Haha inderdaad, kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zuur he, zo opgesloten zitten.
Toen ik serieus net 3 dagen mijn motorrijbewijs had stond mijn vakantie gepland. Ik ben toen via de Ardennen, Zwarte Woud en de Jura naar de Franse Alpen gereden. Je kunt je waarschijnlijk wel een voorstelling maken hoe hard ik dat koekblik vervloekt heb terwijl El Bandito nog thuis op de oprit stond![]()
Ja, dat kaartje heb ik wel eens gezien ja. 3.000km was die toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een lading nationale tourist routes aan elkaar knopen en gaan
[ afbeelding ]
zoiets jaquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat kaartje heb ik wel eens gezien ja. 3.000km was die toch?
Dat geklooi met bagage heb ik er wel voor over daarnaast die vakanties met een Citroën C1 zo comfortabel was het ook al nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha inderdaad, kan het me helemaal voorstellenHet is volgens mij wel relaxter qua bagage om met een auto te gaan (alles in de kofferbak flikkeren en wegrijden maar
), maar de motor geeft zoooveeel meer vrijheid en is gewoon leuker om te rijden
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Salatrel het volgende:
misschien kan stinkie hem een keer proefrijden alsie een dag vrij is
Aan iemand die geen motor rijdt moeten uitleggen hoe het voelt is net als iemand die blind is moeten uitleggen hoe de kleur rood eruit ziet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef BlackLining het volgende:
Er was hier laatst iemand die begreep niet wat nou zo leuk was aan motorrijden. Die vond dat met de auto op vakantie gaan net zoveel vrijheid geeft. Dan heb je dus niet begrepen
Probeer je afstudeerscriptie er eens over te schrijven bij een begeleider die het niet snaptquote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat geklooi met bagage heb ik er wel voor over daarnaast die vakanties met een Citroën C1 zo comfortabel was het ook al niet
Er was hier laatst iemand die begreep niet wat nou zo leuk was aan motorrijden. Die vond dat met de auto op vakantie gaan net zoveel vrijheid geeft. Dan heb je dus niet begrepen
[..]
Haha, zeker. En andersom ook trouwens. Toen ik vanmiddag tegen die klanten zei dat ik ook motor reed werden ze spontaan helemaal enthousiastquote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Salatrel het volgende:
Praten over motorrijden met iemand diet zelf niet doet is sowieso een kansloze onderneming in de meeste gevallen
Ik vind dat soort tenten echt helemaal niks - een soort uit de kluiten gewassen slaapzak. Beetje ruimte is wel zo prettig, kan je tenminste ook je zooi een beetje kwijtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Geniaal! nu in de aanbieding bij trekinn! 35 euro
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Dan liever deze:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Dat kan met mijn tent ook jaquote:
Ik zie niet in waarom. Is toch gezelligquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:25 schreef Dekatria het volgende:
Je motor in je tent zetten gaat mij dan weer iets te ver eigenlijk.
Dat ook. Allroads horen buitenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Sloggi het volgende:
Je motor in je tent. Stelletje prinsesjes.
Een tent 'binnen' noemenquote:
Dat doe ik ook zonder dattie in de tent staatquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon lekker recht naast de motor pitten.
colablikje platslaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef BlackLining het volgende:
Overigens wellicht nog een tip voor in de OP: plankie meenemen. Handig onder de standaard op een camping, op zachte grond wil dat nooit zo lekker
Jazeker, past preciesquote:
Dat is wel relaxt voor de tent met een biertje erbijquote:
Haha, ik heb op de motor wel 750 km gedaan. Zwaar maar te doen. Mijn truc was wisselen tussen snelheden. Kruissnelheid 120 om de nek in orde te houden (naked motor) en af en toe even naar de 170, 180 om wakker te blijven. En om het uur stoppen. In ieder geval voordat je moe wordt want dan ben je al te laat en blijf je bezig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, ik ben een keer vanaf de grens met Zwitserland terug naar huis gereden in één streep, 853km, nooit meer. Wát een teringeind. 400 is echt m'n max. Wil ook nog plezier hebben, wakker zijn en geen houten kont hebben.
Lekker je meissie de rugzak aan laten trekken ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef lipjes het volgende:
Ziet er naar uit, over anderhalve week, op naar Duitsland
Nu maar hopen dat ik alles meekrijg in mijn rugtas/tanktas.
Vriendin heeft dan rugtas & topkoffer.
Maar moet vast wel lukken voor een dag of 4
Ik vind het profijt wat je ervan hebt de onhandigheid van het vervoer ervan totaal niet waard, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt voor de tent met een biertje erbijAnders zit je zo vervelend op de grond
1000km vanuit Dolomieten, in 1 ruk.. En daarna heb ik dat ding meer dan 3 weken niet aangeraakt.. Handen stonden s-nachts nog steeds kromquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, ik ben een keer vanaf de grens met Zwitserland terug naar huis gereden in één streep, 853km, nooit meer. Wát een teringeind. 400 is echt m'n max. Wil ook nog plezier hebben, wakker zijn en geen houten kont hebben.
Ik ben de dag nadat ik 750 km gereden had gewoon weer opgestapt voor een heerlijk rondjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
1000km vanuit Dolomieten, in 1 ruk.. En daarna heb ik dat ding meer dan 3 weken niet aangeraakt.. Handen stonden s-nachts nog steeds kromNaja, het was een kleine 1100km, omdat ik een afslag had gemist en geen kaarten had in Duitsland en het richtingsgevoel van een mug op koffie had toen
![]()
Degene met de kaart had wel de goede afslag. *iets met stortregen en niet meer dan 15 meter voor je uit kunnen kijken op de snelweg*![]()
Ik heb zo'n stoel en zo'n jas+broek. Stoel vind ik alsnog niks, puur om wat je zelf ook al zegt - te lang, en mijns inziens ook te zwaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb zo'n Coleman stoel zeg maar, die kun je inklappen en dan wordt het een soort kokerBeetje roltas idee. Alleen hij is wat te lang, zag ik net. Dus ik vrees dat ik dat ook achterwege ga laten. Anders ben ik een ruime meter breed, en ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vind.
Trouwens Deka, jij had ook zo'n mesh jas toch?
Ja, diequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Dekatria het volgende:
DIFI California, dat klinkt bekend
[ afbeelding ]
Zo'n hittepak is ook echt minimaal. Bescherming waar het hoort, de rest is ventilatie. Als je hier in NL dan een wolk voor de zon heb bevries je meteen half. Zou het echt pas aanschaffen als je een land als Spanje ofzo aandoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |