SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ik weet al hoe het aflooptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef Sardu het volgende:
Totdat je weet hoe het afloopt en je bedenkt dat het beter was toen je het nog niet wist.
Dus kan je net zo goed na seizoen 1 stoppen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet al hoe het afloopt![]()
Maar niet wat er tussendoor allemaal gebeurd.
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus kan je net zo goed na seizoen 1 stoppen.![]()
quote:
't Gaat je wel enigszins teleurstellen denk ik. De characterbuilding vond ik wel echt goed, je krijgt wel een band met die personagesquote:
Ik heb zoveel series gezien met een teleurstellend einde, nog steeds geen rede om te stoppen halverwege.quote:
Mooi begrip.quote:
FOK! is mijn serie zonder einde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Ugjerke het volgende:
Beter kijken jullie gewoon series zonder einde.
Zoek het zelf uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Murdera's piemel ook geen einde heeft, klopt dat?
Te veel manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+
Firefly![]()
Game of thrones![]()
Sherlock![]()
Rome![]()
Homeland![]()
The Walking Dead![]()
Downton Abbey
SERIEUSquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet eens 1/3 van de series die ik kijk
Ik ben dan ook proquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SERIEUSik kijk nu alleen 24 en suits
anders wordt het teveel en kijk ik helemaal niks.
Eigenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weer besteld met je vaders account zeker
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NOU EN
WAT BOEIT MIJ DAT
PRAAT OVER WIET
GVD
TIS HIER GEEN LIF
GVD
Jep.quote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
D'r darmen zijn uit elkaar gevallen. Over een mogelijke reunie is nog weinig zeker.quote:
Nee, we zijn inmiddels bij slechte xtc aangekomen toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee zogenaamd beroerd van slaaptekort die nacht dat A in dr bed piste?I don't get that shit.
Ik heb hem al eens gezien. Vond het toen de beste film ooit maar keek niet onder normale omstandighedenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga trouwens maar eens Hobo with a shotgun kijken, doet iemand mee?
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, we zijn inmiddels bij slechte xtc aangekomen toch?
Gekeken tijdens het squatten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien. Vond het toen de beste film ooit maar keek niet onder normale omstandigheden
Nee, ok, Amaquote:
Ik ga ook wat aan mijn omstandigheden doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien. Vond het toen de beste film ooit maar keek niet onder normale omstandigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht zoiets meegekregen te hebben.quote:
Hey Ama, we proberen te bedenken wat er met je aan de hand is. Help eens even.quote:
Ja dat heb ik toch gezegd.. Ben al 5 dagen beroerd en heb buikpijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hey Ama, we proberen te bedenken wat er met je aan de hand is. Help eens even.
Maar dat was dus niet van een slechte pil?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toch gezegd.. Ben al 5 dagen beroerd en heb buikpijn
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet van een slechte pil?
Oh ja, je zou laten kijken waarom je buikpijn hebt. Met bloedprikken enzo.quote:
Je gekke breinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Ugjerke het volgende:
Waar haal ik die xtc nou weer vandaan dan? Wie is er hier beroerd van de pillen?
Geen slechte gok.quote:
Als je over hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Ugjerke het volgende:
Waar haal ik die xtc nou weer vandaan dan? Wie is er hier beroerd van de pillen?
Nee, sorry.quote:
Jaa, kom even met een stonerinjectie in dit topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
'Avond
Dood na een lange dag
Nu ff chillen en zo weer een wietje draaien
Goede avondquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
'Avond
Dood na een lange dag
Nu ff chillen en zo weer een wietje draaien
Uiteraard, Moira at your service jeweetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaa, kom even met een stonerinjectie in dit topic.
Die Amnesia vind ik persoonlijk echt niet lekker, krijg er fucking koppijn van en smaakt naar gras, gewoon 10x niks voor mij iigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard, Moira at your service jeweet
Kwam het broertje van m'n ex nog tegen waar ik ff mee heb gechilled met wat vrienden die ik ook al kende, en wiet voor ze gehaald (ze zijn 18+ maar moest zelf ook nog naar de shop toen ik mono ging ophalen), en toen ik terug kwam was er nog een andere vriend bij die Lemon Haze en Amnesia bij zich had
Klein topje geruild met één van de 2 (welke weet ik nietvolgens mij Amnesia) voor wat Bubblegum van mij.
Ben benieuwd
Nja, wellicht is het de lemon haze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die Amnesia vind ik persoonlijk echt niet lekker, krijg er fucking koppijn van en smaakt naar gras, gewoon 10x niks voor mij iig
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, wellicht is het de lemon haze.
En ik rook allesAls ik stoned ben en het smaakt vies dan beeld ik me altijd in dat het een koekjes smaak heeft
Waarom weet ik niet
Lemon haze is wel fucking lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, wellicht is het de lemon haze.
En ik rook allesAls ik stoned ben en het smaakt vies dan beeld ik me altijd in dat het een koekjes smaak heeft
Waarom weet ik niet
Whutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Onorgineel het volgende:
Heb ooit 2gram bio buitenwiet gehaald. Die complete 2 gram uiteindelijk weggerookt met een vriend van me en we merkten dus echt helemaal niks
Nja ik weet niet hoe lemon haze hoort te ruikenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lemon haze is wel fucking lekkerRuik er eens aan dan, die Amnesia ruikt ook wel grassig
Oh da's wel matigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Onorgineel het volgende:
Heb ooit 2gram bio buitenwiet gehaald. Die complete 2 gram uiteindelijk weggerookt met een vriend van me en we merkten dus echt helemaal niks
Je bent zelf teringlekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Had laatst blueberry geproefd. Die vond ik ook echt teringlekker.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
Onze lieve Moner is trouwens een beetje cranky na een lange dag en een anus die hem al maanden geen geleend geld teruggeeft. Hij is nog steeds liev enzo heur
Maar als hij zo nog hoi komt zeggen hier moeten we ons allemaal achter het meubilair verstoppen en heel hard SURPISEEEE roepen om 'm op te vrolijken oke?![]()
Als ik eens rijk ben ga ik echt gewoon al die shit kopen en labelen en elke keer beoordelen enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:50 schreef Onorgineel het volgende:
Hoorde laatst ook iemand over mango haze ofzo, 14 euro de gram maar het scheen suuuperlekker te zijn
Nou een beetje zurig hèquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik weet niet hoe lemon haze hoort te ruikenHet ruikt wel anders dan m'n bubble maar ik weet niet of ik het als 'grassig' zou classificeren
Wordt tijd, danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Heb in 2013 nog geen een vieze sigaret of joint gehad.
Waarom? Liever lekkere dan viezequote:
Hmm, zou dan nog best eens de lemon haze kunnen zijn. Denk dat ik er meer zurige lemonachtige geur aan vind hangen dan grassigquote:
Wist je dat dan niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Liever lekkere dan vieze.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wist je dat dan niet?![]()
Vies is het nieuwe lekker
Hmmhmm.quote:
Stoer joints roken waarbij je één hijsje neemt waarmee je niet eens iets inhaleerd. #YOLO #SWEK.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Heb in 2013 nog geen een vieze sigaret of joint gehad.
Wel een joint waar ik naar ziek van werd. Maar geen idee ook wat daar in zat.
Daarom zei ik ook 'geproefd' bij die Blueberryquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stoer joints roken waarbij je een hijs neemt waarmee je niet eens iets inhaleerd. #YOLO #SWEK.
Ja ik heb ook bubblequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, zou dan nog best eens de lemon haze kunnen zijn. Denk dat ik er meer zurige lemonachtige geur aan vind hangen dan grassigHoewel ik het verkeerd kan hebben want bent totáál geen wiet kenner
Mja heb sowieso te weinig om een goed jointje mee te vullen, had eigenlijk wat meer moeten pakkenDus doe er ook wat bubble bij denk ik
Dan merk ik vanzelf wel of het lekker is
Bruine bubble?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bubbleHij is echt superbruin deze keer btw
Vorige keer was ie tenminste nog ietswat groenig
Mijne is gewoon groen en een beetje bruinigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bubbleHij is echt superbruin deze keer btw
Vorige keer was ie tenminste nog ietswat groenig
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar die van mij is altijd groen
Beter een woord verkeerd spellen dan stoer doen over iets wat je niet doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Het is trouwens inhaleert, Stefan. Maar dat maakt niet uit. Lobi.
Gast, ik heb nog niet eens echt met je geblowdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beter een woord verkeerd spellen dan stoer doen over iets wat je niet doet.
Stefan doe niet zo gay en geef d'r een beurt ipv te zeiken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh wacht, ja de miniblaadjes die erop zitten zijn wel groenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo? Want zo hoort het
Dat is de mijne wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo? Want zo hoort het
Ah oke,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh wacht, ja de miniblaadjes die erop zitten zijn wel groen
Mijne ruikt wel fuaaarking sterkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is de mijne wel zo'n beetjeMisschien iets minder bruin, maar basically dat
Mooien posttijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
Je weet dat je stoned bent als je te lui bent om je aansteker te pakken en je joint weer aan te steken.
Dit, mijn broeder. Dit is het verhaal van mijn leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
Je weet dat je stoned bent als je te lui bent om je aansteker te pakken en je joint weer aan te steken.
Bij mij valt die altijd uit me chillbroek als ik zeg maar met me voeten op de stoel zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
Dat je dat ziet.quote:
Dat is altijd de reactiequote:
Pffff... ik ken het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij mij valt die altijd uit me chillbroek als ik zeg maar met me voeten op de stoel zit.
En dan moet ik hem helemaal weer oppakken
quote:
Als ik dat doe ben ik doodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Maar blowen jullie wel als je de hele dag niks hebt gegeten?
Nee, als me buik leeg is. Dan eet ik altijd ff snel paar droge broodjes om snel te kunnen smokenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
gastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, als me buik leeg is. Dan eet ik altijd ff snel paar droge broodjes om snel te kunnen smoken
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als ik dat doe ben ik dood
Ik word al ziek als ik een sigaret rook zonder te ontbijten
Zo gek is het dus nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, als me buik leeg is. Dan eet ik altijd ff snel paar droge broodjes om snel te kunnen smoken
Ja maar dan sta ik meestal wel te wankelen dus liever eerst een broodjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dan gaat je zo hoofd zo van WAWAWAWAWAWAWAquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Ugjerke het volgende:
Blowen op een lege maag, dat kan zo fout gaan.
ZON. DAG.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Snowbells het volgende:
Door dit topic wil ik ook weer eens blowen
Teringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, we zijn al de 12e reeks qua postaantal.
En dan allemaal sterretjes of zwart/witte vlekken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan gaat je zo hoofd zo van WAWAWAWAWAWAWA
Dat doet mijn hoofd altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan gaat je zo hoofd zo van WAWAWAWAWAWAWA
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik meestal wel te wankelen dus liever eerst een broodje
Ja, daar had ik dus geen zin in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Ugjerke het volgende:
Blowen op een lege maag, dat kan zo fout gaan.
Ik voel je zo ergquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Snowbells het volgende:
Door dit topic wil ik ook weer eens blowen
Beter gewoon eerst wat etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar had ik dus geen zin in.
Maar blijkbaar maakt dat je iemand die stoer praat over stonen, oh, oke.
Huh?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar had ik dus geen zin in.
Maar blijkbaar maakt dat je iemand die stoer praat over stonen, oh, oke.
Iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan allemaal sterretjes of zwart/witte vlekken.
Als je het rekent vanaf 16 januari (want daarvoor bestonden 'we' nog niet) zijn we zelfs 11equote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)06-2013&c_max_res=50
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stoer joints roken waarbij je één hijsje neemt waarmee je niet eens iets inhaleerd. #YOLO #SWEK.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook dat als je stoned bent pissen zo opluchtend voelt?
Pissen is gewoon relaxt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Dat is fucked up.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef Onorgineel het volgende:
Ken mensen die krijgen geen hap door hun keel zonder te blowen
Nee dat is niet waarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: Dientje is altijd stoned.
Vind poepen lekkerder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Dat kan ook zo fijn zijn.quote:
Ruzie? Mij maakt het niet uit wat iemand die niet weet over mij denktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jaja jullie hebben ruzie nou ff neuken klaar oke?
Soms ga ik bijna over m'n nek van mijn eigen schijtlucht. Dat is wel een minpuntje.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Soms ga ik bijna over m'n nek van mijn eigen schijtlucht. Dat is wel een minpuntje.
Je moet ook niet diepinhalerend eraan ruikenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Soms ga ik bijna over m'n nek van mijn eigen schijtlucht. Dat is wel een minpuntje.
En waarom maakt het je zoveel uit wat anderen van je denken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ruzie? Mij maakt het niet uit wat iemand die niet weet over mij denkt. Het maakt mij sowieso niet echt uit wat mensen van mij denken qua dit, ik zal er niet van wakker liggen
.
Klein hokje, geen raampje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet ook niet diepinhalerend eraan ruiken
Huh wat heb ik een typo gemaaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En waarom maakt het je zoveel uit wat anderen van je denken?
Doe jij dat ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet je eigen aroma's waarderen Dientje.
Nouja, je vind je eigen kak toch minder erg dan de kak van anderen, toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doe jij dat ook?
Want wil niet de enigste zijn...
Ik denk dat je vrij duidelijk maakt wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh wat heb ik een typo gemaakt.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja, je vind je eigen kak toch minder erg dan de kak van anderen, toch?
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrij duidelijk maakt wat je bedoelt.
[ afbeelding ]
Ik heb in haar shampoo gepoeptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat me zusje nou net bosviooltjes shampoo hebben
Oh, dat was ik even vergeten jaquote:
Ja dat is waar, als een ander op de wc heeft gescheten en ik moet echt nodigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja, je vind je eigen kak toch minder erg dan de kak van anderen, toch?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou echt een gelukkig mens zijn als ik de hele dag mijn eigen scheten kon ruiken.
Dus dat, of eerst ff met een aansteker erinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als een ander op de wc heeft gescheten en ik moet echt nodig
Dan hou ik me lucht in en t tshirt over neus heen snel pissen en eruit
Deze man weetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
Poep van anderen
Behalve die van Moira dan, die ruikt naar bosviooltjes.
Hey, ook echt he..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus dat, of eerst ff met een aansteker erin
Ik ga mij tijdelijk abdiceren van dit topic om een jointje te draaienquote:
Ik kan wel een flesje poepshampoo voor je maken, ¤10,- inclusief verzending.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Poepshampoo, lekker in je haren smeren tot het schuimt en ruikt
Probeer het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, ook echt he..
Ik ga met een aansteker aan naar binnen in de wc om de poeplucht te laten exploderen wat eigenlijk niet kan terwijl er veel methaan is
Mwah verkruimelen kan ook wel met je vingers tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga mij tijdelijk abdiceren van dit topic om een jointje te draaien
Zonder grinder want die ligt nog bij LompeHork
Heeft Flippiee die niet eens even opgehaald en naar je toegebracht?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik laat jou geen geld verdienen aan jou stankquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan wel een flesje poepshampoo voor je maken, ¤10,- inclusief verzending.
True, mja dus wel handig enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwah verkruimelen kan ook wel met je vingers tochGrinders zijn chill en makkelijk maar niet essentieel.
grinders zijn voor noobsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik heb al geïnvesteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik laat jou geen geld verdienen aan jou stank
Mur weetquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft Flippiee die niet eens even opgehaald en naar je toegebracht?Lui mens.
Nee, ze haalt 'm wss alsnog op en neemt hem dan zondag mee naar UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die myth is al busted bij mythbusters
Hoeraquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
Maar, als je met je vingers verkruimelt blijft de thc plakken dat betekent minder stonedheid dus moira is wel beetje pro..
Ik moet dat maar eens een keer kijken, al ben ik bang voor het 'Movie'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dr Phil in scary movieToch best respect dat ie zelf meedoet aan de grappen over hem.
Daarom je vingers in brand steken en de damp inhaleren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
Maar, als je met je vingers verkruimelt blijft de thc plakken dat betekent minder stonedheid dus moira is wel beetje pro..
Leuter ze.quote:
Alle '... Movies' zijn baasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet dat maar eens een keer kijken, al ben ik bang voor het 'Movie'.
Blijft toch ook in je grinder zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
rolletjes hasj Van draaien, dat lukte echt na het knippen Van mijn toppenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daarom je vingers in brand steken en de damp inhaleren.
Ze kijken of 'voor het zingen de kerk uitgaan' een goede manier is om zwangerschap tegen te gaan. Myth busted.quote:
Daar tik je het makkelijker vanaf dan dat het aan je vingers blijft plakkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijft toch ook in je grinder zitten
Ik bedoel ik geef geen cent uit aan jou poep..quote:
Oh ja, en ze hebben haar gegeven.quote:
Ja naja lekker boeiend, veel stoneder zal je er niet van wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar tik je het makkelijker vanaf dan dat het aan je vingers blijft plakken
...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle '... Movies' zijn baas
Scary Movie 1,2,3,4, Epic Movie, Superhero Movie, Disaster Movie, Date Movie, en Meet the Spartans als bonus
Maar vingers zijn organisch en dus meer plakkerigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijft toch ook in je grinder zitten
Dat is piraterij, en piraterij is een misdrijf volgens meneer Kuik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel ik geef geen cent uit aan jou poep..
Want ik zou het opgraven uit het riool en doorverkopen
Ik wou dat ik organische vingers had.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar vingers zijn organisch en dus meer plakkerig
Dientje argument, wordt verworpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar vingers zijn organisch en dus meer plakkerig
Jep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus moeten ze de pull out methode op haar testen
Boooooh heb je wel eens gerookt van de THC die in zo'n opvangbakje van zo'n meerlaagse grinder met zeefje zit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naja lekker boeiend, veel stoneder zal je er niet van worden
Wait whutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle '... Movies' zijn baas
Scary Movie 1,2,3,4, Epic Movie, Superhero Movie, Disaster Movie, Date Movie, en Meet the Spartans als bonus
fucktimkuikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is piraterij, en piraterij is een misdrijf volgens meneer Kuik.
Hehe, ik ben echt al tijden aan het sparen. nog nooit geleegd sinds ik m'n vierdelige grinder hebquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boooooh heb je wel eens gerookt van de THC die in zo'n opvangbakje van zo'n meerlaagse grinder met zeefje zit?
Als je vaak genoeg grind komt daar gewoon een laagje pure thc te liggen die wordt gefilterd (die anders aan je grinder blijft plakken of wegwaait of whatever), en daar kun je gewoon een joint van draaien zonder er verder nog wiet bij te doen, en word je 2x zo stoned
Nee.quote:
Zelfs als er maar een heeeel klein laagje in zit kun je er al goed stoned van worden als je het gewoon in een joint rooktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe, ik ben echt al tijden aan het sparen. nog nooit geleegd sinds ik m'n vierdelige grinder hebWil het oproken in een goede vapo eigenlijk
Nee moet nog steeds een goeie grinder kopen, heb er 2 maar die grindpunten staan te ver van eljkaar af dus moet ik het alsnog verderdoen met m'n handenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boooooh heb je wel eens gerookt van de THC die in zo'n opvangbakje van zo'n meerlaagse grinder met zeefje zit?
Als je vaak genoeg grind komt daar gewoon een laagje pure thc te liggen die wordt gefilterd (die anders aan je grinder blijft plakken of wegwaait of whatever), en daar kun je gewoon een joint van draaien zonder er verder nog wiet bij te doen, en word je 2x zo stoned
Ik denk dat ik ook maar even een grinder moet aanschaffenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij kunt snel draaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs als er maar een heeeel klein laagje in zit kun je er al goed stoned van worden als je het gewoon in een joint rookt
Oh da's matigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee moet nog steeds een goeie grinder kopen, heb er 2 maar die grindpunten staan te ver van eljkaar af dus moet ik het alsnog verderdoen met m'n handen
Ja echt aan te radenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar even een grinder moet aanschaffen
Weetje hoe leuk dat isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Ugjerke het volgende:
Echt, ik vroeg me altijd al af hoe het kon dat die lui nog steeds die baggerfilms maakten, maar dat komt dus door fucking Moira.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee moet nog steeds een goeie grinder kopen, heb er 2 maar die grindpunten staan te ver van eljkaar af dus moet ik het alsnog verderdoen met m'n handen
Ohja, dat ging ik doenquote:
Waarom is 4 delig beter dan? Ik heb dus een twee delige met ook zo'n opvangbakje, waarom moet het dan 4 delen hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's matigIk wil echt een keer zo'n 4-delige kopen
Hygiene of fuckd up wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een tientje heeft hij niet eens over voor mijn zelfgeproduceerde shampoo.
Laag 1 = 'deksel' en grindtandjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom is 4 delig beter dan? Ik heb dus een twee delige met ook zo'n opvangbakje, waarom moet het dan 4 delen hebben
Tering, wat typ jij altijd veelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laag 1 = 'deksel' en grindtandjes
laag 2 = grindtandjes met gaatjes waar je gegrinde wiet doorheen valt
laag 3 = zeefje waar dus je gegrinde wiet op ligt die je in je joint stopt
laag 4 = bakje waar de thc opgevangen wordt die door het zeefje van laag 3 komt als je maar vaak genoeg grind
Jaquote:
Tijdens de zombie-apocalyps wordt zeep schaars en zul je blij zijn dat ik al die lekkere shampootjes in huis heb.quote:
Die THC die opgevangen wordt in het onderste bakje was anders verloren gegaan tussen de tandjes van je grinder of tussen je vingers of op de vloer of in de lucht, dus je rookt geen joints met minder thc, maar de thc die anders verloren zou gaan wordt juist opgevangenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
Opvangbakjes zijn kut, hele tijd joints roken met minder thc en Dan een keer een Dikke?
JA MAAR HET VERDWIJNT TOCH NIET IN HET NIETSquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die THC die opgevangen wordt in het onderste bakje was anders verloren gegaan tussen de tandjes van je grinder of tussen je vingers of op de vloer of in de lucht, dus je rookt geen joints met minder thc, maar de thc die anders verloren zou gaan wordt juist opgevangen
Nou ja, is wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaIk spoor niet
Wil alles altijd duidelijk maken enzo en ik kan toch 10 vinger blind tantoe snel typen dus ik geef geen neukjes enzo
OK NU GA IK DRAAIEN LIEFDE
Vierdelig heb je gewoon per joint evenveel als normale grinder, maar dan extra thc die verzamelt onder inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
Opvangbakjes zijn kut, hele tijd joints roken met minder thc en Dan een keer een Dikke?
nee. Dan zou elke grinder na een tijd wit/bruin Van de thc zien, en dat is niet zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die THC die opgevangen wordt in het onderste bakje was anders verloren gegaan tussen de tandjes van je grinder of tussen je vingers of op de vloer of in de lucht, dus je rookt geen joints met minder thc, maar de thc die anders verloren zou gaan wordt juist opgevangen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Onorgineel het volgende:
haha de hele tijd op moira blijven replyen dan gaat ze nooit weg
Nee, waarom denk je dat je je grinder soms moet uitkoken of schoonmaken of whatever omdat hij zo stroef grind? Omdat al die THC aan de randjes geplakt zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA MAAR HET VERDWIJNT TOCH NIET IN HET NIETS
hee maar wat vind jij nou van de russische revolutie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat heb je aan shampoo tijdens een zomie apocalypse?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tijdens de zombie-apocalyps wordt zeep schaars en zul je blij zijn dat ik al die lekkere shampootjes in huis hebt.
red de thc giro 420quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat je je grinder soms moet uitkoken of schoonmaken of whatever omdat hij zo stroef grind? Omdat al die THC aan de randjes geplakt zit.
Die THC had je beter kunnen opsparen en kunnen roken ipv in een grinder achterblijven waar het niet meer uit kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |