quote:
Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef DrDentz het volgende:Maar toch.. als je dit hoort..
Echt precies dezelfde stem als de zanger van Breaking News, Monster en Keep Your Head Up. Echt te gek dat zoiets zou kunnen gebeuren, maar ik sluit het niet uit..
Dat vind ik ook (verdacht veel op lijken) en daarom zou mooi zijn als ze 100% bewijs kunnen laten zien (video waarin MJ dat staat te zingen bij de Cascio's bijvoorbeeld).
Maar ook nogmaals het lijkt mij dat Sony dit niet zomaar voor lief aan heeft genomen.
Het is een bedrijf met meer dan 140.000 mensen in dienst en een miljarden omzet.
Die gaan ze lijkt mij echt niet te grabbel gooien voor 12 nummers als er voor hun geen bewijs is dat ze authentiek zijn want als het ooit uit komt is het pure fraude en zouden miljoenen mensen die de CD Michael gekocht hebben schade vergoeding kunnen eisen.
Want als ik een cd koop van Michael Jackson verwacht ik Michael Jackson te horen zelfde als ik cd koop van freddy mercury dan verwacht ik ook freddy mercury en niet Elvis dan koop ik wel een cd van Elvis.
Dit is een wat kromme vergelijking daar het hier om een sound-a-like zou gaan maar komt wel op hetzelfde neer.
Mocht dit toch niet authentiek gaan blijken staat Sony een dik probleem te wachten en zeer slechte reclame.
Kunnen jullie ook alle overige cascio tracks dan?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.