wat dacht je van neequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
komlatenwegaanpratenzonderdespatiebalktegebruiken!
o f w e g a a n p r a t e n m e t e x t r e e m v e e l s p a t i e squote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
zullenwedatgewoonnietdoenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
watdachtjevannee,straksgaatmijnnieuwespatiebalkkapotdoordatikhetteveelgebruik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef msacras het volgende:
[..]
o f w e g a a n p r a t e n m e t e x t r e e m v e e l s p a t i e s
O F A L L E S M E T C A P S L O C Kquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef msacras het volgende:
[..]
o f w e g a a n p r a t e n m e t e x t r e e m v e e l s p a t i e s
jij en ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Platonische_liefde
Wat de %^^& is dit dan weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Is een moederzoon relatie nou ook platonisch? Want ze wil toch altijd aan mij zitten, knuffelen enzo, (niet seksueel, jullie viezeriken, ik weet dat ik soms pervie ben maar![]()
![]()
![]()
).
Ben je verliefd op je moeder dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Is een moederzoon relatie nou ook platonisch? Want ze wil toch altijd aan mij zitten, knuffelen enzo, (niet seksueel, jullie viezeriken, ik weet dat ik soms pervie ben maar![]()
![]()
![]()
).
liefde hoeft toch niet gelijk verliefdheid te betekenen, jij houdt waarschijnlijk toch ook van je moeder?quote:
Dat is anders..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
liefde hoeft toch niet gelijk verliefdheid te betekenen, jij houdr waarschijnlijk toch ook van je moeder?
Nee sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nodig, lijk jij op die jongen uit die foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |