SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ook te boeken voor feestjes en partijen
hihi okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou ja, is wel gezellig hoor
WEGWEZEN NU
HATERquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Onorgineel het volgende:
haha de hele tijd op moira blijven replyen dan gaat ze nooit weg
Anders krijg je allemaal vieze korsten in je haar, zou me af en toe toch even willen wassen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wat heb je aan shampoo tijdens een zomie apocalypse?
IK GEEF MONO MIJN LAPTOP NUquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Onorgineel het volgende:
hee hee moira ik heb nu toch een verhaal dit MOET je horen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Onorgineel het volgende:
hee hee moira ik heb nu toch een verhaal dit MOET je horen
Awesome, eens even een goeie zoeken danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laag 1 = 'deksel' en grindtandjes
laag 2 = grindtandjes met gaatjes waar je gegrinde wiet doorheen valt
laag 3 = zeefje waar dus je gegrinde wiet op ligt die je in je joint stopt
laag 4 = bakje waar de thc opgevangen wordt die door het zeefje van laag 3 komt als je maar vaak genoeg grind
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
Dk mlap nie daptop gewoon licht. Diet koeilijk ioen
Mot to, mr gono
Bulldog heeft hele fancy grindersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Awesome, eens even een goeie zoeken dan
gr grquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
Ik klap die laptop gewoon dicht. Niet moeilijk doen
Tot zo, gr mono
Bulldog is supergay. Maar nee idd, genoeg smart/toeristenshops hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bulldog heeft hele fancy grindersmaarja in amsterdam moet een goede grinder vinden geen probleem zijn
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Awesome, eens even een goeie zoeken dan
Le Flamez.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bulldog is supergay. Maar nee idd, genoeg smart/toeristenshops hier.
Waar kan je bestellen danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Le Flamez.
http://www.flamez.eu/grinders-info/
http://www.grasscompany.com/flamez-grinders-metaal-cat/
Ik was er ooit eens klaar mee om elke keer maar te plukken met m'n vingers (heb geen nagels) of te stampen met m'n aansteker (ja, dat werkt ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ben alleen maar gewend zonder grinder, en ben eigenlijk altijd best snel klaar nogGedoe vind ik nog wel meevallen
nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een shiny grinder haha, ken alleen even geen foto vinden
Heb hem laatst op TC laten zienquote:
Kan me niet herinnerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb hem laatst op TC laten zienMet die enorme paarse 'diamant'
Mijn bed is gefikst en hij is de enige die elke dag even komt kijken hoe het met me gaat..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
Alweer wat opgeknapt verder?
En begrijpt A. inmiddels een beetje dat hij als een randdebiel reageerde en helpt hij je met je bed fixen?
ja, hij is nu weer lief, we spreken weer af en we knuffelen en praten over een toekomst. Ik denk dat hij echt zal veranderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
Alweer wat opgeknapt verder?
En begrijpt A. inmiddels een beetje dat hij als een randdebiel reageerde en helpt hij je met je bed fixen?
Buikgriepje te pakken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn bed is gefikst en hij is de enige die elke dag even komt kijken hoe het met me gaat..(uit zichzelf!). Verder gaat het wel.. Ik heb al sinds gistermiddag 17:00 nauwelijks gekotst maar ben wel telkens beroerd geweest. Heb alleen nu lichtjes het gevoel dat mijn hongergevoel terug komt. Ga nu ook maar even paar uur wakker blijven zodat ik straks een tijdje kan slapen (slaap telkens 2 uurtjes, half uurtje eruit)
Nice, je bent weer aan het opkanppen dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn bed is gefikst en hij is de enige die elke dag even komt kijken hoe het met me gaat..(uit zichzelf!). Verder gaat het wel.. Ik heb al sinds gistermiddag 17:00 nauwelijks gekotst maar ben wel telkens beroerd geweest. Heb alleen nu lichtjes het gevoel dat mijn hongergevoel terug komt. Ga nu ook maar even paar uur wakker blijven zodat ik straks een tijdje kan slapen (slaap telkens 2 uurtjes, half uurtje eruit)
SPOILER: En nu de hamvraag...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Nou nou dat ook weer niet hoor.. Hij laat de laatste dagen alleen oprecht merken dat hij zich zorgen maakt en wilt weten hoe het gaat maar ik heb hem bijv. niet geknuffeld of wat dan ook. Ben allang blij dat er van de 8 mensen tenminste 1 iemand kijkt of ik nog leefquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, hij is nu weer lief, we spreken weer af en we knuffelen en praten over een toekomst. Ik denk dat hij echt zal veranderen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, je bent weer aan het opkanppen dus
Ohja da's naar, beter gewoon nog even flink uitrusten en -slapenJa joh..SPOILER: En nu de hamvraag...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kots beroerd en dan ga ik neuken zeker
Your beauty never ever scared me.
Whehe, je weet het niet he, je weet het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja joh..Kots beroerd en dan ga ik neuken zeker
Thanksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, je weet het niet he, je weet het niet
Beterschap
quote:
Is dat een drug ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]het brand en je head fuckup is eerst wat weird door het anale aspect. Maar schijnt wel gruwelijk te zijn
Pillen in je kontquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
Wat? een pilletje om in je kont te doen om te spacen?
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]het brand en je head fuckup is eerst wat weird door het anale aspect. Maar schijnt wel gruwelijk te zijn
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pillen in je kont![]()
Weet er alles van de laatste 2 dagen haha![]()
Google dmtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is dat een drug ofzo?Wat doet het dan met je?
Dan nog, wat die gozer geflikt heeft johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep.. Maar dat beseft die zichzelf ook maar al te goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan nog, wat die gozer geflikt heeft joh![]()
Als je kan fokken kan je hem toch ook wel een berichtje terugsturen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pa is ook wel een beetje lullig bezig.. Hij weet dat ik me hondsberoerd voelde, stuurt hij mij een whatsapp ja en niet reageren he? ik flikker als je teringzooi hier weg!* Echt fuck die shitHeb ook gewoon niks terug gezegd. Enige waar ik niet op had gereageerd was een berichtje met hoe het ging bij de dokter. Pff
*Paps moet 1 Juli zijn huis uit zijn en daar staan nog wat dingen van mij
Heb je 'm er nou van langs gegeven of watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep.. Maar dat beseft die zichzelf ook maar al te goed
quote:Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd
Ik voel me echt net pas sinds 2 uurtjes een beetje beter.. Ik zat hiervoor ook maar een kwartiertje op FOK! en dan ging ik snel mijn bed weer inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je kan fokken kan je hem toch ook wel een berichtje terugsturen?
Dat paarse gedeelte lijkt een beetje op de helft van Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat valt jullie op aan deze kaart?
Nee maar wel zijn saldo flink laten verminderen op zijn bankrekeningquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb je 'm er nou van langs gegeven of wat
Heftig is een understatement.quote:
uhm wat, Mur.quote:- melt butter
- mix DMT in melted butter
- pit in syringe
- shoot in your ass
Je vingers kotsen niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me echt net pas sinds 2 uurtjes een beetje beter.. Ik zat hiervoor ook maar een kwartiertje op FOK! en dan ging ik snel mijn bed weer in
Katanga.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat valt jullie op aan deze kaart?
Hmm, ja ik ook maar toen de kans er was liep ik trippend ergens anders.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, wil het serieus proberen al een tijdje
Alsof ik zin heb om een berichtje te typen, of überhaupt om te kijken naar mijn telefoon als ik me ellendig voelquote:
is goed. Kan wel even duren. Wil het sowiwso ook eens doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, wil het serieus proberen al een tijdje
Lol, maar 20 posts hier kan wel als je ellendig voelt? Stuur die ouwe gewoon ff een sms man.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om een berichtje te typen, of überhaupt om te kijken naar mijn telefoon als ik me ellendig voel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel zijn saldo flink laten verminderen op zijn bankrekening
Ik bel hem morgen wel even op. Heb hem ook nog snel terug gestuurd dat ik me te ziek voel. Komt vast wel weer goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, maar 20 posts hier kan wel als je ellendig voelt? Stuur die ouwe gewoon ff een sms man.
Tuurlijk Ama.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om een berichtje te typen, of überhaupt om te kijken naar mijn telefoon als ik me ellendig voel
Kusje voor amaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Amarantha het volgende:
TeringIk hou me wel even stil. Scheelt dat ik zelf weet hoe ik me voel
Dus mijn paint voldoet aan de eisen? Mooi, dan is mijn opdracht ook af.quote:
Ah goeie zaak, zal je pa op prijs stellen denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bel hem morgen wel even op. Heb hem ook nog snel terug gestuurd dat ik me te ziek voel. Komt vast wel weer goed
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus mijn paint voldoet aan de eisen? Mooi, dan is mijn opdracht ook af.
quote:Oh en je hebt gewonnen.
ik maak je kapot gquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ha fl, die gevaarlijke jongen uit brabant
bedoel je pranks als in prankcalls? daar heb ik meer dan genoeg ervaring meequote:
links willen we zien, onze bazenman.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedoel je pranks als in prankcalls? daar heb ik meer dan genoeg ervaring mee
En telefonische interviews met zieke cultheldenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
nu ga ik je bellenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ben die persoon die altijd in prankcalls trapt
Maar ff srs. ik zou graag die 'ik zie je vanavond' prank willen doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uncle John is mijn papa, ik ga altijd met hem pranken.
Nee man geen prankcalls. Pranks zoals die van jack vale en vitaly enzquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man geen prankcalls. Pranks zoals die van jack vale en vitaly enz
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man geen prankcalls. Pranks zoals die van jack vale en vitaly enz
quote:
Misschien wil Studeur wel met je pranken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ff srs. ik zou graag die 'ik zie je vanavond' prank willen doen
ik ben altijd in voor pranksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Misschien wil Studeur wel met je pranken.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat soort pranks is echt iets voor mij
Hij is idd een heldquote:
Twee uur reizen, shitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
vlakbij haarlem
deze wil ik echt doen:
Echt zo'n opgefokte redneck is dat ook zegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
FL, straks gaat deze boze meneer je nog in elkaar slaan.
Hij heeft wel genoeg beweging voor een maand gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Echt zo'n opgefokte redneck is dat ook zeg
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij is idd een heldcheck al zijn honderden filmpjes ook eens
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die reacties van die mensenveeg me op
Dat is wel echt een bazenactie.quote:
Het leuke was ook dat ie in zoveel andere filmpjes dat al vroeg voor de gein en al wilde doen.quote:
DIe is vet hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef Hooidraad het volgende:
Nu we toch in dit topic zitten, zie die gast eens vanaf 2:27.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef Hooidraad het volgende:
Nu we toch in dit topic zitten, zie die gast eens vanaf 2:27.
Het is wel een re-upload, in het originele filmpje zat een prachtig stukje waarbij ze de bewaker pranken maar die heeft geklaagd bij Youtube vanwege privacy-schendingquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een wereld voor je geopend he
Altijd dat gehuil hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is wel een re-upload, in het originele filmpje zat een prachtig stukje waarbij ze de bewaker pranken maar die heeft geklaagd bij Youtube vanwege privacy-schending
Veel plezier! En check ook velen andere channels zoals publicprank, romanatwood, overboardhumor, magic of rahad etcquote:
Vitaly laat tegenwoordig iedereen een krabbeltje zetten, doet ie handigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd dat gehuil heoverboardhumor zijn sws al bij twee winkelcentrums gebanned enz
mja wel een gedoe lolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vitaly laat tegenwoordig iedereen een krabbeltje zetten, doet ie handig
stoned kan ik echt niks anders doen dan zitten chillenquote:
OH WACHT HORK IS STONED IK BLIJF HIERquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik moet functioneren, ik moet morgen naar m'n werk. FML
hork hork hows it goinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik moet functioneren, ik moet morgen naar m'n werk. FML
Stoned neuken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post hier vanavond, ik ga een kanjeravond tegemoet jeweet
En weer eentje geaboneerd. Dank.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
Bij deze heb ik ook onder tafel gelegen van het lachen.
blow jij weleens eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post hier vanavond, ik ga een kanjeravond tegemoet jeweet
De wiet van moira gevonden?quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik haat picshet is maar een pretsjekkie hoor
Haha nu is er geen weg terug. Hork ook in utrecht de 30ste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had er al ééntje van me gedraaid waar ik zelf nog van gerookt heb
Wedden dat ik morgen naar de graftyfus ben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog
Maar no sweat over morgen werk, straks slaap je als een roosje en morgen nergens last vanHooguit iets lastiger opstaan
Alvast een kusje op je bolletje danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wedden dat ik morgen naar de graftyfus ben?
en vandaag dus geblowd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vroeger blowde ik je er uit. Vroeger.
Vroeger
Ik mag toch hopen van wel. Tis maar een sjekkie.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is serieus geen probleem, alcohol is vaak erger dan wiet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wedden dat ik morgen naar de graftyfus ben?
Ik ben een super snelle stonerquote:
flfreakjequote:
kusjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, ik ging nu lekker slapen
Dank voor de wiet Moira
Pas de probleme horkjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef LompeHork het volgende:
Dank voor de wiet Moira
Nee ik zit mobiel en dan is multi quoten gewoon aidsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben een super snelle stoner
Maar ga zo wel ff Keezen en kezen, kan Horkje lekker stoned batsen en slapen
je bent zelluf aidsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik zit mobiel en dan is multi quoten gewoon aids
Wist niet meer dat die Moira heettequote:
lekker wijf 10/10quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef LompeHork het volgende:
Dank voor de wiet Moira
AARDBEIEN JONGENquote:
Mobiel is serieus pure k...kaatjetepeltyfus. gr gr vanuit bedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
Maar idd, multiquote op mobiel is not done
Beetje kopieren/plakken. Niks moeilijk aan toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
Maar idd, multiquote op mobiel is not done
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik zit mobiel en dan is multi quoten gewoon aids
Duurt langquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje kopieren/plakken. Niks moeilijk aan toch?
[..]
Zeg tegen je broertje dat hij IGAD moet gaan studeren, hij past daar wel thuis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Moeder ruziet met game verslaafde broertje
Hij is waarschijnlijk weer blijven zitten dit jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeg tegen je broertje dat hij IGAD moet gaan studeren, hij past daar wel thuis.
+1 notequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mobiel is serieus pure k...kaatjetepeltyfus. gr gr vanuit bed
hahahahaquote:
Can i haz smoke instead of smell?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef Studeur het volgende:
hey I just smoked weed
and I'm now lazy
but here's my joint
so smell it maybe
Ach komt ie later nog wel achter danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk weer blijven zitten dit jaar
is kut met laden enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje kopieren/plakken. Niks moeilijk aan toch?
[..]
goed nummerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef Studeur het volgende:
hey I just smoked weed
and I'm now lazy
but here's my joint
so smell it maybe
Nu moet ik wel toegeven dat ik altijd spuit 11 ben.quote:
Nawwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef Cosmo. het volgende:
moira ik zou verliefd op je worden als ik dat al niet was
Ik zie hem nog wel zo'n 30jarige maagd worden die op zijn moeder haar zolder woontquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach komt ie later nog wel achter dan
met enkele uitzonderingenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat ik altijd spuit 11 ben.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
omdat het kanquote:
Zal wel meevallen, gamers zijn nog verbazingwekkend sociaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel zo'n 30jarige maagd worden die op zijn moeder haar zolder woont
De hoogtepuntjes uit mijn Fok! carriere.quote:
wts lightng swrd fr 2748 empquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, gamers zijn nog verbazingwekkend sociaal.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij niet. Hij gaat naar school en verder gamed hijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
lvl 60 lfg Ragnarosquote:
Deed ik ook op de middelbare, maar heb nu een goede parttime baan voor een student zijnde. Ik heb aantal freelance klusjes er telkens naast. Ben met een vriend bezig aan Project Wasbeer waar we hopelijk een bedrijfje van kunnen maken. En ik ben gewoon zelfstandig, studentenflat alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij niet. Hij gaat naar school en verder gamed hij
Nou zegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
Goed schatjens, ik ga de TT teleur stellen
Er moet gekeezdtdt worden![]()
Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
latiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
Tot morgen
Kezen is overrated.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
Tot morgen
Mooi dat het goed met jou is afgelopen maar dat betekent niet dat dit geen ongezonde situatie isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deed ik ook op de middelbare, maar heb nu een goede parttime baan voor een student zijnde. Ik heb aantal freelance klusjes er telkens naast. Ben met een vriend bezig aan Project Wasbeer waar we hopelijk een bedrijfje van kunnen maken. En ik ben gewoon zelfstandig, studentenflat alles.
Kom alleen af en toe thuis omdat ik soms geen zin heb om geld uit te geven voor boodschappen. En omdat dat makkelijker is met nijn.
En ik ben geen maagd meer, en ik ben ook niet 30.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
Tot morgen
Maagd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mooi dat het goed met jou is afgelopen maar dat betekent niet dat dit geen ongezonde situatie isSowieso moet hij nu een niveau lager puur omdat hij niet kan stoppen met gamen
Welk niveau moet hij nu naartoe dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mooi dat het goed met jou is afgelopen maar dat betekent niet dat dit geen ongezonde situatie isSowieso moet hij nu een niveau lager puur omdat hij niet kan stoppen met gamen
Van gymnasium naar havoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Welk niveau moet hij nu naartoe dan?
ohhhhhhquote:
Ja en een jongen van 13 moet gewoon buiten komen en lol hebben met leeftijdsgenoten imoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
En ik geef wel toe dat het zeker geen gezonde situatie is om zoveel te gamen hoorIs gewoon slecht voor je ellebogen / polsen. Je hebt meer hoofdpijn, je slaapt slechter etc.
Dat is sowieso het beste wat je kunt doen, kan je voortaan drinken op kosten van de belastingbetaler.quote:
Is dat van jou johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/user5547012
daar staan er een paar op
en nog meer audiofucks enzo
Kijk! Dat is het probleem. Stuur 'm op date met een prostituee en zijn prioriteiten verschuiven. Ligt het niet meer aan gamen dat hij faalt voor school.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn broertje? Hij is 13 dus ik neem aan van wel
beetje buiten blowen met mattiesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja en een jongen van 13 moet gewoon buiten komen en lol hebben met leeftijdsgenoten imo
Onzin. Als iemand zich daar niet bij prettig voelt kun je hem daar niet toe dwingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja en een jongen van 13 moet gewoon buiten komen en lol hebben met leeftijdsgenoten imo
Hoezo maakt het niks uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ohhhhhh
Not a single fuck was given. Dat maakt echt niks uitDat is ideaal voor gamers juist.
Geen geld voorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk! Dat is het probleem. Stuur 'm op date met een prostituee en zijn prioriteiten verschuiven. Ligt het niet meer aan gamen dat hij faalt voor school.
ja, van 2 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Is dat van jou joh
Die met dat paard ontleden 'oh dan laat ik wel iemand anders bellen van de afdeling
Wat is dit voor uitspraakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er is geen werkgever die ook maar een enkele neuk geeft of jij vwo of havo gedaan hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoezo maakt het niks uitHij kan makkelijk vwo doen maar havo gaat hij ook niet halen als hij zo doorgaat.
Hij werd gepest begin dit jaar. Hij is nooit introvert geweest, altijd buiten met vrienden enzo. Sinds hij gamen heeft " ontdekt" is dat het enige wat hij doetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Onzin. Als iemand zich daar niet bij prettig voelt kun je hem daar niet toe dwingen.
Maar meestal zijn er bij zoiets wel wat onderliggende oorzaken.
Zit met 800 gamers op een opleiding, 80% is gewoon sociaal.quote:
Uni/HBO dan wel weerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er is geen werkgever die ook maar een enkele neuk geeft of jij vwo of havo gedaan hebt.
Hoe groot acht je de kans dat er iemand vrijwillig met hem naar bed gaat?quote:
Keiharde hoax ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit met 800 gamers op een opleiding, 80% is gewoon sociaal.
Als je makkelijk vwo kan, doe je havo met twee vingers in je neus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoezo maakt het niks uitHij kan makkelijk vwo doen maar havo gaat hij ook niet halen als hij zo doorgaat.
Kom maar keer naar een open dag bij ons dan, doen we pilsje drinken.quote:
Dus vwo is een nutteloze instelling wou je zeggen? Onder je niveau gaan zitten omdat je liever toegeeft aan een verslaving is gewoonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er is geen werkgever die ook maar een enkele neuk geeft of jij vwo of havo gedaan hebt.
Heb een tijdje geleden ook nog mensen gebeld namens Govert Lik van de consumentenbond ofzo, of een vrouw die in de keuken aan het koken was even de koelkast open kon doen en het gas open kon draaien, om te kijken of het warmer of kouder werd in de keuken. Deed ze het nog ookquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom maar keer naar een open dag bij ons dan, doen we pilsje drinken.
Als je 0 doet voor school zal je zelfs je VMBO niet halen. Zelfs daar moet je projecten doen/woordjes leren/presentaties/etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je makkelijk vwo kan, doe je havo met twee vingers in je neus.
Mijn broertje gamet ook alleen nog maar. alleen. nog. maar. hij laat z'n huiswerk etc in extreme mate ervoor zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus vwo is een nutteloze instelling wou je zeggen? Onder je niveau gaan zitten omdat je liever toegeeft aan een verslaving is gewoon
Mensen die voor hun examens hebben geleerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je makkelijk vwo kan, doe je havo met twee vingers in je neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geniaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden ook nog mensen gebeld namens Govert Lik van de consumentenbond ofzo, of een vrouw die in de keuken aan het koken was even de koelkast open kon doen en het gas open kon draaien, om te kijken of het warmer of kouder werd in de keuken. Deed ze het nog ook![]()
![]()
![]()
Weet ik veel het is mijn broertjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat er iemand vrijwillig met hem naar bed gaat?
Anders toch maar even sparen.
Ik heb mijn broertje wel eens met zijn huiswerk geholpen. Sowieso wel dat ik dat haal met 10% aanwezigheidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je 0 doet voor school zal je zelfs je VMBO niet halen. Zelfs daar moet je projecten doen/woordjes leren/presentaties/etc.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die voor hun examens hebben geleerdMet kuiten als de jouwe loop je toch overal zo naar binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Nee, ik zat stoned in hartje rotterdam tijd te doden met een vriend van mequote:
Toekomst van mijn broertje ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn broertje gamet ook alleen nog maar. alleen. nog. maar. hij laat z'n huiswerk etc in extreme mate ervoor zittennu moet 'ie al van vmbo TL naar Kader, terwijl hij op de havo zat
mensen die niet over gaan omdat ze niet hun best op met leren hebben gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn broertje gamet ook alleen nog maar. alleen. nog. maar. hij laat z'n huiswerk etc in extreme mate ervoor zittennu moet 'ie al van vmbo TL naar Kader, terwijl hij op de havo zat
Maar je moet wel wat doen hoe makkelijk het ook is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje wel eens met zijn huiswerk geholpen. Sowieso wel dat ik dat haal met 10% aanwezigheid
En in de trein zomaar nummers bellen om te vragen of ze op de dienstregeling online willen kijken of ik wel in de goede trein zit, was een man die z'n computer ervoor opstartte, best wel triest eigenlijk achteraf gezien maar had bier op mja mjaquote:
Afhankelijk van wat je wilt doen wel ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus vwo is een nutteloze instelling wou je zeggen? Onder je niveau gaan zitten omdat je liever toegeeft aan een verslaving is gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |