TL's van normale AH worden beoordeeld op vcr percentage. Dus wij moeten het lopen, daarnaast is vcr een goed hulpmiddel om er voor te zorgen dat je voorraden kloppen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij lopen de VCR structureel iedere dag. Maar het is hun eigen keuze om wel of niet VCR te lopen. Het is maar net hoe belangrijk je voorraadbeheer vindt.
Waarom zou je een vulcontainer midden in het pad willen zetten? Je kan deze naast de actiekop aan het eind van het pad zetten. Dan staat de container niet voor een schap en zo min mogelijk in de weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Fivel het volgende:
[..]
2 vulkarren + vulcontainer + fusten. Dit vind ik te druk. Ik zorg ervoor dat er altijd 1 vuller in 1 gangpad staat. Stel je voor: container midden in gangpad en toevallig 2 vullers aan beide kanten van container vak aan het vullen. Klant kan er niet meer langs...
Dit ook inderdaad, hou je voldoende ruimte over naar mijn mening.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom zou je een vulcontainer midden in het pad willen zetten? Je kan deze naast de actiekop aan het eind van het pad zetten. Dan staat de container niet voor een schap en zo min mogelijk in de weg.
Er passen 3 winkelwagens naast elkaar in een gangpad. We zijn oude AH, waarbij we brede gangpaden hebben. Maar met twee vullers in gangpad is te druk. Vaak zijn ze met elkaar aan het praten. Vind het niet klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze bij jou misschien de gangpaden dicht op elkaar staan?
Ja, maar je zei dat het een franchiser is. Niemand kan een franchiser verplichten om vcr te lopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Fivel het volgende:
[..]
TL's van normale AH worden beoordeeld op vcr percentage. Dus wij moeten het lopen, daarnaast is vcr een goed hulpmiddel om er voor te zorgen dat je voorraden kloppen.
ik zie dit alleen nergens terug op mijn loonstrookquote:20:00-21:00 33,33%,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fusten staan bij ons aan het einde van het gangpad, waar staan die bij jullie dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom zou je een vulcontainer midden in het pad willen zetten? Je kan deze naast de actiekop aan het eind van het pad zetten. Dan staat de container niet voor een schap en zo min mogelijk in de weg.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens hoe zit het met die toeslagen?
Ik heb van de 15 uur die op mijn loonstrook staat 2 keer tot 21 uur gewerkt. Nu staat er dit in de OP
[..]
ik zie dit alleen nergens terug op mijn loonstrookHoe staat de 'Omschrijving' hiervoor?
Je moet minimaal 12 uur per week werken om toeslag te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke fusten? De restantenkrat? Gewoon naast de container op de grond en het karton natuurlijk op de container zelf. 1 krat is niet echt een hinder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Fivel het volgende:
[..]
De fusten staan bij ons aan het einde van het gangpad, waar staan die bij jullie dan?
Zolang ze maar doorwerken vind ik alles prima, de klanten die zich daar aan ergeren komen toch niet voor de grote aankopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Fivel het volgende:
[..]
Er passen 3 winkelwagens naast elkaar in een gangpad. We zijn oude AH, waarbij we brede gangpaden hebben. Maar met twee vullers in gangpad is te druk. Vaak zijn ze met elkaar aan het praten. Vind het niet klantvriendelijk.
Oh,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Fivel het volgende:
[..]
Je moet minimaal 12 uur per week werken om toeslag te krijgen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Welke fusten? De restantenkrat? Gewoon naast de container op de grond en het karton natuurlijk op de container zelf. 1 krat is niet echt een hinder.
Zondag is altijd 200%, maakt niet uit hoeveel uur je die week werkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh,Dan snap ik hem. Bedankt!
(En dat telt ook voor de 100% op zondag dus?)
Die krijg je altijd onafhankelijk of je meer of minder dan 12 uur werkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
(En dat telt ook voor de 100% op zondag dus?)
Wij hebben smalle actiekoppen. Als we daar een container neerzetten, dan staat die voor een aantal producten waar de klant weer niet bij kan. Dat wil je natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Welke fusten? De restantenkrat? Gewoon naast de container op de grond en het karton natuurlijk op de container zelf. 1 krat is niet echt een hinder.
* BBQquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Over Displays gesproken: Staan er op dit moment echt veel bij ons
* BBQ
* Red Bull
* Grolsch
* Heineken
* Amstel
* Desperado
* HIP
* Reisartikelen
* Picknick
* Keukenhulpjes
* Tandenborstels
* Witte Reus
* BBQ Molen
* Speelgoed Molen
* Zomer Molen
* Mini's
Ben benieuwd waar ze zaterdag de nieuwe gaan neer zetten want ik zou het even niet meer weten
200?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Fivel het volgende:
[..]
[..]
Zondag is altijd 200%, maakt niet uit hoeveel uur je die week werkt.
Hebben jullie dan maar 2 van de 3 seizoensmolens. Masselquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
* BBQ
* Red Bull
* Grolsch
* Heineken
* Amstel
* Desperado
* HIP
* Reisartikelen
* Picknick
* Keukenhulpjes
* Tandenborstels
* Witte Reus
* BBQ Molen
* Speelgoed Molen
* Zomer Molen
* Mini's
4 totaal
Lijstje komt redelijk overeen met onze display's. We hebben zelfs 2 heineken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hebben jullie dan maar 1 zomermolen. Massel
Dan heb ik de dubbele redbull en dubbele heineken die we hebben er nog uit gelatenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Fivel het volgende:
[..]
Lijstje komt redelijk overeen met onze display's. We hebben zelfs 2 heineken.
Eigenlijk hadden we een zomer- en een speelgoedmolen. Maar deze waren redelijk leeg dus samengevoegd tot 1 molen en die ander retour gestuurdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hebben jullie dan maar 2 van de 3 seizoensmolens. Massel
Die red bull loopt bij ons niet zo hard. Blijft nog wel paar weekjes staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we een zomer- en een speelgoedmolen. Maar deze waren redelijk leeg dus samengevoegd tot 1 molen en die ander retour gestuurd
Maar die red bull display gaat ook morgen of overmorgen nog wel weg.
Ik had voor vandaag wat fruitshoots extra besteld omdat gisteren alles al vroeg leeg was. Er kwam vandaag bijna een hele container fruitshoots binnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Fivel het volgende:
[..]
Die red bull loopt bij ons niet zo hard. Blijft nog wel paar weekjes staan.
Ben ik ook weer bang voor. Zeker nu er een tweede binnen kwam. Kan er gewoon niet tegen ruimen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Fivel het volgende:
[..]
Die red bull loopt bij ons niet zo hard. Blijft nog wel paar weekjes staan.
Ah dat verklaard. Hebben jullie hem dan uitgesloten toen hij binnenkwam??? Want wij krijgen er voldoende navulling voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we een zomer- en een speelgoedmolen. Maar deze waren redelijk leeg dus samengevoegd tot 1 molen en die ander retour gestuurd
Maar die red bull display gaat ook morgen of overmorgen nog wel weg.
Nee, niets uitgesloten. Tot wanneer is het eigenlijk de bedoeling dat die molens blijven staan? Misschien is het systeem aan het afbouwen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ben ik ook weer bang voor. Zeker nu er een tweede binnen kwam. Kan er gewoon niet tegen ruimen.
Ik vergeet trouwens nog een Display. De Maggi/Knorr Display (die had ik al samen gevoegd om een display minder te hebben en helaas is het aspergeseizoen over.
[..]
Ah dat verklaard. Hebben jullie hem dan uitgesloten toen hij binnenkwam??? Want wij krijgen er voldoende navulling voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |