Oh.. ja.. vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar.
Zijn vast mannen die het leuk vinden?
Fappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
en ik ben de enige in de coupe
[ afbeelding ]
fap fapquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
[ afbeelding ]
je verandert steeds je ava, its confusing meeeehhquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groter UI bestand, notes lezen, binnen 10 seconden weer kunnen reageren en geen reclame.
Plus ik sponsor FOK! wat ik niet erg vind
Lekker keihard muziek opzetten en chillenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
[ afbeelding ]
Mijn UI is ook veranderd!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
je verandert steeds je ava, its confusing meeeehh
hahahahahahquote:
Hé, als jij daar gelukkig mee bent dan moet je het gewoon doen. Ik vind je er geen minder mens om.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er nu gewoon graag eentje. Al een week niet gerookt whoeoe.
Ok, ik rookte er maar één per dag maar dat vond ik al te veel. Ik wil gewoon af en toe.
Dat was een bekende cheat in GTA Vice City ofzo toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef papernote het volgende:
[..]
Omhoog. Omhoog. Omlaag. Omlaag. Link. Rechts. Links. Recht. B. A.
Ik ga ook ABO kopen, maar ik twijfel tussen pimp en full!?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Een abo is trouwens nice.Geen reclame, mensen blocken, custom CSS, notes zien.
Ik laat he mvoorlopig zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
je verandert steeds je ava, its confusing meeeehh
Echte bazen kennen dit nog van Nintendo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef papernote het volgende:
[..]
Omhoog. Omhoog. Omlaag. Omlaag. Link. Rechts. Links. Recht. B. A.
Nouja, er zijn mannen die geilen op vrouwen met harige armen. Er zijn mannen die geilen op vrouwen met geamputeerde benen.quote:
Goh, valt mij nu pas op dat ik geen reclame meer hebquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Een abo is trouwens nice.Geen reclame, mensen blocken, custom CSS, notes zien, grotere UI's.
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Vit A, K, B6 en zink
B5, B6, B12 en D
Selenium, zink, ijzer, vit D & A, essentiele vetzuren, vezels
B12, ijzer
Vit A & E
Non-heem + ijzer + calcium
Heem-ijzer = niks
TADAAAAAAAAA. Zo, even jullie als kladblaadje gebruikt ghighighg.
Ja, en wat voor mannen zijn dat.. preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte bazen kennen dit nog van Nintendo.
[..]
Nouja, er zijn mannen die geilen op vrouwen met harige armen. Er zijn mannen die geilen op vrouwen met geamputeerde benen.
Er zijn er vast ook wel die een sigaar leuk vinden.
Geef ik je helemaal gelijk in hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, als jij daar gelukkig mee bent dan moet je het gewoon doen. Ik vind je er geen minder mens om.
Ik zou alleen wel meteen onder de douche stappen en m'n kleren in de was gooien als ik bij je geweest ben, maar dat is omdat ik het niet zo lekker vind ruiken.
Full nemen, pimp is leuk en aardig voor je e-pener.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga ook ABO kopen, maar ik twijfel tussen pimp en full!?
abonnement, en dan 2de link en dan onderaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goh, valt mij nu pas op dat ik geen reclame meer heb
Ik kan trouwens mijn notes niet lezen. Waar doe jij dat dan?
Doe eens op FOK!.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was een bekende cheat in GTA Vice City ofzo toch?
vijf euroquote:
Geloof er niks van! Tenzij het gewoon foto's waren waar hij genoeg kleding aan had.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
zo, ik ben klaargekomen. dankje, rez, voor de foto's via WA.
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
Een abo is trouwens nice.Geen reclame, mensen blocken, custom CSS, notes zien, grotere UI's.
Dat jij het doet moet je zelf weten, en ik zou ook gewoon bij je komen zittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in hoor.
Als ik zelf niet rook en iemand anders wel op dat moment.. vind ik het zelf ook stinken.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof er niks van! Tenzij het gewoon foto's waren waar hij genoeg kleding aan had.
Ik stond met een collega in het rookhok bij ons en ging hij klagen dat het naar rook stonkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in hoor.
Als ik zelf niet rook en iemand anders wel op dat moment.. vind ik het zelf ook stinken.
Vit B5, B6, B12 en D neem je synthetisch beter opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |