SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Doe ik ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begint als aandacht vragen (liefdesbeetjes) en gaat altijd over in agressie omdat ik nooit wakker word
Ja hier dus ook zo met de katerquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad
Ahww dat is wel jammerMn kater kan ik zonder problemen optillen en als een baby vasthouden en die komt ook op schoot liggen zodra je op de bank zit. De poes kan je net 3 seconden vasthouden tot ze zich begint los te wurmen en om zich heen te klauwen
Ja hier ook. Dan komt ze náást me zitten. En kopjes geven en spinnen. Maar nooit óp me zitten hehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hier dus ook zo met de katerHoewel de poes dan weer meer bij me komt maar ik mag d'r niet te lang opgetild houden
Precies hetzelfde met mijn poes, die andere gedraagt zich dan meer als een kater en klimt gewoon op je zelfs al lig je op je zijquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hier ook. Dan komt ze náást me zitten. En kopjes geven en spinnen. Maar nooit óp me zitten hehe.
Na 3 suicidale katten eindelijk 1 die bleef leven maar kon ik niet meenemen bij de verhuizing.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dan te bedenken dat ik twee katertjes wilde
Ahwquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met mijn poes, die andere gedraagt zich dan meer als een kater en klimt gewoon op je zelfs al lig je op je zij
Oh zij moet juist altijd op me zittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hier ook. Dan komt ze náást me zitten. En kopjes geven en spinnen. Maar nooit óp me zitten hehe.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zij moet juist altijd op me zittenOf onder de dekens en als ik de dekens niet omhoog doe voor d'r gaat ze gewoon uit alle macht duwen, als ze d'r zin maar krijgt
Werkt dat voor kerels hetzelfde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zij moet juist altijd op me zittenOf onder de dekens en als ik de dekens niet omhoog doe voor d'r gaat ze gewoon uit alle macht duwen, als ze d'r zin maar krijgt
*neemt deken naar de meet.quote:
Volgens mij juist nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens wij interpreteren we elkaars posts verkeerd.
Komen we op de meet dan wel achter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens wij interpreteren we elkaars posts verkeerd.
Nee, m'n katten zijn srs de enigen die mij mogen wekken in m'n slaap en waar ik voor opzij gaquote:
Whehehequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu herken ik je niet meerNu denk ik dat je oognip bent.
Probeer me nou niet in te pakken met lieve woordjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses schone jonkvrouw vuige heks.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses schone jonkvrouw vuige heks.
Tie Wraps dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Probeer me nou niet in te pakken met lieve woordjesdaar is het veel en veel te laat voor.
49 minutenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nog 2 en een half uur werken huuuuuuuuuuu
Ik heb werkelijk nog niks gedaan vandaagquote:
En daar heb je hoeveel mee verdiend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog niks gedaan vandaag
Ja oke.. 1 telefoontje van 30 sec
Whahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En daar heb je hoeveel mee verdiend?
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik krijg gewoon heel de dag betaald
Enigste nadeel is dat ik niks te doen heb heul de dag
SSL certificaten uitgevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikwat voor werk doe je?
Dan duurt de dag ook wel erg lang of niet? Ik heb dat hier al en dan is het nog niet eens superrustigquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
SSL certificaten uitgeven
Zijn alleen geen aanvragenDus heel de dag op kantoor zitten wachten tot 5.
vertel mij wat... Lijkt SUPER TE GEK maar is behoorlijk boringquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan duurt de dag ook wel erg lang of niet? Ik heb dat hier al en dan is het nog niet eens superrustig
Ja lekker slapen op werk!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
vertel mij wat... Lijkt SUPER TE GEK maar is behoorlijk boring
Not helping...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hihihih hier ruikt het heerlijk naar rundvlees curry![]()
![]()
Verdomme Vas, eerst die bami en nu dit?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hihihih hier ruikt het heerlijk naar rundvlees curry![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verdomme Vas, eerst die bami en nu dit?
[ afbeelding ]
En ik zit nu een bakje ananas te etenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verdomme Vas, eerst die bami en nu dit?
[ afbeelding ]
Ik drink chocomelk, bij gebrek aan beter. En voor straks nog een overheerlijke:quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik zit nu een bakje ananas te eten.
nog een uurtje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik drink chocomelk, bij gebrek aan beter. En voor straks nog een overheerlijke:
...
...
...
Wait for it
...
...
...
Cup-a-soup. Keuze uit: Franse ui, Champignon Creme of Prei Creme.
Dat als avondeten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
...
...
...
Wait for it
...
...
...
Nou nou nou... Die keuze is ook maar karigquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
...
...
...
Wait for it
...
...
...
Ik moet tot 18:30quote:
No freaking wayquote:
Lees ik net op FB..quote:Voor de mensen die mijn nieuwe nummer hebben, iemand heeft blijkbaar een prank uitgehaald door 50 dixies te bestellen voor me, van die schijthuizen voor evenementen. Nou heeft diegene het zover gebracht dat de facture gemaakt is en betaling gedaan moet worden. Binnen 8 dagen moet ik een bedrag van 2839,99 overmaken en kom er niet onderuit. Wie dit geflikt heeft, ik geef je 1 dag zich te melden en dan heb je 2 keuzes, betalen, of je eigen melden bij de politie zodat de offerte ongedaan gemaakt kan worden. Meld je je niet, geen nood, weinig mensen hebben mijn nieuw nummer, dus ik vind je wel. Beter meld je het eerlijk, want ik kom er wel achter wie. En dan heb je een gigantisch groot probleem met me. Heb lef en wees eerlijk en meld je.
Die kopen we zelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou nou nou... Die keuze is ook maar karigKaart aan bij je baas dat je fatsoenlijke smaken wilt
oja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet tot 18:30
[..]
No freaking waydan sterf ik
quote:
For realquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die kopen we zelf!!!!!!!!!!!!!
Lastig verhaal met dat soort dingen. Ik weet niet echt hoe het zit. Maar er zijn wel veel problemen met dat soort bestellingen op andermans naam. Raar altijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je kan die schijthuizen toch gewoon niet aannemen en retour sturen of niet?
Ik heb ze niet gekochtquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Olment het volgende:
[..]
For real
Koop dat fatsoenlijke smaken
Cup a soup als avondeten, ik huil al bij de gedachtequote:
quote:
Champignonquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meestal, tenminste toen ik nog bij een bouwbedrijf werkte, moesten ze een pakbon kunnen laten zien met handtekening van uitvoerder/opdrachtgever of whatever voordat ze die dingen mochten neerzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastig verhaal met dat soort dingen. Ik weet niet echt hoe het zit. Maar er zijn wel veel problemen met dat soort bestellingen op andermans naam. Raar altijd.
Aw dat is zo cutequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahwmijn kater ook inderdaad
dan ligt ie zo half met zn voorpoten over mn heup en zn kont op de bank
Shady (poes) is wel een keer heeel voorzichtig tegen mn rug aan komen liggen toen ik sliep haha.
Whahahaa... Das ook een mooiequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter dan die 2 kuub grind wat ik ooit heb laten bezorgen.
Ja, maar bij veel bestellingen is dat niet mogelijk. Wel raar dat dat soort dingen niet vantevoren betaald moeten worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meestal, tenminste toen ik nog bij een bouwbedrijf werkte, moesten ze een pakbon kunnen laten zien met handtekening van uitvoerder/opdrachtgever of whatever voordat ze die dingen mochten neerzetten.
Als je een mooi genoeg lul verhaal ophangt kom je een heel eind denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar bij veel bestellingen is dat niet mogelijk. Wel raar dat dat soort dingen niet vantevoren betaald moeten worden.
Snap ook niet dat dit zomaar kan via de telefoon, zonder dat er iets van een ondertekende overeenkomst met iets van een kopie van ID ofso verstuurd isquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar bij veel bestellingen is dat niet mogelijk. Wel raar dat dat soort dingen niet vantevoren betaald moeten worden.
2800 ook echt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je een mooi genoeg lul verhaal ophangt kom je een heel eind denk ik
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Sesam bolletje met kalkoenfilet, mozzarella, tomaat en peper
Geef je nummer es.. Kijken of het werktquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
2800 ook echt.Ik was gelijk naar de politie gegaan om aangifte te doen van identiteitsfraude.
voor identiteitsfraude mag je wel even gaan zitten he..quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef je nummer es.. Kijken of het werkt
Ach.. Dan bestel ik gewoon gelijk een hoop dingen tegelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor identiteitsfraude mag je wel even gaan zitten he..
Id kaart jatten en inscannen. Huisje centreparks boeken op naam van degene die normaal altijd alles sloopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Snap ook niet dat dit zomaar kan via de telefoon, zonder dat er iets van een ondertekende overeenkomst met iets van een kopie van ID ofso verstuurd is
Dan zou je mooi staan te kijken met 50 dixiesquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Als iemand mij dat trouwens zou flikken...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee als lunch nogAvond eten van die kant en klare gevulde pasta, snel en lekker
Ik zou gewoo niet betalen, laat zij maar bewijzen dat ik ze heb besteldquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan zou je mooi staan te kijken met 50 dixies
"Zit wel snor"quote:
Yeah right, ik ga echt niet squatten hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg je G, ik heb deze periode ook gehad. Je weet wel wat hierna komt
Nie zo janken joh. Tis even kut maar je komt er ook wel.quote:
Lik m'n tranen van mn kin plzquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nie zo janken joh. Tis even kut maar je komt er ook wel.
Cadeautje had je moeten verdienen. Ik kan je hoogstens een pot bier en een joint bieden de 30ste.quote:
Squattenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg je G, ik heb deze periode ook gehad. Je weet wel wat hierna komt
Alcoholquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon jezelf in een coma drinken, oplossing voor alles
en een dekentje om onder te kroelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Cadeautje had je moeten verdienen. Ik kan je hoogstens een pot bier en een joint bieden de 30ste.
Dan nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Alcohol
In 2013 nog alcohol drinken
verdriet wegdrinken sowiesoquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon jezelf in een coma drinken, oplossing voor alles
Ik rook een jointje op je Kloquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Klojo120 het volgende:
Maar jullie zijn wel heel lief voor meDANKEWEL
Whehe, kleintje alleen voor Vas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
en een dekentje om onder te kroelen.
Berekop?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, kleintje alleen voor Vas.![]()
-berekop
-bier
-wiet
-dekentje
Damn ik heb nog een aardige boodschappenlijst voor de meet.
Wordt met de dag beter!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.hetweer.nl/plaatsen/utrecht/
OH MY GOOOOOOOOD.
HET WEER
KIJK
HET
WEER
GEEN
KUT
WEER
Zodat ik herkenbaar in de trein zit.quote:
Oh ik doe het veel makkelijker. Ik draag een bruine anjer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zodat ik herkenbaar in de trein zit.![]()
Ik kan een toilet blauw zetten met een puurpijpje zodat je mijn locatie kan vinden en dan is het makkelijk zoeken. Denk dat 'een krullebol die naar wiet stinkt' voor teveel verwarring gaat zorgen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
OH MY GOOOOOOOOD.
HET WEER
KIJK
HET
WEER
GEEN
KUT
WEER
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Utrecht/4058499 Hier nog, weercijfer 9 en 10 is het beste.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Utrecht/4058499 Hier nog, weercijfer 9 en 10 is het beste.
haha ja preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
20% kans op neerslag, paar dagen terug zeiden ze nog 60% oid toch?
Als je dat maar niet op de meet doet.quote:
Ik ben bang dat ik fulltime hard rondloop. Ik krijg dan wel een knuffel van je toch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je dat maar niet op de meet doet.
Jou zie ik pas op utrecht cs, daar lok ik iedereen met een dikke joint bij elkaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ik doe het veel makkelijker. Ik draag een bruine anjer.
Zijn er al meeneem BBQ's aangeschaft?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is de planning voor de bbq? Gaan we ter plekke een supermarkt terroriseren? Ik moet anderhalf u met de trein, hamburgers worden daar niet lekkerder op
Ja we zouden met z'n allen naar die Appie naast Wilhelminapark, was vanaf 4 tot 8 open ofzo zei wietparkietquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is de planning voor de bbq? Gaan we ter plekke een supermarkt terroriseren? Ik moet anderhalf u met de trein, hamburgers worden daar niet lekkerder op
Paar push ups en je bent zo weer het heertje. Situps zijn niet aan te raden omdat je dan telkens in je navel prikt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik fulltime hard rondloop. Ik krijg dan wel een knuffel van je toch.
Ik heb er 1 van coca cola. Ooit eens bij de pomp weten te scoren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er al meeneem BBQ's aangeschaft?
Cock pushupsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paar push ups en je bent zo weer het heertje. Situps zijn niet aan te raden omdat je dan telkens in je navel prikt.
Oh okay dan is het goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja we zouden met z'n allen naar die Appie naast Wilhelminapark, was vanaf 4 tot 8 open ofzo zei wietparkiet
Wat een rare tijden trouwensquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nee 4 tot 10 staat er op de ah site, nouja ook goed
Hoezo, dat zijn normale tijden voor zondagen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een rare tijden trouwensmaargoed.
Idd ja, hier is het 10 tot 8quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In Almere zijn ze sowieso om 8u open alleen de avonden verschillen dan. Tot 18 of 22.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo, dat zijn normale tijden voor zondagen hoor
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Sardu het volgende:
Vrouwen, winkelen, zorgen maken.![]()
Komt wel goed anders flikker ik mijn mcburger op de bbq en bak ik dat ding nog even na.
Gatverquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Sardu het volgende:
Komt wel goed anders flikker ik mijn mcburger op de bbq en bak ik dat ding nog even na.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Sardu het volgende:
Bij ons op zondag van 4 tot 7quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was meer voor de beeldvorming, want die stond ook hysterisch te krijsenquote:
Wtfquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vreemdste trouwens wat ik ooit heb meegemaakt tijdens het blowen, was een jongen die een hijsje nam, niks aan de hand. En ineens klapt ie zo stijf achterover op mn betonnen balkon![]()
Zijn oudere broer (gay) stond naast hem en is best wel lang en dik dus die tilde hem al helemaal in paniek op en wilde de balkondeur opendoen om hem naar binnen te brengen. Maar de tweelingzus van de jongen die nokkie was gegaan stond hysterisch aan de andere kant van de deur de doorgang te blokkeren en krijste: 'MN BROER! LAAT ME BIJ MN BROER!'
![]()
![]()
It was so funny. Vooral omdat alle omstanders stoned waren en stonden te grinniken
Geen idee waarom ik hier opeens aan moet denken
Whehe altijd mooi van die mensen die het wel een keer willen proberen. Ook al eens iemand gehad die stijf van de zenuwen stond en nokkie ging bij z'n eerste hijsje. Kan me niet voorstellen dat je je zo op kan winden voor een jointje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vreemdste trouwens wat ik ooit heb meegemaakt tijdens het blowen, was een jongen die een hijsje nam, niks aan de hand. En ineens klapt ie zo stijf achterover op mn betonnen balkon![]()
Zijn oudere broer (gay) stond naast hem en is best wel lang en dik dus die tilde hem al helemaal in paniek op en wilde de balkondeur opendoen om hem naar binnen te brengen. Maar de tweelingzus van de jongen die nokkie was gegaan stond hysterisch aan de andere kant van de deur de doorgang te blokkeren en krijste: 'MN BROER! LAAT ME BIJ MN BROER!'
![]()
![]()
It was so funny. Vooral omdat alle omstanders stoned waren en stonden te grinniken
Geen idee waarom ik hier opeens aan moet denken
Jij hebt een dekentje.quote:
JA!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfGewoon inene passed out van 1 trekje?
Wel sick.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was meer voor de beeldvorming, want die stond ook hysterisch te krijsen
Ja dat, naja misschien als je met een hele groep bent en iedereen weet dat je het voor het eerst doet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe altijd mooi van die mensen die het wel een keer willen proberen. Ook al eens iemand gehad die stijf van de zenuwen stond en nokkie ging bij z'n eerste hijsje. Kan me niet voorstellen dat je je zo op kan winden voor een jointje.
[..]
Jij hebt een dekentje.
Wow dat lijkt me wel fucking engquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel sick.ik had ooit iemand die een epileptische aanval kreeg.
schrok me kapot.
Weird, heb 't wel eens gezien toen we in een kringetje ballonnen namen maar dat komt vaker voor dus we zaten gewoon een beetje met z'n allen te lachenquote:
Dat lijkt me wel even een WTF momentje...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel sick.ik had ooit iemand die een epileptische aanval kreeg.
schrok me kapot.
Mja ik zorg bij een voor mij onbekende drugs altijd wel dat ik voor de tijd wat info heb lopen verzamelen. Ook vrienden vragen en desnoods iemand met ervaring naast je houden om je gevoel een beetje te beschrijven. Maar met wiet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat, naja misschien als je met een hele groep bent en iedereen weet dat je het voor het eerst doet?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weird, heb 't wel eens gezien toen we in een kringetje ballonnen namen maar dat komt vaker voor dus we zaten gewoon een beetje met z'n allen te lachen
Ja wij hadden ook zoiets van: 'Dudequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel even een WTF momentje...
[..]
Mja ik zorg bij een voor mij onbekende drugs altijd wel dat ik voor de tijd wat info heb lopen verzamelen. Ook vrienden vragen en desnoods iemand met ervaring naast je houden om je gevoel een beetje te beschrijven. Maar met wiet.![]()
Achja zo ken ik ook genoeg mensen die een probleem gaan maken van hun eerste keer wiet omdat ze het zo eng vinden en dan gaan ze badquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
Mja ik zorg bij een voor mij onbekende drugs altijd wel dat ik voor de tijd wat info heb lopen verzamelen. Ook vrienden vragen en desnoods iemand met ervaring naast je houden om je gevoel een beetje te beschrijven. Maar met wiet.![]()
Dat ja, of aah mijn hart springt uit mn keelquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:39 schreef Life2.0 het volgende:
een vriendin van mij, totaal niet into drugs, niet tegen maar gewoon niet, probeerde eens wiet en die begon helemaal van aaaaaah ik voel mijn bloed stromen HELP
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja zo ken ik ook genoeg mensen die een probleem gaan maken van hun eerste keer wiet omdat ze het zo eng vinden en dan gaan ze bad.
HOERA HOERAquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
OH MY GOOOOOOOOD.
HET WEER
KIJK
HET
WEER
GEEN
KUT
WEER
En je deed dat in je eentje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
1e keer wiet gescoord door voor de shop staan bedelen als 15jarige.
Toen een hele avond moed indrinken en bij genoeg alcohol die joint gerookt. Je weet dat je je vaag voelt maar toch in je hoofd proberen tegen te werken en voordat je het weet loop je te nekken.![]()
Daarna nooit meer last gehad behalve tijdens het einde van een paddotrip waar uiteindelijk mijn kat hielp met terug op aarde komen.
Nee met 3 vrienden die hetzelfde lot ondergingen. Iedereen kotsen en daarna heldhaftig nog 1 draaien want het moest natuurlijk op ivm ouders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je deed dat in je eentje?Die wiet dan he, truffels doe ik ook altijd alleen want fijner
Verder staat er niks inquote:Welkom
Welkom bij de Nederlands
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Aangemeld voor een nieuwsbrief van 1 of andere makelaar. Krijg ik letterlijk de volgende email:
[..]
Verder staat er niks in
Heb wel smakelijk gelachen om mijn katten toen ik thuis aan de truffels zat in m'n eentjequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee met 3 vrienden die hetzelfde lot ondergingen. Iedereen kotsen en daarna heldhaftig nog 1 draaien want het moest natuurlijk op ivm ouders.![]()
Truffels zijn beter te sturen. Lsd eigenlijk ook wel. Ik ben alleen op paddos het padje eens kwijtgeraakt omdat ik op het eind alleen thuis was en mezelf liep te mindfucken.
Bazenkat to the rescue though.
Mooi mailtje zo toch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Aangemeld voor een nieuwsbrief van 1 of andere makelaar. Krijg ik letterlijk de volgende email:
[..]
Verder staat er niks in
Neh, toen was het lachen, gieren, brullen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb wel smakelijk gelachen om mijn katten toen ik thuis aan de truffels zat in m'n eentje![]()
maar bij dat 2e jointje ging niemand meer kotsen?
Oh dat is wel weer leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, toen was het lachen, gieren, brullen.![]()
Tijd lang over de parkeerplaats van een circus gelopen vreemde mensen en beesten kijken.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, toen was het lachen, gieren, brullen.![]()
Tijd lang over de parkeerplaats van een circus gelopen vreemde mensen en beesten kijken.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja zo ken ik ook genoeg mensen die een probleem gaan maken van hun eerste keer wiet omdat ze het zo eng vinden en dan gaan ze bad.
quote:
Ja. we zaten ook met zn 2en, echt de 2e hijs van de joint en ze zakte in elkaar en begon te schokken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel even een WTF momentje...
Saai.quote:
tja je moet dat zwarte geld ergens aan uitgeven he, dan maar aan een tandbehandelingquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Saai.
Onrealistische serie trouwens. Al die lui hebben prachtige tanden.
Heb niet verder gekeken dan aflevering 1, vond er niks anquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Saai.
Onrealistische serie trouwens. Al die lui hebben prachtige tanden.
halfdronken op een feestje een meisje via via leren kennen en direct crush erop, (maar met een vriendquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En ik dacht die avond nog te scoren![]()
kwam er nog een date 2?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
halfdronken op een feestje een meisje via via leren kennen en direct crush erop, (maar met een vriend) jaar/2jaar laten spreken we af en gaan we voor het eerst daten, zij zenuwachtig en drinkt wat tegen de spanning, maar kon niet tegen alcohol dus ik mocht dr stomdronken naar huis brengen, wat een ramp
![]()
Vind ik bij de meeste series als ik bij aflevering 1 af zou haken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb niet verder gekeken dan aflevering 1, vond er niks an
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tja je moet dat zwarte geld ergens aan uitgeven he, dan maar aan een tandbehandeling
Zijn leuk.quote:
zolang het 'cute' is, niet tot het punt dat jezelf volgiet met drank omdat je te verlegen bent om te pratenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn leuk.
Nou ja, een bepaald soort onzekere meisjes.
Of dat ze hele tijd bevestiging wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zolang het 'cute' is, niet tot het punt dat jezelf volgiet met drank omdat je te verlegen bent om te praten
ah bahquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of dat ze hele tijd bevestiging wil.
of zichzelf bedekken tijdens de seksquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of dat ze hele tijd bevestiging wil.
dat vind ik het ergste ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
of zichzelf bedekken tijdens de seks
watquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
..Wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
halfdronken op een feestje een meisje via via leren kennen en direct crush erop, (maar met een vriend) jaar/2jaar laten spreken we af en gaan we voor het eerst daten, zij zenuwachtig en drinkt wat tegen de spanning, maar kon niet tegen alcohol dus ik mocht dr stomdronken naar huis brengen, wat een ramp
![]()
Nee, zeker niet tijdens de seks.quote:
Alleen die verlegen meisjes die zodra ze je vertrouwen helemaal los gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn leuk.
Nou ja, een bepaald soort onzekere meisjes.
Jawel, als het maar onder de deken is en met licht uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die kunnen dan toch geen seks hebben?
Jwel maar korte metten mee maken. Even samen douchen lost al een hoop op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
die perse onder de deken en licht uit willen?
bij ONS is het wel vervelendquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jwel maar korte metten mee maken. Even samen douchen lost al een hoop op.
dan douchet ze met handen over dr tieten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jwel maar korte metten mee maken. Even samen douchen lost al een hoop op.
ik heb liever ook geen licht aan, ik ben mijn boekhouding toch niet aan het doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, dat haalt meestal de meeste onzekerheid wel weg omdat je naakt in het licht tegenover elkaar staat. Tevens prima oplossing tegen nare geurtjes of onzekerheid daarover.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan douchet ze met handen over dr tieten?
Het is onz.quote:
Nouja, heb er wel een paar mooie verhalen aan overgehouden.quote:
Je wil de vrouwelijke vormen niet zien?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb liever ook geen licht aan, ik ben mijn boekhouding toch niet aan het doen
als er een lekker lijf is vind ik het jammer als ik het niet kan zien, een beetje licht vind ik altijd wel fijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb liever ook geen licht aan, ik ben mijn boekhouding toch niet aan het doen
one night standquote:
ik heb kattenogen, ik zou in de ruimte nog kunnen lezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wil de vrouwelijke vormen niet zien?
Douchen doe je toch meestal achteraf?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, dat haalt meestal de meeste onzekerheid wel weg omdat je naakt in het licht tegenover elkaar staat. Tevens prima oplossing tegen nare geurtjes of onzekerheid daarover.
"Ff de poes wassen meid"
Altijd een washandje op de badkamer hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, dat haalt meestal de meeste onzekerheid wel weg omdat je naakt in het licht tegenover elkaar staat. Tevens prima oplossing tegen nare geurtjes of onzekerheid daarover.
"Ff de poes wassen meid"
Oh, haha dat had ik kunnen bedenken. Ja, dan douche ik ook... Was ook vaak in mijn eigen huis en stelde het ook vaak voor om het ijs te breken en van de bank af te komen i.v.m. huisgenoten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
als er een lekker lijf is vind ik het jammer als ik het niet kan zien, een beetje licht vind ik altijd wel fijn.
[..]
one night stand
Ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Douchen doe je toch meestal achteraf?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Dingen die het 2x doen.2x is max, daarna toch echt een joint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Arme monoquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
B106 is nog niet eens aan de beurt, ik verdoe mijn tijd hier teringhard
Ja na 2x moet ik ook wel ff rusten hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
2x is max, daarna toch echt een joint.
geen nympho zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Arme mono
[..]
Ja na 2x moet ik ook wel ff rusten hoor
Ja, als je toch de tijd hebt om het 2x te doen dan kan je de rest ook wel spreiden over de rest van de dag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Arme mono
[..]
Ja na 2x moet ik ook wel ff rusten hoor
Wachtenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, als je toch de tijd hebt om het 2x te doen dan kan je de rest ook wel spreiden over de rest van de dag.
[..]
Wachten![]()
Gewoon vage vragen blijven stellen dan willen ze je wel snel helpen. Niet vervelend worden gewoon onzedelijk.
Ja zo heb ik ook wel eens 'de tijd gehad' fucking 6x in 3 uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, als je toch de tijd hebt om het 2x te doen dan kan je de rest ook wel spreiden over de rest van de dag.
Beurze poes ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook wel eens 'de tijd gehad' fucking 6x in 3 uur
Whahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook wel eens 'de tijd gehad' fucking 6x in 3 uur
In dat stukkie tussen je zak en je anus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb ook wel eens een beste kramp in mijn zaakje gehad
Niet tof.
Dat is dan weer wel leuk, hele lange sessiesquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whaha![]()
Ook weleens andersom. 1x en 2 uur later.![]()
Spierpijn en als een acrobaat de hele slaapkamer door.
Ja daar was het nog wel eens 'gevoelig'quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
In dat stukkie tussen je zak en je anus.![]()
Soms met hoesten nog weleens.![]()
Dan maak je wel rare sprongen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja daar was het nog wel eens 'gevoelig'
Tussendoor een jointje roken zou wel nice zijn maar geen benul van tijd op dat moment.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel leuk, hele lange sessies![]()
Held! De voordelen van het man zijn.quote:
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
"Onze generatie" Die man heeft langer vast gezeten dan dat onze generatie leeft
Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
"Onze generatie" Die man heeft langer vast gezeten dan dat onze generatie leeft
zo iemand zag ik ook een keer, stapte voor een rotonde langs de weg uit en ging pissen naast zn autoquote:
Ga je doen? (geen zin om terug te spittenquote:
hij krijgt een beurt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Ga je doen? (geen zin om terug te spitten)
Mja, dat wijf wat telkens een foto van haar drakenbaby upload op facebook krijgt ook altijd nog leuke reacties van Kaat en consorten. Denk niet dat facebook het eikpunt van je 'faith in humanity' moet zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Best bijzonder. Had van de week een stukje op Facebook gezet over Nelson Mandela. Dat het niet lang meer zou duren.
Vind zelf dat die man echt DE held van onze generatie is. Dat het echt bijzonder is dat wij hem hebben 'meegemaakt'. Best wel leuke reacties op gekregen. Doet me wel goed dat meer (jonge) mensen die mening delen
[ afbeelding ]
Dan hebben ze het heel subtiel gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alleen die verlegen meisjes die zodra ze je vertrouwen helemaal los gaan.
Veel mensen hun status is wel eenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, dat wijf wat telkens een foto van haar drakenbaby upload op facebook krijgt ook altijd nog leuke reacties van Kaat en consorten. Denk niet dat facebook het eikpunt van je 'faith in humanity' moet zijn.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, dat wijf wat telkens een foto van haar drakenbaby upload op facebook krijgt ook altijd nog leuke reacties van Kaat en consorten. Denk niet dat facebook het eikpunt van je 'faith in humanity' moet zijn.
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een draak van een baby mag ook.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit
Waarom is dat een draken baby dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een draak van een baby mag ook.
Volgens mij zien alle geboren baby's er zo uit
Dat klopt maar ik ben dan ook van mening dat alle baby's lelijk zijn en niemand mij ermee hoeft te confronteren op fb.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom is dat een draken baby dan?
Volgens mij zien alle geboren baby's er zo uit
oooh wachtquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik ben dan ook van mening dat alle baby's lelijk zijn en niemand mij ermee hoeft te confronteren op fb.
Overigens is draken- gewoon spreektaal naar mijn mening. Net als de drakenbrowser IE een paar topics terug.
Ik deel je meningquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik ben dan ook van mening dat alle baby's lelijk zijn en niemand mij ermee hoeft te confronteren op fb.
Overigens is draken- gewoon spreektaal naar mijn mening. Net als de drakenbrowser IE een paar topics terug.
Idd, je had ook...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meisje vastbinden en blindoeken en haar dan helemaal gek maken met je handen en je mond
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit
Post iemand dit op FB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een draak van een baby mag ook.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ik ben aan het regelen dat ik zaterdag sex heb. Zodat ik zondag niet met geladen wapen op de meet hoef te verschijnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:52 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben de Zimmerman zaak live aan het volgen.
Nuttigquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben aan het regelen dat ik zaterdag sex heb. Zodat ik zondag niet met geladen wapen op de meet hoef te verschijnen.
Goede zaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben aan het regelen dat ik zaterdag sex heb. Zodat ik zondag niet met geladen wapen op de meet hoef te verschijnen.
Dat hoop ik.quote:
Neuh, je bent veilig. Totdat je onder een dekentje gaat liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede zaak.![]()
Dus ik hoef mijn stalen onderbroekje niet meer aan?
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
Okee het gaat niet meer over vaginale douches? Mooi
Nouja, jij met je krullen,ik met mijn keukenprinces skills.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef Sardu het volgende:
Neuh, je bent veilig. Totdat je onder een dekentje gaat liggen.
Haten op vaginale douchens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
Fopje en Hork die naar doen in de topicpointer
Hmm, got a point there.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, jij met je krullen,ik met mijn keukenprinces skills.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, got a point there.
Ik stel me wel voor als krullenbolletje en doe net of ik altijd pics van mijn zusje uploade. Dan blijft sardu altijd een raadsel.
Haha mur word 9 x uitgelachenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry mobile users
Meh, werkt hier toch niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry mobile users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |