Op donderdag 27 juni 2013 19:11 schreef IT-Alex het volgende:
Misschien helpt het Marcel zelfs welquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef il_fenomeno het volgende:
Zou n mooie motivatie voor onze Gimli zijn....
Ik meen dat gimli = marcelquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef Tinuss92 het volgende:
[..]
Misschien helpt het Marcel zelfs wel
Het is natuurlijk wel zo dat RTL de zaken wel vaak anders in beeld brengt dan ze zijn. Deelnemers, situaties en zelfs niet-deelnemers worden niet altijd neergezet zoals het echt is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:28 schreef il_fenomeno het volgende:
Even serieus, ook ik heb mijn mindere kanten. Maar ja ik irriteer me mateloos aan deze gasten (zoals iedereen kan lezen) eerst op tv willen komen, vervolgens afgekraakt worden omdat ze gewoon meer kneus zijn dan de gemiddelde persoon, dan boos worden als mensen toch nog de moeite nemen advies te geven, om uiteindelijk de indruk te wekken dat ze niet die kneus zijn zoals ze zichzelf gepresenteerd hebben en een beetje de zaken willen omdraaien.
Eens. Ik gun het hem zo, en dacht dat ie op de goede weg was. Maar je moet niet een uitspraak 'zo ben ik nou eenmaal' misbruiken om altijd in je comfort zone te kunnen blijven zitten. Niemand is 'van zichzelf' 120 kilo, en er daar 25 van verliezen maakt je niet minder jezelf. Integendeel: het zorgt er juist dat je meer zelfvertrouwen krijgt, fitter bent en daarmee meer jezelf echt kan zijn. Die sociale angst, die kilo's teveel of die verwaarloosde kleding: juist dát is hetgene wat niet bij jou hoort en je anders laat gedragen dan je eigenlijk bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef Tinuss92 het volgende:
achja boef, in het geval van Marcel had ik in het begin ook veel sympathie voor hem, maar als je daarna leest dat hij steeds weer hetzelfde argument (lees excuus) gebruikt als reden om nog niet naar de sportschool te gaan. dan kan je verwachten dat mensen die je adviezen hebben gegeven zich op een gegeven moment zich tegen je gaan keren en in het geval van goedadvies je eens flink hard met de neus op de feiten wordt gedrukt. en dan nog boos worden ook. Ja denk ik ook van: wil je nu afvallen of niet. dus ja we hebben het geprobeerd hem te helpen, maar blijkbaar wil hij dat niet aannemen, dus ik laat hem nu ook maar.
ik weet zijn huidige buikomvang niet, maar bij aflevering 2 bij dat 2e weegmoment woog hij 120 kilo jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Srs, is Marcel maar 120kg? Dan moet die wel heel klein zijn om niet in die achtbaan te passen
Ik kwam eens iemand van 200kg tegen die niet veel dikker is dan Marcel, wel een stuk langer denk ik danquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Tinuss92 het volgende:
[..]
ik weet zijn huidige buikomvang niet, maar bij aflevering 2 bij dat 2e weegmoment woog hij 120 kilo ja
Was niet op Marcel per se gericht. Meer op mensen die excuses zoeken om niets aan zichzelf te hoeven verbeteren. Terwijl ze wel klagen dat ze b.v. geen seks hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Srs, is Marcel maar 120kg? Dan moet die wel heel klein zijn om niet in die achtbaan te passen
Uit het topic denk ik toch dat Marcel het meeste kan verbeteren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef 2013 het volgende:
[..]
Was niet op Marcel per se gericht. Meer op mensen die excuses zoeken om niets aan zichzelf te hoeven verbeteren. Terwijl ze wel klagen dat ze b.v. geen seks hebben.
Bij Marc is het probleem veel groter dan alleen geen relatie hebben idd. Die man heeft in ruim 40 jaar tijd geen enkele vorm van sociale ontwikkeling doorgemaakt volgens mij. Dat kan alleen nog wat worden met intensieve hulp, therapie en 'trainen' in met mensen omgaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit het topic denk ik toch dat Marcel het meeste kan verbeteren.
Joost dient alleen wat zelfverzekerder te worden dan komt het met hem wel goed.
Marc zou ik mijn vingers niet aan durven branden
Alex & Wasim zijn lekker bezig, komt sowieso wel goed.
Jasper moet denk ik wat minder bang zijn om zijn eigen ego te krenken, m.a.w. wat meer risico nemen.
Marcel heeft te kampen met laag zelfvertrouwen wat denk ik voornamelijk door zijn lichaam en daginvulling komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door 2013 op 27-06-2013 21:36:06 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |