Ja doe mar weer snel. Die blauwe vis, pfff. Dora man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik moet die film echt weer eens kijken. Die blauwe vis
FIFA 13?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef chapel24 het volgende:
Ik speel fifa en messi heeft al 2x gescoord met het hoofd... In een kopduel met Kompany....
Da's waar. Hopelijk is dit snel voorbij, het zit niet lekker namelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar Etsu, even realistisch.. je hebt een pak aan ziet er netjes uit.. of die knoop nou iets strakker zit of weet ik veel wat zal echt niet uitmaken in de keuze om jou wel of niet te kiezen hoor.
Spieren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Homo's hebben altijd een voorkeur voor foute mannen, hoe komt dat toch?
True.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Homo's hebben altijd een voorkeur voor foute mannen, hoe komt dat toch?
Die zijn ook mooi zonder zo'n losgescheurd "pak"quote:
Dat is etiquette. En als je gaat dineren mogen ze allebei open.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, het tweede knoopje moet open? Wat is dat voor logica
Schat, het is maar een foto van het internet, meer niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Die zijn ook mooi zonder zo'n losgescheurd "pak"![]()
Ik ken geen enkele vrouw die dat aantrekkelijk vind, mannen daarentegen...
Als je gaat zitten moeten ze alle twee open, als je opstaat moet je ze dichtdoen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, het tweede knoopje moet open? Wat is dat voor logica
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is etiquette. En als je gaat dineren mogen ze allebei open.
Weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, het is maar een foto van het internet, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |