oh nee niet dezelfde dan. Bij onze AH hangt altijd een oude dude met wit haar en een brilletje rond. Starend naar kinderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef nodig het volgende:
en chillt met 20 jarigen terwijl ie zelf 35 is gok ik
Dankje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een beetje misschien
Succes met het Rooten en Flashen
Bij ons altijd een dikke vrouw met een krantjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh nee niet dezelfde dan. Bij onze AH hangt altijd een oude dude met wit haar en een brilletje rond. Starend naar kinderen
Hier ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons altijd een dikke vrouw met een krantje
Bij ons staan er altijd van die zigeuners daklozen krantjes te verkopen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons altijd een dikke vrouw met een krantje
Ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij ons staan er altijd van die zigeuners daklozen krantjes te verkopen...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vieze Freddie is bij ons een homo op school. vies omdat hij homo is.![]()
Dit. Vandaag WNF natuurfonds. Gingen ineens in de AH iedereen aansprekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij ons staan er altijd van die zigeuners daklozen krantjes te verkopen...
grrrrrrr, jij bent zelf een leuk liedjequote:
Ik zie ze gelukkig nooit muziek maken, mag denk ik niet (meer)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Denken ook nog dat ze mooie muziek kunnen maken
Wtf heb jij op dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
grrrrrrr, jij bent zelf een leuk liedje![]()
![]()
Duuuuuuuuude die ken ik vaagquote:
En als ze er een tijdje hebben gezeten rijden ze in hun Mercedes wegquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zie ze gelukkig nooit muziek maken, mag denk ik niet (meer)
Ja dat hoor je ook wel eens, huftersquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En als ze er een tijdje hebben gezeten rijden ze in hun Mercedes weg
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met me zonnebril op in bed, heb een feestje in me eentje
zie hem tussen de 18 jarigen chillenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Duuuuuuuuude die ken ik vaagStaat ook op de foto met een collega van me
Solonaisequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met me zonnebril op in bed, heb een feestje in me eentje
Lyrics. En zit wel in bed en zit muziek te luisteren en heb een groen flesje in mijn handquote:
welk groen flesjequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lyrics. En zit wel in bed en zit muziek te luisteren en heb een groen flesje in mijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |