WP wilt niet meer Fok!enquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
UNBESIEGT!!!!
WP WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huh 1996 toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
rip wp 1998-2013
Unbesiegt, a song by Equilibrium on Spotify.
Maar zat wel net in een TC die hier werd gepost.quote:
Waarom dan niet gewoon op zijn eigen accountquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar zat wel net in een TC die hier werd gepost.Waarschijnlijk is hij zomerwiet.
Geen idee, maar heeft hij al eerder gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon op zijn eigen account
Hoiquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
Ik leef;
17 jaar
202.7 maanden
881,4 weken
6170 dagen
voila
Wat een homo!quote:
kan bestquote:
groen/bruin?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Voor alle mannen in dit topic: welke kleur ogen heeft die meid uit de openingspost?
Groen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Voor alle mannen in dit topic: welke kleur ogen heeft die meid uit de openingspost?
quote:
Ik wil steeds kijken maar wordt afgeleidquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
ik ben geen man maar antwoord lekker toch welquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Wist het niet zekerquote:
O, hij kan niet afkicken van fok!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, maar heeft hij al eerder gedaan.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben geen man maar antwoord lekker toch wel
bruin met een groene glans
Oorspronkelijk bruin, maar is pigment aan het verliezen en het wordt nu groenig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
huhquote:
95 toch?quote:
ja over paar maandjes 17quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
je was toch 16?
ooh of je word later dit jaar 17
ken ook
flits, boem, batsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
Ik beweeg mijn lamp, flits, boem, bats, uit.
Die hebben ook ogen maar weet niet hoe die eruit zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel. Heb je wel naar haar borsten gekeken?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was het antwoord dat ik verwachttequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil steeds kijken maar wordt afgeleid
huh kan ik nou niet rekenen. je bent toch 18?quote:
overdag ook hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey jij bent die nachtdienstgast
met jou kunnen we snachts praten
Mannen die naar borsten kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt denk ik minder naar die borsten gekeken dan de mannenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben geen man maar antwoord lekker toch wel
bruin met een groene glans
Jij denkt dat heteromannen een ander oogkleur zien?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij telt niet. Jij valt op mannen.
Gezien de tijd die je nodig had om te reageren heb je eerst naar haar borsten gekeken zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oorspronkelijk bruin, maar is pigment aan het verliezen en het wordt nu groenig.
Ik kom hier alleen als ik wat interessants zie.quote:
ik zou paul rakenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef xcachet het volgende:
OMG, die man achter de piano bij die talk show van Linda de mol
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt denk ik minder naar die borsten gekeken dan de mannen. Ik zou aan jou haar cupmaat moeten vragen, daar heb jij dan weer niet zo op gelet denk ik
.
219quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
huh kan ik nou niet rekenen. je bent toch 18?
Nee, want borsten boeien mij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gezien de tijd die je nodig had om te reageren heb je eerst naar haar borsten gekeken zeker?.
hehquote:
Ben je homo of een billenman?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want borsten boeien mij niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want borsten boeien mij niet.
want yoloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wat anders, dat zijn tepelsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die hebben ook ogen maar weet niet hoe die eruit zien
Hey tweakert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wat anders, dat zijn tepels.
Oh, ik kijk er ook naar hoor. Misschien niet zoals mannen ernaar kijken, maar het valt me wel op als ze aanwezig zijn.quote:
Wat is hier nu interessant dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen als ik wat interessants zie.
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon niet geïnteresseerd in borsten.
Nee, maar een homoman is natuurlijk minder afgeleid door die borstenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat heteromannen een ander oogkleur zien?
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik spreek jouw nooit meer aan remember
Beetje aseksueel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Sowieso weinig interesse in vrouwen als zijnde vrouwen.
Zijn er de afgelopen 2 jaar maar 2 geweest die ik leuk vond.
Het valt mij echt nooit op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik kijk er ook naar hoor. Misschien niet zoals mannen ernaar kijken, maar het valt me wel op als ze aanwezig zijn.
Niet al dat geklets van die kinderen, totdat ik jou tegen kwam.quote:
Dat is ook ongeveer wat ik denk. Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
eens even zien
*scrollt naar boven*
Moeilijk te zeggen, maar ik denk toch wel een flinke C want ze hangen lekker naar beneden
Een blinde vlek? Of heb je een blinde vlek in je zichtveld nadat je borsten gezien hebt? Dat zijn twee verschillende dingen hequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het valt mij echt nooit op.
Is gewoon een blinde vlek voor me.
Hmm, dat niet zozeer. Al weet ik niet of je dat een beetje kunt zijn.quote:
Als ik een vrouw zie, kijk ik naar haar gezicht en daarna, afhankelijk van haar positie tov mij, naar haar armen of buik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een blinde vlek? Of heb je een blinde vlek in je zichtveld nadat je borsten gezien hebt? Dat zijn twee verschillende dingen he.
Nee, want ik zit lekker warm en droog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
Zwolle is echt uitgestorvennadat ik uitstapte, heb ik niemand meer gezien. Nu zit ik eenzaam op perron 5a te wachten op de trein.
REZANIA. Hierrrrrr komen
Maar ik ontdekte maandag wel een Swirl tentquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
Zwolle is echt uitgestorvennadat ik uitstapte, heb ik niemand meer gezien. Nu zit ik eenzaam op perron 5a te wachten op de trein.
REZANIA. Hierrrrrr komen
Ik denk dat dat wel kan hoor, als je gewoon weinig hormonen produceert?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat niet zozeer. Al weet ik niet of je dat een beetje kunt zijn.
Ik vind gewoon zelden iemand knap of leuk.
Jawelquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
Ze verkopen tegenwoordig toch geen gloeilampen meer?
ja maar jij toont duidelijk wel interesse in mannenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe maar 2x verliefd geweest en ik ben echt niet aseksueel.
Nee, ik keek verkeerd.quote:
bouwmarkt of lampenwinkel...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
Een halogeenlamp in een normale lampvorm, waar verkopen ze dat? Ik ken alleen maar die dingen met twee sprietjes, maar ik moet hem er in kunnen draaien.
Ik 3 keer, maar ik ben ook wat ouder dan jij geloof ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe maar 2x verliefd geweest en ik ben echt niet aseksueel.
Ja, weinig hormonen kan natuurlijk. Maar dat valt niet onder aseksualiteit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan hoor, als je gewoon weinig hormonen produceert?
Ah, ja, dat kan.Ik was altijd het tegenovergestelde, maar de laatste blijft het ook een beetje uit ja.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef papernote het volgende:
[..]
Niet al dat geklets van die kinderen, totdat ik jou tegen kwam.
Waar heb je een lamp voor nodig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik keek verkeerd.Dacht eerst dat het een gloeilamp was, bleek er een halogeenlamp in te zitten.
Da's waar, maar weinig hormonen kan ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 3 keer, maar ik ben ook wat ouder dan jij geloof ik.
[..]
Ja, weinig hormonen kan natuurlijk. Maar dat valt niet onder aseksualiteit.
Ik ken een aseksuele vrouw, maar dat is meer psychisch.
Wake-up Light.quote:
Praxis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wake-up Light.Ik moet een 42W halogeenlamp maat E27 hebben.
werken die lampen echt zo goed?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon daar? Ik dacht dat het een speciale lamp was of zo.quote:
Ja, vooral in de winter als het nog buiten donker is.quote:
Ik kreeg mijn eerste borsthaar op mijn 21ste. Dus weinig hormonen zou goed kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Da's waar, maar weinig hormonen kan ook.
Ah ja, das heel goed mogelijk. Lijkt me helemaal niks. Maar aan de andere kant, als je aseksueel bent zal je er ook geen behoefte aan hebben dus dan vind je het niet zo'n punt. Maar lijkt me alsnog wel raar hoor, iedereen is zo gefixeerd op relaties enzo, en jij dan als een van de weinigen écht niet.
nee ook daar buiten mag ik je nietquote:
Klinkt niet verkeerd. Alles beter dan het kut geluid van een wekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon daar? Ik dacht dat het een speciale lamp was of zo.
[..]
Ja, vooral in de winter als het nog buiten donker is.
Ze hebben nu van die "eco" lampen met een halogeen pitje in zo'n gloeilamp lamp. Die kun je gebruiken als je het nodig hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
Ze verkopen tegenwoordig toch geen gloeilampen meer?
wut.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste borsthaar op mijn 21ste. Dus weinig hormonen zou goed kunnen.
Er is wel een verschil tussen behoefte aan seks en behoefte aan een relatie. Seks en houden van zijn twee heel verschillende dingen. Ik heb 5 jaar lang een relatie gehad, samengewoond en alles. Dat vond ik geweldig. Alleen had ik geen behoefte aan de seks. Zij wel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee ook daar buiten mag ik je niet
[..]
Klinkt niet verkeerd. Alles beter dan het kut geluid van een wekker
Dat is helemaal waar natuurlijk, al zijn een relatie en seks toch wel veelal aan elkaar verbonden. Er zit wel enige samenhang in, hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste borsthaar op mijn 21ste. Dus weinig hormonen zou goed kunnen.
Er is wel een verschil tussen behoefte aan seks en behoefte aan een relatie. Seks en houden van zijn twee heel verschillende dingen. Ik heb 5 jaar lang een relatie gehad, samengewoond en alles. Dat vond ik geweldig. Alleen had ik geen behoefte aan de seks. Zij wel.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik ontdekte maandag wel een Swirl tent
Maar ik ben ook nog kind hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Precies dat gevoel. Wat doe je zoal?
wat doe je danquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit me hier een beer te voelen
heb me borsthaar op me hooft geplakt nu xdxdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef msacras het volgende:
Best wel veel jongens die pas later borsthaar krijgen hoor.
Ik ben nooit goed geweest met nummers en getallen. Uitstraling zegt meer.quote:
Te zien in de TCquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb me borsthaar op me hooft geplakt nu xdxd
Fijn dat ik dan wel volwassen over komquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest met nummers en getallen. Uitstraling zegt meer.
Die hebben ze wel bij de meeste winkels. Bouwmarkt of bij de Action ofzo... Nog beter zou een ledlamp zijn, de betere modellen zijn ook dimbaar en zouden dan ook in je wake-up light kunnen. En zijn even groot als een gloeilamp dus zou wel moeten passen denk ik. Alleen een stukje duurderquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Nee. En bij de Praxis hebben ze ook speciale lampen. Ze hebben daar, zegmaar, alle lampen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon daar? Ik dacht dat het een speciale lamp was of zo.
Go home. You're drunk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest met nummers en getallen. Uitstraling zegt meer.
?quote:
Toen ik nog jong en lief was, zag ik het onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nu weet ik wel beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar natuurlijk, al zijn een relatie en seks toch wel veelal aan elkaar verbonden. Er zit wel enige samenhang in, hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.
Wat is zijn naamquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
Maar een radio DJ van 538 was ook bij mijn diploma uitreiking
welke?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
Waar ben je over vijf jaar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat ik dan wel volwassen over kom
welken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
Ja, die heb ik ook nodig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze hebben nu van die "eco" lampen met een halogeen pitje in zo'n gloeilamp lamp. Die kun je gebruiken als je het nodig hebt.
Die heb ik hier liggen, maar ik denk niet dat die lamp daar mee om kan gaan. Die is ingesteld voor een lamp van 42W max, niet een lamp van 2W max.quote:En anders heb je nog ledlampen die ook meteen licht geven maar nog een stuk zuiniger zijn. Ik heb nu een Pharox 6w in de badkamer en die geeft net zoveel licht als de 60w gloeilamp die er eerst zat.
Echt niet man, laatst had ik een krachtige blacklight nodig, nou, hadden ze dus mooi niet hè.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef papernote het volgende:
[..]
Ja. Nee. En bij de Praxis hebben ze ook speciale lampen. Ze hebben daar, zegmaar, alle lampen.
Zolang het maar niet die Ruud de Wild isquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ben ik dus vergeten
Maar het is de stiefvader van een jongen uit mijn klas.
jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, je wil meer weer, ik zei het toch?![]()
Nee dan had ik hem wel herkendquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die Ruud de Wild is.
Ik zeg ook niet onlosmakelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Toen ik nog jong en lief was, zag ik het onlosmakelijk met elkaar verbonden. Nu weet ik wel beter.
Oja, dimmers kunnen er niet altijd tegen, dan beginnen ze te brommen. Maar je kunt het proberen, als die ledlamp dimbaar is... En zolang er geen minimaal wattage op die wake-up lamp staat... Het is niet dat die wake-up lamp meteen stuk gaat, maar als je 'm hoort brommen weet je dat je 'm uit moet doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nodig.
[..]
Die heb ik hier liggen, maar ik denk niet dat die lamp daar mee om kan gaan. Die is ingesteld voor een lamp van 42W max, niet een lamp van 2W max.
Here we go againquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet onlosmakelijkmaar vaak. In de meeste relaties heb je toch wel seks. Niet bij elke vrijpartij hoort een relatie nee, maargoed.
Verschilt wel per periode though. Een student heeft meestal wel behoefte aan seks, niet aan een relatie. Een wat ouder persoon andersom.
Hoe kom jij aan al die kennis over lampen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dimmers kunnen er niet altijd tegen, dan beginnen ze te brommen. Maar je kunt het proberen, als die ledlamp dimbaar is... En zolang er geen minimaal wattage op die wake-up lamp staat... Het is niet dat die wake-up lamp meteen stuk gaat, maar als je 'm hoort brommen weet je dat je 'm uit moet doen.
bepaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer op mij reageren?
Maar het is een wake-up light, hij is zo gemaakt dat hij de lamp steeds feller zet als je wekker gaat. Het moet een opkomende zon nabootsen. Dus op zet die lamp doodleuk 42W op het ledje, bam, ledje kapot. En aangezien het nogal dure lampen zijn ga ik het maar niet proberen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dimmers kunnen er niet altijd tegen, dan beginnen ze te brommen. Maar je kunt het proberen, als die ledlamp dimbaar is... En zolang er geen minimaal wattage op die wake-up lamp staat... Het is niet dat die wake-up lamp meteen stuk gaat, maar als je 'm hoort brommen weet je dat je 'm uit moet doen.
Noem je me nou oud, gvd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet onlosmakelijkmaar vaak. In de meeste relaties heb je toch wel seks. Niet bij elke vrijpartij hoort een relatie nee, maargoed.
Verschilt wel per periode though. Een student heeft meestal wel behoefte aan seks, niet aan een relatie. Een wat ouder persoon andersom.
Is dat zo raar dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, je wil meer weer, ik zei het toch?![]()
Correctie: lampen waar je wat aan hebt, liggen bij de Praxis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet man, laatst had ik een krachtige blacklight nodig, nou, hadden ze dus mooi niet hè.
ik heb echt geen idee wat ik momenteel allemaal lul.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je zei het net..
Ik zei ook niet dat het niet mocht.
Ik vind je antwoord niet echt getuigen van inspiratie.quote:
Nee, ik zeg alleen maar dat je zo lekker voorspelbaar bent.quote:
Vandaar dat wij beginnen met de middelste, en dan de laatste.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
Je hebt drie soorten seks;
- Onvrijwillig.
- Vrijwillig zonder liefde.
- Vrijwillig met liefde.
Met die laatste twee is niks mis.
Lovedoctor Rez heeft gesproken, gr gr.
Ik vind jouw username niet echt getuigen van inspiratie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik vind je antwoord niet echt getuigen van inspiratie.
Zolang er maar geen neger voor de eerste komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat wij beginnen met de middelste, en dan de laatste.
Begint voor hem dus met de eerste...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat wij beginnen met de middelste, en dan de laatste.
waarom niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik momenteel allemaal lul.
quote:
Seks omdat zij het wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
- Onvrijwillig.
- Vrijwillig met liefde.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoorZie ook het woord 'meestal'
al geloof ik wel dat je ouder bent dan ik
Ja, maar ik wil er nu gewoon graag eentjequote:
quote:
Ik heb nog nooit sigaar gerookt dus ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]sigaar ook goed?
[..]
Seks omdat zij het wil.
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef papernote het volgende:
[..]
Correctie: lampen waar je wat aan hebt, liggen bij de Praxis.
ik had gister 2 gekocht, toen had ik vanavond gesprek en ik was zo zenuwachtig en alles en dacht dat ik gek werd maar was mn sigaretten vergeten dus nog maar eentje gekocht en nu heb ik er 3quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er nu gewoon graag eentje. Al een week niet gerookt whoeoe.
Ok, ik rookte er maar één per dag maar dat vond ik al te veel. Ik wil gewoon af en toe.
[..]!
Hoezo drie
Dat valt onder vrijwillig met liefde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]sigaar ook goed?
[..]
Seks omdat zij het wil.
[..]
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja, lul je er maar onderuit. Ik reageer niet meer op jou
En zo scherpquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
DEEL ALS JE ERMEE EENS BENT!
ZO PAKKEN WIJ DIE MENSEN AAN IN DEN HAAG
Hoe zit het dan met onvrijwillig met liefde? Kan toch ook!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
- Onvrijwillig.
- Vrijwillig met liefde.
Gebruikt Comic Sans MS.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had gister 2 gekocht, toen had ik vanavond gesprek en ik was zo zenuwachtig en alles en dacht dat ik gek werd maar was mn sigaretten vergeten dus nog maar eentje gekocht en nu heb ik er 3![]()
paxcon heeft gewoon gelijk, ik faal in t leven.
waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
toto laat t gaan
cachet laat t gaan
mama etsu heeft gesproken gr
Ik ben de lovedoctor, jij bent mama. Jij bent het vrouwtje, ergo de bottom. Ha!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
toto laat t gaan
cachet laat t gaan
mama etsu heeft gesproken gr
Wat vind je van mijn UI danquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zo scherpIk ga gewoon straks voor en half jaar abbo halen
Stockholmsyndroom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met onvrijwillig met liefde? Kan toch ook!
de spelvouten zie je nied?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebruikt Comic Sans MS.
Ga ik niet serieus nemen gr
DAT LUKT ME GEWOON NIET.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah.
Nee, dit is jammer maar je begint gewoon weer opnieuw en niet vergeten dat je al een dag veel minder hebt gerookt dan normaal dus je kunt het wel.
Gooi je pakjes dan ook gewoon weg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT LUKT ME GEWOON NIET.
bweh.
dinsdag word ik geopereerd en dan heb ik keelpijn dus dan heb ik ook geen behoefte om te roken denk ikmag t ook niet eens. dus KOMT GOED. ooit.
Aan een abbo heb je niks. Het enige wat ik fijn vind is dat je je 'vrienden' een kleurtje kan gevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zo scherpIk ga gewoon straks voor en half jaar abbo halen
Dat je het niet mag is vaak niet genoeg om te stoppen hoor. Maarja, kijk t maar eventjes aan he.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAT LUKT ME GEWOON NIET.
bweh.
dinsdag word ik geopereerd en dan heb ik keelpijn dus dan heb ik ook geen behoefte om te roken denk ikmag t ook niet eens. dus KOMT GOED. ooit.
Nee hoor, doe je toch niet. Koop even Tenga Eggs btw.quote:
Is best lekker. Vooral de geur is beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sigaar gerookt dus ik zou het echt niet weten![]()
Sorry, ik zag Comic Sans dus ik haakte af voor ik maar een letter gelezen hadquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Ook bij een vrouw?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best lekker. Vooral de geur is beter.
Je gaat er niet van uit je bek meuren (nouja, minder) en het staat stijlvoller.
Groter UI bestand, notes lezen, binnen 10 seconden weer kunnen reageren en geen reclame.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aan een abbo heb je niks. Het enige wat ik fijn vind is dat je je 'vrienden' een kleurtje kan geven
zwaar levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
en ik ben de enige in de coupe
[ afbeelding ]
Hmm, dat is waar.quote:
Vissa in je eentjequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
omg de trein vertrekt.
en ik ben de enige in de coupe
[ afbeelding ]
Wat is mijn kleur?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aan een abbo heb je niks. Het enige wat ik fijn vind is dat je je 'vrienden' een kleurtje kan geven
Omhoog. Omhoog. Omlaag. Omlaag. Link. Rechts. Links. Recht. B. A.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, ik zag Comic Sans dus ik haakte af voor ik maar een letter gelezen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |