quote:
Het verandert elke keer weer zodra er nieuwe zieligheid in Spangas is geweestquote:
Maar wat extra lessen Nederlands konden er niet af?quote:hoi ik zit nu in het vliegtuig naar italie ff een vlugetje bevaling nichtje enzo we zijn rijk dus ik zit nu een prive toestal die van mij familie is naar milaan waar zij in de buurt woond we hebben thuis medere auto's waar onder een fararri F458 italia en een bwm x5 uit 2013 en een fisker karma en een ecalade hoe bezonder is dit en me broer heeft ook een ducati die trouwens volgens hem een vriendin van hem echt kloten is valt steeds uit en gaat zeer moeilijk aan maar hoe bezonder is deze soort rijk dom ?
Volg je het allemaal?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het verandert elke keer weer zodra er nieuwe zieligheid in Spangas is geweest
Iemand werd aangerand door een docent, ineens werd iedereen aangeraakt door zijn meester, of "ja mijn meester leunt altijd voorover over mijn tafeltje en hij kijkt altijd naar mij maar ik durf dit niet aan mijn ouders te vertellen wat moet ik doen??????"
Iemand had een handicap, iedereen op Spangas.nl had handicaps, de één zieliger dan de ander, 'ja maar echt hoor'.
Iemands ouders gaan scheiden, iedereens ouders gaan scheiden/zijn gescheiden en er kwam er toen zelf een voorbij waarbij allebei de ouders dood waren
[ afbeelding ]
Heb vorig jaar een paar maanden op dat forum rondgehangen beetje trollen en enzoquote:
Treurig eigenlijk he dat kinderen dat soort dingen verzinnen om aandacht te krijgen, terwijl ze wel anders piepen als het ze daadwerkelijk overkomt.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef silbergrun het volgende:
http://forum.kindertelefo(...)soort-rijkdom-11096/
[..]
Maar wat extra lessen Nederlands konden er niet af?
En tevens staan die kinderfora inderdaad vol met overduidelijk verzonnen aanrandingsverhalen. Neem nou alleen al dit of dit...
'Mijn broer heeft kanker en ik misschien ook want wij zijn tweeling'quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het verandert elke keer weer zodra er nieuwe zieligheid in Spangas is geweest
Iemand werd aangerand door een docent, ineens werd iedereen aangeraakt door zijn meester, of "ja mijn meester leunt altijd voorover over mijn tafeltje en hij kijkt altijd naar mij maar ik durf dit niet aan mijn ouders te vertellen wat moet ik doen??????"
Iemand had een handicap, iedereen op Spangas.nl had handicaps, de één zieliger dan de ander, 'ja maar echt hoor'.
Iemands ouders gaan scheiden, iedereens ouders gaan scheiden/zijn gescheiden en er kwam er toen zelf een voorbij waarbij allebei de ouders dood waren
[ afbeelding ]
haha zo naiefquote:Op donderdag 21 november 2013 16:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Mijn broer heeft kanker en ik misschien ook want wij zijn tweeling'
'Ja we weten het nu zeker ik heb ook kanker'
quote:ik heb een vraagje er staat dat je mentor op je afkwam lopen met een pistol
maar hoorde je mentor bij die mannen die jou ontvoerd hadden
ik ben ook een keer ontvoerd en verkracht geweest maar dan een half jaar lang
'maar toch net een graadje erger dan dat jij hebt'quote:Op donderdag 21 november 2013 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha zo naief
Ergens is die kinderlijkheid wel schattig, maar niet over dat soort 'grotere zaken' weetjeZo houden ze andere kinderen ook dom met hun domheid
[..]
dat jaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'maar toch net een graadje erger dan dat jij hebt'
Typisch toch? Altijd hebben de reageerders het erger meegemaakt dan de topicstarter, hoe vergezocht het verhaal ook is.quote:
Mijn kinderen worden later veel erger.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat ja
Ik hoop dat ik dat soort dingen er een beetje uit kan houden bij m'n eigen kinderen in de toekomst
hehe iddquote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Typisch toch? Altijd hebben de reageerders het erger meegemaakt dan de topicstarter, hoe vergezocht het verhaal ook is.
Zo ook in dat topic van die zogenaamde Nola. Allemaal kinderen waarvan de bff () het land is uitgezet, of (nog sterker) zijzelf...
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn kinderen worden later veel erger.![]()
![]()
Laat me raden, daarna plaste je per ongeluk in zijn kont en vroeg je om een pic van zijn zusje terwijl die er gewoon bijstond?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef wietwiet het volgende:
Ik zei laatst "Open er een topic over" toen iemand tegen me aan liep te zeiken.
Toen hij me verbaasd aankeek, noemde ik hem vervolgens een autist en noemde ik zijn moeder per ongeluk een hoer
ik stopte mijn tampeloeris in haar oorquote:Op donderdag 21 november 2013 18:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Laat me raden, daarna plaste je per ongeluk in zijn kont en vroeg je om een pic van zijn zusje terwijl die er gewoon bijstond?
Dus die geslachtsverandering gebeurde tijdens het gesprek?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:06 schreef wietwiet het volgende:
[..]
ik stopte mijn tampeloeris in haar oor
Open er een topic over.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef wietwiet het volgende:
Ik zei laatst "Open er een topic over" toen iemand tegen me aan liep te zeiken.
Toen hij me verbaasd aankeek, noemde ik hem vervolgens een autist en noemde ik zijn moeder per ongeluk een hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |