Dat legt nog steeds geen enkel verband tussen Seat en een Fiatquote:
Vroegah waren Seats gewoon gerebadgededtedtet licentie-Fiats!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat legt nog steeds geen enkel verband tussen Seat en een Fiat
Rightquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vroegah waren Seats gewoon gerebadgededtedtet licentie-Fiats!
Dat verband legt ie ook niet, twut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seat Marbella ftw. Dat ding heeft tonnen gedraaid toen wij er nog een hadden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vroegah waren Seats gewoon gerebadgededtedtet licentie-Fiats!
Dat is een lijstje over auto's waarin het meeste geneuqt wordt. Fiat staat op 3, VW op 1. Seat is nu onderdeel van VAG, dus een soort van VW. (quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe noem je mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef Dingest het volgende:
Dat als je iets meer geld had neergelegd, je een iets beter afgewerkte prostitué had kunnen hebben
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie nog steeds geen verband tussen Fiat en Opel Seat, seks of niet. Ze staan samen in een lijstje, en dawast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Seat Marbella ftw. Dat ding heeft tonnen gedraaid toen wij er nog een hadden.
[..]
Dat is een lijstje over auto's waarin het meeste geneuqt wordt. Fiat staat op 3, VW op 1. Seat is nu onderdeel van VAG, dus een soort van VW. ()
Lees anders ff terug waar Anne klaagt over buikpijn en waar ik met dat domme lijstje kwam aanzetten.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:24 schreef Dingest het volgende:
Dat als je iets meer geld had neergelegd, je een iets beter afgewerkte prostitué had kunnen hebben
Zondag is een helm ook wel slim náást de baan denk ikquote:
Hommoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef .Neovo. het volgende:
Ik stap nu in mijn Fiat, en ga even iemand "helpen" met zijn computer. Fijne avond
helpen met zijn "computer" bedoel je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef .Neovo. het volgende:
Ik stap nu in mijn Fiat, en ga even iemand "helpen" met zijn computer. Fijne avond
Ik druk mijn USB-stick in zijn USB poort.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef powerflux het volgende:
[..]
helpen met zijn "computer" bedoel je?
quote:
Het is alleen beledigend als jullie seksen in de Seat natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Zondag is een helm ook wel slim náást de baan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |