SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
[ Bericht 0% gewijzigd door muhahaha op 26-06-2013 14:58:18 ]
Niks mis met Russen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
heuj een nieuw topic.
8.6 is echt een belabberde patch nu zijn er snipende russen
Er is geen punt meer om duits of amerikaans te spelen als die russen met hun bias kanonen het beter doen terwijl ze veel inaccurater horen te zijn.quote:
True, dat is wel een beetje jammer dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er is geen punt meer om duits of amerikaans te spelen als die russen met hun bias kanonen het beter doen terwijl ze veel inaccurater horen te zijn.
Ik merkte al dat m'n KV-1 geen slechte sniper was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
heuj een nieuw topic.
8.6 is echt een belabberde patch nu zijn er snipende russen
Wel met dit spel. Niet in de realiteit, waar ze uiterst effectief bleken en de Nazi hardware elke keer lik op stuk gaven met als hoogtepunt deze ontmoeting.quote:
Niet helemaal waar wat je zeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wel met dit spel. Niet in de realiteit, waar ze uiterst effectief bleken en de Nazi hardware elke keer lik op stuk gaven met als hoogtepunt deze ontmoeting.
quote:De grootste tankslag uit de geschiedenis vond plaats op de velden rond Prochorovka. De Russen gingen op 12 juli massaal in de aanval met honderden tanks. Hoth zette als reactie ook zijn tanks in. Over deze tankslag is veel geschreven en pas recentelijk is aan het licht gekomen wat er werkelijk is gebeurd. Veel van de artikelen zijn doorspekt met onjuiste informatie gebaseerd op Russische propaganda, die in de loop der jaren voor waarheid is aangenomen. Het werd voorgespiegeld dat Duitsland zeker 400 tanks, waaronder meer dan 200 Tigers zou hebben verloren, terwijl er niet eens zoveel Tigers in de hele slag om Koersk waren ingezet.
De verliezen waren in werkelijkheid verhoudingsgewijs veel lager, terwijl de Russen juist zeer zware verliezen leden. Volgens de laatste lezingen bezaten de Duitse aanvalsspitsen op dat moment 186 pantservoertuigen, waarvan 117 tanks. De Russische generaal Pavel Rotmistrov was onverwacht snel opgerukt vanuit het oosten met 800 T-34 tanks, waarvan hij er direct 400 tegen de uitgeputte Duitsers inzette. Hoewel onduidelijk is wat er precies gebeurd is, zou de voorhoede van de Russische tanks in een antitankgracht zijn gereden, waarna de bestuurders van de achteropkomende tanks in paniek probeerden te keren en daarbij een makkelijk doelwit voor de Duitsers waren en zelfs tegen elkaar opbotsten. De Russische verliezen zouden die dag 235 tanks bedragen tegen 3 voor de Duitsers. Hogere schattingen gaan zelfs uit van een verlies van 822 tanks aan Russische zijde. De Duitse Tiger tanks voerden een zwaarder kanon van 88 mm en hadden een dikker pantser van 100 mm. De T34 droeg een lichter kanon en maar 6 mm pantser, onder 60° schuin geplaatst, maar er waren er meer van. De Russische tanks reden in een zwerm op volle snelheid naar de Duitse tanks toe, om pas van dichtbij het vuur te openen. Russische infanterie mikte molotovcocktails naar de luchtroosters van de Duitse tanks.
Jozef Stalin was razend over dit enorme verlies, en eiste uitleg. Rotmistrov en zijn politiek commissaris Nikita Chroesjtsjov (die later Sovjet-leider zou worden) zouden hierop besloten hebben hun carrière en wellicht hun leven te redden door de mythe van de 'heroïsche veldslag' de wereld in te helpen. Hoe het ook zij: de Russische verliezen overtroffen waarschijnlijk de Duitse veelvoudig.
Von Manstein wilde het enigszins herwonnen initiatief na deze tankslag uitbuiten, maar na tussenkomst van Hitler werd Operatie Citadel afgeblazen, vanwege de Landing op Sicilië.
quote:Repeatable Mission: Hat Trick
Mission Starts: 04:30 PDT (07:30 EDT) July 1, 2013
Mission Ends: 04:00 PDT (07:00 EDT) July 4, 2013
Objective:
Destroy Three or more tanks in a single battle
Reward:
100 XP multiplied by the tier of the tank used to complete the mission (100 XP* tier)
5,000 multiplied by the tier of the tank used to complete the mission (5,000* tier)
Hoe kun je nou nog kills maken met de Su-26?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk potje: 5 kills, 18.591 credits, 1.946 xp, meesterschapbadge, scherpschutter en meesterschutter met de SU-26
Directe richting ipv krombaanvuur?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nog kills maken met de Su-26?
5x ammorack zeker!
Zelfde. Ben overgestapt op de Hetzer (die had ik al maar speelde ik voor de laatste patch nauwelijks), de KV-1 en de T-150quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Wat up dan
welke tanks gebruiken jullie? Ik was begonnen met SPG's, maar die zijn nu een beetje bagger, dus mocht ik weer opnieuw gaan levelen
Hetzers zijn wel geinig idd. Ik vond de Alecto leuker in die tier, omdat ie een stuk sneller isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfde. Ben overgestapt op de Hetzer (die had ik al maar speelde ik voor de laatste patch nauwelijks), de KV-1 en de T-150
Stug 3, M46 patton, Pershing, Cromwell, Comet, Su-100.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Wat up dan
welke tanks gebruiken jullie? Ik was begonnen met SPG's, maar die zijn nu een beetje bagger, dus mocht ik weer opnieuw gaan levelen
IX, toe maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stug 3, M46 patton, Pershing, Cromwell, Comet, Su-100.
Kv1-s,pz4,churchill3,t-25,Superpershing staan te roesten
Ik speel dan ook al sinds de closed betaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
IX, toe maar
Het is, merk ik, ook wel sneller om 'normale' tanks te levelen dan TD's en SPG's
Mja, met AT-15 moet ik er echt nog een tank naast hebben om geld te verdienen. Met premium + 2 kills en doodgaan verlies ik $5kquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik speel dan ook al sinds de closed beta.
Aan de ene kant verdien je inderdaad meer xp met een Medium of heavy tank, omdat zij zowel kunnen spotten als mobiel zijn en genoeg dmg doen.
de TD's moeten het weer vooral van hun dmg hebben als ze genoeg xp willen verdienen.
Ik speel de Hetzer met het derpcannonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hetzers zijn wel geinig idd. Ik vond de Alecto leuker in die tier, omdat ie een stuk sneller is
Was ook gelijk de laatste snelle TD in die serieIk ben nu bij AT-15 (VIII) en level in de tussentijd een Russische heavy tank, @ KV-1S (VI) nu. Aangezien je met een AT-15 amper geld kan verdienen, gebruik ik daar de Panther/M10 (VII) voor
Ik twijfel nog of ik de Stug3 moet kopen. Is ie wel een beetje speelbaar? Als ik m'n KV-1 speel, ben ik totaal niet bang voor die dingenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stug 3, M46 patton, Pershing, Cromwell, Comet, Su-100.
Kv1-s,pz4,churchill3,t-25,Superpershing staan te roesten
Alecto heeft een vergelijkbaar wapen, is ook echt een glass cannon met 10/10/10 armorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speel de Hetzer met het derpcannon
[..]
Ik twijfel nog of ik de Stug3 moet kopen. Is ie wel een beetje speelbaar? Als ik m'n KV-1 speel, ben ik totaal niet bang voor die dingen
Stug3 is een erge leuke tank.lekker snel, wendbaar, met de 7,5 l70 doe je makkelijk mee in tier 6. en je kan er wel aardig wat credits mee verdienen. enige minpunt is toch wel de armor, maarja de Su-85 heeft ook bagger armor van vorenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speel de Hetzer met het derpcannon
[..]
Ik twijfel nog of ik de Stug3 moet kopen. Is ie wel een beetje speelbaar? Als ik m'n KV-1 speel, ben ik totaal niet bang voor die dingen
ja, je kunt met elkaar chatten, maar handiger is het om te skypen of TS te gebruikenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef hugecooll het volgende:
mijn IGN is hugey btw, geen idee of je daar friend invites kan sturen of in game kan chatten, maja
ik zit altijd iets van tv of zo te kijken; mijn oren zijn dus al bezetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja, je kunt met elkaar chatten, maar handiger is het om te skypen of TS te gebruiken
Godsammequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik zit altijd iets van tv of zo te kijken; mijn oren zijn dus al bezet
Met een AT-15 heb je sowieso tijd zat om te typenaan het begin gewoon even draaien, 3x R drukken, een minuutje later je spel weer openen en je bent wel ergens in de buurt van een target
Ik speel die shit echt niet serieus of zoquote:
O ik wil wel graag winnen als ik speelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik speel die shit echt niet serieus of zovaak ook zonder geluid omdat ik anders m'n film/serie niet kan horen
Maar een AT-15 is zo traag dat je anders de eerste 1-2 minuten gewoon voor jan lul naar je scherm zit te staren
Ik wil wel winnen, maar ik ga niet heel serieus in van die tank companies en via TS strategieën besprekenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wil wel graag winnen als ik speel
Alleen merk ik dat ik wat HT's betreft, nog wel het 1 en ander te leren heb
Tankcompanies heb ik nooit gedaan. Wel platoons/peletons, vooral omdat dat veel leuker is!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wil wel winnen, maar ik ga niet heel serieus in van die tank companies en via TS strategieën bespreken
Met platoons is zoveel leuker!quote:
in de nl chat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met platoons is zoveel leuker!Zeker als je met elkaar kunt praten
Ik speel WoT zelfs nauwelijks meer als ik alleen moet, liever platoon ik dan nog met iemand die ik in de nl chat ontmoet (en hun stats gecheckt heb) of met een vriend van mij, met wie ik altijd peleton doe
Als ik dood ben, zelfs dan nog probeer ik m'n team te helpen door bijvoorbeeld de map te pingen (1 keer, niet 20x achter elkaar natuurlijk) of door wat te typenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
in de nl chat?
ik ben echt niet sociaal genoeg in dat spel geloof ik
Doe ik anders nooitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon terug naar de garage en met een andere tank een nieuw potje beginnen toch
Mja, ik blijf meestal wel in het potje, maar vooral omdat ik alt-tabquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe ik anders nooit![]()
Ik wil altijd weten hoe de pot afloopt.
1 keertje niet. Toen zaten we beiden bij mij achter onze pc's en gingen we beiden met de Su-18. Nou, er kwam vrijwel gelijk een verkenner en schoot ons allebei dood (binnen een minuutje ofzo, we waren nog niet eens in positie). Leuk, ons team gelijk geen artillery meer, dus wij naar buiten in de tuin kletsen. Kwamen we na 10 minuten weer terug, hadden we gewonnen
Ik bedoelde meer dat ik blijf kijken alsof het een interactief tv-programma isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik blijf meestal wel in het potje, maar vooral omdat ik alt-tab
Als m'n icoontje dan weer geel wordt, weet ik dat het potje klaar is
Mja, maar dan kan je net zo goed op GOMTV naar WoT kijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik blijf kijken alsof het een interactief tv-programma is
En soms leer ik er nog wat van, zoals goeie spots voor artillery of goeie plekken om te campen of andere goeie tactieken oid's
GOMTV? Was da?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, maar dan kan je net zo goed op GOMTV naar WoT kijken
Mensen die niet wetenquote:
Nee, wel ooit gespeeld (in een ver verleden) maar alleen maar singleplayer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mensen die niet weten
http://www.gomtv.net/
geen Starcraft achtergrond zeker?
http://www.gomtv.net/tanksasia/
owww, daar heb ik quickybaby voorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mensen die niet weten
http://www.gomtv.net/
geen Starcraft achtergrond zeker?
http://www.gomtv.net/tanksasia/
Hm, dat lijkt een solospeler? GOMTV is de soort van Koreaanse internet tv voor Starcraft II en nu ook World of Tanks. Je zal daar dus voornamelijk de Koreaanse spelers zien met Engels commentaar. Normaal gesproken zijn dat spelers van hoog niveau, iig voor Starcraft II is het de wereldtopquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
owww, daar heb ik quickybaby voor
Hoezo dat? Wordt ie duurder?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk komt 8.8 snel uit dan kan ik die super pershing verkopen
Vind het maar een kut tank en dan krijg ik tenminste 7200 gold terug en kan ik vervolgens de su-122-44 kopenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wordt ie duurder?
Geen idee! Heb je al gekeken of die toetsen het in een ander programma wel doen? (bijvoorbeeld in kladblok?).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Hallon,
Ik had net elders deze hulpvraag al gepost..
Maar dit topic leek mij gepaster.
Sinds de 8.7 update doet mijn toetsenbord het niet meer naar behoren..
De A,S,D-knoppen doen het niet (tank staat dus stil).
En ook de enterknop doet het niet.
Help??
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
hey mag, wilde je nog een keer op mijn account checken?
Stug 3quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Maar evengoed bedankt voor je aanbod
Ik ben nu aan het grinden voor de KV-1S en de StugIII btw en m'n Hetzer is bijna elite
Ik ben er nog niet uit wat ik het liefste speel, maar de Hetzer vond ik wel lachen, meer nog dan de KV-1 of de T-150.quote:
Zo dus niet hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
StugIII gekocht!
En heb ipv de KV-1S toch maar de Pz4 gekocht omdat ie voor de helft van de prijs was. Had alleen nog niet genoeg vrije ervaring om een betere gun voor dat ding te unlocken (uiteindelijk wil ik die derp)
Probeer voor de grap de Alecto eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik het liefste speel, maar de Hetzer vond ik wel lachen, meer nog dan de KV-1 of de T-150.
ik heb echt een hekel aan tanks die stock zijnquote:
Zat ik al aan te denken, maar ben toch voor de Pz4 gegaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Probeer voor de grap de Alecto eens
Ik had het over 'vrije ervaring'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan tanks die stock zijn
(so shoot me)
Tsja, wat moet ik anders met die vrije ervaringquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had het over 'vrije ervaring'wat is deze?
Hehe, de vriend waarmee ik speel, heeft het spel in het NL geinstalleerd (ik natuurlijk in het Engels als een ekte baasquote:
Had ik pasgeleden ook. Raakte de turret van een teamgenoot terwijl ik zoomed-in was. Gelukkig was het een bouncerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef hugecooll het volgende:
gvd rijdt er net een ally voorbij wanneer ik schiet
Die grap kost me weer 14.5k
mja ik schoot zo'n Ferdinand recht in z'n zijkantquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik pasgeleden ook. Raakte de turret van een teamgenoot terwijl ik zoomed-in was. Gelukkig was het een bouncer
ouchquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja ik schoot zo'n Ferdinand recht in z'n zijkant
Mja, ik vind het wel mooi als Hellcats en ander gespuis mijn AT15 proberen te rammen. Echt gewoon gratis damagequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ouch
Ook irritant is als je rijdt en zo'n LT ramt jou...kan jij de rekening betalen
Tis niet veel, maar wel irritant omdat het best wel vaak gebeurt -_-
1 keer probeerde een LT met nog maar 1% HP mij te rammen. Uiteraard ging hij dood en kreeg ik zo'n kamikaze-awardquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel mooi als Hellcats en ander gespuis mijn AT15 proberen te rammen. Echt gewoon gratis damageik denk dat ik die skill maar es ga fixen dat ik meer ramming damage geef
Krijg je die niet als je zelf nog heel weinig leven hebt en iemand ramt? Of was je zelf ook al bijna dood?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 keer probeerde een LT met nog maar 1% HP mij te rammen. Uiteraard ging hij dood en kreeg ik zo'n kamikaze-award![]()
Volgens mij krijg je die alleen maar als je tegenstander dood gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Krijg je die niet als je zelf nog heel weinig leven hebt en iemand ramt? Of was je zelf ook al bijna dood?
ahquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die alleen maar als je tegenstander dood gaat.
Weet ik niet meer, ik geloof dat ik bijna alles nog had. Ik was aan het herladen dus kon niet schieten op die gozer
1x dus voor mijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah
Kamikaze - Destroy a higher-tier enemy vehicle by ramming it. You can only earn this achievement once per battle. The icon in the service record displays the number of times the achievement was awarded.
Of de Hetzer met derpgunquote:
Hoe bedoel je 'groter'? TOG II?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Thanks voor de reactie. Probleem is inmiddels verholpen. Lag aan de laptop..
Alecto is een fijne en snelle td.
Toch cruise ik vaker in AT2 of AT8.
...wil graag een grotere tank kopen maar ben er nog niet uit welke. Heb iig 1,5miljoen credits.
Iemand tips?
Welke heb je al unlocked?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Thanks voor de reactie. Probleem is inmiddels verholpen. Lag aan de laptop..
Alecto is een fijne en snelle td.
Toch cruise ik vaker in AT2 of AT8.
...wil graag een grotere tank kopen maar ben er nog niet uit welke. Heb iig 1,5miljoen credits.
Iemand tips?
Zooooooooooo traag, is ie wel leuk om mee te spelen? Je kan dat bakbeest zelfs niet vooruit duwenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hou je bek over de TOG II
De T29 is zeker een goede tank, de beste tier 7 vind ik, beter dan de ISquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit2: De T29 schijnt wel goed te zijn trouwens.
hoezo saai?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:25 schreef machtpen het volgende:
Tiger is ook wel lekker , goede miningtank door de goedkope munitie. Ook een goede allrounder die je op veel verschillende manieren kunt spelen. T29 is saai en duur.
Heel traag en zo, denk ikquote:
Nouja, ik geloof dat hij niet veel langzamer was dan de Tiger, maar het is ook lang geleden dat ik met de T29 reed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel traag en zo, denk ik
Voordeel van T29 is dat het gewoon een TD met draaibare turret is, dus betere armor. Op afstand heeft een T29 dus een voordeel, dichtbij is het gewoon een kwestie van om 'm heen draaien en af en toe rammen
Mijn fout, ik zat te denken aan de T28quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof dat hij niet veel langzamer was dan de Tiger, maar het is ook lang geleden dat ik met de T29 reed.
Ik vond hem erg fijn, prima brawler, perfecte sniper, mooie dmg output.
Maar datzelfde geld natuurlijk voor de Tiger.
Nouja, de Tiger is heel erg accuraat, en de T29 heeft genoeg weakspots. Dat hoeft dus geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mijn fout, ik zat te denken aan de T28
Hm het sterkste wapen van Tiger heeft niet genoeg penetration om door de hull van T29 te schietenDan moet je dus per se flanken
Turret hequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de Tiger is heel erg accuraat, en de T29 heeft genoeg weakspots. Dat hoeft dus geen probleem te zijn.
Wut? Dat is juist een hele rappe tank in mijn beleving. Alleen armor als papier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mijn fout, ik zat te denken aan de T28
Hm het sterkste wapen van Tiger heeft niet genoeg penetration om door de hull van T29 te schietenDan moet je dus per se flanken
Welke?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wut? Dat is juist een hele rappe tank in mijn beleving. Alleen armor als papier.
Je zei hull.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Turret heAls die T29 een beetje fatsoenlijk staat, heb je dus pech
welke tanks heb je atm dan?
Een verzamelaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zei hull.
Uhm, ik heb:
59-16
amx 13 75
arl v39
tiger2
vk 4502
stug3
covenanter
t1e6
m2 medium
m26 pershing
T34
T110E5
T25 AT
T30
A-32
IS
KV-3
uiteraard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een verzamelaarheb je ze ook allemaal in je garage staan?
Ow hahaha nog niet opgevallen in battles.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
T28 is niet T-28
http://wiki.worldoftanks.com/T-28
http://wiki.worldoftanks.com/T28
Mur speelt als een vrouw met haar schoenencollectie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zei hull.
Uhm, ik heb:
59-16
amx 13 75
arl v39
tiger2
vk 4502
stug3
covenanter
t1e6
m2 medium
m26 pershing
T34
T110E5
T25 AT
T30
A-32
IS
KV-3
Niet met andere FOK!kers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Hebben mensen van hier nou al een keer een platoontje gedaan?
in je eentje heb je ook amper invloed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet met andere FOK!kers.
Ik ben niet zo goed, mijn skirmishes eindigen vaak slecht.
Ik win iets van 47% van de potjes, ook veel potjes waarin veel mensen naar voren racen en zich af laten knallen wanneer ik mij verdekt opstel.
Ik speel af en toe met mijn broer echter is er van skype geen sprake. Hij speelt vaak de Grille en ik de KV-1Squote:Op woensdag 31 juli 2013 10:24 schreef Murdera het volgende:
in je eentje heb je ook amper invloed.
In een platoon al meer.
teamspeak is toch wel erg belangrijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik speel af en toe met mijn broer echter is er van skype geen sprake. Hij speelt vaak de Grille en ik de KV-1S.
ook wel een beetje gayquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
teamspeak is toch wel erg belangrijk
Stiekem vind je dat wel lekker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n Murdera die in m'n oor fluistert
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n Murdera die in m'n oor fluistert dat ik achterom moet
Met je tier 6 tank tegen tier 8 moeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel irritant trouwens, zo'n tank levelen. Met je noob T3 tankje met 165HP tegen KV-1 en zo
Huhu. Nu valt dat met KV-1S nog wel mee, omdat je hetzelfde wapen hebt als IS, maar je moet met je VII/VIII ook soms tegen Xquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met je tier 6 tank tegen tier 8 moeten.
Ik zal je vertellen dat ik dikwijls tussen de 5 en de 50 dmg doe terwijl ikzelf 300+ incasseer. Reken jij uit hoelang ik blijf leven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu. Nu valt dat met KV-1S nog wel mee, omdat je hetzelfde wapen hebt als IS, maar je moet met je VII/VIII ook soms tegen X
Mja, het idee is dat je tegen hogere tiers HE shells gebruikt en tegen je eigen tier (of lager) AP. Nadeel is dat je dan tegen tanks met 1500+ HP zo'n 50-100 dmg/shot doetquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dikwijls tussen de 5 en de 50 dmg doe terwijl ikzelf 300+ incasseer. Reken jij uit hoelang ik blijf leven.
Ik gebruik eigenlijk altijd HE shells.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, het idee is dat je tegen hogere tiers HE shells gebruikt en tegen je eigen tier (of lager) AP. Nadeel is dat je dan tegen tanks met 1500+ HP zo'n 50-100 dmg/shot doet
Mja, dan moeten ze daar wel aan meewerkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk altijd HE shells.
Ja, dat dus. Je scratched hun en wordt zelf opgeblazen.
Meestal ga ik achter andere tanks schuilen en af en toe schieten. Dat werkt een stuk beter.
Ik dacht juist dat AP shells voor de hogere tiers waren omdat die vaak dikkere armors hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef hugecooll het volgende:
Mja, dan moeten ze daar wel aan meewerkenMaar HE moet je eigenlijk alleen gebruiken als je een 'matig' wapen hebt. Voor een KV-1S is het bijvoorbeeld niet interessant om HE te gebruiken tegen een KV-1
AP = full dmg als je door hun armor heenschiet, anders stuitert ie gewoon weg. Hoe verder weg, hoe minder penetration (dus meer kans op bounce)quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat AP shells voor de hogere tiers waren omdat die vaak dikkere armors hebben.
Hm vanavond maar eens herverdelen, jammer dat de reload zo lang duurt.
Nooit geweten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
AP = full dmg als je door hun armor heenschiet, anders stuitert ie gewoon weg. Hoe verder weg, hoe minder penetration (dus meer kans op bounce)
HE = doet gewoon z'n damage (~25% meer dan AP), maar hoe meer armor, hoe minder damage. Als je toch door dat armor heengaat, dan doe je full damage en ontploft die HE shell dus in de tank. Zo rag je gelijk een aantal crewleden/modules kapot
Mja je doet vrijwel altijd damage, maar ook vaak minder dan wanneer je AP gebruikt, omdat armor meetelt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Altijd HE omdat ik daar altijd wel dmg mee doe en dit verklaart wel waarom.
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
Ik doe eigenlijk altijd AP behalve als ik echt niets kan doen, dan switch ik.
doe es screeniequote:Op woensdag 31 juli 2013 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond maar wisselen dan. Alleen de reloadtijd is zo belachelijk lang op mijn gun.
Ah oke, dat is ook op de site te vinden die je linkte toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van je tank stats en zo toch, reload time en dat soort ongein (die stats rechts in je garage)
nopquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah oke, dat is ook op de site te vinden die je linkte toch?
Kijk maar, deze komen ook niet helemaal overeenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, hm dat kan niet op dit moment en vanavond waarschijnlijk ook niet.
Komt door je crew zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef hugecooll het volgende:
Kijk maar, deze komen ook niet helemaal overeen
Mja, en ik geloof dat de stats op die website 'stock' zijn, dus zonder dat je er dingen aan veranderd hebtquote:
Ow zou goed kunnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, en ik geloof dat de stats op die website 'stock' zijn, dus zonder dat je er dingen aan veranderd hebt
Stats zijn stock, maar je crew skills hebben er deels mee te maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijk maar, deze komen ook niet helemaal overeen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel meestal in een platoon. Heb die Brothers in Arms award al 13 keer gehaald zoiets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Hebben mensen van hier nou al een keer een platoontje gedaan?
Ik probeer dan vaak tracks te schieten, levert soms heel veel extra punten op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met je tier 6 tank tegen tier 8 moeten.
Extra zout in de wond: eerste match van de dag, je doet geen reet en je team wint.
Mijn winratio is gezakt naar 54%quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet met andere FOK!kers.
Ik ben niet zo goed, mijn skirmishes eindigen vaak slecht.
Ik win iets van 47% van de potjes, ook veel potjes waarin veel mensen naar voren racen en zich af laten knallen wanneer ik mij verdekt opstel.
huhu, daarom vroeg ik ook om screeniequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stats zijn stock, maar je crew skills hebben er deels mee te maken.
Die medal is alleen voor medium tanks toch? Follow me = T (net als requesting fire / Attacking ....)quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
toch nog een Lehvaslaiho’s Medal gehaald
Mijn winratio is gezakt naar 54%
Mensen denken vaak dat ik goed ben, gaan ze mij de hele tijd volgen enzo![]()
Of ze doen dat "Follow me" ding, geen idee hoe ze dat doen.
Ja, is voor mediums (Pz4 is een medium). Om de 1 of andere reden doe ik het in mediums en TD's beter dan in heavies!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die medal is alleen voor medium tanks toch? Follow me = T (net als requesting fire / Attacking ....)
En die speelt ook meer als medium heb ik begrepenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Enige heavy die ik nu nog over heb is de KV-1s
Mja KV-1S is meer van de hit n run door de lange reload timequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die speelt ook meer als medium heb ik begrepen
Dus heavies spelen is niet zo jouw ding? Wat speel jij dan graag?
Ik doe dat alleen maar als die gozer een goeie winratio heeftquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
Dat follow-me ken ik wel ja. Soms vraagt iemand mij mee en dan kachel ik daar wel achteraan.
Mediumsquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die speelt ook meer als medium heb ik begrepen
Dus heavies spelen is niet zo jouw ding? Wat speel jij dan graag?
En omdat ie niet zoveel pantser heeft voor een heavyquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja KV-1S is meer van de hit n run door de lange reload time
En hoe weet je dat zo snel dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen maar als die gozer een goeie winratio heeft
Als een 44% gast dat doet (lang leve XVM), negeer ik hem. Geen zin om zijn cannon fodder te zijn!
Mja dan moet je T150 hebben geloof ik. Die heb ik nooit getestquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En omdat ie niet zoveel pantser heeft voor een heavy
Ik vond/vind de T-150 eigenlijk vrij matig (m'n winratio op dat ding is maar 45% ofzo). Hij excelleert nergens in uit, behalve dan in gemiddeld zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja dan moet je T150 hebben geloof ik. Die heb ik nooit getest
XVMquote:
Td's ook ja, maar dat is vooral de stug3 en de su-100quote:
quote:
Ik zat gisteren in een team, goeie battle, maar uiteindelijk hadden wij nog 1 Su-100 over en de tegenstander nog 5 (waaronder een full-health T-150 en een arty). Schakelt ie ze 1 voor 1 uit, toch nog die pot gewonnen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Td's ook ja, maar dat is vooral de stug3 en de su-100
Eigenlijk zolang je wat backup hebtquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je weet hoe je ze moet gebruiken
Gewoon je eigen plan trekkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk zolang je wat backup hebt
Iets te vaak krijg je grappen als: ah, we laten de AT15 'scouten' en blijven zelf lekker staan
Omdat XVMquote:
Omdat relaxed. Zo heb je bijv mods om verder in te zoomen, en voor artillery zijn er wat mods. Ook is het wel fijn om op de minimap te zien wat je view&signal range isquote:
En de laatst bekende positie van een tegenstanderquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat relaxed. Zo heb je bijv mods om verder in te zoomen, en voor artillery zijn er wat mods. Ook is het wel fijn om op de minimap te zien wat je view&signal range is
Beetje dom om van die % uit te gaan btw. En hellcat is best een noobvriendelijk wagentje. Hoge dmg, snel en zoquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat XVM![]()
Dan kun je, tijdens het laadscherm al, zien hoe goed je medespelers en tegenstanders zijn en weet je wie je serieus moet nemen en wie niet.
Wat mij opvalt is dat hele goeie spelers heel vaak in een hellcat zitten (winratio 57% of meer) en dan meestal ook nog in een platoon. Nou, als zo'n platoon bij je tegenstander zit, maak dan je borst maar nat!![]()
Deze is het fijnstequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef hugecooll het volgende:
Ook is het wel fijn om op de minimap te zien wat je view&signal range is
Mja zegt geen kont. Ik zit op 46% echter platoon ik zelden, ik ben overgeleverd aan het team. Vaak zat dagen gehad dat we alles in 5 minuten verloren en dat echt potjes lang. Daar kan ik zelf vrij weinig aan doen. Met een platoon van 3 a 4 man verandert dat ineens aanzienlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Omdat XVM![]()
Dan kun je, tijdens het laadscherm al, zien hoe goed je medespelers en tegenstanders zijn en weet je wie je serieus moet nemen en wie niet.
Wat mij opvalt is dat hele goeie spelers heel vaak in een hellcat zitten (winratio 57% of meer) en dan meestal ook nog in een platoon. Nou, als zo'n platoon bij je tegenstander zit, maak dan je borst maar nat!![]()
Er is wel een verschil tussen iemand met 60% en iemand met 38% (ja, die laatste ben ik al meermalen tegengekomen -_- )quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje dom om van die % uit te gaan btw. En hellcat is best een noobvriendelijk wagentje. Hoge dmg, snel en zo
Je kunt zelf wel wat invloed uitoefenen op je team, vooral als het bijvoorbeeld 3 tegen 3 is, dan kan individuele skill juist de doorslag geven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja zegt geen kont. Ik zit op 46% echter platoon ik zelden, ik ben overgeleverd aan het team. Vaak zat dagen gehad dat we alles in 5 minuten verloren en dat echt potjes lang. Daar kan ik zelf vrij weinig aan doen. Met een platoon van 3 a 4 man verandert dat ineens aanzienlijk.
Je moet XVM vanuit een ander exe bestandje opstarten, dan werkt het. Wel zou het in het service record moeten werken als je gewoon die 2 mappen sleept, misschien dat je iets fout gedaan had??quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef hugecooll het volgende:
Hoe werk dat XVM eigenlijk? Ik heb het weleens gedownload en in die mapjes gegooid, maar ik kreeg niet het idee dat het 'automatisch' iets doet, terwijl andere mods dat wel doen
Daar ga je al, je was niet alleen. Precies mijn punt dus. Als arti is het veel kutter nu juist, kost 10 seconde voordat dat rondje op zijn kleinst is. Speel er eens mee zou ik zeggen. Af en toe wel mooie kills mee als ik goed heb ingeschat waar ze gespot worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt zelf wel wat invloed uitoefenen op je team, vooral als het bijvoorbeeld 3 tegen 3 is, dan kan individuele skill juist de doorslag geven.
Zo zat ik te platoonen met een vriend van mij (hij in de M4 ik in de Pz4) en het ging min of meer gelijk op (beide teams hadden nog iets van 6 of 7 man). Kwamen wij ongezien in hun basis aan, artillery en campende TD's geraped, samen 4 kills en gewonnen!![]()
Of een andere pot. Ik en die vriend waren als enigen nog over tegen een man of 6 a 7, besloten wij te cappen terwijl zij ons zaten te zoeken, toch nog gewonnen!![]()
En zeker als artillery kun je de doorslag geven als het er echt op aan komt
Het is maar een hulpmiddel (gebruik het nog het vaakst als iemand "follow me" tegen me zegtquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind modjes zo muf he, een voordeel krijgen tov spelers die daar geen gebruik van maken.
Mwoah je hebt wel een voordeel, view en radio range alleen al om mee te beginnen, verder in kunnen zoomen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is maar een hulpmiddel (gebruik het nog het vaakst als iemand "follow me" tegen me zegt) en een handig middel om te leren
NEE DAT IS EEN LEKKER DUIDELIJKE UITLEGquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet XVM vanuit een ander exe bestandje opstarten, dan werkt het. Wel zou het in het service record moeten werken als je gewoon die 2 mappen sleept, misschien dat je iets fout gedaan had??
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NEE DAT IS EEN LEKKER DUIDELIJKE UITLEG
'vanuit een ander exe bestandje opstarten'
Laatst toch maar weer eens de Su-5 van onder het stof gehaald, had 3 kills geloof ik (misschien 4, weet niet meer zeker). Arty is wel lastiger om te spelen nu, maar je hebt nu tenminste wel minder concurrentie van andere arty spelers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ga je al, je was niet alleen. Precies mijn punt dus. Als arti is het veel kutter nu juist, kost 10 seconde voordat dat rondje op zijn kleinst is. Speel er eens mee zou ik zeggen. Af en toe wel mooie kills mee als ik goed heb ingeschat waar ze gespot worden.
ER WORDT MAAR 1 ANDERE EXE MEEGELEVERD MET XVM DUS HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NEE DAT IS EEN LEKKER DUIDELIJKE UITLEG
'vanuit een ander exe bestandje opstarten'
Ja lach maarquote:
Momentopnames.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Laatst toch maar weer eens de Su-5 van onder het stof gehaald, had 3 kills geloof ik (misschien 4, weet niet meer zeker). Arty is wel lastiger om te spelen nu, maar je hebt nu tenminste wel minder concurrentie van andere arty spelers.
En 5 arty per team is heel vervelend als je in een HT of campende TD zit
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen hogere tier arties heb dan tier 5 (en dat is de grille, lastige arty omdat ie zo'n kleine hoek heeft waar je kunt schieten zonder dat je je hull moet draaien).quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Momentopnames.
Met lagere tiers haal ik ook sneller kills dan als ik tegen hogere tiers moet.
Counter battery! Goeie tijden!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had geen last van concurrerende arties hoor. Sowieso ging ik in de beta op vijandelijke arti's hunten, dat leverde nog wel eens wat leuke gesprekken op.
Maarquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ER WORDT MAAR 1 ANDERE EXE MEEGELEVERD MET XVM DUS HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!![]()
Gewoon in het WoT directory slepen en dubbelklikken, hoppa!
[..]
Ja lach maar
Je bevestigt mijn punt. Grille is dus wel een goede arti gevolgd door Hummel die ook vrij goed is. Die kleine hoek, dat heeft elke arti van de U.S.S.R. behalve de SU-26.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen hogere tier arties heb dan tier 5 (en dat is de grille, lastige arty omdat ie zo'n kleine hoek heeft waar je kunt schieten zonder dat je je hull moet draaien).
Da's leuk om te doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Momentopnames.
Met lagere tiers haal ik ook sneller kills dan als ik tegen hogere tiers moet.
Ik had geen last van concurrerende arties hoor. Sowieso ging ik in de beta op vijandelijke arti's hunten, dat leverde nog wel eens wat leuke gesprekken op.
Uhu, op hogere tiers ga ik dat ook weer doen als ze er 2 of meer hebben. Vaak kun je wel inschatten waar ze zich gaan nestelen en dan is het wachten op het eerste schot.quote:
Ik heb hem van hier http://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/listquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar
Als ik bijvoorbeeld deze download, heb ik dan al voldoende?
http://www.curse.com/wot-(...)iss-xvm-enhancements
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, op hogere tiers ga ik dat ook weer doen als ze er 2 of meer hebben. Vaak kun je wel inschatten waar ze zich gaan nestelen en dan is het wachten op het eerste schot.
Hehe deze is wel leuk, ze kunnen op 2 plekken gaan staan.quote:
tyquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb hem van hier http://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/list
Beetje lastig uit te vogelen in 1e instantie wat je hebben moet, maar ben er uiteindelijk wel uit gekomen
vind ik ook kutquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook(behalve om te spelen, dat is gewoon zoooo grappig!
)
Met arty mod is het best cool hurrquote:
Modjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met arty mod is het best cool hurr
ik gebruikte deze, maar die is (nog) niet bijgewerkt
http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/dar-artillery-sight
Neuh, wij zijn van de bazige shitquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Modjes
Gewoon kaal jonguh, net als de vrouwen.
De Amerikaanse arties hebben dat weer niet, maar die doen verder weinig damage (Su-26 doet verder ook weinig damage trouwensquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt. Grille is dus wel een goede arti gevolgd door Hummel die ook vrij goed is. Die kleine hoek, dat heeft elke arti van de U.S.S.R. behalve de SU-26.
Geen idee, de duiters vrees ik wel en de russen soms ook. Rest niet eigenlijk. SU-26, je bent echt GEEN kenner he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
De Amerikaanse arties hebben dat weer niet, maar die doen verder weinig damage (Su-26 doet verder ook weinig damage trouwens).
Nu moet je meer gokken waar de meeste targets zich zullen vertonen en van tevoren inzoomen.
Maar echt kicken is met een andere goeie arty speler platoonen!
Behalve als ze na elk schot bewegenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, op hogere tiers ga ik dat ook weer doen als ze er 2 of meer hebben. Vaak kun je wel inschatten waar ze zich gaan nestelen en dan is het wachten op het eerste schot.
Dat doet bijna niemand in de lagere tiers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Behalve als ze na elk schot bewegen![]()
(dat vergeet in nog wel eens![]()
)
Mja, eigenlijk pendel je steeds tussen 2-3 puntenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Behalve als ze na elk schot bewegen![]()
(dat vergeet in nog wel eens![]()
)
Ehm, Su-26 is geloof ik zelfs mijn meest gespeelde artyquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, de duiters vrees ik wel en de russen soms ook. Rest niet eigenlijk. SU-26, je bent echt GEEN kenner he.
SU-26 heeft een koepel waardoor je nooit opnieuw hoeft bij te stellen, in zijn eigen tier kan hij prima ownen.
Ja, weet ik alles van. Tenzij je een kampmap hebt.
Klopt. Jammer alleen dat er nu minder te counteren valt (minder arty en minder schoten per minuutquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doet bijna niemand in de lagere tiers.
Zou kunnen. Ik weet wel dat Grille ineens een stuk minder ver kon schietenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, Su-26 is geloof ik zelfs mijn meest gespeelde arty
Hij had eerst dat 122mm kanon, maar nu alleen nog maar 76mm dacht ik
Btw, kan het kloppen dat ze met die nerfpatch het bereik van de Su-26 hebben verhoogd??
Hij lijkt nu verder te kunnen schieten dan voorheen met dat 122mm kanon (of het ligt gewoon aan die gun ofzo, weet ik veel!).
Dan zou je moeten weten dat dat de bazenarty van alle arty's is, al is het alleen al vanwege het feit dat ie een koepel heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, Su-26 is geloof ik zelfs mijn meest gespeelde arty
Hij had eerst dat 122mm kanon, maar nu alleen nog maar 76mm dacht ik
Btw, kan het kloppen dat ze met die nerfpatch het bereik van de Su-26 hebben verhoogd??
Hij lijkt nu verder te kunnen schieten dan voorheen met dat 122mm kanon (of het ligt gewoon aan die gun ofzo, weet ik veel!).
Als de map het toelaat, zoek ik juist de onorthodoxe plekken op! Soms ga ik sneller dood, maar soms blijkt dat achteraf een meesterzet geweest te zijn!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk pendel je steeds tussen 2-3 punten
Su-5 kan wel beter achter obstakels komen zoals rotsen en de hill van Himmelsdorfquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat dat de bazenarty van alle arty's is, al is het alleen al vanwege het feit dat ie een koepel heeft.
Geen idee, ik heb 2 jaar niet gespeeld. Hij kan nog steeds prima meekomen, alleen tegen hogere tiers doet hij niet zoveel meer.
Dat idee had ik ook, de range van SU-5 lijkt weinig verandert, ongeveer tot de helft van de map.
Ben blij dat ik de SU-122-A inmiddels heb. Die kan tot 900 meter ofzo.
SU-5 vind ik niet echt chill, alleen dat ie zo klein is is wel fijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Su-5 kan wel beter achter obstakels komen zoals rotsen en de hill van Himmelsdorf
Ik heb trouwens nog geen enkele van de nieuwe arties geprobeerd, ben gewoon meer tanks en TD's gaan spelen (weer eens wat nieuws). Een enkele keer speel ik nog wel eens arty.
En echt opvallend hoe weinig mensen nog arty spelen!![]()
Meestal is er niet eens arty aanwezig! Als er wel arty aanwezig is, dan moet ik mijn hele speelstijl aanpassen![]()
Hoeveel tierverschil is dit?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
SU-26 met 'koepel'
[ afbeelding ]
Bazigere versie:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de SU-26 meer gevechten heeft meegemaakt dat de tanks die jij linked.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, 5 tiers kon ook
[ afbeelding ]
Haterquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat de SU-26 meer gevechten heeft meegemaakt dat de tanks die jij linked.
Dat lijkt meer op een sterrenwacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hater
[ afbeelding ]
heeft wel een mooi koepeltje
wtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een sterrenwacht.
Ik ga dat arti modje wel downloaden, te handig om niet te hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wtf
ze functioneren wel chill als soort TD
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een sterrenwacht.
Daar gaan je principesquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga dat arti modje wel downloaden, te handig om niet te hebben.
cheater.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga dat arti modje wel downloaden, te handig om niet te hebben.
Naja je zou ook kunnen stellen dat het kut is dat het niet standaard in het spel zit.Wat heeft het bijvoorbeeld voor nut om te weten hoeveel signal range je hebt als je geen idee hebt hoe ver dat is op de map?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, het is niet echt een principe. Ik vind het gewoon kut dat het bestaat.
[..]
Hater
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar gaan je principes
dat is wel 0.8.6 he
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja je zou ook kunnen stellen dat het kut is dat het niet standaard in het spel zit
hekgedaantogquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
En vergeet XVM niet ook te installeren!
Meestal is een blokje 100m (weet ik dankzij...XVM!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja je zou ook kunnen stellen dat het kut is dat het niet standaard in het spel zit.Wat heeft het bijvoorbeeld voor nut om te weten hoeveel signal range je hebt als je geen idee hebt hoe ver dat is op de map?
Ow, had het eigenlijk tegen muhahaha (ja zie je, iemand die jouw naam -wel- goed speltquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hekgedaantog
gelijk ff modje daarvan weer
Was mij nog helemaal niet opgevallen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef hugecooll het volgende:
Jawel, maar wel grappig dat ze dat ook allemaal veranderen
HA WAJOW LEIPE SHIT OUWE LACHEN HOOR GR GRquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef hugecooll het volgende:
HEY WAT GRAPPIG
NU HEBBEN MIJN AMMO EN CONSUMABLES ANDERE ICOONTJES
HAHAHAHA
Heh? Wat heb je nou weer gedaan?!?!?quote:
Had er een extra modje bijgefixtquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heh? Wat heb je nou weer gedaan?!?!?
Even ter referentie, ik heb alleen maar *spiekt effe* "xvm-4.1.0.zip" en "xvm-stat-1.6.1.zip" samen met die dokan libraries gedownload (link naar die dokan libraries staat in het leesbestand van xvm-stat-1.6.1.zip).
Gewoon omgekeerde volgorde van wat je hebt gedaan. Heb je zo'n mod van cursed gedownload?
Edit: De mod files staan in de wot directory onder res_mods.
Tsja, het nadeel van die mods is dat je het min of meer zelf allemaal uit mag gaan zoeken. Wat heb je precies *extra* geinstalleerd??quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Had er een extra modje bijgefixtOp zich wel cool, maar die iconen mogen wel weg
http://www.curse.com/wot-(...)s-kiss-interface-xvmquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, het nadeel van die mods is dat je het min of meer zelf allemaal uit mag gaan zoeken. Wat heb je precies *extra* geinstalleerd??
Edit:En het is mogelijk om je mods zelf te configureren, maar dat onderwerp heb ik nog niet aangeraakt omdat je daarvoor halve programmeerskillz nodig hebt
Linkje?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
Daarom doe ik altijd 1 modpack die door iemand van tweakers al helemaal is samengesteld. Enkel installeren en go.Niets moeilijk met mapjes en dingen.
Ik ook broeder, ik ook. Laat MK maar lekker knutselen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
Daarom doe ik altijd 1 modpack die door iemand van tweakers al helemaal is samengesteld. Enkel installeren en go.Niets moeilijk met mapjes en dingen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook broeder, ik ook. Laat MK maar lekker knutselen.
Destemeer knaltijd hebben wij
Weet hem hier niet, als ik thuis ben misschien, of muhaha moet leif zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
IMPORTANT! PLEASE READ!
The current version includes all the Battle Loading Screen maps and vehicle icons for the referenced game version.
For SUPPORT: Please use Grandpa's Wot Forum.
[..]
Linkje?
Ik heb hem nog niet, vanavond ook niet, kan morgenavond allicht even kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
Weet hem hier niet, als ik thuis ben misschien, of muhaha moet leif zijn.
Ach man, beetje modden kan iedereen wel die meer dan 2 hersencellen heeftquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook broeder, ik ook. Laat MK maar lekker knutselen.
Destemeer knaltijd hebben wij
Gaat niet om intelligentie, gaat om het gebrek aan motivatie om constant te moeten knutselen. Ik wil gewoon mensen killen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach man, beetje modden kan iedereen wel die meer dan 2 hersencellen heeft
Voor mij is het een piece of cake (zolang ik maar niet hoef te programmeren).
Hm, zou je je res_mods\0.8.7 mapje eens willen uploaden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef popolon het volgende:
j1mbo's crosshair, enhanced minimaps en de kale XVM + damage counter draai ik als mods. Meer heb je niet nodig.
Al dat aanpassen van icoontjes is zo onzinning.
Wat doet "j1mbo's crosshair" nou precies? Is het echt veel beter dan alleen maar de kale XVM?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef popolon het volgende:
j1mbo's crosshair, enhanced minimaps en de kale XVM + damage counter draai ik als mods. Meer heb je niet nodig.
Al dat aanpassen van icoontjes is zo onzinning.
Ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doet "j1mbo's crosshair" nou precies? Is het echt veel beter dan alleen maar de kale XVM?
Je kan alle directories en bestanden uit die map deleten (oorspronkelijk stond alleen maar dat textbestand erin)quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, zou je je res_mods\0.8.7 mapje eens willen uploaden?
Ik zou wel zo'n modje willen hebben waarbij je in artillerymode verder kunt uitzoemenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit
Ik gebruik overigens ook zo'n modje om verder in te zoomen, heel handig
XVM editor: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, zou je je res_mods\0.8.7 mapje eens willen uploaden?
Hmm die J1mbo en Enhanced mini maps hebben niet echt iets extra's ten opzichte van wat ik nu heb. Toch bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:23 schreef popolon het volgende:
Je kan je 8.6 res_mods zo in 8.7 gooien, werkt prima. Eventueel XVM updaten i.v.m. nieuwe tanks.
[..]
XVM editor: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/
XVM: http://forum.worldoftanks(...)k-installupdate/#top
J1mbo: http://forum.worldoftanks(...)1mb0s-crosshair-mod/
Enhanced mini maps: http://forum.worldoftanks(...)hd-minimap-gen-2-87/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe m'n beste pot ooit![]()
Veel skillsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef popolon het volgende:
Mijn best game ooit was grappig genoeg in de SU-122-44:
[ afbeelding ]
Zonder de dubbel dus.
Dit is op het moment m'n meest gespeelde tank, T-49. Een mooie 65% winrate heb ik er mee.
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef popolon het volgende:
Ik ken er een paar die zijn aan hun vijfde skill bezig in bepaalde tanks.
Ik ben op velen nog met m'n 1e skill bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef popolon het volgende:
Ik ken er een paar die zijn aan hun vijfde skill bezig in bepaalde tanks.
Jeuzus, 65%!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef popolon het volgende:
Mijn best game ooit was grappig genoeg in de SU-122-44:
[ afbeelding ]
Zonder de dubbel dus.
Dit is op het moment m'n meest gespeelde tank, T-49. Een mooie 65% winrate heb ik er mee.
[ afbeelding ]
Ook heel mooi!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed bezigik speel nog niet zo heel lang, dus ik test nog tanks en zo
[ afbeelding ]
Toch niet verkeerd voor een AT 7
Ik heb de camoskill op mijn stug3 en m'n Pz4 gedaan (op alle bemanningsleden op 1 na), leek mij wel een hele handige om te hebben!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:38 schreef popolon het volgende:
Brothers in Arms geeft 5% extra op alle crew skills, alle camo op 100% geeft je 25% extra camo bonus. skills zijn vrij handig. Ik zweer bij 'Sixth Sense', best skill ever.
KV-1 repair? Lijkt me meer iets voor de AT-lijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de camoskill op mijn stug3 en m'n Pz4 gedaan (op alle bemanningsleden op 1 na), leek mij wel een hele handige om te hebben!
De rest weet ik allemaal niet zo zeker.
Ik vond Mentor niet echt indrukwekkend en die reconskill lijkt ook bijna niks uit te maken.
Op m'n KV-1 heb ik bijna alles op repair gezet
Camonet zit er ook opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
KV-1 repair? Lijkt me meer iets voor de AT-lijn
Voor camo kan je in eerste instantie net zo goed dat camouflagenet gebruiken
Hij was -echt- niet meer speelbaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:53 schreef popolon het volgende:
Camo skill + camo net is dubbel win! Sixth sense is echt een must voor elke TD en scout. Alhoewel scouts .... M'n T-50 gisteren verkocht.425 T-50 battles, bezig met m'n derde skill en WG heeft 'm helemaal kapot generfed ...........
quote:Since the introduction of Patch 8.7, the 440HP and 500HP engines have been removed, considerably slowing down this tank. In fact, this tank now suffers from being unable to attain its top speed easily, being nearly as slow as the infamous AMX 12t. However, not all hope is lost. The originally ridiculous traverse speed of the T-50 has been buffed even FURTHER, making it extremely maneuverable, and terrain resistance has been reduced, helping it attain its former glory. The 57mm ZiS-8 gun has been removed, replaced by the 45mm VT-43, a much better version of the VT-42 with enhanced accuracy, reduced aimtime and an even higher constant rate of fire that exceeds most automatic loaders.
With that said, the T-50 now receives much better matchmaking, now no longer meeting tier VII-IX enemies. It now has normal tier IV matchmaking, meeting tanks at a maximum of two tiers above.
These changes radically alter the playstyle of the T-50. The T-50 used to be a high-speed, quick-turning active scout that accelerated faster than even the legendary T-50-2 and BT-2. It is no longer the case. The T-50 plays very similarly to the Covenanter except accelerating slower and having a superior gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |