dan mis je ook de bizar lekkere pizza bij Sjaan in de buurt hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Aah super lief allemaal maar ik hoef nergens te blijven slapen
[..]
Hoewel
Mhehe maar 10u vertrekken moet denk ik wel vroeg genoeg zijn en dat vind ik niet erg
Ik ken hetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
Echt, ik ben steeds serieuzer aan het nadenken over een boob job. Ik wil er ook bijhoren.
Ik zou dat echt raar vinden bij jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
Echt, ik ben steeds serieuzer aan het nadenken over een boob job. Ik wil er ook bijhoren.
doequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
tequila sunrise dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIE heb ik van vriendin geproefd, is goor.
Even schoenen aandoen
Ook een winkel wat van het moederbedrijf van H&M is. Heb daar in Madrid een slipje gekocht en die is superfijn en zie je dus ECHT niet onder kledingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof, klinkt goed
Geen idee wat COS is, maar hoop dat je een toffe onderbroek vindt
Haha echt? Maar ik vind mezelf zonder maximizer echt zo uit balansquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dat echt raar vinden bij joudat 'hoort' niet bij jou imo.
heb je die al gehad of komt dat allemaal door hormons?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ken het
Nouja nee ik ken het niet want ik wil geen boob job
Het klopt niet in mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt? Maar ik vind mezelf zonder maximizer echt zo uit balans.
Slim, zeker als je er toch bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook een winkel wat van het moederbedrijf van H&M is. Heb daar in Madrid een slipje gekocht en die is superfijn en zie je dus ECHT niet onder kleding![]()
Had nu alleen een donkerblauwe en ze hadden ook een huidskleurige. Die had ik toen niet gekocht omdat huidskleurigMaar ik denk dat het toch wel fijn is voor zomerjurkjes en alle dingen die doorschijnen
nee man, je hebt die maximizers niet eens nodigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt? Maar ik vind mezelf zonder maximizer echt zo uit balans.
ja doe datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze geloof ik niet. Ik zal wel Pic maken van de kaart straks, begin toch met een water
eens!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee man, je hebt die maximizers niet eens nodig
Echt wel, anders ben ik net een jongetje. Of voel ik me iig zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee man, je hebt die maximizers niet eens nodig
Ja ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt wel, anders ben ik net een jongetje. Of voel ik me iig zo.
je hebt geen tieten nodig om je een chick te voelen! ik heb boobs en ben nog steeds een halve ventquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt wel, anders ben ik net een jongetje. Of voel ik me iig zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |