quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef Fieder het volgende:
Waar kun je overslagrompers kopen? Ik had altijd die van de Hema maar die gaan maar tot 62
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:32 schreef Kyara het volgende:
Prenatal?
Geen idee eigenlijk. Ik vond overslagrompers alleen fijn in maat 44 en 50.
Nee helaas, ik had wel al mooie slofjes op het oog! Maar de dag is nog lang, wie weet!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja, goeie. Dan weet ik of ik na mijn werk de stad nog in moet.
Woordjes oefenen? Ik dacht dat jouw baby even oud was als die van mij!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:12 schreef Mangostine het volgende:
Bikinilijn? Ik kom hier te weinig.![]()
Straks naar het CB, ben benieuwd hoeveel mijn spekkie weegt.
Hij slaapt nog steeds heel goed, superactief overdag met de kamer door crossen, en woordjes oefenen, maar 3x per dag nog stort ie in. Kost natuurlijk ook veel energie, maar ik heb de indruk dat ie door die hoeveelheid slaap wel fit en vrolijk blijft.
Ik hoor mezelf terug trouwens:
"hhhsichtig"!
nee gek, mijne is al 9 maanden! Jouwes is nog een miniquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Woordjes oefenen? Ik dacht dat jouw baby even oud was als die van mij!Fijn dat het allemaal zo goed gaat!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Mangostine het volgende:
Tussen jullie in zou ik wel aandurven spirit.
Ohquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nee gek, mijne is al 9 maanden! Jouwes is nog een mini
Living on the edgequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Mineola het volgende:
[..]Ik zou mijn baby sowieso niet aan de rand leggen en dan zelf in het midden gaan liggen!
oktober, maar hij was wat eerder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ohik dacht echt dat jij in de megacombojongensvannovemberlijst stond!
mijnes lag eens tussen ons in, toen ging mijn man 's ochtends naar de wc terwijl ik lag te slapen en toen is M eruit geroldquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Mineola het volgende:
[..]Ik zou mijn baby sowieso niet aan de rand leggen en dan zelf in het midden gaan liggen!
maar dan was het alsnog aan de rand geworden!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
mijnes lag eens tussen ons in, toen ging mijn man 's ochtends naar de wc terwijl ik lag te slapen en toen is M eruit gerold
Hehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Haha Mango, mijn schoonzus verzint allemaal gekke woorden zodat hij niet té grove dingen zegt, maar nu wees hij in het zwembad naar oma en zei hij "boobies"!
Het werkte wel want oma had geen idee wat boobies zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |