PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
dat is swag maar laat mar dat snap jij tog niet lolquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wat een loser. Ben je miljonair en dan heb je een beugel.
gewoon kunstgebit ben je tenminste in 1 dag klaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wat een loser. Ben je miljonair en dan heb je een beugel.
Fred!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Toefjes het volgende:
Hoelk. Nee maar. Schop die vent toch van z'n stoel af
quote:
Aight. Vraag me echt wat het voordeel is van Spotify tov Grooveshark..quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Af en toe ja. Staat meer op dan op spotify.
Enige voordeel vind ik dat het een los programma is en dat er minder "zooi" in zit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Aight. Vraag me echt wat het voordeel is van Spotify tov Grooveshark..
wtfquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik fapte altijd op haar
jij op die aziatische vriendin
Nederlandse trainer/voorzitter ofwa?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
gaat naar
[ afbeelding ]
Kevin Luckassen (AZ) en Marc Klok (FC Utrecht) in navolging van Darren Maatsen en Melvin de Leeuw naar Ross County.
quote:
Dat staat inderdaad op mijn lijstje. Dat en een grote parkeergarage in Amsterdam. Easy money je weet zelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
gewoon kunstgebit ben je tenminste in 1 dag klaar
Weet ik eigenlijk niet..wel opvallend, moet haast welquote:
Staat er al een uur opquote:
Ik had hem net nog in een pack.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
gaat naar
[ afbeelding ]
Kevin Luckassen (AZ) en Marc Klok (FC Utrecht) in navolging van Darren Maatsen en Melvin de Leeuw naar Ross County.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Shygirl18 het volgende:
Die H/H workrates van Braceface kloppen wel.
Lijkt me een goed team. Ik zou een andere RB nemen...quote:
Tony Montanaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Waarommmm! waarom nummer 10 aan deze onbeschofte vlegel
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Llorente ook gehaald, Higuain dan sowieso naar Arsenalquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke spits voor Juve.
Matri heeft al 32.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Geef hem gewoon lekker nummer 32...
Oja dat was ik alweer vergeten. Ben benieuwd naar Pipita bij Arsenalquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Llorente ook gehaald, Higuain dan sowieso naar Arsenal
Tienmiljoenmiljard maal dit. Jovetic had ik het gegund. Overigens wel blij. Goeie toevoeging voor Juve.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Matri nog weg? Lijkt me 3e spits nu. Jovetic zal ook wel niet komen zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tienmiljoenmiljard maal dit. Jovetic had ik het gegund. Overigens wel blij. Goeie toevoeging voor Juve.
Premier League wordt wel een titanenstrijd volgend jaar.quote:
Ze willen matri en quag. Nog lozen ja. Jovetic is meer een speler voor achter de spits. Hoop dat ze hem nog halen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaat Matri nog weg? Lijkt me 3e spits nu. Jovetic zal ook wel niet komen zeker?
Als er een leuke bod komt op Vucinic zal die wel gaan en dan blijft Matri wellicht nog wel denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ze willen matri en quag. Nog lozen ja. Jovetic is meer een speler voor achter de spits. Hoop dat ze hem nog halen!
quote:
een leuke ja?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een leuke bod komt op Vucinic zal die wel gaan en dan blijft Matri wellicht nog wel denk ik.
Zelfs ik maak weleens een foutquote:
Echt een teringjong. Hoe talentvol hij ook mag zijn, fan zal ik echt nooit worden daardoor. Walgelijk kutventje.quote:
Ze zullen Matri eerder willen lozen dan Vucinic. Conte zelf speelt liever met Vucinic dan met Matri. Al zullen ze allebei wel op de bank komen nu ze Tevez hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een leuke bod komt op Vucinic zal die wel gaan en dan blijft Matri wellicht nog wel denk ik.
Het is je vergeven, omdat het zelden voorkomt...quote:
gelukkig dan maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in verlenging,
Ik ook niet, beetje voetbalmoe. Mja het is nu wel beslist (jinx ditdat)quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor Matri kan je niet veel krijgen, voor Vucinic verwachten ze 15 miljoen. Dat is de afweging die ze maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ze zullen Matri eerder willen lozen dan Vucinic. Conte zelf speelt liever met Vucinic dan met Matri. Al zullen ze allebei wel op de bank komen nu ze Tevez hebben.
Heb jij een direct lijntje met brazilie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik druk op enter en ik zie tegelijkertijd de bal erin gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Die ga ik sowieso halenquote:
Ik vraag me af wie er 15 miljoen voor hem wil betalenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor Matri kan je niet veel krijgen, voor Vucinic verwachten ze 15 miljoen. Dat is de afweging die ze maken.
Heb je al een team voor hem bedacht?quote:
Ik las dat Fiorentina hem wilde halen..quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er 15 miljoen voor hem wil betalen
Ben ook wel benieuwd of Mario Gomez nog weggaat en waarheen
ik hoop naar Engeland. Liverpool zou wel een mooie club voor hem zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er 15 miljoen voor hem wil betalen
Ben ook wel benieuwd of Mario Gomez nog weggaat en waarheen
nopequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al een team voor hem bedacht?
Ik denk alleen niet dat iemand die 15 miljoen gaat betalen. Het is een goede voetballer, maar meer een werkpaard dan een doelpuntenmaker. Denk dat daarom niet elke club toegevoegde waarde in hem ziet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor Matri kan je niet veel krijgen, voor Vucinic verwachten ze 15 miljoen. Dat is de afweging die ze maken.
quote:
inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Zijn actie van net lijkt al een beetje op die van Busquets.
Vidalquote:
En dan 2 spelers ver buiten de 16 posteren..zo nutteloos om dan je keeper naar voren te sturen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muslera die een kopduel probeert aan te gaan.
Hij is toch 1.60 ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muslera die een kopduel probeert aan te gaan.
Tevez naar Juve, Isco naar Realquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn er nog wat transfers gebeurd de laatste dagen? Heb t allemaal ff niet meer kunnen volgen.
ramires staat er naastquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vidal, of Marchisio... Maar waarschijnlijk staat hij er al naast.
Komt omdat ie zo mager is...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Revontulet het volgende:
Wauw, hij is 1.90. Hij ziet er echt uit als max 1.80
Isco naar Real? Helemaal gemistquote:
Mertens Napoli, Maher en Bruma naar PSVquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn er nog wat transfers gebeurd de laatste dagen? Heb t allemaal ff niet meer kunnen volgen.
Maher is nog niet definitief hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens Napoli, Maher en Bruma naar PSV
oh idd..had ik niet gedachtquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Revontulet het volgende:
Wauw, hij is 1.90. Hij ziet er echt uit als max 1.80
Wel rond volgens de voorzitter van Real lees ik, maar ja..gekke Spaanse voorzitters altijdquote:
Hij zegt ook dat Ronaldo gaat afsluiten bij Real.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel rond volgens de voorzitter van Real lees ik, maar ja..gekke Spaanse voorzitters altijd
Dan volg je het ed niet goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maher is nog niet definitief hoor.
Het gaat wel gebeuren, maar PSV voldoet nog steeds niet aan de vraagprijs.
ed is ook echt niet biased nee.quote:
Je weet dat FIFA stats niet overeenkomen met real life?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht toen ik Muslera naar voren zag lopen aan scorende keepers, o.a. Pieckenhagen en Bolat tegen AZ. Hij heeft 42 heading accuracy en 74 jumping.
Ja, maar ik was benieuwd wat zijn stats nou waren vanwege die goal 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat FIFA stats niet overeenkomen met real life?
Kijk maar naar Mathijsen want die zou eigenlijk minstens 75 pace moeten hebben.
Nee dat zijn ze niet. Geen grappen. ED doet veel over PSV natuurlijk, maar zeggen gewoon waar het op staat. Geen voorkeursbehandeling of fangedragquote:
Dat zegt meer iets over AZ.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel toevallig dat beide keepers tegen AZ scoorden trouwens.
Ja, echt lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik was benieuwd wat zijn stats nou waren vanwege die goal 2 jaar geleden.
Wel toevallig dat beide keepers tegen AZ scoorden trouwens.
Paulinho zal wel naar Spurs gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Paulinho zou echt bullshit zijn. Jezus wat speelde hij met Gustavo samen slecht zeg. Hulk ook echt dikke pauper. Hoop dat Chelsea zowel Paulinho en Hulk niet haalt. Alhoewel Paulinho op een Chelsea shirtje wel geinig zou zijn..![]()
Voorlopig ben ik in de lappenmand, 20 juli ga ik denk ik al niet meer reddenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heee Toef wanneer gaan we naar een trancefeestje?
Lappenmand?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik in de lappenmand, 20 juli ga ik denk ik al niet meer redden
Was wel een bazige goal toenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ahamada scoorde dit seizoen ook een keer en hij heeft 52 heading accuracy
The fuck? Toch geen bijwerkingen van dat experiment he? :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb aangezichtsverlamming. Linkerkant van mn kop hangt op half 7
Staat niet als mogelijke oorzaak, dus dat zal dan wel nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
The fuck? Toch geen bijwerkingen van dat experiment he? :p
En anders kan je losgaan met Halloween.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staat niet als mogelijke oorzaak, dus dat zal dan wel nietMaar hier staat een week of 6 voor. Als ik geluk heb kan ik dus in Augustus weer los
Fijne vent ben jequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En anders kan je losgaan met Halloween.
Ik lach en huil tegelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En anders kan je losgaan met Halloween.
Trance feest lijkt me ook wel een keer leuk om mee te maken! Staat wel op te to do list.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heee Toef wanneer gaan we naar een trancefeestje?
Wat de fuck is die tongquote:
Torres Nilo en Umtiti.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef Zhano het volgende:
Wat zijn nog wat goede spelers op om mn ab lijstje te zetten?
Jep is weer eens wat anders dan een flinke pot stampen. Al blijft dat toch wel t vetste wat er is.Dit was mimisschien wel het vetste weekend uit mn leven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:21 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Trance feest lijkt me ook wel een keer leuk om mee te maken! Staat wel op te to do list.
Ja hele weekend Defqon geweest? Vandaag al weer een beetje fit? Nog wat meegemaakt wat leuk is om te vertellen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep is weer eens wat anders dan een flinke pot stampen. Al blijft dat toch wel t vetste wat er is.Dit was mimisschien wel het vetste weekend uit mn leven.
Waarschijnlijk net over zijn depressie heen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja hele weekend Defqon geweest? Vandaag al weer een beetje fit?
Maakt het interview wel lastig als het niet zo isquote:
Speelt blijkbaar ook bij Botafogo.quote:
Jawel, langzaam aan weer op kracht :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja hele weekend Defqon geweest? Vandaag al weer een beetje fit? Nog wat meegemaakt wat leuk is om te vertellen?
Wel een betere aankoop dan Schurrlequote:
58 miljoen is veel te veel. 20-25 miljoen voor Schurrle ook. Zouden allebei niet goed zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel een betere aankoop dan Schurrle
Wat zou jij dan een redelijke prijs vinden voor Cavani? Als Higuain nu voor 27 naar Arsenal gaat vind ik het dubbele voor Cavani niet zo gek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
58 miljoen is veel te veel. 20-25 miljoen voor Schurrle ook. Zouden allebei niet goed zijn
Schurlle???quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel een betere aankoop dan Schurrle
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:56:59Kun je nagaan hoe Mini Pereira zich nu moet voelen. #brauru #dubbelepech reageer retweet
Schurrle is naar Chelseaquote:
told yaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Castaignos![]()
Inmiddels 15 goals in 6 potjes.
Ik vind Higuain niet (veel) slechter dan Cavani. Cavani zou in mijn ogen 35-45 waard zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat zou jij dan een redelijke prijs vinden voor Cavani? Als Higuain nu voor 27 naar Arsenal gaat vind ik het dubbele voor Cavani niet zo gek?
3-5-2 werkt ook alleen goed als je je aan de 3-5-2 regels houdt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Uruguay/Brazilië team verkocht. Ik kan gewoon niks met 352, echt een kutformatie.3421 en 4222 ftw!
Hernandez
Alfaro
Forlan
Die Hernandez was echt slecht iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Uruguay/Brazilië team verkocht. Ik kan gewoon niks met 352, echt een kutformatie.3421 en 4222 ftw!
MOTM Hernandez
Alfaro
MOMT Forlan
Het werkt gewoon niet voor mij, al zo vaak geprobeerd dit jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3-5-2 werkt ook alleen goed als je je aan de 3-5-2 regels houdt.Vooral de keuze van verdedigers is erg belangrijk.
4-2-2-2 en 3-4-2-1 zijn formaties zonder nummer 10, dus waarschijnlijk ligt die speelstijl je gewoon niet. Ik heb 4-2-2-2 dit jaar 2x geprobeerd en ik vond het een vreselijke formatie. Ieder z'n ding lijkt me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het werkt gewoon niet voor mij, al zo vaak geprobeerd dit jaar.
Baggerformatie dat 3-5-2quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
MOTM Hernandez
Alfaro
MOMT Forlan
quote:
Dat is al helemaal een kutformatiequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Maver24 het volgende:
3412 is wel een toffe formatie , lekker aanvallend
Prima formatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is al helemaal een kutformatie
Ik werd volledig overlopen, wel jammer want het is een leuke hybridformatiequote:
3412 is dus heel chill qua linksquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef StijnDa het volgende:
3412 is echt waardeloos als je ook 352 hebt![]()
Speel dan 343 of 3421.
Het staat beter dan mijn 352 team, heb dan wel 2 CDM's met m/hquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik werd volledig overlopen, wel jammer want het is een leuke hybridformatie
Omdat? Veel meer mogelijk qua links. 352 moeten spitsen altijd linken...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef StijnDa het volgende:
3412 is echt waardeloos als je ook 352 hebt![]()
Speel dan 343 of 3421.
Nog niet gehad dit jaarquote:
klopt, sommige omgebouwde spitsen doen het wel aardig gelukkigquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Alleen jammer dat het aanbod aan goede CAM's dit jaar beperkt is.
Dat kan Zhano echt niet handelen thoughquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, sommige omgebouwde spitsen doen het wel aardig gelukkig
Morgen is het weer andersomquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Maver24 het volgende:
ik vind 3412 leuker spelen dan dat 352 verdedigende troep opstelling
Njah, meestal zoek je toch wat pace op de wings en dan krijg je daar omgebouwde spitsen die niet kunnen passen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan Zhano echt niet handelen though
Remy kan best redelijk passen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, meestal zoek je toch wat pace op de wings en dan krijg je daar omgebouwde spitsen die niet kunnen passen.
71 is toch wel 'best redelijk'quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geojen troll
[ afbeelding ]
Eindelijk Demi verkocht
7 chem van Persiequote:
Taiwoquote:
Het was een taaie. Zelfs nog een aantal pricefixes overleeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Taiwo
Echt ziek nice hoe je zijn voornaam uit spreekt.
overleeft...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was een taaie. Zelfs nog een aantal pricefixes overleeft.
nee, meneer. Ik vind het gewoon jammer...quote:
Zelfs de beste maken fauten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, meneer. Ik vind het gewoon jammer...
wel minder denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
100k ofzo? Thiago Silva kostte helemaal niets en Ibra was minder dan 100k.
Gelukkig hebben wij... de Praxis.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:55 schreef Djeetje het volgende:
http://puu.sh/3p6o9.jpg
Zit op mobiel en weet die foto code niet uit me hoofd.
moet je op dat mooie camera icoontje klikken onder je reactieveldquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:55 schreef Djeetje het volgende:
http://puu.sh/3p6o9.jpg
Zit op mobiel en weet die foto code niet uit me hoofd.
Hij zit mobiel zegt 'ie toch. Dan heb je dat niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je op dat mooie camera icoontje klikken onder je reactieveld
Dankje wist ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je op dat mooie camera icoontje klikken onder je reactieveld
quote:
1quote:
oh ik wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zit mobiel zegt 'ie toch. Dan heb je dat niet.
Jij krijg wel een beetje praatjes hequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een superdeluxe mobieltje met 0.3MP camera. Die heeft niet iedereen.
Wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij graag wel een beetje praatjes he
nee Paulinho is een voetballerquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:01 schreef Maver24 het volgende:
Julio Cesar dus MOTM, Geen Paulinho, das een bummer
picsquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:01 schreef Maver24 het volgende:
Julio Cesar dus MOTM, Geen Paulinho, das een bummer
Open maar een nieuw random topic met de titel 'ik verveel me'quote:
quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-06-2013 om 01:08:04The new #MOTM is Julio Cesar! Available in #FUT for the next 24hrs. http://t.co/qB7472575c reageer retweet
Ik had er een Sau - Gabbiadiniquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft iemand hier een zilver Serie A team?
Ik heb nu een 352 maar het loopt voor geen meter. Wie waren jou CB's en CDM's?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had er een Sau - Gabbiadini
Ik zal een 4231 maken ams ik jou was.
Sansone, sau, gabbiadini, palladino, eder, barreto
CB: Juan en santacrose volgens mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nu een 352 maar het loopt voor geen meter. Wie waren jou CB's en CDM's?
Santacroce is echt een pussy met zijn 67 strength, erger me de pest aan hem.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
CB: Juan en santacrose volgens mij.
juan sowieso.
CDM: die braziliaans van udinese volgens mij en marrone van Juventus
Thanks. Hij staat op WeFUT.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-06-2013 om 01:08:04The new #MOTM is Julio Cesar! Available in #FUT for the next 24hrs. http://t.co/qB7472575c reageer retweet
Mietje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet er weer vroeg uit morgen dus ik ga slapen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar. Moet ik wel van 352 afstappen
Wat een zaadteam heb jij weer geproduceerd zegquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Eder van Samp is ook wel goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jij houdt toch van zaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Wat een zaadteam heb jij weer geproduceerd zeg
Ik ga nooit meer met 352 spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
dumpert hotlink enzo. Kan er wel op klikkenquote:
dat is niet eens de url van een plaatje, knuppelquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat is niet eens de url van een plaatje, knuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |