abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128261149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij lopen de VCR structureel iedere dag. Maar het is hun eigen keuze om wel of niet VCR te lopen. Het is maar net hoe belangrijk je voorraadbeheer vindt.
TL's van normale AH worden beoordeeld op vcr percentage. Dus wij moeten het lopen, daarnaast is vcr een goed hulpmiddel om er voor te zorgen dat je voorraden kloppen.
pi_128261169
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Fivel het volgende:

[..]

2 vulkarren + vulcontainer + fusten. Dit vind ik te druk. Ik zorg ervoor dat er altijd 1 vuller in 1 gangpad staat. Stel je voor: container midden in gangpad en toevallig 2 vullers aan beide kanten van container vak aan het vullen. Klant kan er niet meer langs...
Waarom zou je een vulcontainer midden in het pad willen zetten? Je kan deze naast de actiekop aan het eind van het pad zetten. Dan staat de container niet voor een schap en zo min mogelijk in de weg.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:14:18 #28
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128261193
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef mujentas het volgende:

[..]

Waarom zou je een vulcontainer midden in het pad willen zetten? Je kan deze naast de actiekop aan het eind van het pad zetten. Dan staat de container niet voor een schap en zo min mogelijk in de weg.
Dit ook inderdaad, hou je voldoende ruimte over naar mijn mening.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128261203
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Oh, dan hebben ze bij jou misschien de gangpaden dicht op elkaar staan?
Er passen 3 winkelwagens naast elkaar in een gangpad. We zijn oude AH, waarbij we brede gangpaden hebben. Maar met twee vullers in gangpad is te druk. Vaak zijn ze met elkaar aan het praten. Vind het niet klantvriendelijk.
pi_128261222
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Fivel het volgende:

[..]

TL's van normale AH worden beoordeeld op vcr percentage. Dus wij moeten het lopen, daarnaast is vcr een goed hulpmiddel om er voor te zorgen dat je voorraden kloppen.
Ja, maar je zei dat het een franchiser is. Niemand kan een franchiser verplichten om vcr te lopen.
pi_128261234
Trouwens hoe zit het met die toeslagen?

Ik heb van de 15 uur die op mijn loonstrook staat 2 keer tot 21 uur gewerkt. Nu staat er dit in de OP

quote:
20:00-21:00 33,33%,
ik zie dit alleen nergens terug op mijn loonstrook ;( Hoe staat de 'Omschrijving' hiervoor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128261270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef mujentas het volgende:

[..]

De fusten staan bij ons aan het einde van het gangpad, waar staan die bij jullie dan?
pi_128261327
Over Displays gesproken: Staan er op dit moment echt veel bij ons
* BBQ
* Red Bull
* Grolsch
* Heineken
* Amstel
* Desperado
* HIP
* Reisartikelen
* Picknick
* Keukenhulpjes
* Tandenborstels
* Witte Reus
* BBQ Molen
* Speelgoed Molen
* Zomer Molen
* Mini's

Ben benieuwd waar ze zaterdag de nieuwe gaan neer zetten want ik zou het even niet meer weten :D
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_128261331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens hoe zit het met die toeslagen?

Ik heb van de 15 uur die op mijn loonstrook staat 2 keer tot 21 uur gewerkt. Nu staat er dit in de OP

[..]

ik zie dit alleen nergens terug op mijn loonstrook ;( Hoe staat de 'Omschrijving' hiervoor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet minimaal 12 uur per week werken om toeslag te krijgen.
pi_128261361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Fivel het volgende:

[..]

De fusten staan bij ons aan het einde van het gangpad, waar staan die bij jullie dan?
Welke fusten? De restantenkrat? Gewoon naast de container op de grond en het karton natuurlijk op de container zelf. 1 krat is niet echt een hinder.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:17:15 #36
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128261368
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Fivel het volgende:

[..]

Er passen 3 winkelwagens naast elkaar in een gangpad. We zijn oude AH, waarbij we brede gangpaden hebben. Maar met twee vullers in gangpad is te druk. Vaak zijn ze met elkaar aan het praten. Vind het niet klantvriendelijk.
Zolang ze maar doorwerken vind ik alles prima, de klanten die zich daar aan ergeren komen toch niet voor de grote aankopen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128261381
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Fivel het volgende:

[..]

Je moet minimaal 12 uur per week werken om toeslag te krijgen.
Oh, :+ Dan snap ik hem. Bedankt!

(En dat telt ook voor de 100% op zondag dus?)
pi_128261422
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

Welke fusten? De restantenkrat? Gewoon naast de container op de grond en het karton natuurlijk op de container zelf. 1 krat is niet echt een hinder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Oh, :+ Dan snap ik hem. Bedankt!

Zondag is altijd 200%, maakt niet uit hoeveel uur je die week werkt.
pi_128261435
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die krijg je altijd onafhankelijk of je meer of minder dan 12 uur werkt.
pi_128261480
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij hebben smalle actiekoppen. Als we daar een container neerzetten, dan staat die voor een aantal producten waar de klant weer niet bij kan. Dat wil je natuurlijk ook niet :P
pi_128261489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Over Displays gesproken: Staan er op dit moment echt veel bij ons
* BBQ
* Red Bull
* Grolsch
* Heineken
* Amstel
* Desperado
* HIP
* Reisartikelen
* Picknick
* Keukenhulpjes
* Tandenborstels
* Witte Reus
* BBQ Molen
* Speelgoed Molen
* Zomer Molen
* Mini's

Ben benieuwd waar ze zaterdag de nieuwe gaan neer zetten want ik zou het even niet meer weten :D
* BBQ
* Red Bull
* Grolsch
* Heineken
* Amstel
* Desperado
* HIP
* Reisartikelen
* Picknick
* Keukenhulpjes
* Tandenborstels
* Witte Reus
* BBQ Molen
* Speelgoed Molen
* Zomer Molen
* Mini's

4 totaal :)
pi_128261510
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Fivel het volgende:

[..]

[..]

Zondag is altijd 200%, maakt niet uit hoeveel uur je die week werkt.
200?
pi_128261564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

* BBQ
* Red Bull
* Grolsch
* Heineken
* Amstel
* Desperado
* HIP
* Reisartikelen
* Picknick
* Keukenhulpjes
* Tandenborstels
* Witte Reus
* BBQ Molen
* Speelgoed Molen
* Zomer Molen
* Mini's

4 totaal :)
Hebben jullie dan maar 2 van de 3 seizoensmolens. Massel :)
pi_128261619
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Hebben jullie dan maar 1 zomermolen. Massel :)
Lijstje komt redelijk overeen met onze display's. We hebben zelfs 2 heineken.
pi_128261657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Fivel het volgende:

[..]

Lijstje komt redelijk overeen met onze display's. We hebben zelfs 2 heineken.
Dan heb ik de dubbele redbull en dubbele heineken die we hebben er nog uit gelaten ;)
pi_128261691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:20 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Hebben jullie dan maar 2 van de 3 seizoensmolens. Massel :)
Eigenlijk hadden we een zomer- en een speelgoedmolen. Maar deze waren redelijk leeg dus samengevoegd tot 1 molen en die ander retour gestuurd :)

Maar die red bull display gaat ook morgen of overmorgen nog wel weg.
pi_128261722
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden we een zomer- en een speelgoedmolen. Maar deze waren redelijk leeg dus samengevoegd tot 1 molen en die ander retour gestuurd :)

Die red bull loopt bij ons niet zo hard. Blijft nog wel paar weekjes staan.
pi_128261869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ik had voor vandaag wat fruitshoots extra besteld omdat gisteren alles al vroeg leeg was. Er kwam vandaag bijna een hele container fruitshoots binnen :D

Komt wel op hoor.
pi_128261903
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ben ik ook weer bang voor. Zeker nu er een tweede binnen kwam. Kan er gewoon niet tegen ruimen.
Ik vergeet trouwens nog een Display. De Maggi/Knorr Display (die had ik al samen gevoegd om een display minder te hebben en helaas is het aspergeseizoen over.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ah dat verklaard. Hebben jullie hem dan uitgesloten toen hij binnenkwam??? Want wij krijgen er voldoende navulling voor.
pi_128262014
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ben ik ook weer bang voor. Zeker nu er een tweede binnen kwam. Kan er gewoon niet tegen ruimen.
Ik vergeet trouwens nog een Display. De Maggi/Knorr Display (die had ik al samen gevoegd om een display minder te hebben en helaas is het aspergeseizoen over.

[..]

Ah dat verklaard. Hebben jullie hem dan uitgesloten toen hij binnenkwam??? Want wij krijgen er voldoende navulling voor.
Nee, niets uitgesloten. Tot wanneer is het eigenlijk de bedoeling dat die molens blijven staan? Misschien is het systeem aan het afbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')