SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Jian op 26-06-2013 12:56:12 ]
M.a.w. we gaan ons in dit topic verdiepen in de mogelijkheden van groente en fruit?quote:
Moet jou toch aanstaan .....quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
M.a.w. we gaan ons in dit topic verdiepen in de mogelijkheden van groente en fruit?
Helemaal!!! Maar ik ben er even een paar uurtjes weg vanquote:
Ik zal er geen filmpjes van posten ..quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
wat je niet allemaal met Bananen ken doen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb nog een paar liggen .. just show mequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
U Meneerquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:04 schreef Jian het volgende:
Tjeezus, tieft allemaal een end op met die bananentroep, wie verzint die onzin![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:04 schreef Jian het volgende:
Tjeezus, tieft allemaal een end op met die bananentroep, wie verzint die onzin![]()
Etenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef Speedball het volgende:
[..]
Eten
Swaffelen (niet te hard)
Taart mee maken
Pudding mee maken
Fruitsalade mee maken
In je doos stoppen en lekker soppen
Pureren
Bakken met suiker
Mee schrijven
Je oksels mee afdrogen
Achter je oor plakken
Er mee naar de buurvrouw gooien
Tussen de borsten laten rijpen
Je kan er mee gaan (gaan met die banaan JA TOCH)
Achter een speedboot hangen
Via post versturen
Achter het behang plakken
Op de schoorsteen mantel zetten
Mee jongleren
Gordon blij maken
Tussen de Pindakaas verstoppen (mmmm lekkuh)
Als wachtwoord gebruiken
etc etc etc
Conclusie Banaan is de Shit in 2014hahaha maar hoorde vaker banaan met pindakaas op brood moet echt lekker zijn, toch maar eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Lik me reetquote:
Pieter Baanquote:
Aha daar is de lolbroek weerquote:
Nee, jij trekt volle zalen!quote:
Nou daar zit ik niet op te wachtenquote:
Nou ja, prima, prima, het blijft een pvda-er hè, verkeerd kleur dus. Maar goed na Job "Theezak" is het natuurlijk al gauw goedquote:
tot nu toe bestuurd hij de mooiste stad van ons land toch als de bestequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, prima, prima, het blijft een pvda-er hè, verkeerd kleur dus. Maar goed na Job "Theezak" is het natuurlijk al gauw goed![]()
En dan heb ik altijd het idee dat zijn vrouw hem weer bestuurd...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tot nu toe bestuurd hij de mooiste stad van ons land toch als de beste
oh dat mens op die boot met Max&WIM vond haar beetje opdringerig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
En dan heb ik altijd het idee dat zijn vrouw hem weer bestuurd...
het weer moet nog wel wat opknappen. Maar da's beloofd door de metereologen, dus dat zal dan wel gebeuren jatoch nietan!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Gert! Skip and die speelt ook zondag!
Dat was die band die ik zo leuk vond op de nach.
Wiiiiiiii!
Het is heksenweer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Maar zonder zon, zeg dat ook ff tegen Coos Gert, want ze beloven zoveel, zou een hot hete warme zomer wordenniet hier heb zelf de cv een graadje hoger gezet
als het zondag niet minstens 20 graden wordt en lekker zonnig, hóóguit half bewolkt, dan moeten er een paar mooiweerpraters naar Siberië worden verbannen. Zonder kleren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Maar zonder zon, zeg dat ook ff tegen Coos Gert, want ze beloven zoveel, zou een hot hete warme zomer wordenniet hier heb zelf de cv een graadje hoger gezet
Heksenweer, dan moet ik ff naar buiten en mijn collega heksen oproepen voor de heksenkring bij de hole eik.quote:
echt he, in begin van het jaar riepen die zakkewassers en stond zelf in de krant, we kregen een warme hete zomer ja ja is hier weer met bakken uit de lucht komen vallen laatste uurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
als het zondag niet minstens 20 graden wordt en lekker zonnig, hóóguit half bewolkt, dan moeten er een paar mooiweerpraters naar Siberië worden verbannen. Zonder kleren.
okquote:
Ben ik de stad in ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok
tja...Keane is niet mijn cup of tea
Morgen ook nog
En wat ga jij in de stad doen?quote:
moet je huilen Chuffi, heb je geen zin de stad in te gaanquote:
Jè denk tog nie dak op me vrèje zondahmiddah tusse de tapètnekkuh gaat lopûh?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos, kom je naar Parkpop?
En nou niet iets denigrerends gaan roepen! Want ies leuk, ies gezellig, ies graties.
Lekker, is je gegund Coos!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Jè denk tog nie dak op me vrèje zondahmiddah tusse de tapètnekkuh gaat lopûh?![]()
En trouwens kutweer zondag. Mocht het wel mooi zijn dan ga ik vast voahbruinuh.![]()
Over een dikke 2 weken voor een maand met me togus in het warme zand.
PP is voor jong en oud, rijk en arm Coos. Elitère schèn soosjalis dat je d'r rondlaup.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Jè denk tog nie dak op me vrèje zondahmiddah tusse de tapètnekkuh gaat lopûh?![]()
En trouwens kutweer zondag. Mocht het wel mooi zijn dan ga ik vast voahbruinuh.![]()
Have funnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
ik las burka aan en bommetjes makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
wooohooooooooooooooooooooooo. Hoppa den zwembroek aan en bommetjes maken,
Een buschauffeur met doping...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:12 schreef Poezewoes het volgende:
Tour de France net een lachfilm!
[ afbeelding ]
Die bus rijd helemaal niet , die staat nogal ongelukkig geparkeerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
Rijdt die bus eigenlijk wel op echte diesel?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Die bus rijd helemaal niet , die staat nogal ongelukkig geparkeerd
Waar zit Piet dan momenteel, toch niet in Nederland of wel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:30 schreef ZOA het volgende:
Piet zegt dat het morgen zomer wordt!!!
Das een mooi verjaarskadootje..
Hij zat niet ... hij stondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar zit Piet dan momenteel, toch niet in Nederland of wel?
Daar ging het niet eens om volgens mij, Zoa is morgen jarig denkquote:
ow wat leukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Daar ging het niet eens om volgens mij, Zoa is morgen jarig denk
Heb ik toch goed gegoktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja met slingers en taart...en aluhoedjes
Zoaquote:Op zondag 30 juni 2013 04:23 schreef ZOA het volgende:
sjemig .. iedereen onder de indruk dat ik ook zo af en toe jarig ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |