oh nee niet dezelfde dan. Bij onze AH hangt altijd een oude dude met wit haar en een brilletje rond. Starend naar kinderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef nodig het volgende:
en chillt met 20 jarigen terwijl ie zelf 35 is gok ik
Dankje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een beetje misschien
Succes met het Rooten en Flashen
Bij ons altijd een dikke vrouw met een krantjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh nee niet dezelfde dan. Bij onze AH hangt altijd een oude dude met wit haar en een brilletje rond. Starend naar kinderen
Hier ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons altijd een dikke vrouw met een krantje
Bij ons staan er altijd van die zigeuners daklozen krantjes te verkopen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons altijd een dikke vrouw met een krantje
Ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij ons staan er altijd van die zigeuners daklozen krantjes te verkopen...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vieze Freddie is bij ons een homo op school. vies omdat hij homo is.![]()
Dit. Vandaag WNF natuurfonds. Gingen ineens in de AH iedereen aansprekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij ons staan er altijd van die zigeuners daklozen krantjes te verkopen...
grrrrrrr, jij bent zelf een leuk liedjequote:
Ik zie ze gelukkig nooit muziek maken, mag denk ik niet (meer)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Denken ook nog dat ze mooie muziek kunnen maken
Wtf heb jij op dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
grrrrrrr, jij bent zelf een leuk liedje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |