Ik durfde niet als eerstequote:
Nee ik doe niet aan feestjes die betaald worden van ons belastingsgeldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stiekem stonden jullie gewoon allemaal nog op de NPO zomerbarbecue.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Nee ik doe niet niet aan feestjes die betaald worden van ons belastingsgeld
Je maakt zelf muziek? Gaaf!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef SilentChaos het volgende:
Hell yeah
Zojuist het laatste couplet voor m'n zelfgeschreven nummer geschreven en de structuur bepaald. Solotje in m'n hoofd
Morgen maar eens flink opnemen
En ik heb een titel
Welke oudheid wedstrijd ben jij aan het kijken dan?quote:
quote:
De reacties tot nu toequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef alors het volgende:
TV / 3FM Fan dag, wat denken jullie ervan ?
EK finale 1988quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke oudheid wedstrijd ben jij aan het kijken dan?
Goed topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef alors het volgende:
TV / 3FM Fan dag, wat denken jullie ervan ?
Nog dromen met je muziek?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van kinds af aan al, maar sinds ik sinds 6 jaar geleden niet meer in een band zit ben ik gestopt met eigen nummers schrijven en ging ik alleen maar nummers coveren...
Nu eindelijk weer motivatie gevonden om te schrijven, had een hoop onafgemaakte dingen dus daar ben ik mee aan de slag gegaan
gehad toen ik 16 was, op m'n 20e opgegevenquote:
Dromen kunnen herlevenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
gehad toen ik 16 was, op m'n 20e opgegevennu bijna 10 jaar verder
Nou ja op je 30ste nog bekend worden gebeurd niet vaakquote:
Zeg zeikwijf, je bent nog lang geen 30quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja op je 30ste nog bekend worden gebeurd niet vaak
maar goed, wie weet...
M'n muziek nu (rock/blues/rockabilly en country) is een stuk toegankelijker dan vroeger (hard rock en heavy metal).
Bekend worden is maar één droom natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja op je 30ste nog bekend worden gebeurd niet vaak
maar goed, wie weet...
M'n muziek nu (rock/blues/rockabilly en country) is een stuk toegankelijker dan vroeger (hard rock en heavy metal).
1 jaar en 3 maanden nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg zeikwijf, je bent nog lang geen 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |