quote:Toen ik 3 weken terug van kamp kwam was ik zo blij!
Ik keek op Youtube en ik ja hoor ik had meer dan 1000 abonnees!
Ik mocht voor het eerst in de zomer dat ik 13 was (en dus bijna 14) mascara opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn twaalfjarige basisschooldochter van d'r rapportgeld een MAC lipstick zou willen kopen in Parijs kreeg ze drie weken huisarrest en ging d'r zakgeld onder curatele
Ik wilde het toen nog niet eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik mocht voor het eerst in de zomer dat ik 13 was (en dus bijna 14) mascara op
ik weet niet wanneer ik precies ging rebelleren, zal ook wel rond mijn veertiende geweest zijn maar goed, dan hou je het niet meer tegen. Ik verdiende mijn eigen geld toen al en kocht daar ook wel nagellak en make-up van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik mocht voor het eerst in de zomer dat ik 13 was (en dus bijna 14) mascara op
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
die dag dat ik met een complete vijfkleurige nailart naar school kwam en mijn huiswerk niet had gemaakt omdat ik naar eigen zeggen geen tijd had gehad. De leraar keek naar mijn nagels en trapte me subiet de klas uit
Dat verdien je niet eens op je 16e per uur jongedamequote:"Want ach wat is nou vier euro"
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
die dag dat ik met een complete vijfkleurige nailart naar school kwam en mijn huiswerk niet had gemaakt omdat ik naar eigen zeggen geen tijd had gehad. De leraar keek naar mijn nagels en trapte me subiet de klas uit
ik word echt agressief van dat kind ermahgerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is ze bij mevrouw bjoetiesjien in de leer geweest
Misschien heeft ze van die gescheiden ouderrrrs die hun schuldgevoel willen afkopen en hun dochterrr met vijftien euro naarrrr de stad sturen om te gaan shoppen bij de prrrrimarrrkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Dat verdien je niet eens op je 16e per uur jongedame![]()
JEEEEEJJJJJ!!!!!quote:
Ik ben je echt eeuwig dankbaar dat je dat zei over die inkomensquote:
Ja, zijn jullie nu alleen op het inkomen van "welkenaamhaddenwejouwventookalweergegeven" gegaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben je echt eeuwig dankbaar dat je dat zei over die inkomens![]()
![]()
anders was het feest mooi niet doorgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |