Wat is er eigenlijk met dat ventje in jouw UI? Komt 'ie klaar ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
Gebruik dus maar gewoon dit:
[ code verwijderd ]
Alleen even overnemen in invullen.
Iemand uit z'n klas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met dat ventje in jouw UI? Komt 'ie klaar ofzo?
Hij beweegt op dubstep.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met dat ventje in jouw UI? Komt 'ie klaar ofzo?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ff mn FB status kopieren
OMG. Dat er nog lieve conducteurs werken bij de NS.
Op deze late avond zit ik in de trein richting Rotterdam, tot ik opeens een conducteur zie lopen. Ik dacht: "Oh, gezellig, controle". Tot ik me realiseerde dat ik was vergeten in te checken. Opnieuw. Alweer. Toen ging ik helemaal shaken en vloeken in mezelf, want ik had écht geen zin in nog eens 60 euro boete. Kwam ze bij mij:
"Mevrouw, ik heb slecht nieuws. Ik ben helaas, vergeten, in te checken."
"O."
"Ik weet dat het mijn fout is, maar ik heb er wel geld op gezet, maar heb er geen seconde over nagedacht om te inchecken."
"Dat is niet zo netjes hé."
"Dat weet ik, het spijt me ontzettend, maar..."
"Waar moet je uitstappen dan?"
"Zwolle." (met het idee dat de boete dan veel lager is, want vorige keer had ik gewoon eerlijk Rotterdam gezegd en dat was niet zo heel slim)
"Nou, voor deze ene keer dan"
"Hartstikke bedankt"
NS, jullie hebben me 60 euro bespaard. Ik hou van jullie.
Ik zei; sorry portemonnee vergetenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ff mn FB status kopieren
Op deze late avond zit ik in de trein richting Rotterdam, tot ik opeens een conducteur zie lopen. Ik dacht: "Oh, gezellig, controle". Tot ik me realiseerde dat ik was vergeten in te checken. Opnieuw. Alweer. Toen ging ik helemaal shaken en vloeken in mezelf, want ik had écht geen zin in nog eens 60 euro boete. Kwam ze bij mij:
"O."
"Ik weet dat het mijn fout is, maar ik heb er wel geld op gezet, maar heb er geen seconde over nagedacht om te inchecken."
"Zwolle." (met het idee dat de boete dan veel lager is, want vorige keer had ik gewoon eerlijk Rotterdam gezegd en dat was niet zo heel slim)
"Hartstikke bedankt"
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei; sorry portemonnee vergeten
En die vrouw liep door....
Ja moest voor 8 min met de trein maar geen zin om daar 4 euro voor te betalen. Nam ff een gokjequote:
Straks komt ze terug als de trein al voorbij Zwolle is en herkent ze je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ff mn FB status kopieren
"O."
"Hartstikke bedankt"
Wat zouden ze anders kunnen doen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja moest voor 8 min met de trein maar geen zin om daar 4 euro voor te betalen. Nam ff een gokje
ik ben nog helemaal geen 20quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef xcachet het volgende:
http://www.disabled-world.com/artman/publish/age-calculator.shtml
Zwart rijden = boetequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat zouden ze anders kunnen doen dan?
In Zwolle stap ik uit en dan pak ik de volgende trein. Dan kom ik om 00:15 in Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks komt ze terug als de trein al voorbij Zwolle is en herkent ze je.
Daar ben ik dus zó slecht inquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon altijd een goede smoes vertellen.
roffaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Zwolle stap ik uit en dan pak ik de volgende trein. Dan kom ik om 00:15 in Rotterdam.
Gewoon de conducteur lief aankijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar ben ik dus zó slecht in
Ik kan niet liegen, dan ga ik lachen.
Deed ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon de conducteur lief aankijken.
Heb jij ff gelukquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ff mn FB status kopieren
"O."
"Hartstikke bedankt"
Oh. Nou ja, het is dat of ¤60,-quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Zwolle stap ik uit en dan pak ik de volgende trein. Dan kom ik om 00:15 in Rotterdam.
Ja, maar ik heb weekendov, dus ik betaal ook gewoon normale rit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, het is dat of ¤60,-Ik dacht trouwens dat het ¤35,- boete was?
tijdmachinequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
Nog -6319 dagen tot vrijdag 8 maart 1996
gz?quote:
gz = gratz = gefeliquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gz?
ik snap veel aan je toto maar dit niet
typo van gr?
oh thnxquote:
als ik denk aan al die dagenquote:
ben jij dio? :squote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
als ik denk aan al die dagen
dat ik mij zo heb misdragen
dank denk ik
had ik maar een tijdmachine
tijdmachine
maar die heb ik niet
dus zal ik mij gedragen
en zal ik blijven vragen
vragen voor een
tijdmachine
HAD IK MAAR EEN TIJDMACHINEquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
als ik terug kon in de tijd, zat ik vaker in de klas, blablabla enz enz *muzieknoot*
neequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kunt niet meer gewoon gefeliciteerd zeggen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
UNBESIEGT!!!!
WP WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overledenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
UNBESIEGT!!!!
WP WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |