Onterechte klacht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
GODVER HOEREN KUT! MIJN DIEREN! WAT THE FUCK DOE JIJ!?!![]()
![]()
Kutje, met je vagijn.quote:
Kom haten, faghag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij doet aan heterootjes pesten. Ik doe nu aan homootje pesten.
gaat gebeuren hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
Of TT gebeurt is nog niet zeker, gr gr
Jij gaat met Etsu trouwen.quote:
Wat heeft Rez met LB te maken? En dat LB lief is heeft niks te maken met of jij homo bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik vind meisjes zoals lb lief en nu slijm ik een keer niet
Gewoon laten. Rez komt je zo vergezellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
ik moet mn bed nog opmaken maar daar heb ik echt geen zin in
DAT SOORT MEISJES TREKKEN MIJ TOCH AANquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft Rez met LB te maken? En dat LB lief is heeft niks te maken met of jij homo bent.
Hele huis schoon maken, NO PROBLEMOquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
ik moet mn bed nog opmaken maar daar heb ik echt geen zin in
Ik hoef hem niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon laten. Rez komt je zo vergezellen.
Lief =/= aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT SOORT MEISJES TREKKEN MIJ TOCH AAN
DUS DAAROM GEEN FLIKKER MONGOL
Mooi zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook goed. Nog spectaculaire dingen gedaan?
Aan wie moet ik je dan koppelen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als die zo tegenstribbelt, heb ik er geen zin meer in.
Ik ga hem nog boven mn bed hangenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. En nee, niet echt. Een foto van stoeptegels maken was wel het spectaculairste denk ik
. Had je 'm nou gezien of niet?
Jij dan?
Wacht wat?quote:
Ga maar slapen, dikke piemelquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tenzij jullie mij wat zinnigs te vertellen hebben ga ik slapen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij gaat met Etsu trouwen.Hoort bij mijn meesterplan om hier in de sc een miljonair aan de haak te slaan. Jij zit anders in de weg.
#golddigger
Hoi VoornaamieAchternaamie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |