quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezje is een beetje boos nu ik een trap in z'n ballen heb gegeven, dus nu wil hij mij op alle manieren zwart maken. Laat hem maar.
Is geil voor picca's, jwtz.quote:
Haha, jij weet mijn ballen niet eens te vinden, nephomo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezje is een beetje boos nu ik een trap in z'n ballen heb gegeven, dus nu wil hij mij op alle manieren zwart maken. Laat hem maar.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
oh grapje![]()
ik bedoel natuuriljk 545
even vergeten dat het in de 500 zat ipv 400
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
VA jij postte laatst een leuk meisje, met all stars aan?
Met zo'n opmerking is 445 wel terechtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
oh grapje![]()
ik bedoel natuuriljk 545
even vergeten dat het in de 500 zat ipv 400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Omdat jij er geen een hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is geil voor picca's, jwtz.
[..]
Haha, jij weet mijn ballen niet eens te vinden, nephomo.
Brittaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking is 445 wel terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 2e fotoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nja we kregen van die oefen cito toetsen enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
msacras, wat moest je er voor doen dan? Kan me er niks van herinneren
Ja idd, ik ben een beetje verliefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |