abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128334729
[quote]0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:11 schreef IT-Alex het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens zien voor een camera + 100 die naar je loopt te kijken dan vrouwen zien te versieren ;-)

Ik probeer trouwens wasim helemaal niet na te doen, ik kom gewoon soms niet uit me woorden en ja jij zal waarschijnlijk ook last hebben met sommige dingen.. misschien niet met vrouwen versieren maar ach who the fuck cares. Jij bent gewoon een beetje mad ;-)

Ten eerste zou ik het nut er niet van zien om op tv vrouwen te gaan versieren. Ten 2e ben ik er wel 1 held in ja, anders zat ik hier ook niet te verkondigen dat ik de wijsheid in pacht heb. En 3 als je echt al 20 kilo bent afgevallen op zo'n 6 maanden tijd heb ik daar dan wel weer respect voor....zo zie je maar weer waar wilskracht toe kan leiden. 1 foto van je nieuwe afgetrainde lichaam zit er toevallig niet in??? Zou n mooie motivatie voor onze Gimli zijn....
pi_128335031
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef il_fenomeno het volgende:
Zou n mooie motivatie voor onze Gimli zijn....
Misschien helpt het Marcel zelfs wel :)
Dus..........
pi_128335060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef Tinuss92 het volgende:

[..]

Misschien helpt het Marcel zelfs wel :)
Ik meen dat gimli = marcel
pi_128335100
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef Serene het volgende:

[..]

Ik meen dat gimli = marcel
oh haha, dat was me dan ff ontschoten
Dus..........
pi_128335171

Gewoon lekker smoezelig door het leven gaan, laat ze nou maar. _O-
pi_128335300
Wat een topic is dit geworden :')
pi_128335335
Even serieus, ook ik heb mijn mindere kanten. Maar ja ik irriteer me mateloos aan deze gasten (zoals iedereen kan lezen) eerst op tv willen komen, vervolgens afgekraakt worden omdat ze gewoon meer kneus zijn dan de gemiddelde persoon, dan boos worden als mensen toch nog de moeite nemen advies te geven, om uiteindelijk de indruk te wekken dat ze niet die kneus zijn zoals ze zichzelf gepresenteerd hebben en een beetje de zaken willen omdraaien.
pi_128336626
achja boef, in het geval van Marcel had ik in het begin ook veel sympathie voor hem, maar als je daarna leest dat hij steeds weer hetzelfde argument (lees excuus) gebruikt als reden om nog niet naar de sportschool te gaan. dan kan je verwachten dat mensen die je adviezen hebben gegeven zich op een gegeven moment zich tegen je gaan keren en in het geval van goedadvies je eens flink hard met de neus op de feiten wordt gedrukt. en dan nog boos worden ook :N . Ja denk ik ook van: wil je nu afvallen of niet. dus ja we hebben het geprobeerd hem te helpen, maar blijkbaar wil hij dat niet aannemen, dus ik laat hem nu ook maar.
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:10:00 #284
391839 2013
Op FOK daar post een kuikentje
pi_128337175
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:28 schreef il_fenomeno het volgende:
Even serieus, ook ik heb mijn mindere kanten. Maar ja ik irriteer me mateloos aan deze gasten (zoals iedereen kan lezen) eerst op tv willen komen, vervolgens afgekraakt worden omdat ze gewoon meer kneus zijn dan de gemiddelde persoon, dan boos worden als mensen toch nog de moeite nemen advies te geven, om uiteindelijk de indruk te wekken dat ze niet die kneus zijn zoals ze zichzelf gepresenteerd hebben en een beetje de zaken willen omdraaien.
Het is natuurlijk wel zo dat RTL de zaken wel vaak anders in beeld brengt dan ze zijn. Deelnemers, situaties en zelfs niet-deelnemers worden niet altijd neergezet zoals het echt is.
Niet iedereen heeft dat van tevoren door. Das misschien wat naïef, maar het zijn niet voor niets nog maagden ;)
pi_128337385
:') Wat een zolderkamer autisten reeks is het toch geworden.
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:14:58 #286
391839 2013
pi_128337412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef Tinuss92 het volgende:
achja boef, in het geval van Marcel had ik in het begin ook veel sympathie voor hem, maar als je daarna leest dat hij steeds weer hetzelfde argument (lees excuus) gebruikt als reden om nog niet naar de sportschool te gaan. dan kan je verwachten dat mensen die je adviezen hebben gegeven zich op een gegeven moment zich tegen je gaan keren en in het geval van goedadvies je eens flink hard met de neus op de feiten wordt gedrukt. en dan nog boos worden ook :N . Ja denk ik ook van: wil je nu afvallen of niet. dus ja we hebben het geprobeerd hem te helpen, maar blijkbaar wil hij dat niet aannemen, dus ik laat hem nu ook maar.
Eens. Ik gun het hem zo, en dacht dat ie op de goede weg was. Maar je moet niet een uitspraak 'zo ben ik nou eenmaal' misbruiken om altijd in je comfort zone te kunnen blijven zitten. Niemand is 'van zichzelf' 120 kilo, en er daar 25 van verliezen maakt je niet minder jezelf. Integendeel: het zorgt er juist dat je meer zelfvertrouwen krijgt, fitter bent en daarmee meer jezelf echt kan zijn. Die sociale angst, die kilo's teveel of die verwaarloosde kleding: juist dát is hetgene wat niet bij jou hoort en je anders laat gedragen dan je eigenlijk bent.
pi_128337539
Srs, is Marcel maar 120kg? Dan moet die wel heel klein zijn om niet in die achtbaan te passen :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128337590
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Srs, is Marcel maar 120kg? Dan moet die wel heel klein zijn om niet in die achtbaan te passen :')
ik weet zijn huidige buikomvang niet, maar bij aflevering 2 bij dat 2e weegmoment woog hij 120 kilo ja
Dus..........
pi_128337646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Tinuss92 het volgende:

[..]

ik weet zijn huidige buikomvang niet, maar bij aflevering 2 bij dat 2e weegmoment woog hij 120 kilo ja
Ik kwam eens iemand van 200kg tegen die niet veel dikker is dan Marcel, wel een stuk langer denk ik dan :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:20:14 #290
391839 2013
pi_128337683
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Was niet op Marcel per se gericht. Meer op mensen die excuses zoeken om niets aan zichzelf te hoeven verbeteren. Terwijl ze wel klagen dat ze b.v. geen seks hebben.
pi_128337816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef 2013 het volgende:

[..]

Was niet op Marcel per se gericht. Meer op mensen die excuses zoeken om niets aan zichzelf te hoeven verbeteren. Terwijl ze wel klagen dat ze b.v. geen seks hebben.
Uit het topic denk ik toch dat Marcel het meeste kan verbeteren.

Joost dient alleen wat zelfverzekerder te worden dan komt het met hem wel goed.
Marc zou ik mijn vingers niet aan durven branden :')
Alex & Wasim zijn lekker bezig, komt sowieso wel goed.
Jasper moet denk ik wat minder bang zijn om zijn eigen ego te krenken, m.a.w. wat meer risico nemen.
Marcel heeft te kampen met laag zelfvertrouwen wat denk ik voornamelijk door zijn lichaam en daginvulling komt.
pi_128338117
Marc zou ik idd ook mijn vingers niet willen branden met zn gourmetschotel en paardenliefde _O-
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:30:21 #293
391839 2013
pi_128338188
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Uit het topic denk ik toch dat Marcel het meeste kan verbeteren.

Joost dient alleen wat zelfverzekerder te worden dan komt het met hem wel goed.
Marc zou ik mijn vingers niet aan durven branden :')
Alex & Wasim zijn lekker bezig, komt sowieso wel goed.
Jasper moet denk ik wat minder bang zijn om zijn eigen ego te krenken, m.a.w. wat meer risico nemen.
Marcel heeft te kampen met laag zelfvertrouwen wat denk ik voornamelijk door zijn lichaam en daginvulling komt.
Bij Marc is het probleem veel groter dan alleen geen relatie hebben idd. Die man heeft in ruim 40 jaar tijd geen enkele vorm van sociale ontwikkeling doorgemaakt volgens mij. Dat kan alleen nog wat worden met intensieve hulp, therapie en 'trainen' in met mensen omgaan.

Alex (en Mike nog meer) moeten vooral afleren om te geforceerd grappig te willen zijn en zichzelf te veel willen bewijzen. Als die zichzelf op tv terug zien, moet ze dat toch ook wel duidelijk zijn? Zo moeilijk is het niet om in te zien dat met elk meisje dat hoi tegen je zegt als antwoord geven of ze je wil ontmaagden wat ongepast en redelijk ineffectief is?... :')

Jasper moet gewoon eens een keer vrouw aanspreken of ze hem even een keer lekker goed onder handen kan nemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door 2013 op 27-06-2013 21:36:06 ]
pi_128338240
Wie is Mike?

Spoiler _O_
pi_128338334
whahaha ja die spoiler _O_
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:34:14 #296
391839 2013
pi_128338398
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie is Mike?

Spoiler _O_
Zo heet die gast toch die de openingszin: "wil je m'n moeder zien en mij ontmaagden?" heeft?
pi_128338441
dat was michael
Dus..........
pi_128338637
Van Facebook

Tina Verkuijl Marcel mag wel iets meer aan zijn verzorging doen idd. Kleding op maat, haartjes wassen, snor en baard bij houden en ff de tandjes poetsen.... Hele normale dingen en dat heeft niks met gewicht te maken. Lijkt me idd leuk om van alle een update te zien volgend seizoen!!

Mieke Vahsen Ja je hebt gelijk, Ja het ging er onhandig aan toe, maar dat is normaal als men geen ervaring in de liefde heeft, wel vind ik dat Marcel wel heel erg zijn best deed tijdens de laatste aflevering, maar de vrouw met wie hij door het pretpark liep, had beter haar best moeten doen, want hij stond voor schut, zij zei dat ze wel ervaring met sex had, moet zij toch beter weten, ze leek meer een maagd sorry hoor
2 uur geleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')