Niet in het echt. cot dayumquote:
Die vreemde wordt ook op een gegeven moment ook een vriend van je, right?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Zal vast nog wel komen, je wordt relatief sneller verliefd op een vriend dan een vreemde
Dat zeg ik altijd tegen een collega die handtastelijk is. Dan wordt hij helemaal gekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Gisteren ook, ik zo'n vriend plagen, beetje handtastelijk worden, jwtz. Zegt hij zo serieus 'Je wilt me gewoon hè? Nou, ik geef geen neuk, zolang je maar niet iets flikt.'![]()
Nee, gelukkig niet. Heb een handvol vrouwelijke vrienden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Zeker lastig! Of nouja, geen ervaring mee, wel met verliefd zijn op een vriend. Iedereweg, jij wordt niet verliefd op elk van je vrouwelijke vrienden, dus Etsu ook niet op elk van z'n mannelijke vrienden. Alleen mannen begrijpen dat vaak niet.
shotjes hèquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
ging ik morgen nou naar de bios en uit eten of was dat donderdag, of volgende week
mijn geheugen
Gewoon alle dagen gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
ging ik morgen nou naar de bios en uit eten of was dat donderdag, of volgende week
mijn geheugen
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Zijn jullie allemaal nog jonge kinderen?
Wat is jong? Ik ben bijna 17.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Ligt eraan. Leeftijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Vraag het je agenda.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |