Dat programma kijkt mijn mammie ook nu :squote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Vroegâh, begin 20e eeuw denk ik. idk, ik zag het net op TV bij een bakprogramma.
Nee, juist geen geluk. De moeder of vader had die pop, en die brak dan dus het stuk af dat hij kreeg, en of dat het hoofd of de benen waren was dus afhankelijk van of hij was goedgekeurd of niet.
Het is leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dat programma kijkt mijn mammie ook nu :s
ik dacht dat jij een nep iemand had gemaakt.quote:
neequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een nep iemand had gemaakt.
Drie keer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
heeft iemand al iets van DrNick gehoord?
hij is drie keer naar de film vandaag
DrNick is op brute wijze anaal vernederd door Osuchi met een voorbinddildo/strap-on en hij ligt nu in het ziekenhuis omdat ze zijn anus gaan bleken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Watquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar hij is toch niet alleen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja hij had gisteravond 5 euro gegevens voor nog een kaartje
oh, gaat die met 2 meiden zekersquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja hij had gisteravond 5 euro gegevens voor nog een kaartje
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DrNick is op brute wijze anaal vernederd door Osuchi met een voorbinddildo/strap-on en hij ligt nu in het ziekenhuis omdat ze zijn anus gaan bleken.
Ik ben jaloers op DrNickquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DrNick is op brute wijze anaal vernederd door Osuchi met een voorbinddildo/strap-on en hij ligt nu in het ziekenhuis omdat ze zijn anus gaan bleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |