SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter als Vas geen tips van jou aanneemt.
Ik had vandaag weer een musje gekregen.. Heb m aan de uil gevoerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik wil kuikens voor de kattenEn dan gewoon los laten in huis, let the games begin
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ga jij Mur eens even klaarpijpen. Die arme jongen heeft nog nooit een zaadlozing gehad nadat hij door een mond bevredigd is.
Dat was min of meer mijn reactie ook.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
HAHA IK HEB EEN TT OVER MEZELF HAHA WAT SLECHT OOH LEKKER EGOLIKKEN BIJ MIJZELF ZO ONDER MIJN OKSELS MET MN TONG MMM
mmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
HAHA IK HEB EEN TT OVER MEZELF HAHA WAT SLECHT OOH LEKKER EGOLIKKEN BIJ MIJZELF ZO ONDER MIJN OKSELS MET MN TONG MMM
Van dat zachte voer eten ze hier als een mallequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Blikvoervlees gaan ze van stinken en rotten, vers vlees vreten ze vaak niet. Ik geef Rebel wel eens een kuiken of een muis, vindt ze erg lekker maar ze eten vooral brokjes
Kwam er wel heel random uit, en waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was min of meer mijn reactie ook.
Jij hebt een uil?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer een musje gekregen.. Heb m aan de uil gevoerd
Ja, zo kijken vrouwen meestal als ik lekker aan het likken ben.quote:
Ja die van mij zijn er ook gek op maar ze krijgen het denk ik max 1 keer per maand, volgens mij is het slecht voor de tanden en als ze op de kattenbak gaan kan je je hele huis ruimen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Van dat zachte voer eten ze hier als een malleNiet dat ze het vaak krijgen
Nee wel een slang en kameleonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jij hebt een uil?![]()
Zeg dat je ook een pinguin hebt
Jij snapt mij nog steeds.quote:
Dat hebben we in het vorige topic besproken, of die daarvoor. Recent in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwam er wel heel random uit, en waarom weet jij dit?
En chinchillas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
en 3 honden en 3 katten en 2 konijntjes
Mooi nummerquote:
Negerin wat? Waarom?quote:
Ananvas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Het lijkt me overigens een goed idee als ik dan die ananas neem
Ja klopt, maar ik vond ze niet meer leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Negerin wat? Waarom?Die beesten hebben zo'n vette naam.
Chin...
chillas...
Die van ons poepen bij de buren in de tuinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja die van mij zijn er ook gek op maar ze krijgen het denk ik max 1 keer per maand, volgens mij is het slecht voor de tanden en als ze op de kattenbak gaan kan je je hele huis ruimen.
Lekker pijpe hmmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat hebben we in het vorige topic besproken, of die daarvoor. Recent in ieder geval.
Oh, dat is ook wel beter. Ik wist niet dat die beesten ook aandacht wilden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vond ze niet meer leuk.En iemand anders wel dus die heeft ze nu en nu krijgen ze weer aandacht ipv alleen voer en water
Heel Buckethead is mooi.quote:
Nou, gag je gang.quote:
Die van ons poepen in onze eigen tuin. En op de hondenuitlaatplaats als ik de honden uitlaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van ons poepen bij de buren in de tuinEn ja brokjes zijn beter voor hun tanden
Ja helaas wel.. Dan knuffel ik liever de Eulquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel beter. Ik wist niet dat die beesten ook aandacht wilden.
Kun je daarmee knuffelen dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die van ons poepen in onze eigen tuin. En op de hondenuitlaatplaats als ik de honden uitlaat
[..]
Ja helaas wel.. Dan knuffel ik liever de Eul
Luiwammes.quote:
Die van ons mijden onze eigen tuinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die van ons poepen in onze eigen tuin. En op de hondenuitlaatplaats als ik de honden uitlaat
[..]
Ja helaas wel.. Dan knuffel ik liever de Eul
Nice.quote:
vindikleukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nice.
Het was eigenlijk een typo, maar ik liet 'em maar staan want grappig.
Waar is het duimpje?quote:
Godver, doe mij spareribs. Wij hebben, ehm, brocolli volgens mij.quote:
E. Coliquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Godver, doe mij spareribs. Wij hebben, ehm, brocolli volgens mij.
Broccoli.
Broccolli.
Brocoli.
Zoiets.
Ik zou 't penetreren.quote:
Kinderen zijn zoveel erger dan kattenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:44 schreef Mano_ het volgende:
In m'n oude appartement stond er ooit zo'n mafketel aan de deur helemaal te flippen dat mijn katten op zijn sla scheten. Begon 'ie te dreigen dat 'ie ze onder stroom zou zetten enzo. Toen vroeg ik heel rustig of 'ie kinderen had. Die blik van hem toen
Kerel jij bent echt raar.quote:
Broccoli taartquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Godver, doe mij spareribs. Wij hebben, ehm, brocolli volgens mij.
Broccoli.
Broccolli.
Brocoli.
Zoiets.
De solo's zijn te hardcorequote:
Jij mag het ook doen, aangezien je een man bent en weet wat de juiste spotjes zijn ben je de aangewezen persoon om ons aller Murdera tot een hoogtepunt te brengen met je gagmondquote:
Soberso. Kinderen heb je voor je leven. Katten vallen na een jaar of 15-20 om en maken plaats voor nieuwequote:
wacht watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen, aangezien je een man bent en weet wat de juiste spotjes zijn ben je de aangewezen persoon om ons aller Murdera tot een hoogtepunt te brengen met je gagmond
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Zou gore plaatjes kijken met Augurk.
Zeg, je kent Spacedicks vast ook wel?
Prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen, aangezien je een man bent en weet wat de juiste spotjes zijn ben je de aangewezen persoon om ons aller Murdera tot een hoogtepunt te brengen met je gagmond
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze ene keer zal ik niet boos op je worden als er iemand anders aan je piemel zit.
Je versierseltje zit niet in het middenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
RIP MICHAEL FOUR YEARS TODAY ~2009 - 2013~
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Ja. Snaavel was tof. Waar is hij heen?quote:
pardonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Snaavel was tof. Waar is hij heen?
Oh, oh dan laat maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles piemels helemaal oké, maar niet als ze openliggen en bloeden en weet ik veel wat. Dat voel ik dan in mn eigen piemel.
TC's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef Annnet het volgende:
[..]
Heb je hem ooit irl of met geluid gezien? Zegmaar
Dit is echt zo'n goeden foto.quote:
Je vindt/vond hem naarquote:
Nee, nee, sorry van mij, ik snap dat ik bepaalde verwachtingen schep waar ik nou niet aan voldoe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, oh dan laat maar.
En sorry trouwens. Eventuele gevolgen van je baas niet verhalen op mij gr gr dank.
Mijn hemel wat een kansloze stuiterbal... Heb m een keer uitgenodigd op zo een mini-meet.. SPIJTquote:
Dat heeft niks meer met vinden te maken.quote:
We hebben hem wel vaker gezien toch? Of was die ene keer zo sterk blijven hangen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een kansloze stuiterbal... Heb m een keer uitgenodigd op zo een mini-meet.. SPIJT
Ja dat weet ik dus allemaal nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een kansloze stuiterbal... Heb m een keer uitgenodigd op zo een mini-meet.. SPIJT
Ja, behoorlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, nee, sorry van mij, ik snap dat ik bepaalde verwachtingen schep waar ik nou niet aan voldoe.
Kweet niet meer.. Bij mij thuis toen.. Ben ik gauw iemand van t station gaan halen en heb ik jou met hem opgescheept volgens mij.. In Den Haag die 1e keer was ie er gelukkig niet bij en bij BHzakje haar bbqtentenfeest ook niet toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
We hebben hem wel vaker gezien toch? Of was die ene keer zo sterk blijven hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef Olment het volgende:
Miauw..fotokapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Niks, hij is gewoon zo ontzettend irritant!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar mag ik vragen wat hij heeft geflikt dan?
Zal ik even over m'n eigen lul heenkotsen en de resultaten DM'en? Maakt dat het weer een beetje goed?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus allemaal niet. Op FOK! en in de TC's vond ik hem wel gewoon tof.
Blijkt wel vaker dat mensen die op FOK!zijn IRL echt vreselijk zijn, helaas
.
[..]
Ja, behoorlijk.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zal ik even over m'n eigen lul heenkotsen en de resultaten DM'en? Maakt dat het weer een beetje goed?
Dit valt mij meestal juist meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus allemaal niet. Op FOK! en in de TC's vond ik hem wel gewoon tof.
Blijkt wel vaker dat mensen die op FOK!zijn IRL echt vreselijk zijn, helaas
.
Ik weet niet of hij er bij de BBQ bij was. Ik denk het niet, want Pluis was er wel bij en dat ging niet helemaal tof ofzo. Volgens mij zou hij komen, maar wilde hij uiteindelijk daarom niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Kweet niet meer.. Bij mij thuis toen.. Ben ik gauw iemand van t station gaan halen en heb ik jou met hem opgescheept volgens mij.. In Den Haag die 1e keer was ie er gelukkig niet bij en bij BHzakje haar bbqtentenfeest ook niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Hij is gewoon Snaavel. Bij sommige mensen is dat genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar mag ik vragen wat hij heeft geflikt dan?
Skuppen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Niks, hij is gewoon zo ontzettend irritant!
Gaarne.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zal ik even over m'n eigen lul heenkotsen en de resultaten DM'en? Maakt dat het weer een beetje goed?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:57 schreef Olment het volgende:
Miauw... #2Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hahahahahhahahahahahahahahhahahaha!!! Maar Pluis en Marvin hadden toen ruziequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij er bij de BBQ bij was. Ik denk het niet, want Pluis was er wel bij en dat ging niet helemaal tof ofzo. Volgens mij zou hij komen, maar wilde hij uiteindelijk daarom niet.
Watje.
Bij jou thuis heb ik toen mooi zijn plek overgenomen in bed, maar tering, daar lag dan ook vier/vijf man in.
Miauw... #2watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw... #2Zo iets zou 's nachts maar op je af komen rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Miauw... #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is goed, ik zal eens kijken wanneer de volgende kotsmogelijkheid is.quote:
Ja, hun ook al, maar wel nog met elkaar in de tent duiken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahahhahahaha!!! Maar Pluis en Marvin hadden toen ruzie
Ja domme homoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, hun ook al, maar wel nog met elkaar in de tent duiken.![]()
Ik was toen ook nog echt in zo'n fase van goed luisteren naar dat gezeik van d'r enzo.
Ngggh..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Augurk, piemels met andere piemels er doorheen vind je ook niks?
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mis ik iets, op Jake Gyllenhaal na, als ik Donnie Darko niet heb gezien?
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, ik doe tegenwoordig beter mijn best om mijn zaad te verspreiden voordat iedereen in den relatie zit.quote:
Kleine Daantjesssssquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sorry, ik doe tegenwoordig beter mijn best om mijn zaad te verspreiden voordat iedereen in den relatie zit.
Het konijnenpakgedeelte kende ik wel hoorquote:
Woooow, zit die ene eromheen of zit de ander echt door de piemel heen?quote:
deze vraag doet me pijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Woooow, zit die ene eromheen of zit de ander echt door de piemel heen?
Dat weet ik ook niet. Ik denk er doorheen aangezien het op Spacedicks staatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Staat bij mijn top 20 filmsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Whut...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, waarom doen mensen dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik denk er doorheen aangezien het op Spacedicks staat.
Je hebt liever een kat gok ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet hoe ik over kinderen denk.
wake upquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het konijnenpakgedeelte kende ik wel hoor. En andere stukjes. Maar het verhaal niet
.
Ach, waarom 'Rectal foreign body'?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zo stel ik me voor dat een live geboorte eruit ziet, maar dan met meer bloed
Ja, als ik moet kiezen. Maar ik weet niet of ik er zelf een zou nemen. Dat beest kan ook flink om aandacht vragen.quote:
Remind me to look it up when Im at home and to start speaking Dutch again.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, waarom 'Rectal foreign body'?
Zit ff lekker te fappen met nijn.quote:
Ja maar als je t zat bent kan je m gewoon opsluiten of weggaan en m thuislaten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, als ik moet kiezen. Maar ik weet niet of ik er zelf een zou nemen. Dat beest kan ook flink om aandacht vragen.
Geef maar toe.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geef maar toe.Jij wordt hier net zo nat van, als dat ik er hard van wordt.
MAAR DIE OGEN ANNNET. DIE OGEN.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja maar als je t zat bent kan je m gewoon opsluiten of weggaan en m thuislaten!
Een waterpretpark heeft een glijbaan nodig.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MAAR DIE OGEN ANNNET. DIE OGEN.
Plus dat het zichzelf gewoon tegen deuren aansmijt als het echt aandacht wil.![]()
En bedankt.quote:
Lekker glibberen en glijden! ~Diegoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een waterpretpark heeft een glijbaan nodig.
There are too many minoritieeees.. minoritiesss.. in my waterpark.. my waterpaark. . ,quote:
En wat wordt er gegarandeerd?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
There are too many minoritieeees.. minoritiesss.. in my waterpark.. my waterpaark. . ,
Te oud voor denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker glibberen en glijden! ~Diego
[ afbeelding ]
Ohquote:
Ik ben de eigenaar niet, helaas en gelukkig.quote:
Hahahaa die andere gozer werd ook al knettergek van zn katquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben de eigenaar niet, helaas en gelukkig.
Nee jij met je "hebben jullie er ook ooit last van dat als je lang niet gefapt hebt en je het dan een keer doet je een rare sliert uit je plasbuis moet trekken?"...quote:
Alfred Jodocus Kwak.quote:
En jij werd knettergek van die kat van je zus. Wat voor ADHDkater heeft Henk gedekt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hahahaa die andere gozer werd ook al knettergek van zn kat
Gebeurt dat ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee jij met je "hebben jullie er ook ooit last van dat als je lang niet gefapt hebt en je het dan een keer doet je een rare sliert uit je plasbuis moet trekken?"...
Bij Trollie welquote:
Ja k weet niet man! Henk zelf deed nooit wat, die sliep altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En jij werd knettergek van die kat van je zus. Wat voor ADHDkater heeft Henk gedekt?
Ik heb nooit zo lang niet gefapt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee jij met je "hebben jullie er ook ooit last van dat als je lang niet gefapt hebt en je het dan een keer doet je een rare sliert uit je plasbuis moet trekken?"...
DRINKEN, LAAT DE BROKKEN KIP VOOR MIJquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
En nu ga ik kippensoep eten, godverdomme.
Dat zijn reële problemen ja!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
IK GA FIETSEN JA ZONDER SLIERTEN ZO NAAR DE DIJK EN DAN DE DIJK OVER EN DAN DE BRUG OVER EN DAN DE STAD DOOR EN DAN LANGS HET PARK EN DAN OVER HET FIETSPAD EN DAN DE FLAT IN EN DAN DE TRAP OP EN DAN GA IK ETEN GODSFIETSENKLANKBORDquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IK GA FIETSEN JA ZONDER SLIERTEN ZO NAAR DE DIJK EN DAN DE DIJK OVER EN DAN DE BRUG OVER EN DAN DE STAD DOOR EN DAN LANGS HET PARK EN DAN OVER HET FIETSPAD EN DAN DE FLAT IN EN DAN DE TRAP OP EN DAN GA IK ETEN GODSFIETSENKLANKBORD
Ze zijn 99% goedgekeurd ofzo, ze moesten alleen nog iets checkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Hebben Unf en Intro hun huisje gekregen overigens?
HET IS WAAR DAT IS WAAR HET OP STAAT EN ZO IS HET EN NIET ANDERS DAAR WINDEN WE GEEN DOEKJES OMHEEN DAARVOOR HOEFT JE NIET OP SCHADUWEN TE STAPPEN MAAR ZE ZIJN TE BANG OM OP TENEN TE STAPPEN MAAR JE MOET GEWOON ZEGGEN WAT JE DENKTquote:
hoi ik ben annnetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik snap deze draad niet meer, allemaal users die ik niet ken.
Zo hier en daar een verdwaalde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
ik voel jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Present. Inclusief de lekkere pootjes.quote:
SORRY, ALLES OP.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DRINKEN, LAAT DE BROKKEN KIP VOOR MIJ
Dit weekend in België.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
allemaal leugens Van de illuminatiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maarja, als je de verwachtingen bekijkt..
Awwnn,, Heb je nog niet geblowed en kun je nie mee lache?quote:
Wel maar ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Awwnn,, Heb je nog niet geblowed en kun je nie mee lache?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel maar ik snap er niks vanDit is geen stonerniveau meer
Ja ik heb telefoonaids en toen zei mn vriend heb je weer onveilig gebeld en toen zei ik nee want ik wil geen telekids.quote:
IK BEN OOK BAMI AAN HET MAKEN!!! Wat een toeval!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik volg mijn piemel wel.
naar de keuken
om te koken
Bami
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik volg mijn piemel wel.
naar de keuken
om te koken
Bami
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja ik heb telefoonaids en toen zei mn vriend heb je weer onveilig gebeld en toen zei ik nee want ik wil geen telekids.
Haiku?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik volg mijn piemel wel.
naar de keuken
om te koken
Bami
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Vas, hoezo nodig je mij nooit uit om bami of roti te komen etenOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Oh behalve zondag want toen aten we hamburgers en dat is vleesch en dat is mannenwerk.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Behalve als ze koken van woede.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
HAD IK HIER AL VERTELD DAT WE GOEDGEKEURD ZIJN VOOR DE WONING??![]()
Nee? Okay nu wel
Jammer, word geen roffa dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee? Okay nu wel![]()
![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee? Okay nu wel![]()
![]()
Heuj, goei nieuws! Morgen ochtend (ochtenden) met het 306je naar de rollenbank om 'm weer eens goed af te raggen
![]()
![]()
Dankeeeequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beloofd.
Maar gefeliciteerd met je woningOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
feliquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee? Okay nu wel![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHW YEEEEEES BABYYYYYYquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee? Okay nu wel
FEESTJEIk zou gewoon bij vas binnenstormen met bier en wiet, en haar bami opeten en het vieren
srs![]()
Thanks!quote:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHW YEEEEEES BABYYYYYY
FEESTJEIk zou gewoon bij vas binnenstormen met bier en wiet, en haar bami opeten en het vieren
srs![]()
![]()
alleen ik ben net vanuit amsterdam weer in tilburg
![]()
Ja, van sporten word je moe iddquote:
Daarom kan je beter niet sporten en gewoon blijven zitten en niet veel eten![]()
Ja of hormonen nemen die je schildklier overuren laat draaienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, van sporten word je moe idd
Daarom kan je beter niet sporten en gewoon blijven zitten en niet veel etenOf crack roken
Verliefd, verloofd.![]()
Meh, maar even de verbrande puntjes uit mijn haar knippen_!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja, maar crack is voor junky's en dat eerste krijg je tieten van..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja of hormonen nemen die je schildklier overuren laat draaienOf crack roken
![]()
Ik zou graag tieten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar crack is voor junky's en dat eerste krijg je tieten van..
KIJK LIEVE KONIJNTJES http://link.marktplaats.nl/691539372Verliefd, verloofd.![]()
zou doodknuffelen, dan huilend villen en braden, en tijdens het eten mijn tranen wegvegen met het vachtje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zou graag tieten.
KIJK LIEVE KONIJNTJES http://link.marktplaats.nl/691539372![]()
![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Meh, maar even de verbrande puntjes uit mijn haar knippen_!
Handtam, yeah right..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zou graag tieten.
KIJK LIEVE KONIJNTJES http://link.marktplaats.nl/691539372![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou doodknuffelen, dan huilend villen en braden, en tijdens het eten mijn tranen wegvegen met het vachtje.Ze maken tegenwoordig knuffels van dode konijnen he..
Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou doodknuffelen, dan huilend villen en braden, en tijdens het eten mijn tranen wegvegen met het vachtje._
Wil ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef Annnet het volgende:
[..]Ze maken tegenwoordig knuffels van dode konijnen he..
quote:![]()
![]()
Ik wou altijd mijn dode kat opzetten en een mediaplayer van maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef Annnet het volgende:
[..]Ze maken tegenwoordig knuffels van dode konijnen he..
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
met gat voor koptelefoon?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wou altijd mijn dode kat opzetten en een mediaplayer van maken.Verliefd, verloofd.![]()
Tuurlijk. Powerled in de ogen, hdmi aansluiting. Alles.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
cool!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tuurlijk. Powerled in de ogen, hdmi aansluiting. Alles.Verliefd, verloofd.![]()
Ik heb vandaag alweer gezondigd. En het waaide. En toen waaide een pluk haar ertegenquote:.
Tegen je joint?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alweer gezondigd. En het waaide. En toen waaide een pluk haar ertegen.
Nee sigaretquote:. Ik heb geen wiet.
Ohquote:wtf hoelang waaide het er tegenaan dan
1 seconde of zo maar nu zijn de puntjes van die pluk raar en dat moet weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohwtf hoelang waaide het er tegenaan dan
Godsammequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1 seconde of zo maar nu zijn de puntjes van die pluk raar en dat moet weg.
Wauw, half 4 havo is blijven zitten of zo.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
heftig, vertel me meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wauw, half 4 havo is blijven zitten of zo.![]()
Too much sarcasm.quote:
Maar serieus, mijn Facebook stroomt vol met statussen van havomensen die nog een jaar in de 4e zullen zitten. Apart wel.
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wauw, half 4 havo is blijven zitten of zo.Klote leesverslagen/handelingsdelen ook, kwam er 1 te kort. Verder wel goede cijfers, maar dan blijf je dus gewoon zitten he..
Was eigenlijk helemaal niet zo'n ramp, heerlijk relaxed jaartje was dat. De helft hoefde ik niet meer te doen![]()
![]()
DAS GEVAARLIJK MAN STROOM EN WATER DIKKE KORTSLIJTIGN BAMquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
En dan zeggen dat tabak dodelijk isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DAS GEVAARLIJK MAN STROOM EN WATER DIKKE KORTSLIJTIGN BAM![]()
![]()
Dan is het nog niet zo'n ramp neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanKlote leesverslagen/handelingsdelen ook, kwam er 1 te kort. Verder wel goede cijfers, maar dan blijf je dus gewoon zitten he..
Was eigenlijk helemaal niet zo'n ramp, heerlijk relaxed jaartje was dat. De helft hoefde ik niet meer te doen.
Sorryquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vas, hoezo nodig je mij nooit uit om bami of roti te komen eten.
![]()
Lostquote:![]()
Na het eerste seizoen gestopt met lost kijken.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja, dikke onzin is dat. Ligt er maar net aan wat je ermee doet.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik heb alles gezien, achteraf voel ik me genaait. Laatste twee seizoenen zijn tergend slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lost![]()
Na het eerste seizoen gestopt met lost kijken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dikke onzin is dat. Ligt er maar net aan wat je ermee doet.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
knap gedaan zeg, dat lukt mij zelfs nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1 seconde of zo maar nu zijn de puntjes van die pluk raar en dat moet weg.![]()
![]()
Ik heb zo een enkele aflevering gezien terwijl vrienden aan het kijken waren, maar ben van mening dat ik er goed aan heb gedaan het bij 1 seizoen te laten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien, achteraf voel ik me genaait. Laatste twee seizoenen zijn tergend slecht.
Net als prison break.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Zeker, nooit meer verder gaan met Lost. Kun je die tijd beter besteden aan The Wire, The Sopranos, Oz, etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb zo een enkele aflevering gezien terwijl vrienden aan het kijken waren, maar ben van mening dat ik er goed aan heb gedaan het bij 1 seizoen te laten.
Net als prison break.![]()
Ozquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zeker, nooit meer verder gaan met Lost. Kun je die tijd beter besteden aan The Wire, The Sopranos, Oz, etc.![]()
![]()
The sopranos moet ik ooit eens aan beginnen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |