abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128260543
Hallo mensen, ik ben Bas.

Een net nieuwe fokker en ik ben smoor op een meisje van mijn school,
wij whatsappen veel met zn tweeen en proberen een 'date' te krijgen, maar telkens wanneer ik kan, kan zij niet, ik ben normaal heel makkelijk met meisjes maar met deze ene meid gaat het veel moeilijker, als ik haar op school tegenkom komt er niet meer dan yo of hey uit..
Ik weet dus ook niet hoe onze date zal gaan als die er gaat komen want we praten normaal alleen maar op whatsapp, ik vind haar echt heel leuk want ik kan heel serieus met dr praten maar ik kan ook heel goed met haar lachen en ze is ontzettend mooi..
Kan iemand mij tips geven hoe ik dit het best aan kan pakken?

Groetjes, Bas (15)
pi_128260881
Misschien met mensen die jullie alle 2 kennen afspreken om uit te gaan of ergens te hangen, misschien dat je haar dan beter leert kennen en dat alles wat makkelijker gaat.

En dat jullie drukke agenda's hebben kunnen wij (lol) niks aan doen.
pi_128261113
Ja het probleem is dus dat zij best wel netjes is en ik ben geen aso maar rook wel, en drink ook aardig veel.. Dus dan zijn automatisch de vrienden ook al anders :(
pi_128262335
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Ajaxxxbas het volgende:
Ja het probleem is dus dat zij best wel netjes is en ik ben geen aso maar rook wel, en drink ook aardig veel.. Dus dan zijn automatisch de vrienden ook al anders :(
Roken en veel drinken op je 15e :') . Je vind jezelf vast een hele baas.
pi_128262859
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zich moet richten op meisjes die nickelson dragen :')
pi_128262913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef thenxero het volgende:

[..]

Haha nee zo bedoel ik het niet, ik bedoel het meer als dingen die zij dus niet doet en ik wel, en t is gewoon soms een biertje met wat vrienden...
pi_128262931
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zich moet richten op meisjes die nickelson dragen :')
Hahahaha vre-se-lijk mensen met nickelson jassen
pi_128263414
Ajax :') _______!
pi_128263622
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax :') _______!
...
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:56:21 #10
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_128266732
Waarschijnlijk is ze gewoon onzeker/verlegen of weet ze zoals zoveel van de meisjes op die leeftijd niet precies wat ze ermee aanmoet. Op Whatsapp is alles natuurlijk nog ver weg maar als ze je tegenkomt is het ineens de realiteit die tijdens jullie 'grote' gesprekken wordt afgeschermd door een mobiele verbinding. Het is duidelijk dat ze je karakter leuk vindt omdat jullie via whatsapp wel praten, het probleem ligt dus niet bij jezelf als je dat soms denkt.

Het is natuurlijk niet netjes om een meisje te dwingen tot iets waar ze niet zeker van is of volledig achterstaat. Zoals ik aan het begin al zei weet ze waarschijnlijk niet zeker of ze al toe is aan het hele principe 'jongens', 'daten' wat uiteindelijk toch zal uitmonden in het principe 'seks', een principe waar veel jongens van die leeftijd al (let op:) denken aan toe te zijn. Die laatste zin hoef je trouwens geen aandacht aan te besteden, dat is gewoon een persoonlijke sneer van mij aan puberjongens.

Wat je het beste kan doen is een moeilijke vraag in deze situatie. Ik zal haar persoonlijk niet te veel dwingen omdat (zoals ik al zei) ik dat niet netjes vind. Ik zal haar wel voor de komende tijd hints geven (wat ook best via whatsapp mag) in de trend van daten. Je mag het haar natuurlijk ook gewoon vragen, of ze komende vrijdag of zaterdag wat met je wil doen. Het moge duidelijk zijn dat het feit dat zij 'niet kan' betekent dat ze gewoon niet zeker is van of ze wel wil/er aan toe is om met jou op date te gaan.

Het zou van haar kant wel weer netjes zijn om jou binnen afzienbare tijd duidelijk te maken of ze wel of niet toe is aan het nemen van deze stap in de richting van volwassenheid en aan het concept 'daten/vriendje' te willen beginnen. Als je de durf hebt mag je dit ook best tegen haar zeggen. In tegenstelling tot wat je misschien denkt is het geen 'pussygedrag' om over haar gevoelens te beginnen ten opzichte van het concept, maar is het noodzakelijk zijnde een einde aan het constante gedraai en gepraat via whatsapp. Jij wilt denk ik ook niet eindeloos bezig zijn met één meisje die niet zeker is over haar eigen situatie: als ze er niet aan toe is, zoek je een andere leuke uit.
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:57:31 #11
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_128266748
Met vriendelijke groet trouwens
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:58:08 #12
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_128266757
Christus te paard zeg dat ik op dit tijdstip nog zo'n essay kan uitschrijven.
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:05:07 #13
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_128266843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef TwentyFourr het volgende:
:D trots op je hoor
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_128267440
Hey *naam chick*

Deze week draait *naam kutfilm* in de bioscoop en ik heb twee kaartjes gehosseld. Heb je zin om mee te gaan?
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:21:43 #15
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_128269528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 04:06 schreef Zomerwiet het volgende:
Hey *naam chick*

Deze week draait *naam kutfilm* in de bioscoop en ik heb twee kaartjes gehosseld. Heb je zin om mee te gaan?
.. en misschien daarna nog wat anders te doen? *wink*
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:42:24 #16
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_128270083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 04:06 schreef Zomerwiet het volgende:
Hey *naam chick*

Zucht, ga gewoon wat drinken. Een eerste date in de bioscoop is echt zo waardeloos :') En om OT te blijven, als ze elke keer afzegt denk ik ook niet echt dat ze heel geïnteresseerd is in je als relatiemateriaal en vrees ik eigenlijk dat je een gevallen kameraad bent die nu in de friendzone zit.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_128272809
Het voordeel is dat je binnen nu en 2 weken waarschijnlijk wel vakantie hebt, en dus meer tijd! Maar, maak je gewoon niet te veel druk, en zie wel hoe het loopt. Als er een klik is komt het echt wel goed.
pi_128276261
Dank jullie wel voor jullie reacties!!!
pi_128276484
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef TwentyFourr het volgende:
:D :D ik lachte hard
pi_128276582
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Ajaxxxbas het volgende:

[..]

Haha nee zo bedoel ik het niet, ik bedoel het meer als dingen die zij dus niet doet en ik wel, en t is gewoon soms een biertje met wat vrienden...
Soms een biertje of veeel drinken? Is wel een verschil. Ook voor dat meisje ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')