zeiden ze dat echt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haal het toch niet, ik kan beter voor de trein springen
Dan wel waarschijnlijk wel ja, maar ook genoeg jonge biotechnologische bedrijven die gewoon 'casual' zijn.quote:
WTF?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik mag van mijn ouders geen hbo gaan doen
Dan is hij echt een baasquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik sta echt niet raar te kijken als die de volgende keer op TC in pak zit
Jouw psycholoog heeft tenminste nog hoop in je, de mijne heeft het al lang opgegeven.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
etsu; gewoon, ik haal hbo toch nooit dus ik mag wel voor een trein springuh of zo.
nopequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
f
[..]
WTF?
Kan je niet gewoon bij iemand anders gaan wonen ofzo?
Ik vraag me soms af of Wilders überhaupt wel een diploma heeft gehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef chapel24 het volgende:
Ik moest lachen om Wilders vandaag; Een minister maakte een rare opmerking m.b.t. Economische zaken. Waarop wilders vroeg of hij zijn diploma aan het IBN Ghaldoun heeft gehaald
negeer ze danquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nja niet zo letterlijk maar het is echt te triest wat ze allemaal zeggen
ik heb geen eens een psycholoog en dit zijn niet mijn gedachten héquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft tenminste nog hoop in je, de mijne heeft het al lang opgegeven.....
Ja, maar als ik dat zou doen, zou ik dat als grap doen en niet echt voor cras!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: pak dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wel waarschijnlijk wel ja, maar ook genoeg jonge biotechnologische bedrijven die gewoon 'casual' zijn.
it won't workquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen dat het een grap isquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat zou doen, zou ik dat als grap doen en niet echt voor cras!!
Kijken of mijn proef nog een passend pak heeft
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef chapel24 het volgende:
Ik moest lachen om Wilders vandaag; Een minister maakte een rare opmerking m.b.t. Economische zaken. Waarop wilders vroeg of hij zijn diploma aan het IBN Ghaldoun heeft gehaald
Haha, dat weet ik toch joh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb geen eens een psycholoog en dit zijn niet mijn gedachten hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |