Niet in het echt. cot dayumquote:
Die vreemde wordt ook op een gegeven moment ook een vriend van je, right?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Zal vast nog wel komen, je wordt relatief sneller verliefd op een vriend dan een vreemde
Dat zeg ik altijd tegen een collega die handtastelijk is. Dan wordt hij helemaal gekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Gisteren ook, ik zo'n vriend plagen, beetje handtastelijk worden, jwtz. Zegt hij zo serieus 'Je wilt me gewoon hè? Nou, ik geef geen neuk, zolang je maar niet iets flikt.'![]()
Nee, gelukkig niet. Heb een handvol vrouwelijke vrienden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Zeker lastig! Of nouja, geen ervaring mee, wel met verliefd zijn op een vriend. Iedereweg, jij wordt niet verliefd op elk van je vrouwelijke vrienden, dus Etsu ook niet op elk van z'n mannelijke vrienden. Alleen mannen begrijpen dat vaak niet.
shotjes hèquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
ging ik morgen nou naar de bios en uit eten of was dat donderdag, of volgende week
mijn geheugen
Gewoon alle dagen gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
ging ik morgen nou naar de bios en uit eten of was dat donderdag, of volgende week
mijn geheugen
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Zijn jullie allemaal nog jonge kinderen?
Wat is jong? Ik ben bijna 17.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Ligt eraan. Leeftijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Vraag het je agenda.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn geheugen
Ik ben geestelijk 5, dus ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Of nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vreemde wordt ook op een gegeven moment ook een vriend van je, right?
Tsja, dat mannen achter hun penis aanlopen is algemeen bekendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen een collega die handtastelijk is. Dan wordt hij helemaal gek
[..]
Nee, gelukkig niet. Heb een handvol vrouwelijke vrienden.
Op 1 was ik verliefd, relatie mee gekregen.
Een ander vond ik erg leuk, maar die had een vriend. Nu weer gewoon vrienden.
Maar niet iedere man denkt zo. Er zijn er vrij veel die met hun leuter denken en alleen met vrouwen omgaan om die reden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
Met meer dan 1000 kleuren het zal je maar gebeuren
Hey schatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Hallo!quote:
Heee!quote:
Ik weet het falende DM gesprek nogquote:
Want?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vanwege die topictitel. Walgelijk gewoon.
Nee, maar je kan wel verliefd worden op iemand die geen vriend van je is, en ook niet wordt. Ik bedoelde met vreemde ook meer op iemand die je minder goed kent. Ik zeg toch ook dat het veel minder vaak voor komt, je wordt sneller verliefd op iemand die je beter kent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij kan verliefd worden op een volslagen onbekende op straat?
20quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die cijfers van plek wissen en dan een jaar jonger.
17quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die cijfers van plek wissen en dan een jaar jonger.
Ik niet meer, maar ik ga het nu weer opzoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heee!
[..]
Ik weet het falende DM gesprek nog
Ik vind het lastig om aan te geven wat ik onder 'vriend' versta.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel verliefd worden op iemand die geen vriend van je is, en ook niet wordt. Ik bedoelde met vreemde ook meer op iemand die je minder goed kent. Ik zeg toch ook dat het veel minder vaak voor komt, je wordt sneller verliefd op iemand die je beter kent.
Nee joh, ik lig al bijna in mijn graf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, ik lig al bijna in mijn graf.MEID!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je als eerste feliciteren![]()
Succes! Niet gaan huilen hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik niet meer, maar ik ga het nu weer opzoeken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, ik lig al bijna in mijn graf.whut, ben jij 19?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Bizar dat mensen woorden zoals walgelijk gebruiken.quote:
Nee hoor, iedereen vergeet het toch wel. Hopelijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vanwege die topictitel. Walgelijk gewoon.
Ik zat er aan te denken om deze 'grap' te maken, maar ik vond hem te slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bizar dat mensen woorden zoals walgelijk gebruiken.
Ik weet wanneer jij jarig bent, dus nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen vergeet het toch wel. Hopelijk.
Ja, dat klopt. Maar je begrijpt wat ik bedoehoelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om aan te geven wat ik onder 'vriend' versta.
Wanneer is hij dat dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet wanneer jij jarig bent, dus nee.
hahahahahaquote:
Ja. Ik begrijp jou altijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar je begrijpt wat ik bedoehoel
Godver. Jij was eerst een vrouw en nu een man. En ik was me ook nog labiel eerlijk aan het uiten zo te zien.quote:
Ja omdat je toch vmbo en heel die meuk hebt gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
21 zijn en nog in 6 vwo zitten, tering.Wat dacht jij van mij Crack?
jongen uit mijn klas, 21, 6vwo, alsnog gezaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
21 zijn en nog in 6 vwo zitten, tering.Wat dacht jij van mij Crack?
Dat mag ik niet van Tchock.. die wil niet dat jullie zn naam + achternaam weten etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
crackrackcrack als wij dan toch over een maand meeten, mag ik je op facebook?![]()
In 7 jaar tijd ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat je toch vmbo en heel die meuk hebt gedaan.
Weet ik niet, maar kom ik wel achter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
dat wist ik al, maar welke dag precies!?
Oh, filmpje is net gepost ik had gelijkquote:
Een tijd geleden ooit eens.quote:
Ja klopt, ik zei al, niet huilen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Godver. Jij was eerst een vrouw en nu een man. En ik was me ook nog labiel eerlijk aan het uiten zo te zien.
Wow.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
jongen uit mijn klas, 21, 6vwo, alsnog gezaktwat een idioot.
MAG IK DAT WEL AANGEZIEN IK HET AL WEET?!?!?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van Tchock.. die wil niet dat jullie zn naam + achternaam weten etc.
hahahahquote:
Dit is wel geinig lekker jong nivo hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tijd geleden ooit eens.
Maar daarna heel lang niet.
Kom vaker posten hier.
Angst is niet de juist woordkeuze in deze. Ik distantieer mij slechts van zulke ouderwetse woordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op jouw angst voor het woord walgelijk hoor.
2x blijven zitten ofzo, ik weet het niet, maar jaquote:
Mafze!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen weer vroeg werken, dus ik ga maffen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe kan hij in jouw klas zitten als hij een jaar hoger zit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
de volgende!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was een betere topictitel geweest.
Mensen die zich ergens van distantiërenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Angst is niet de juist woordkeuze in deze. Ik distantieer mij slechts van zulke ouderwetse woorden
Nee, want dan kunnen ze hem checken via jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
MAG IK DAT WEL AANGEZIEN IK HET AL WEET?!?!?!
Das bijzonderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
hee crack ik heb je gezien op een open dag stiekem mag ik je op fb nu
Nou als je late leerling was en 14 was toen je naar de middelbare ging dan kon 't prima!quote:
Welterusten ventjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen weer vroeg werken, dus ik ga maffen
LBquote:
ik zat ook in die klas, tot ik bleef zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan hij in jouw klas zitten als hij een jaar hoger zit?
Of zat hij in je klas?
Wat een idioot ja, zonde ook.
JAMAAR en DV dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want dan kunnen ze hem checken via jou.
[..]
Das bijzonder
[..]
Nou als je late leerling was en 14 was toen je naar de middelbare ging dan kon 't prima!
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi vriendenquote:
Je weet dat je me wiltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mensen die zich ergens van distantiëren.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
ik ging net omgelen, binnen 10 seconden 2 naakte mannen. ik heb nu omglevrees
OMG EVEN KIJKENquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
Lekker toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
Ik zou gewoon iedere keer heerlijk benadrukken dat hij nog steeds in 6 vwo zit, zal hem leren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
2x blijven zitten ofzo, ik weet het niet, maar jahij doet wel een her. En dan nog steeds zo arrogant als de neten, vooral op gebied van intelligentie
___!!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
Spelen de hormoontjes weer op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
likken lekker lekker likken![]()
zal ik voordoen hoe dat moet
Wie de fuck zit er nou tot zijn 14de op de basisschool? Ik ben speciaal ja, maar niet zo speciaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want dan kunnen ze hem checken via jou.
[..]
Das bijzonder
[..]
Nou als je late leerling was en 14 was toen je naar de middelbare ging dan kon 't prima!
Wat is daarmee?quote:
Echt viesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chatrandom eens gedaan. Alleen maar rukkende kerels.
Behalve ik dan.
(Mijn broer)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie de fuck zit er nou tot zijn 14de op de basisschool? Ik ben speciaal ja, maar niet zo speciaal.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
likken lekker lekker likken![]()
zal ik voordoen hoe dat moet
hoe weet jij mijn fb dan? dv heeft d'r vrienden op onzichtbaar gezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Ik ben geen vrienden met dv op facebook, ik wist gewoon haar naam.
Ik dacht zo heul niet na. Ik dacht gewoon aan hoe je doet en weet ik veel. En ik dacht dan wel aan dingen dat je les geeft enzo.. wie doet dát dan op zn 19equote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie de fuck zit er nou tot zijn 14de op de basisschool? Ik ben speciaal ja, maar niet zo speciaal.
Met dit verhaal is mijn leven compleet!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ken ook zo'n meisje, die is blijven zitten in 5vwo, toen in 6vwo weer gezakt. Ze was 21 toen ze d'r vwo had. En toen faalde ze op de uni en nu doet ze hbo. Niet dat dat erger is, maar wilde ik even melden.
Ik heb hem wel eens keihard aan de kant gepraat, dat was wel mooi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou gewoon iedere keer heerlijk benadrukken dat hij nog steeds in 6 vwo zit, zal hem leren.
Ja maar jij vond der foto leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn fb dan? dv heeft d'r vrienden op onzichtbaar gezet.
Blij dat ik tot uw dienst kon zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Met dit verhaal is mijn leven compleet!
Ik zou niet weten wat eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeg eens iets spannends in het Engels dan.
Ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht zo heul niet na. Ik dacht gewoon aan hoe je doet en weet ik veel. En ik dacht dan wel aan dingen dat je les geeft enzo.. wie doet dát dan op zn 19e.
1 gymnasiumquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ken ook zo'n meisje, die is blijven zitten in 5vwo, toen in 6vwo weer gezakt. Ze was 21 toen ze d'r vwo had. En toen faalde ze op de uni en nu doet ze hbo. Niet dat dat erger is, maar wilde ik even melden.
hoi poesquote:
Haha, dat soort figuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens keihard aan de kant gepraat, dat was wel mooi.
En een keer, ik stond met een vriend te praten en hij stond er naast ofzo, omdat hij les had met die gozer. maargoed ik zei iets over een leraar, die er vaak niet was, en die gozer dus "opzich boeit het mij niet wat die leraar wel of niet doet", dus ik zo "opzich had ik het ook niet tegen jou." Vond ie niet leuk.niemand durft ooit tegen m in te gaan want dan gaat hij op je haten voor het leven.
Dankij rezquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn fb dan? dv heeft d'r vrienden op onzichtbaar gezet.
Snap je nu waarom ik verliefd ben op Rez? Die kerel is gewoonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht zo heul niet na. Ik dacht gewoon aan hoe je doet en weet ik veel. En ik dacht dan wel aan dingen dat je les geeft enzo.. wie doet dát dan op zn 19e.
Schattig ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik verliefd ben op Rez? Die kerel is gewoon![]()
hoe dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
1 gymnasium
2 havo/vwo
3 havo
3 vmbo
4 vmbo
^aldus de schoolcarriere van iemand die ik ken. ook best erg.
ik ben trouwens vandaag met iemand tot de conclusie gekomen dat je 4x in de 5e klas kan zitten op de middelbare school als je wiltbest wel sick
als we bij engels een stukje moesten voorlezen dan ging hij altijd bij iedereen met z'n vingers in z'n horen zitten, heel demonstratief, omdat hij iedereen zo slecht vond en blablabla. zum kotsen.quote:
Ja ik ben ook verliefd op Rez, wat nu?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bah, vuige flikker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet van 3 havo naar 4 vmbo? Dat deed ik ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
1 gymnasium
2 havo/vwo
3 havo
3 vmbo
4 vmbo
ik ben trouwens vandaag met iemand tot de conclusie gekomen dat je 4x in de 5e klas kan zitten op de middelbare school als je wiltbest wel sick
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verliefd op Rez, wat nu?
Daten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie je niet mehehequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zit stiekem op je kamer mehehe
REZ IS MIJNquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen of dat door drugs komt ofso?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
1 gymnasium
2 havo/vwo
3 havo
3 vmbo
4 vmbo
Godverdomme.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
als we bij engels een stukje moesten voorlezen dan ging hij altijd bij iedereen met z'n vingers in z'n horen zitten, heel demonstratief, omdat hij iedereen zo slecht vond en blablabla. zum kotsen.
kon niet vanwege vakkenpakket ofzo, idkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo niet van 3 havo naar 4 vmbo? Dat deed ik ook.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
eerst 5vwo
blijven zitten --> nog een keer 5vwo
falen --> 5havo
zaken ---> nog een keer 5havo
jijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie mij wel tof?
Ik ging
1 vmbo theoretisch
2 vmbo theoretisch
2 vmbo basis/kader
3 vmbo theoretisch
4 vmbo theoretisch
5 havo
ik praat niet meer met je tot je stopt met dat ofsoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik vragen of dat door drugs komt ofso?
Maar hij komt toch ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van Tchock.. die wil niet dat jullie zn naam + achternaam weten etc.
1 vmbo tl/kaderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging
1 vmbo theoretisch
2 vmbo theoretisch
2 vmbo basis/kader
3 vmbo theoretisch
4 vmbo theoretisch
5 havo
ben ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme.! Ik zou echt goed pissig worden op zo'n gast, tering.
Gewoon van havo naar 4 vmbo met dezelfde vakkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
kon niet vanwege vakkenpakket ofzo, idk
ik weet niet hoe het werkt op het vmbo met vakken
ja jaquote:
Dat is best erg eigenlijk. Is dit soms zo iemand die gepusht werd door de ouders om maar een zo hoog mogelijke opleiding te doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
1 gymnasium
2 havo/vwo
3 havo
3 vmbo
4 vmbo
1 gymquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 vmbo tl/kader
2 vmbo tl/kader
3 vmbo tl
4 vmbo tl
5 vmbo tl
4/5 havo
5/6 vwo
5/6 vwo
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 vmbo tl/kader
2 vmbo tl/kader
3 vmbo tl
4 vmbo tl
5 vmbo tl
4/5 havo
5/6 vwo
5/6 vwo
quote:2006 Vmbo-tl begonnen.
2009 Vmbo-tl afgerond, diploma behaald.
2009 Havo N&G begonnen.
2011 Havo N&G afgerond, diploma behaald met M&O als extra vak.
2011 Vwo N&G begonnen.
2011 Begonnen met het begeleiden van een leerling met wiskunde.
2012 Begonnen met het geven van wiskunde aan volledige klassen.
2013 Meegedaan aan LAPP-Top, LS&T gekozen.
2013 Vwo N&G bijna afgerond.
i don't knowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon van havo naar 4 vmbo met dezelfde vakken
Waarom die basis/kader?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging
1 vmbo theoretisch
2 vmbo theoretisch
2 vmbo basis/kader
3 vmbo theoretisch
4 vmbo theoretisch
5 havo
Wel knap. Hele prestatie!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
i don't knowzou het willen vragen, maar spreek die gozer nooit meer
hoezo heb jij geen 4 havo gedaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Maar jij bent gewoon stijgende lijn.
Ik ben dalend en dan weer stijgend whieee.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch is mijn schoolcarriere interessanter op mijn CV
Het ging niet zo goed met mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom die basis/kader?
1 vmbo kader
2 vmbo-tl
3 vmbo-tl
4 vmbo-tl
4 havo
5 havo
Sowieso.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, al is het maar om Etsu te pesten.
Maar dan wordt je jezelf toch ook zat lijkt me? Dan heb je helemaal geen vrienden op school, maak je alleen maar kut voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ben ik ookik ben dan ook zo'n beetje de enige die ook tegen 'm zégt dat hij irritant en arrogant is, of met 'm in discussie gaat, de rest alleen maar achter z'n rug om
Hij gaat in mijn broekje zitten binnen 1 min.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen kan zelf wel bedenken wat er straks op jullie meet gaat gebeuren
NTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
1 havo
2 havo
3 havo
4 havo NT
5 havo NT
Saaaaaaiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
1 havo
2 havo
3 havo
4 havo NT
5 havo NT
Ja mn gemiddelde op vmbo was een 8,5 dus mocht meteen examenjaar havo in.quote:
ja hèquote:
wat ben jij slimquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja mn gemiddelde op vmbo was een 8,5 dus mocht meteen examenjaar havo in.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
kijk mijn school lijntje dan
niks zakken of stijgen
ook gezakt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
1 havo/vwo
2 vwo
3 vwo
4 vwo NT
5 vwo NT
6 vwo NT
6 vwo NG
HOEZO SWITCH JIJ NAAR NG VIESE BACKSTABBERquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
1 havo/vwo
2 vwo
3 vwo
4 vwo NT
5 vwo NT
6 vwo NT
6 vwo NG
Precies, en jij net zo snel in de zijnequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij gaat in mijn broekje zitten binnen 1 min.
Niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies, en jij net zo snel in de zijne
ik had in de laatste 4 weken naar wiskunde a geswitchtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOEZO SWITCH JIJ NAAR NT VIESE BACKSTABBER
Hij heeft zelfs een vriendinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Maar dan wordt je jezelf toch ook zat lijkt me? Dan heb je helemaal geen vrienden op school, maak je alleen maar kut voor jezelf.
SUPER SLIM!quote:
/carequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
kijk mijn school lijntje dan
niks zakken of stijgen
Huh hoe deed je die profiel change ineens? Was je toen blijven zitten of deed je gewoon 2 jaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
1 havo/vwo
2 vwo
3 vwo
4 vwo NT
5 vwo NT
6 vwo NT
6 vwo NG
O, wel goed dat je toen weer terug omhoog bent gegaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging niet zo goed met me.
Haha netjes, ook kader.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh hoe deed je die profiel change ineens? Was je toen blijven zitten of deed je gewoon 2 jaar?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had in de laatste 4 weken naar wiskunde a geswitcht
waaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had in de laatste 4 weken naar wiskunde a geswitcht
Raar figuur dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een vriendinidk, misschien is hij bij vrienden wel aardig? Hij kwam ook in de 4e klas pas op school, toen droeg ie een pak, was wel nice.
dag erna kwam hij in een soort zwerver outfit naar school, minder nice
nee dan ben ik niet zo saaiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
/care
Ik bedoel jij persoonlijk dan
alsnog ben je slimquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SUPER SLIM!
Maar dat is echt heel makkelijk hoor.
Ok, sommige vakken mis je wel echt wat zoals bij Duits en nog wat vakken want dat is gewoon echt leren door het te doen..
maar geschiedenis hoef je alleen die twee onderwerpen te leren dus boeit geen kut dat je alleen in de eerste en tweede geschiedenis had.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ben later wel weer terug. Al dat geneuzel over opleidingen interesseert me niet zo.
Toedels.
Mij ook niet maar ik ga er niet om weg hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ben later wel weer terug. Al dat geneuzel over opleidingen interesseert me niet zo.
Toedels.
Ga weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welles, jij denkt aan niks anders dan aan hem
Mja, heb ik ook wel hoor..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, wel goed dat je toen weer terug omhoog bent gegaan.![]()
Mja, baal wel een beetje van mijn middelbareschoolniveaus. Havo heb ik met zowat niks doen gehaald. Had vanaf het begin mijn best moeten doen.
Niemand die reageertquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef LETMEIN het volgende:
1 VMBO-TL
2 VMBO-TL
3 VMBO-TL
4 VMBO-TL
4 HAVO (NT)
5 HAVO (NT)
NTquote:
dat kun je wel stellen jaquote:
Ik bedacht me net dat ik nog wat zou doen. Niet dat ik demonstratief nu wegga ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik ga er niet om weg hoor
Fair enoughquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik nog wat zou doen. Niet dat ik demonstratief nu wegga ofzo.
Luie mensenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hè
mja het was de vriend van m'n buurjongen dus 1x gesproken op een feestje daar haha, daar heeft ie dat verteld. heel gesprek gehad over blijven zitten, mijn buurjongen ook echt zo: "jullie hebben echt wel een zieke connectie hoor met dat blijven zitten!"
maar volgensmij was hij gewoon voornamelijk lui
ik had NT en NG eerstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh, maar wis A is toch niet gelijk N&G? Dan moet je toch biologie hebben
go drabitquote:
en nog vavo erbijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
1. havo/vwo
2. havo/vwo
3. havo
4. havo CM
5. havo CM
saaaaaai
Ik voel met niet superieur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die gymnasium onderscheiden van vwo en daardoor superieur voelen.
quote:
Is gewoon een beetje zonde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook wel hoor..
Maar ach.. gewoon blij zijn dat je er zo ook komt. Anders moest je al super vroeg beginnen met werken! Of wil je dat juist?
Maar jij had toch al vanaf november vakantie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
1. havo/vwo
2. havo/vwo
3. havo
4. havo CM
5. havo CM
saaaaaai
Ja, maar ik ging hier echt kei hard voor he. Ik moest naar havo 5 anders kon ik niet met mijzelf leven. Ik moet mn eerder gemaakte fout beetje goed maken, zo van 'ik kan het wel!!" ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee joh, had maar 7,2 gemiddeld ofzo op vmbo.
Mensen die geen Grieks en Latijn doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die gymnasium onderscheiden van vwo en daardoor superieur voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |