Het ging ook niet op jouw kont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik ga geen foto van m'n kont maken hoor.
Ik haat zelfs op je manier van ademenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op mijn manier van handelen en doen en leven._
Je bent die docu aan het kijken zeker?quote:
quote:
Welke?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent die docu aan het kijken zeker?
Over Sillicon Valley.quote:
Ja ben nu bij die derde. Heb vanochtend al Rauw gekeken en Nachtvlinder. Maar bij die laatste moest ik janken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent die docu aan het kijken zeker?
Die 3de is zo tof, wat ze allemaal wel niet kunnen bereiken in de toekomstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben nu bij die derde. Heb vanochtend al Rauw gekeken en Nachtvlinder. Maar bij die laatste moest ik janken.
Ik heb er ook al meerderequote:
www.google.nlquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef DrNick het volgende:
Nog niemand van school heeft mijn status geliked trouwens, alleen FOK!kers en een collega
Je hersenen kopieren op een harde schijf. Liever nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 3de is zo tof, wat ze allemaal wel niet kunnen bereiken in de toekomst![]()
Nachtvlinder ken ik niet?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook wel eens bier gedronken en toch ben ik stikjaloers als iemand nu gaat drinken
misschien willen ze dat je blijft zitten :squote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef DrNick het volgende:
Nog niemand van school heeft mijn status geliked trouwens, alleen FOK!kers en een collega
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook wel eens bier gedronken en toch ben ik stikjaloers als iemand nu gaat drinken
Ah oke, dat zijn heftige documentaires ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hersenen kopieren op een harde schijf. Liever niet
Maar die gaat over een meisje dat op haar 26ste verjaardag euthanasie pleegt omdat ze een dodelijke ziekte heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Ja daar kom ik nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, dat zijn heftige documentaires ja.
Maar verder: Zelf-bestuurbare auto`s, drones, robots in je huishouden
Is dit een grap? Zelfs in de url staat dat het een zeehond isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:53 schreef Toto69 het volgende:
ik weet niet waarom
maar deze dolfijn vind ik zo schattig
[ afbeelding ]
Keep running!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja wat.quote:
ben benieuwd wanneer hij weer komtquote:
succes alvastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:
Nog vier uur tot m'n tentamen en ik heb niets meer te doen behalve stressen
online komtquote:
w.t.fquote:
quote:Volgend jaar dus naar 't vmbo, dan ga ik daar toch gewoon lekker knallen?! XXX
dit is nog niet eens van mijn timeline.quote:
quote:Straksjes even sportief doen met mijn mannetje Dirk en Luce #vindikleuk
quote:Er is en blij een kut dag van daag nu al verslapen om moet fiets maar toch op tijd op de werk
straksjesquote:
ja die laatste danquote:
En ze heeft een relatie met iemand die sjonnie heetquote:Lekker schoon maken met je haar in een knotje en je nikes aan met hempje en trainigs broek als een egte aso
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
misschien willen ze dat je blijft zitten :s
quote:Wie o wie weet of heeft een kamer vrij voor mijn waar ik kan woon liever van daag dan morgen
quote:Wat doen je de heel week alleen thuis bent een keer gezond doen dat heb ik gedaan en dan de 3 p eten 2 p al gehad hier een uur inbde keuken gestaan
quote:mijn ontbijt op bed van jonh
-insert wazige foto van een c-merk cola flesje en een half dichtgemaakte chipszak-
Ja zo ietsquote:
duur, maar wel genotquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich wel lekker maar niet wat ik er van gehoopt had. En duur.
quote:verveel me ,zin mo te cilllen maar niemand heeft tijd. als meer avond zijn te ik me verveel en zin me te cillen en geen tijd heeft komt daar een niemand de naam zeg ik niet die dit heeft verzorgd heeft hier heb ik niet om gevraagt maar mens die liegen en bedriegen wil ik niet mee mo gaan
ssstquote:
Ik krijg trekquote:
quote:
quote:
kquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Ezell is net een kakkerlak, die krijg je niet kapot.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:28 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens ooit 'okthanxbye' gebruikt omdat iemand fucking kut deed.![]()
quote:
Oh, ik was al wezen huilenquote:
quote:
Ohquote:
Was toen ik een "goede" vriendin had gedumpt (100 procent terecht) en zij op Twitter van die kutopmerkingen over mij zat te maken tegen een gemeenschappelijke vriendin.quote:
Waarom had je haar gedumpt dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was toen ik een "goede" vriendin had gedumpt (100 procent terecht) en zij op Twitter van die kutopmerkingen over mij zat te maken tegen een gemeenschappelijke vriendin.Ik had iets gestuurd van: "Dinges heeft er helemaal niks mee te maken, dus laat haar er buiten. Okthanxbye!"
Ik had gewoon zin om een dom berichtje terug te sturen.
Gast, doe normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef d4v1d het volgende:
Pff, ik liet net even een ruft. Nu gaat die geur niet weg
Moet je dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef d4v1d het volgende:
Pff, ik liet net even een ruft. Nu gaat die geur niet weg
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, ik heb het daar dicht laten maken
quote:
Niks met haten te maken, dat het hier JNG heet betekent niet dat er 12-jarigen rondlopen die `wel'' om zulke opmerkingen kunnen lachenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks met haten te maken, dat het hier JNG heet betekent niet dat er 12-jarigen rondlopen die `wel'' om zulke opmerkingen kunnen lachen
Niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks met haten te maken, dat het hier JNG heet betekent niet dat er 12-jarigen rondlopen die `wel'' om zulke opmerkingen kunnen lachen
IK HEB NET GEPLAST HIHIHIHAHHOEHOEOHE EINZZZZquote:
Mja, kon wel goed met haar lachen, alleen was ik haar na een ruzie helemaal zat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom had je haar gedumpt dan?En zeker terecht
omg omg omg omg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK HEB NET GEPLAST HIHIHIHAHHOEHOEOHE EINZZZZ
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja genoeg redenen om te dumpen usquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, kon wel goed met haar lachen, alleen was ik haar na een ruzie helemaal zat.Overdramatische kut dat zo nodig altijd over mensen (die ze soms niet eens had ontmoet) roddelen.
En 9/10 dingen die we deden was haar idee, omdat ze anders geen zin had. En ze praatte soms nogal respectloos over mijn vrienden en familie.
Ik bedoelde het eigenlijk ook dat ik dat echt vondquote:
O.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk ook dat ik dat echt vond
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.![]()
Mja, er waren nog wat dingetjes die meespeelde, maar lijkt mij nogal onnodig om dat neer te zetten.
Maar kijk m'n whatsapp statusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij was ook niet de enige voor mij
Hoe bedoel je consequent?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadNouja je bent wel consequent wat dat betreft
Nu opeensquote:
Nou, zijn genoeg die er dan maar bij blijven hangen en als een mak schaapje erachter aan blijven lopen terwijl ze het er eigenlijk niet mee eens zijnquote:
Nee LMI heeft availablequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wedden dat LMI dezelfde status heeft nu ook
Mja, dat heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, zijn genoeg die er dan maar bij blijven hangen en als een mak schaapje erachter aan blijven lopen terwijl ze het er eigenlijk niet mee eens zijn
Brugklas is ook anders, dan ben je nog naďef en onwetendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook een tijdje gedaan.In de brugklas was ik heel goed bevriend geworden met een meisje, maar zij lulde echt zo veel achter mijn rug. Daar kwam ik pas heel laat achter. Gewoon niet te vertrouwen, steeds ruzie veroorzaken en ook overdramatisch doen.
Na ruim een jaar gedumpt.
Mja, ik heb vier jaar lang op de middelbare school tientallen van die 'vriendschappen' gezien. Gaan ze jaren door totdat het contact ineens verdwijnt doordat ze naar andere scholen gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brugklas is ook anders, dan ben je nog naďef en onwetend
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef Ezell het volgende:
Voelt overigens best goed als ze terug komen kruipen en je ze dan afwijst.
De waarheid als een ezell uhh koequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige meiden zijn gewoon bitches, ja.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
Er is een verschil tussen een bitch zijn en een bitch zijn wanneer het nodig is.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga trouwens![]()
thnxkbaii op de bitcherige manier![]()
hvjwjnmknwlyknzj (K) (L) (K) op de aardige manier
wie weetquote:
wild geplast?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
naar elkaar.quote:
we hebben over je gepraat in de SCquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe kan jij die zien, je had me verwijderd
Krabs hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe kan jij die zien, je had me verwijderd
Netjessss.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
naar elkaar.
ik verwijder nooit gesprekken (heb 112 gesprekken open staan en 1 van die gesprekken is dus 789 media naar elkaar gestuurd)
Waarom wel? Ik bewaar van alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Netjessss.
Zo veel gesprekken?Doe maar populair. Waarom verwijder je ze niet dan?
quote:
via likelo.comquote:
LMIquote:
ahaaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
via likelo.com
maar iedereen die dat doet liket automatisch troep van anderen die het gebruiken
en veel mensen verwijderen dat niet na gebruik
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe veel staat er bij jouw verstuurde en ontvangen berichten dan?
Ik app best veel met Paxcon, en die blaat alleen maar onzin en dan reageer ik daar weer op en dan krijg je dit.quote:
jij drinkt uit een mok?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
spongebob the movie :s speelt ook ene krabs in
pel de pinda is okee, hola zing maar met ons meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
spongebob the movie :s speelt ook ene krabs in
De laatste die ik keek was So Undercoverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef Tjacka het volgende:
JNG / Dit is een pinda adoratietopic DIT IS NIET DICHT
JNG / sofje EN DIT WEL
maak tr danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef Tjacka het volgende:
JNG / Dit is een pinda adoratietopic DIT IS NIET DICHT
JNG / sofje EN DIT WEL
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
De laatste die ik keek was So Undercoverwas wel leuk
Thank you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jag känner en bott,
hon heter Ara, Ara heter hon
Och hon kan banna, banna dig sĺ hĺrt
Fixquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jag känner en bott,
hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan banna, banna dig sĺ hĺrt
Niet waarquote:
Ik dacht helemaaaaaal niets. Ik heb hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef arachide. het volgende:
En jullie allemaal denken dat een ara-adoratietopic wel open zou blijven zodat jullie helemaal bad konden gaan als ik weer zo'n topic zou sluiten
Oke, veel dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet waar
Mijn liefde voor jou brand met de kracht van 1000 zonnen
quote:
maak je een dreigmantische brief?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet waar
Mijn liefde voor jou brand met de kracht van 1000 zonnen
haha, mensen zie onzin praten op Whatsapp. Oh, wacht,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik app best veel met Paxcon, en die blaat alleen maar onzin en dan reageer ik daar weer op en dan krijg je dit.
Eindelijk iemand die het opmerktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maak je een dreigmantische brief?
die zin komt uit fairly odd parents
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze door LB gesloten worden
ik ben verliefd op haar
LBquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze door LB gesloten worden
ik ben verliefd op haar
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het opmerkt
Fairly Odd Parentsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het opmerkt
Vast een teletekstsupporter.quote:
Hoe krijgen mensen dat toch voor elkaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
iemand op FB heeft d'r telefoon in de wc laten vallen en kwam dat 5 minuten later achter.
ja, en hitler was dat misschien ook wel dat maakt hem niet gelijk een goede kerelquote:
Je wilt niet weten wat mensen met hun mobiel op de wc doen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe krijgen mensen dat toch voor elkaar
Ha wat een kneus/kneuzinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
iemand op FB heeft d'r telefoon in de wc laten vallen en kwam dat 5 minuten later achter.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
Hitler die voor een jodenclub zou zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, en hitler was dat misschien ook wel dat maakt hem niet gelijk een goede kerel
Dan ga ik FC Utrecht maar supportenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vast een teletekstsupporter.
Support your local
Oké, hier heb je een puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, en hitler was dat misschien ook wel dat maakt hem niet gelijk een goede kerel
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Tjacka het volgende:
nee hoor arachide is wel een schatje
alleen snap ik niet waarom adoratie-topic niet mogen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hitler die voor een jodenclub zou zijnx1000
Niks mis mee, mooi club hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |