quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook heel erg mee eens.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.
En hoe krijg ik dat voor elkaar? Zoals ik al aanstipte, verbieden wil ik haar ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Brocco_Li het volgende:
Niet verbieden, niet vertrouwen. Melden dat het je niet lekker zou zitten als ze het deed en aan haar overlaten of ze daar rekening mee houdt of niet.
Oude liefde roest niet enzo.
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?
Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?
Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Seven. het volgende:
Vertrouwen, maar om eerlijk te zijn snap ik je vriendin niet goed.
Als er exen zijn met wie ik echt nog graag contact wil in de zin van dat er sprake is van vriendschap, dan stel ik mijn vriend voor zoals ik hem aan al mijn vrienden voorstel.
In dat geval zou ik ook de beslissing bij haar laten. Ik vind het niet vreemd overkomen, is toch niks mis mee om haar vrienden te willen ontmoeten, zelfs al hebben ze seks gehad?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef seiramu het volgende:
Uhmm ik zou nooit afspreken met een jongen die mijn fuckbuddy was terwijl ik een vriend heb en ik zou het apart vinden als mijn vriend dat zou toelaten. Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Het is niet gewoon een vriend van vroeger met wie ze heeft geknikkerd maar een jongen die je vriendin destijds helemaal uit elkaar heeft getrokken en jouw meisje heeft volgeblaft (hihi zoals ze op Fok! zouden zeggen) . En nu wilt zij hem weer zien....hmm oké. Je kan het niet verbieden maar wel duidelijk maken dat je dit echt totaal respectloos vindt en een principiele kwestie (geen vertrouwenskwestie).
Ik denk dat het nog niet ter sprake is gekomen, maar het is wel een manier om te testen hoe haar vlag erbij hangt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?
Niet zomaar seks maar haar beste en meeste wilde buitensporige seks, na mij dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook de beslissing bij haar laten. Ik vind het niet vreemd overkomen, is toch niks mis mee om haar vrienden te willen ontmoeten, zelfs al hebben ze seks gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |