moet ook wel met dat gedrag van jou.
Liegen doe je ook zo vaak. Niet doen horr!!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu praat je teveel over yolo. Niet doen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeldige user, vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]_______! keer 6546484654876564636498659845346865326896328426+6+69535+64326543654326546536+5436543654326543
65+546545231684651*45619841654/655626+5461654
Ik lieg nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Liegen doe je ook zo vaak. Niet doen horr!!!!!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]_______! keer 6546484654876564636498659845346865326896328426+6+69535+64326543654326546536+5436543654326543
er zitten plusjes ertussenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
Het is te veel in deze context.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu praat je teveel over yolo. Niet doen.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeldige user, vergeet dat niet.
Ik zei ok niet dat ik dicht in de buurt ben. Ik zei dat ik dichterbij kom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, echt dicht in de buurt, bijna daar.
ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
tof tof!quote:
Kijk zijn notes maar, mijn ogen en gedachte branden er nog steeds van.quote:
Jawel, je hebt een teveel, je doet iets te veel.quote:
Alsof jij weet wat erin staat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk zijn notes maar, mijn ogen en gedachte branden er nog steeds van.
Ga eens weg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, je hebt een teveel, je doet iets te veel.
Tuurlijk man, de helft zijn afkomstig van mij.quote:
Hoe de fuck heb jij ooit je Nederlands gehaald?quote:
15 notes? Da's knap.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk man, de helft zijn afkomstig van mij.
Nied.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij ooit je Nederlands gehaald?
Is hij op gezakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij ooit je Nederlands gehaald?
En dat in 3 maanden hè.quote:
Dat valt ook wel weer mee.quote:
Jij wil op iets heel anders zakken, iets hards.quote:
Helft van mij is ook onterechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee.
6 ban-notes ofzo, andere 24 zijn de helft onzin en de andere helft zijn wel terecht.
Er zitten 2 positieve notes erbij.
Smeerlap.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil op iets heel anders zakken, iets hards.
jaloersquote:
De ruzie is wie bovenop magquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap Reztsu even niet meer hoor? Willen ze nou met elkaar neuken? Of wil de ene keer Etsu wel en Rez niet, en andere keer Rez wel en Etsu niet
jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap Reztsu even niet meer hoor? Willen ze nou met elkaar neuken? Of wil de ene keer Etsu wel en Rez niet, en andere keer Rez wel en Etsu niet
Ik plaag hem graag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Spatieloos het volgende:
Dit is vissen naar notes hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |