zou ook naar jou kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ladies
[ afbeelding ]
[..]
Nee, want ik ben veel te druk met naar mezelf kijken
#Dagboek van een narcist
Doe normaalquote:
quote:
quote:
quote:
Mijn mama:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn mama:okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ga doorquote:
Zag pas na de reactie van Mk hoeveel beter dat ene kind beschermd is en dat is nog wel de oudste zo te zien ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef wise het volgende:
dit heeft iedereen wel eens een keer gezien![]()
Strandvakantie
Ik kwam juist wel, daarom dat zero-tolerance beleidquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks rustig, ik moedig extreem gewelddadig gedrag vandaag aan.. En jij houdt daar ook wel van, dus kom niet
Pics van je cumquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kwam juist wel, daarom dat zero-tolerance beleid
preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag pas na de reactie van Mk hoeveel beter dat ene kind beschermd is en dat is nog wel de oudste zo te zien ook.
Geen `cum` intoetsen op Tumblrquote:
Oehh, daar is ze heel heet.quote:
Reversed psychology is a bitchquote:
Ik ook nuquote:
Hommo ;squote:
Die mond van haar, ik ben er zo door gefascineerd. Als zij praat komen ineens al haar ondertanden vet eng tevoorschijnquote:
Leer het mequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Reversed psychology heeft geen vat op mij gehad.
Ik trek mij helemaal nergens wat van aan!
Ben door jouw armen gefascineerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die mond van haar, ik ben er zo door gefascineerd. Als zij praat komen ineens al haar ondertanden vet eng tevoorschijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |