Onterechte klacht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
GODVER HOEREN KUT! MIJN DIEREN! WAT THE FUCK DOE JIJ!?!![]()
![]()
Kutje, met je vagijn.quote:
Kom haten, faghag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij doet aan heterootjes pesten. Ik doe nu aan homootje pesten.
gaat gebeuren hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
Of TT gebeurt is nog niet zeker, gr gr
Jij gaat met Etsu trouwen.quote:
Wat heeft Rez met LB te maken? En dat LB lief is heeft niks te maken met of jij homo bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik vind meisjes zoals lb lief en nu slijm ik een keer niet
Gewoon laten. Rez komt je zo vergezellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
ik moet mn bed nog opmaken maar daar heb ik echt geen zin in
DAT SOORT MEISJES TREKKEN MIJ TOCH AANquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft Rez met LB te maken? En dat LB lief is heeft niks te maken met of jij homo bent.
Hele huis schoon maken, NO PROBLEMOquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
ik moet mn bed nog opmaken maar daar heb ik echt geen zin in
Ik hoef hem niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon laten. Rez komt je zo vergezellen.
Lief =/= aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT SOORT MEISJES TREKKEN MIJ TOCH AAN
DUS DAAROM GEEN FLIKKER MONGOL
Mooi zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook goed. Nog spectaculaire dingen gedaan?
Aan wie moet ik je dan koppelen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als die zo tegenstribbelt, heb ik er geen zin meer in.
Ik ga hem nog boven mn bed hangenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. En nee, niet echt. Een foto van stoeptegels maken was wel het spectaculairste denk ik
. Had je 'm nou gezien of niet?
Jij dan?
Wacht wat?quote:
Ga maar slapen, dikke piemelquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tenzij jullie mij wat zinnigs te vertellen hebben ga ik slapen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij gaat met Etsu trouwen.Hoort bij mijn meesterplan om hier in de sc een miljonair aan de haak te slaan. Jij zit anders in de weg.
#golddigger
Hoi VoornaamieAchternaamie.quote:
Waarom dan? Heb je een stoeptegelfettisj?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sst. Die foto is inmiddels heel speciaal voor me
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom dan? Heb je een stoeptegelfettisj?
Wat valt er te zeggen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi VoornaamieAchternaamie.
Licht mij eens even in dappere strijder.
Geen idee eigenlijk, ik las dushi dus ik dacht er is misschien wat aan de hand.quote:
still single as a pringle en werk haast full time bij de AH. Ekdom al vervangen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik las dushi dus ik dacht er is misschien wat aan de hand.
Maar hoe gaat het verder?
Nee, radio dj zijn is niet zo moeilijk. Een goede worden blijkt toch een proces van jaren te zijn. Helaas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
still single as a pringle en werk haast full time bij de AH. Ekdom al vervangen?
Ik geloof in jequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, radio dj zijn is niet zo moeilijk. Een goede worden blijkt toch een proces van jaren te zijn. Helaas.
RT.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ga ook slapen, bedje is opgemaakt.
En m'n UI gaat terug. Want Rez wil me toch niet.
Gr.
Ik ga Ekdom maandag wel ontmoeten.quote:
NO FUCKING WAAAAYYYYYYYYquote:
Ehm, ik vind het een aardige gozer maar ik val gewoon op meisjes ja.quote:
Oh?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ga ook slapen, bedje is opgemaakt.
En m'n UI gaat terug. Want Rez wil me toch niet.
Gr.
Zo klonk zijn reactie nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, ik vind het een aardige gozer maar ik val gewoon op meisjes ja.
En hij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja als je maandag niks te doen hebt mag je wel mee hoor. Ik mocht iemand meenemen maar F (jou zeker wel bekend) kon niet. Dus ik heb nog plek over.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NO FUCKING WAAAAYYYYYYYY
Jaloersheid niveautje trhough the roof 'n such
tjackaquote:
Autisme slaat op holquote:
ah toch welquote:
En waar is dat dan? Ik hoef alleen maandagavond te werken, en er is vast vervanging te regelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja als je maandag niks te doen hebt mag je wel mee hoor. Ik mocht iemand meenemen maar F (jou zeker wel bekend) kon niet. Dus ik heb nog plek over.
Spoorweg Museum Utrechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waar is dat dan? Ik hoef alleen maandagavond te werken, en er is vast vervanging te regelen
Awwhhh, wat heb je gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah toch wel
ik had het arachide lastig gemaakt vanmiddag en heb daarom spijt
Kom op heloef, geef nou maar toe. Jij wilt VA ook. Jullie zouden echt zo'n leuk stelletje zijn.... je hoeft je niet te schamen ofzo...quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja als je maandag niks te doen hebt mag je wel mee hoor. Ik mocht iemand meenemen maar F (jou zeker wel bekend) kon niet. Dus ik heb nog plek over.
Ik zal wat proberen te regelen morgen. Ik laat je wel weten of het luktquote:
adoratietopics gemaakt voor sofje en mascras (ze vroeg er zelf om)quote:
Weet je hoe moeilijk het is om iemand te vinden die warmloopt voor de beste radio dj van Nederland?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kom op heloef, geef nou maar toe. Jij wilt VA ook. Jullie zouden echt zo'n leuk stelletje zijn.... je hoeft je niet te schamen ofzo...
Neeeeeee rez en etsu zijn het homostelletje. Ik heb een FOK!relatie met zwertyquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kom op heloef, geef nou maar toe. Jij wilt VA ook. Jullie zouden echt zo'n leuk stelletje zijn.... je hoeft je niet te schamen ofzo...
Is koel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal wat proberen te regelen morgen. Ik laat je wel weten of het lukt
Jullie gaan zelfs daten... zie... het komt helemaal goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om iemand te vinden die warmloopt voor de beste radio dj van Nederland?
Nou nog best moeilijk heb ik gemerkt.
Het is MOTHERFUCKING EKDOMquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om iemand te vinden die warmloopt voor de beste radio dj van Nederland?
Nou nog best moeilijk heb ik gemerkt.
Lief wel van jequote:Op woensdag 26 juni 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
adoratietopics gemaakt voor sofje en mascras (ze vroeg er zelf om)
en arachiedje werd helemaal boos
waarom niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lief wel van jemaar inderdaad geen adoratietopics in jng
Vast een Emmaquote:
Het zijn typische gc/onz topicsquote:
Juist man, jij snap het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is MOTHERFUCKING EKDOM
ah okéquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het zijn typische gc/onz topics
Geen gekke dingen doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah oké
dan moet ik iets anders zoeken om jullie uit te dagen
Eckte levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:05 schreef Cerbiatto het volgende:
Overdag druk bezig en 's nachts internetten. Hoe sad eigenlijk.
quote:
Nohnohnoh, zo wil ik later niet leven.quote:
Jawelquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje jij mag natuurlijk nog helemaal niet in kpd komen![]()
Wat gebeurt er zoal bij de ontgroening?quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:09 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Nohnohnoh, zo wil ik later niet leven.
Ik twijjjfel of ik mij moet aanmelden voor studentenvereniging. Zuchtzucht. Nadeel is al-tijd de ontgroening. Vreselijk. Ik wil daar eigenlijk onderuit komen.
gewoon doen even er door heen bijten maar daarna beste ervaring van je leven ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:11 schreef Cerbiatto het volgende:
Altijd verschillend maar echt altijd genant en zeker niet leuk. Dus dubio.
Ach ja gebeurt maar 1 keer tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:11 schreef Cerbiatto het volgende:
Altijd verschillend maar echt altijd genant en zeker niet leuk. Dus dubio.
ik ga hier niet op in want dan dalen mijn fok creditsquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet? Valt er niet zoveel te zien dan?
HA DAT IS EEN JA XDXDquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga hier niet op in want dan dalen mijn fok credits
Ik weet genoegquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga hier niet op in want dan dalen mijn fok credits
Ja nja nja nja weet niet zo. Is ook wel zo natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon doen even er door heen bijten maar daarna beste ervaring van je leven ofzo.
Stil luf joe bby grquote:
Ja dat is wel zo maar weet niet, heb nooit echt zin in dat meeloop-gedoe. En dat voelt dan zo want ik weet toch wel dat ik zo'n ontgroening stom ga vinden, of zelfs denigrerendquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach ja gebeurt maar 1 keer toch
Ik niet neequote:Op woensdag 26 juni 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar meisjes vinden dat vast niet erg toch?
hoop ik
Nee hoor, niks mis met een kleine piemelquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar meisjes vinden dat vast niet erg toch?
hoop ik
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis met een kleine piemel.
ADORA ZET JE VOOR PAAL HOOR!!1!!1!!! :SSSquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis met een kleine piemel.
Hihi, jij zei paalquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ADORA ZET JE VOOR PAAL HOOR!!1!!1!!! :SSS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:22 schreef Tjacka het volgende:
ik doe even wat coke in mijn neus en ga slapen
slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is waar maar het is maar 1 keer en daarna kan je er om lachen. Plus lid zijn van zj vereniging heeft veel voordelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:25 schreef Cerbiatto het volgende:
Nee nouja ligt eraan:'( genant is het uiteindelijk altijd.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:22 schreef Tjacka het volgende:
ik doe even wat coke in mijn neus en ga slapen
Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij hebt een slechte ervaring?quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:25 schreef Cerbiatto het volgende:
Nee nouja ligt eraan:'( genant is het uiteindelijk altijd.
vandaag niet gewerkt. Gisternacht wel en vandaag alleen maar geslapen. Nu lekker drie dagen vrij. Jij wat leuks gedaan behalve de foto van de stoep?quote:
Oh, ik bedank daarvoor. Dat soort verenigingen schiet je toch niet zoveel mee op naar mijn mening.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:34 schreef Cerbiatto het volgende:
Nee, persoonlijk niet. Maar is wel altijd zo. OntgroeningenIk ga het denk ik ook gewoon doen.
Hihi ja, ik wil graag bij een specifieke vereniging zodat ik best leuke prijzen kan winnen (allemaal uitgezocht) en jAaaaa, that's it. Maar zijn wel leuke mensen bij vaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik bedank daarvoor. Dat soort verenigingen schiet je toch niet zoveel mee op naar mijn mening.
Nee, niet echt. Ik moest eigenlijk nog naar de winkel, en naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels ook gevonden hebben. Maar ik was zo moe dat ik geslapen heb tot 18:00quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:35 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vandaag niet gewerkt. Gisternacht wel en vandaag alleen maar geslapen. Nu lekker drie dagen vrij. Jij wat leuks gedaan behalve de foto van de stoep?
dan ga ik maar niet zeggen hoe laat ik wakker werd... de winkels waren al dicht in ieder geval...quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik moest eigenlijk nog naar de winkel, en naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels ook gevonden hebben. Maar ik was zo moe dat ik geslapen heb tot 18:00. Stom slaapritme
.
Awww... wist je het al hoe dat met die sleutels gebeurd is, of niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:43 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan ga ik maar niet zeggen hoe laat ik wakker werd... de winkels waren al dicht in ieder geval...
nee vertelquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... wist je het al hoe dat met die sleutels gebeurd is, of niet?
dat denk ik ook al tijd als ik me verslaap... maar het blijkt dat mn wekker het wel doet...quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nu al drie dagen op rij dat ik door mn wekker heen slaap.
Maar ik heb eerder het gevoel dat die totaal niet af gaat.
Hier leg ik het uit:quote:
Ik heb echt zon alarm. Met van die elektronische cijfers. Als je het knopje omzet komt er een stipje op de display om aan te geven dat die aan staat. Maar als ik dan de volgende ochtend kijk brand het stipje nog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat denk ik ook al tijd als ik me verslaap... maar het blijkt dat mn wekker het wel doet...
Die titel... wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier leg ik het uit:
KLB / Dwangarbeid door moeder
Is alleen wel een beetje aangedikt hoor... maar het komt erop neer dat ik een (te kleine) skinny jeans droeg en m'n sleutels in m'n broekzak had gedaan en die er onderweg uit waren gefloept. Maarja, het is m'n eigen schuld. Ik weet hoe klein en strak die zakken zijn en toch doe ik daar m'n sleutels in.
Mensen brengen niets meer terug als ze iets vinden. Daarnaast is het wel kut om je sleutels kwijt te raken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier leg ik het uit:
KLB / Dwangarbeid door moeder
Is alleen wel een beetje aangedikt hoor... maar het komt erop neer dat ik een (te kleine) skinny jeans droeg en m'n sleutels in m'n broekzak had gedaan en die er onderweg uit waren gefloept. Maarja, het is m'n eigen schuld. Ik weet hoe klein en strak die zakken zijn en toch doe ik daar m'n sleutels in.
Dat is wel minderquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:52 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Mensen brengen niets meer terug als ze iets vinden. Daarnaast is het wel kut om je sleutels kwijt te raken...
ik zet altijd vier wekkers. Twee op mn echte wekker die aan de andere kant van mn slaapkamer staat en 1 op elke telefoon. Toch lukt het me af en toe door allemaal heen te slapenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb echt zon alarm. Met van die elektronische cijfers. Als je het knopje omzet komt er een stipje op de display om aan te geven dat die aan staat. Maar als ik dan de volgende ochtend kijk brand het stipje nog.
Hiervoor werd ik er altijd wakker van en zette ik hem dus uit waardoor het stipje weer weg was.
dat wil ik niet zeggen maar als je bv. Je eigen fiets had kunnen gebruiken (als je fietssleutel aan dezelfde bos zit) had dit niet gebeurtquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel minder. Maar we zullen zien.
En anders moet ik maar nieuwe sleutels laten maken denk ik. Maarja, het is wel m'n eigen schuld eigenlijk. Ik ben gewoon dom bezig geweest.
Je moet ook niet op snooze drukken om 'm uit te doen, maar dat schuifknopje naar off schuivenquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb echt zon alarm. Met van die elektronische cijfers. Als je het knopje omzet komt er een stipje op de display om aan te geven dat die aan staat. Maar als ik dan de volgende ochtend kijk brand het stipje nog.
Hiervoor werd ik er altijd wakker van en zette ik hem dus uit waardoor het stipje weer weg was.
Hij gaat dus helemaal niet afquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet op snooze drukken om 'm uit te doen, maar dat schuifknopje naar off schuiven.
Bij m'n eigen fiets had ik ze ook in m'n zak gedaan denk ik, want die fietssleutel heb ik los. Anders kan het tussen m'n spaken komen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:55 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat wil ik niet zeggen maar als je bv. Je eigen fiets had kunnen gebruiken (als je fietssleutel aan dezelfde bos zit) had dit niet gebeurt
das wel een mooi verhaal _0- de laatste keer dat ik mn sleutels verloor lagen ze in het kanaal... nooit snel je fiets op slot zetten op een brugquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:55 schreef d4v1d het volgende:
Je weet toch wel die AH bonuskaarten voor aan je sleutelbos?
Als iemand die dan vindt kan de AH je adres natrekken en sturen ze hem op.
krijg ik dus laatst sleutels opgestuurd. Die waren van mijn fiets 5 jaar geleden. Ik was vergeten de sleutels uit het slot te halen toen![]()
Zet hem dan zo dat 'ie over 2 minuten af gaat en test het. Nu ben je wakker dus hoor je ook wel of 'ie af gaat of niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij gaat dus helemaal niet afof ik doe ineens aan slaapwandelen
ah op die fiets. Tegenwoordig houd ik ook altijd mn autosleutel en de rest van mn sleutels gescheiden. Maar dat is omdat ik de sleutels van drie huizen aan mn bos heb zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij m'n eigen fiets had ik ze ook in m'n zak gedaan denk ik, want die fietssleutel heb ik los. Anders kan het tussen m'n spaken komen of iets dergelijks.
Overdag laatst werkte die welquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zet hem dan zo dat 'ie over 2 minuten af gaat en test het. Nu ben je wakker dus hoor je ook wel of 'ie af gaat of niet.
Aha. Dan is dat wel slim ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:59 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah op die fiets. Tegenwoordig houd ik ook altijd mn autosleutel en de rest van mn sleutels gescheiden. Maar dat is omdat ik de sleutels van drie huizen aan mn bos heb zitten.
gewoon doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Overdag laatst werkte die wel![]()
ALs ik hem nu ga testen worden er meer mensen hier wakker
TE herkenbaar dit..quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Dan is dat wel slim ja.
Ik weet niet wat het is, ik heb wel vaker dat soort dingen dat ik totaal niet nadenk over waar ik mee bezig ben en het dan dus mis gaat.
heeft iedereen wel is denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Dan is dat wel slim ja.
Ik weet niet wat het is, ik heb wel vaker dat soort dingen dat ik totaal niet nadenk over waar ik mee bezig ben en het dan dus mis gaat.
Zorg anders dat 'ie niet te dicht bij je bed staat. Dat je niet vanuit bed hem uit kunt doen. Misschien helpt dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Overdag laatst werkte die wel![]()
ALs ik hem nu ga testen worden er meer mensen hier wakker
Aww...quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We vinden je nog steeds aardig trouwens
Zelfs dat helpt bij mij niet... tenminste meestal wel maar als ik echt heel moe ben niet. en wakker bellen helpt ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zorg anders dat 'ie niet te dicht bij je bed staat. Dat je niet vanuit bed hem uit kunt doen. Misschien helpt dat?
Kan best zijn dat je 'm in je slaap uit doet omdat je droomt dat de wekker afgaat ofzo...
Ik had het wel vaker gehad dat ik me versliep en dat de wekker uitstond wanneer ik wakker gebeld werd.
Ik heb een redelijk kleine kamer. Er staat een hoogslaper met daaronder mijn bureau. Als ik dus mn wekker wil uitzetten moet ik eerst een trappetje af.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zorg anders dat 'ie niet te dicht bij je bed staat. Dat je niet vanuit bed hem uit kunt doen. Misschien helpt dat?
Kan best zijn dat je 'm in je slaap uit doet omdat je droomt dat de wekker afgaat ofzo...
Ik had het wel vaker gehad dat ik me versliep en dat de wekker uitstond wanneer ik wakker gebeld werd.
op welke manier onhandig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Maar ik ben dan ook nog eens extreem onhandig soms.
Dan ben jij een lastig gevalquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:04 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Zelfs dat helpt bij mij niet... tenminste meestal wel maar als ik echt heel moe ben niet. en wakker bellen helpt ook niet
Oja, dat is vragen om problemen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk kleine kamer. Er staat een hoogslaper met daaronder mijn bureau. Als ik dus mn wekker wil uitzetten moet ik eerst een trappetje af.
Het is eigenlijk gewoon wachten tot ik er een keer af val met mijn slaapdronken kop
nee maar om de wekkers op mn telefoon uit te kunnen zetten moet ik sommetjes oplossenquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben jij een lastig geval. Heb je ook al zo'n wekker met een helikoptertje?
Ergens is het ook wel fijn. Ik heb minder ruimte om er een teringbende van te makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dat is vragen om problemen...
klinkt bekend haha had ik vroeger ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel fijn. Ik heb minder ruimte om er een teringbende van te maken
... aan de andere kant heb ik ook minder ruimte om al mn spullen kwijt te kunnen dus is het alsnog een teringbende af en toe
Gvdquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
nee maar om de wekkers op mn telefoon uit te kunnen zetten moet ik sommetjes oplossenen als ik me nu zou verslapen belt mn werk 1 van mn ouders en die komen dan langs... over genant gesproken..
Ik laat m'n mobiel vaak uit m'n handen vallen, als er op de stoep ergens een tegel ongelijk is dan struikel ik erover, als er ergens glas ligt fiets ik er doorheen... dat soort dingenquote:
Oh, dat is wel beschamend jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
nee maar om de wekkers op mn telefoon uit te kunnen zetten moet ik sommetjes oplossenen als ik me nu zou verslapen belt mn werk 1 van mn ouders en die komen dan langs... over genant gesproken..
ik werk op de maasvlakte op een containerterminal en daar houd ik me bezig met gevaarlijke stoffen. Maar als ik me verslaap verslaap ik me echt goed. Dan ben ik gwn 4 uur te laat ofzo dus heeft mn baas bedacht dat het verstandig is dat mn ouders gebelt worden (met mijn goedkeuring natuurlijk)quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gvdwie heeft dat bedacht? En wat voor werk doe je?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik laat m'n mobiel vaak uit m'n handen vallen, als er op de stoep ergens een tegel ongelijk is dan struikel ik erover, als er ergens glas ligt fiets ik er doorheen... dat soort dingen.
Oh, dat is wel weer een voordeel jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel fijn. Ik heb minder ruimte om er een teringbende van te maken
... aan de andere kant heb ik ook minder ruimte om al mn spullen kwijt te kunnen dus is het alsnog een teringbende af en toe
Waarom ben je nog niet ontslagen? Of komt het niet wekelijks voor?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik werk op de maasvlakte op een containerterminal en daar houd ik me bezig met gevaarlijke stoffen. Maar als ik me verslaap verslaap ik me echt goed. Dan ben ik gwn 4 uur te laat ofzo dus heeft mn baas bedacht dat het verstandig is dat mn ouders gebelt worden (met mijn goedkeuring natuurlijk)
ongelijke tegels... klinkt heel bekend. Fietsen doe ik nooit meer dus daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik laat m'n mobiel vaak uit m'n handen vallen, als er op de stoep ergens een tegel ongelijk is dan struikel ik erover, als er ergens glas ligt fiets ik er doorheen... dat soort dingen.
ik heb me al meer als een jaar niet verslapen. Maar ik blijf een hekel hebben aan dagdiensten omdat ik dan belachelijk vroeg op moetquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet ontslagen? Of komt het niet wekelijks voor?
Ik laat m'n mobiel gewoon uit m'n handen vallen hequote:Op woensdag 26 juni 2013 03:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ongelijke tegels... klinkt heel bekend. Fietsen doe ik nooit meer dus daar heb ik geen last vanen mn mobiel valt regelmatig uit mn zak bij het uitstappen uit de auto. Dus zo onhandig klink je niet
het is dat er geen rood in stondquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he.
Als ik een heel verhaal ga schrijven en hier en daar een foto van een naakte dame ertussen prop kan je mij morgen alleen nog de cupmaat vertellen... niet waar het verhaal over gingquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen he.
dat doe ik alleen met de telefoon van de zaakquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik laat m'n mobiel gewoon uit m'n handen vallen he.
Haha, mannen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik een heel verhaal ga schrijven en hier en daar een foto van een naakte dame ertussen prop kan je mij morgen alleen nog de cupmaat vertellen... niet waar het verhaal over ging
Ik heb een Blackberry met een roze rubber hoes, juist omdat ik 'm laat vallenquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:17 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat doe ik alleen met de telefoon van de zaakmaar dat is een prehistorische nokia dus die wilt niet kapot
beter vasthouden danquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb een Blackberry met een roze rubber hoes, juist omdat ik 'm laat vallen. Maar het is niet zo dat het de bedoeling is dat die vaak stuitert
.
Euh ja... maar soms een beetje bi-curiousquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg, was jij niet lesbisch?![]()
Nu klopt mijn vergelijking niet meer..
Die dat ik "lees wat ik wil lezen" en dat vergeleek ik met jou die "ziet wat je wil zien"quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh ja... maar soms een beetje bi-curious.
En welke vergelijking?
Oh, ik dacht dat dat op jou sloegquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die dat ik "lees wat ik wil lezen" en dat vergeleek ik met jou die "ziet wat je wil zien"
Oh, dan val ik nog mee dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
tuurlijk ken zat mensen die veel onhandiger zijn
hoe laat moet je die kranten bezorgen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kan net zo goed niet gaan slapen... straks die krantenwijk en dan slaap ik daarna wel.
klinkt ook heel bekend haha ben bang dat mij hetzelfde gaat overkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:52 schreef d4v1d het volgende:
Waarschijnlijk val ik straks rond 6 uur in slaap. Gaat mn wekker vervolgens niet af en wordt ik rond 13 uur pas wakker en is mn halve dag verneukt
Tussen kwart over 5 en half 6 begin ik. En ik denk dat ik rond half 7 wel weer klaar ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hoe laat moet je die kranten bezorgen?
Klinkt bekend, hopelijk kan ik dit keer voorkomen dat dat gebeurt. Want ik wil echt nog even langs het gemeentehuis om te kijken voor die sleutels.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:52 schreef d4v1d het volgende:
Waarschijnlijk val ik straks rond 6 uur in slaap. Gaat mn wekker vervolgens niet af en wordt ik rond 13 uur pas wakker en is mn halve dag verneukt
dan zou ik zeker niet meer gaan slapen. En 7 uur is een mooie tijd om naar bed te gaan...quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tussen kwart over 5 en half 6 begin ik. En ik denk dat ik rond half 7 wel weer klaar ben.
Gohquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou dan ook op met erin te peuteren!
Ja, misschien dat ik me nog even ga douchen na het krantenlopen, en dan ga ik even liggen. Dan zet ik m'n wekker wel op 11 uur of 12 uur ofzo, dan heb ik nog tijd genoeg voor het gemeentehuis en de winkel. En om eventueel nieuwe sleutels te laten maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:59 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan zou ik zeker niet meer gaan slapen. En 7 uur is een mooie tijd om naar bed te gaan...
ik hoop voor je dat ze gevonden zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik me nog even ga douchen na het krantenlopen, en dan ga ik even liggen. Dan zet ik m'n wekker wel op 11 uur of 12 uur ofzo, dan heb ik nog tijd genoeg voor het gemeentehuis en de winkel. En om eventueel nieuwe sleutels te laten maken.
Douchen kan je beter doen als je opstaat. Ben je gelijk wakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik me nog even ga douchen na het krantenlopen, en dan ga ik even liggen. Dan zet ik m'n wekker wel op 11 uur of 12 uur ofzo, dan heb ik nog tijd genoeg voor het gemeentehuis en de winkel. En om eventueel nieuwe sleutels te laten maken.
dat zou helemaal onhandig zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik moet onthouden dat ik zo meteen de reserve huissleutels niet in m'n broekzak stop.
Dankje, ik hoop het ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:06 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat ze gevonden zijn.
Dat vind ik maar onhandig, meestal douche ik voordat ik wegga ofzo, en als ik al wakker ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Douchen kan je beter doen als je opstaat. Ben je gelijk wakker
Ja, dat zou echt lastig worden voor me...quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat zou helemaal onhandig zijnleg dat thuis maar is uit
Koude douchequote:Op woensdag 26 juni 2013 04:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat vind ik maar onhandig, meestal douche ik voordat ik wegga ofzo, en als ik al wakker ben.
He?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt lastig worden voor me...
Maar ik kan ook gewoon een broek aan doen die niet te klein is en wel goed past. Maarja, ik vind ze gewoon mooi. d4v1d kan er denk ik wel over meepraten, ik heb het er met hem ook al eens over gehad. En hij vindt het stom dat ik die broeken dan nog draag als ze te klein zijn.
ik kan me zoiezo niet voorstellen dat een skinny lekker zit laat staan een te kleine broekquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt lastig worden voor me...
Maar ik kan ook gewoon een broek aan doen die niet te klein is en wel goed past. Maarja, ik vind ze gewoon mooi. d4v1d kan er denk ik wel over meepraten, ik heb het er met hem ook al eens over gehad. En hij vindt het stom dat ik die broeken dan nog draag als ze te klein zijn.
Geen ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 04:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was jij toch, die ik dat had verteld?
Skinny is wel comfortabel want dat rekt mee. En ik vind het gewoon lekker zitten, ik kan me niet meer voorstellen dat ik nog normale broeken zou dragen. En tja... doordat ik wat ben aangekomen zijn ze nu wat te kleinquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik kan me zoiezo niet voorstellen dat een skinny lekker zit laat staan een te kleine broek
ik zie graag dat vrouwen ze dragen hoor maar als man zijnde kan ik me niet voorstellen dat het lekker zit. En dat je bent aangekomen kan je er zelf ook weer vanaf halenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Skinny is wel comfortabel want dat rekt mee. En ik vind het gewoon lekker zitten, ik kan me niet meer voorstellen dat ik nog normale broeken zou dragen. En tja... doordat ik wat ben aangekomen zijn ze nu wat te klein.
Ja, ik vind het ook mooi hoe het mijn lichaamsvormen accentueert... m'n benen enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:16 schreef d4v1d het volgende:
Het is ook leuk om naar de achterkant te kijken dan
Euh... kan wel?quote:
dat betwijfel ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... kan wel?. Waar ging dat ook alweer over?
Maar ik denk niet dat je dan de achterkant wilt zien als ik ga zitten hoor....
Nouja, misschien dat je het nu wat beter kunt begrijpen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik zie graag dat vrouwen ze dragen hoor maar als man zijnde kan ik me niet voorstellen dat het lekker zit. En dat je bent aangekomen kan je er zelf ook weer vanaf halen
In de mc SC. Dat je afgewezen was omdat je kleding niet bij het bedrijf paste zei je (ofzo) toen je daar ging zitten kon iedereen die langsliep je bilspleet zien o.i.d.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... kan wel?. Waar ging dat ook alweer over?
Maar ik denk niet dat je dan de achterkant wilt zien als ik ga zitten hoor....
tja het komt er altijd makkelijker bij als dat het eraf gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, misschien dat je het nu wat beter kunt begrijpen dan?
En ja, daar ben ik ook mee bezig, maar dat gaat nog niet zo makkelijk.
Ook als die niet helemaal bedekt is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
we (mannen) kijken graag naar de achterkant van een vrouw. De voorkant natuurlijk ook
yup tenminste ik wel tenzij het om een hele dikke vrouw gaatquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook als die niet helemaal bedekt is?.
Oja, ik weet het weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de mc SC. Dat je afgewezen was omdat je kleding niet bij het bedrijf paste zei je (ofzo) toen je daar ging zitten kon iedereen die langsliep je bilspleet zien o.i.d.
Oh, gelukkig, want ik ben niet heel dikquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:29 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
yup tenminste ik wel tenzij het om een hele dikke vrouw gaat
quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, ik weet het weer. Maar dat was per ongeluk hoor...
dan zou ik zeker kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 04:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, want ik ben niet heel dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |