Niets, weg ermee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: Wat zouden jullie in de impuls bak vlakbij de kassa's van een bouwmarkt willen zien.
gvd, Ik haat jou nu alquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:26 schreef hazmat88 het volgende:
Iedere dag pizza kan ik mee leven aangezien ik toch niets aankom wat ik ook eet of drink
Om te draaienquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou nog een suggestie doen om het om te draaien.
Maar hij was al dicht.
Dat je gewoon alles kan eten zonder aan te komenquote:
quote:
Dat kan ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat je gewoon alles kan eten zonder aan te komen
Ja maar wat krijg je dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet de titel maar eerder hetgeen wat erin stond.
Geen idee, ik kom daar niet zo vaakquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: Wat zouden jullie in de impuls bak vlakbij de kassa's van een bouwmarkt willen zien.
daar kan ik ook niks aan doen... maar dat duurt niet lang meer hoor denk ik als ik mn vader moet gelovenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alles eten maar niet aan komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:26 schreef hazmat88 het volgende:
Iedere dag pizza kan ik mee leven aangezien ik toch niets aankom wat ik ook eet of drink
Ik denk dat ik dan wel ga aankomen, als jij dat niet erg vindt dan... En dan krijg je uiteindelijk wel steeds meer bilspleet te zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:26 schreef hazmat88 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alles eten maar niet aan komen
* SgtPorkbeans geeft high-five aan hazmat
kan ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nee sorryquote:
Als iemand zegmaar naar jouw reet kijkt en jij draait je om.. Wat ziet diegene dan?quote:
woohoo gives high five back.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alles eten maar niet aan komen
* SgtPorkbeans geeft high-five aan hazmat
quote:
Ohquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als iemand zegmaar naar jouw reet kijkt en jij draait je om.. Wat ziet diegene dan?Ik heb een leven nodig
Zonde.. Zwaar zonde..quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gooit met het omeletje
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Het duurde even voor ik het begreep. Vagina dus.
bilspleet is niet erg. Maar ik kook gerust ook weleens hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel ga aankomen, als jij dat niet erg vindt dan... En dan krijg je uiteindelijk wel steeds meer bilspleet te zien.
omnomnomquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gooit met het omeletje
RIP adora.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:33 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
bilspleet is niet erg. Maar ik kook gerust ook weleens hoor
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:33 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
bilspleet is niet erg. Maar ik kook gerust ook weleens hoor
nee, ik heb niet eens normale koffie in huis dus ik kan dit wel gebruikenquote:
dat is een goede redenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, ik heb niet eens normale koffie in huis dus ik kan dit wel gebruiken
Ik zag die smiley verkeerd aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan klapjes van jou?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |