PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Marklequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:08 schreef Djeetje het volgende:
Wat was de achternaam van de onderste op chick ben het vergeten
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:08 schreef Djeetje het volgende:
Wat was de achternaam van de onderste op chick ben het vergeten
Dat is nu 1 van mijn favoriete CBs, hopelijk heeft hij volgend jaar nog ongeveer dezelfde stats.quote:
Dragequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga Drage maar eens testen. Heb altijd aan Huseklepp vastgehouden maar Drage heeft veel betere stats
kut IF's helpen ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die consumables prijzen.... is het vakantie ofzo?
Nee, wel feest omdat ik nu winst maak met silver packsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die finishing van Drage is zo kut..beetje een afknapper. Verder wel bazige stats ja. Wil eigenlijk nog steeds een team maken met alleen Noren erin in 4222 ipv maar de helftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga Drage maar eens testen. Heb altijd aan Huseklepp vastgehouden maar Drage heeft veel betere stats
PS3 juist hogerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verband aan het tosti apparaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb me godverdomme verband aan het tosti apparaat. FML dat leert me om geen tosti's te maken. Is slecht voor me.
Ja dat was niet de bedoeling. Doet fucking pijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verband aan het tosti apparaat
Het is totsti apparaadt. Omdat het een onwelvoeglijk voornaamzetsel is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat was niet de bedoeling. Doet fucking pijn![]()
of maak ik een spelfout?
Kleintje maar, daarom moest ik gniffelen. Verder leef ik met je mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat was niet de bedoeling. Doet fucking pijn![]()
of maak ik een spelfout?
Staat je goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kleintje maar, daarom moest ik gniffelen. Verder leef ik met je mee natuurlijk.
Btw: zonnebrilletje besteld hoor
Welke dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kleintje maar, daarom moest ik gniffelen. Verder leef ik met je mee natuurlijk.
Btw: zonnebrilletje besteld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor elke ronde in de cup een nieuw team:?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Voor elke ronde in de cup een nieuw team:Ik hoop silver cup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor elke ronde in de cup een nieuw team:Ik betwijfel of je daarmee je 3e en 4e team uberhaupt nodig hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Goldcups winnen met silvers is helemaal niet zo moeilijkquote:
Is meer voor de afwisseling en om wat nieuwe spelers te proberen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je daarmee je 3e en 4e team uberhaupt nodig hebt.
WAAR GING HET MISquote:Op maandag 15 april 2013 01:22 schreef vandermar het volgende:
Dat is een aangename binnenkomer.
Lindgren
Waar is VDM eigenlijk ?quote:
Voor elke ronde in de cup een nieuw team:Toffe teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4222 FTW
Paar suggesties:
Rindaroy is 100x beter dan Van Aanholt en Van Rhijn is vast ook beter dan je RB..dat zou ik omdraaien. Moet je wel Kalas opofferen, maar een NL CB icm een betere keeper is ook niet verkeerd. Je kan ook voor een middenveld met Henriksen ipv die andere Noor gaan in dat team overigens.
In team 2 zou ik voor Eder op een CAM gebruiken..baas is dat. En Penneteau is de slechtste silver keeper die ik ooit heb gehad..en Kirchoff >>>> Bungert en Diekmeier >>>> je RB. En Mvuemba > Guilahuppeldepup.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb nooit silvers die meer dan 10k waard zijn in een pack behalve Benteke..die had ik 3xquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag die teams en toen kreeg ik Bungert net in een pack. En Gunning. Prima pack dus.
Hebben jullie trouwens ook dat je sommige shiny spelers meerdere keren in een pack krijgt?
Ik heb UP Viatri nu al 4x gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nooit silvers die meer dan 10k waard zijn in een pack behalve Benteke..die had ik 3x
ik heb al genoeg moeite om de gold cup te winnen met OP kutteamsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goldcups winnen met silvers is helemaal niet zo moeilijk
[..]
Is meer voor de afwisseling en om wat nieuwe spelers te proberen.![]()
Heb het team eigenlijk speciaal gemaakt voor Kalas maar hij bevalt nog niet echt..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toffe teams
4222 FTW
Paar suggesties:
Rindaroy is 100x beter dan Van Aanholt en Van Rhijn is vast ook beter dan je RB..dat zou ik omdraaien. Moet je wel Kalas opofferen, maar een NL CB icm een betere keeper is ook niet verkeerd. Je kan ook voor een middenveld met Henriksen ipv die andere Noor gaan in dat team overigens.
In team 2 zou ik voor Eder op een CAM gebruiken..baas is dat. En Penneteau is de slechtste silver keeper die ik ooit heb gehad..en Kirchoff >>>> Bungert en Diekmeier >>>> je RB. En Mvuemba > Guilahuppeldepup.
Met silvers is het juist makkelijker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb al genoeg moeite om de gold cup te winnen met OP kutteams
Eder in je 2e team bedoelde ik..Adryan moet er sowieso niet uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb het team eigenlijk speciaal gemaakt voor Kalas maar hij bevalt nog niet echt..
Als ik Eder op CAM zet heeft Berola 7 chem.En Guilavogui, Bungert en Lell staan daar omdat ze zo goedkoop zijn, nu heb ik toch wat geld over dus kan ik net zo goed Diekmeier, Kirchoff en een goede Franse CDM halen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toffe teams
4222 FTW
Paar suggesties:
In team 2 zou ik voor Eder op een CAM gebruiken..baas is dat. En Penneteau is de slechtste silver keeper die ik ooit heb gehad..en Kirchoff >>>> Bungert en Diekmeier >>>> je RB. En Mvuemba > Guilahuppeldepup.
quote:
Pff....ik zie het gewoon voor me: tijdens het openen ingehaald worden door een leeglopende TPquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Silver contract prijzen toch maar naar 500c opgehoogd, hier valt niet meer tegen aan te klikken
Naja dat is mijn ervaring in ieder geval..heb er wel een flinke sample mee opgebouwd. Als ik met goldteams speel dan verlies ik 1 vd 4 potjes ofzo..met silvers 1 vd 8 hooguit. Scheelt echt veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
behalve als ik het doemaar misschien ga ik het nogmaals proberen
Nou, als je gewoon 450 voor een silver contract vraagt, dan gebeurt dat gewoonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pff....ik zie het gewoon voor me: tijdens het openen ingehaald worden door een leeglopende TP
Open je gewoon silverpacks?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als je gewoon 450 voor een silver contract vraagt, dan gebeurt dat gewoon
voor hoeveel gaan die gold contracten wel niet danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Silver contract prijzen toch maar naar 500c opgehoogd, hier valt niet meer tegen aan te klikken
Het rare is dat er gisteren een gold contract in mijn silverpack zat, en die verkocht ik voor dezelfde prijs dan de zilverenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor hoeveel gaan die gold contracten wel niet dan![]()
vanavond de TP maar eens op
2500. De non rare contracts gaan voor 500 nu al. Als je er 3 hebt maak je al bijna altijd winst.quote:
Ik verkoop ze voor 650/700 each. Maar dan moet ik inderdaad wel een uurtje wachten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2500. De non rare contracts gaan voor 500 nu al. Als je er 3 hebt maak je al bijna altijd winst.
Je moet de markt niet willen begrijpen, je moet m willen leegzuigen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het rare is dat er gisteren een gold contract in mijn silverpack zat, en die verkocht ik voor dezelfde prijs dan de zilveren
Op xbox is het 350/400 ongeveer. En dan verkoopt niet allesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2500. De non rare contracts gaan voor 500 nu al. Als je er 3 hebt maak je al bijna altijd winst.
Klopt, op de Xbox heeft dit geen zin. Kun je nog beter bronze packs doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op xbox is het 350/400 ongeveer. En dan verkoopt niet alles
Xboxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op xbox is het 350/400 ongeveer. En dan verkoopt niet alles
Oh, het is weer duurder geworden dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 650/700 each. Maar dan moet ik inderdaad wel een uurtje wachten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, het is weer duurder geworden dushaha, wtf is dit voor een gekkigheid
Edoch, hier is gewoon een logische verklaring voor. Iemand zit gewoon alle zilveren contracten te pricefixenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet de markt niet willen begrijpen, je moet m willen leegzuigen.
zitten alle youtubers silvers te promoten ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, het is weer duurder geworden dushaha, wtf is dit voor een gekkigheid
Ik heb al een aantal dagen niet meer serieus gehandeld, dat blijft toch makkelijker winst maken dan silver packs openen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zitten alle youtubers silvers te promoten ofzo![]()
vannacht kunnen er weer 40 spelertjes op voor 12 uur
Juist niet dus..weinig aanbodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zitten alle youtubers silvers te promoten ofzo![]()
voor jou moet dit helemaal een eitje zijn. jij weet ook nog wat al die silvers waard zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sakhooi in een silver pack
[..]
Ik heb al een aantal dagen niet meer serieus gehandeld, dat blijft toch makkelijker winst maken dan silver packs openen.
Non-rare silver contracts voor 500?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je ook nog serieus al die spelers verkopen? Ik filter alleen de waardevolle eruit, de rest discard ik. Zonde van je tijd en TP-ruimte ook, met zulke hoge contractprijzen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor jou moet dit helemaal een eitje zijn. jij weet ook nog wat al die silvers waard zijn.
bij mij gaan vannacht gewoon de shiny er voor 300c op en de nog-rare voor 150
Ja, daar profiteer ik ook juist van. Misschien heb jij wel spelers die veel meer waard zijn. Maar goed, dan profiteert iemand op de PS3 er wel van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor jou moet dit helemaal een eitje zijn. jij weet ook nog wat al die silvers waard zijn.
bij mij gaan vannacht gewoon de shiny er voor 300c op en de nog-rare voor 150
+ de Houston Dynamo kitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mancienne in 4-1-2-1-2. Minstens 2K voor de bankrekening.
de bende haal ik er wel tussen uit. maar net als net krijg ik een Braziliaanse cb van 68, (marquinhos kan dat?) geen idee wat die waard is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je ook nog serieus al die spelers verkopen? Ik filter alleen de waardevolle eruit, de rest discard ik. Zonde van je tijd en TP-ruimte ook, met zulke hoge contractprijzen.
Hij is op de PS3 volgens mij duurder dan op de Xbox. Voor de rest bestaat er een kans dat je spelers hebt die ik vaak goedkoop oppik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de bende haal ik er wel tussen uit. maar net als net krijg ik een Braziliaanse cb van 68, (marquinhos kan dat?) geen idee wat die waard is.
dat soort gasten gaan snachts voor 150c er op
met deze prijzen zijn de spelers je bonusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik weet mijn god niet wat de waarde is van een silver player.
als je op de PS zat had je wel even mogen gluren in me clubquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is op de PS3 volgens mij duurder dan op de Xbox. Voor de rest bestaat er een kans dat je spelers hebt die ik vaak goedkoop oppik.
Op de Xbox wel. Volgens mij 1k ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is toch echt niet veel meer waard dan 500 coins?
Die is niet zo heel veel meer waardquote:
G? Waar is dat? Ik ken wel CZ101quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel eens tentamen in GZ101 gehad?
Is dat die mega zaal?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel eens tentamen in GZ101 gehad?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee das die steile zaal. Heb echt mijn hele tentamen kunnen afkijken![]()
Dat heb ik heel vaakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb zo tentamen in zo'n typische hoorcollegezaal met van die uitklaptafeltjes..dodelijk irritant is dat.
vast weer zo'n hufter van hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Revontulet het volgende:
Moet tegen een silver eredivisie team in div 1
Ik eerder 1 op de 10..maar nog steeds liever dat dan een tentamen ergens in een uithoek van Utrecht bij de Vechtse Banen ofzo. In een koude gymzaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak
Denk bij 9 van de 10 tentamens.
Echt geweldigquote:
Haha, ik was altijd heel snel klaar, dus dit is zo herkenbaar...ongemakkelijke situatie, dat geklauterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
En dan moet je zo over die banken klimmen als je vroeg klaar bent ( altijd uiteraard, want ongelooflijke eindbaas) en altijd bang dat ik dan uit mijn broek scheur ofzo.
Echt kut is dat ja..daarom nooit in het midden zitten als het even kanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
En dan moet je zo over die banken klimmen als je vroeg klaar bent ( altijd uiteraard, want ongelooflijke eindbaas) en altijd bang dat ik dan uit mijn broek scheur ofzo.
Ja wij hadden bij het Willem II stadion, moest iedereen in een zon kut busquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik eerder 1 op de 10..maar nog steeds liever dat dan een tentamen ergens in een uithoek van Utrecht bij de Vechtse Banen ofzo. In een koude gymzaal.
Ja wij hebben vaste plekken, als ik in het midden zit is het altijd kut ja. Zeker als er dan zon kneus naast je zit die het tafeltje tussen je wil ''gebruiken'' is het nog krapper en onhandiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt kut is dat ja..daarom nooit in het midden zitten als het even kan
Ik ga ook altijd op de fiets ja..liever een half uurtje fietsen dan net zo lang in een volgepropte bus die overal stoptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wij hadden bij het Willem II stadion, moest iedereen in een zon kut bus
Ik was gelukkig met de fiets
Ik net ook weer 400K verkocht à 45 euroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Reemi het volgende:
Al m'n coins weer verkochtToch leuk geld verdienen.
Dit ja. Vooral met dit weer kan dat prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd op de fiets ja..liever een half uurtje fietsen dan net zo lang in een volgepropte bus die overal stopt
Daarom tentamens om 12/1/2 uurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
Om 17u pas overigens..verveel me de tering nu. Zit nog wat shit door te kijken, maar dat is eigenlijk compleet zinloos als het er al in zit. Ik krijg het altijd voor elkaar om bij tentamens in de ochtend tijd tekort te hebben door kutplanning de dagen ervoor en bij tentamens die toch pas laat zijn heb ik alle tijd van de wereld.
Ideaal ja.quote:
Venture Marketingquote:
Nee, echt helemaal niets. Wel lekker voor de verandering.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet een paar kengetallen uitrekenen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
De contracten gaan nu bij mij niet meer zo snel weg voor 350. Mijn TP zit nu ook best wel vol waardoor ik niet nog meer kan openen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
Dit is toch wel 1 van de leukste FUT dagen van dit jaar
Fitness verkoop ik ook allemaal voor 450. Misschien moet die prijs ook iets opgeschroefd wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
Dit is toch wel 1 van de leukste FUT dagen van dit jaar
contracten voor 350c, als de contracten zo laag zijn open ik niet eens silver packsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De contracten gaan nu bij mij niet meer zo snel weg voor 350. Mijn TP zit nu ook best wel vol waardoor ik niet nog meer kan openen.
DS2 verkoopt consumables altijd zo laag mogelijk heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
contracten voor 350c, als de contracten zo laag zijn open ik niet eens silver packs
Zouden mensen echt 500c betalen? Even kijken of dat nu ook al gebeurt..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fitness verkoop ik ook allemaal voor 450. Misschien moet die prijs ook iets opgeschroefd worden
Ik heb dus een paar uur zitten slapenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden mensen echt 500c betalen? Even kijken of dat nu ook al gebeurt..
[ afbeelding ]
Gewoon anderhalve minuut voor tijd
Ik vind dit wel prima. Ik maak niet op elk pack winst maar ik heb voor mijn doen best veel geluk vandaag. Ik probeer altijd snel te verkopen maar dat lukt dus niet altijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
contracten voor 350c, als de contracten zo laag zijn open ik niet eens silver packs
Ik verkoop ze voor 350, ga geen uur wachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DS2 verkoopt consumables altijd zo laag mogelijk heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, 500 coins in mijn pack
Ik had liever gewoon een contractje gehad
Ik voor 500 omdat ik dan een hogere ROI haal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 350, ga geen uur wachten
400 bin loopt bij mij net af zonder dat TIE verkooptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk..silver non rare contracts van 500 gaan nu via BIN
Precies. ROI's zijn heiligquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik voor 500 omdat ik dan een hogere ROI haal.
Die is gewoon 200k, heeft 99 shotpower en 91 finishing ingamequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand enig idee waarom deze baas er zo duur op staat ?
staat er maar 1 op PS3 ...
Dan had ik geluk blijkbaar..rijtje van 8 op rij werden allemaal gekocht..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
400 bin loopt bij mij net af zonder dat TIE verkoopt
Gascoignequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand enig idee waarom deze baas er zo duur op staat ?
staat er maar 1 op PS3 ...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die is gewoon 200k, heeft 99 shotpower en 91 finishing ingame
waarom zo duur ?quote:
Denk je echt dat je hem daarvoor zou verkopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zo duur ?
dan gaat ie voor 100K me club uit namelijk
Misschien is het wel heel tof om de commentator "Gascoigne!" te horen roepen, zodra hij aan de bal komtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je echt dat je hem daarvoor zou verkopen?
Feit dat er maar 1 op staat voor een achterlijke prijs zegt helemaal niets..zeker niet bij silvers.
denk miss is hij uit packs, zijn er van die autistische verzamelaars die hem moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je echt dat je hem daarvoor zou verkopen?
Feit dat er maar 1 op staat voor een achterlijke prijs zegt helemaal niets..zeker niet bij silvers.
/same herequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
Van de ene dag op de andere vind ik Scrubs leuk :S
Nu ook al Muniain slecht vinden ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/2451
Iemand die een vervanger weet voor die tamme kut Muniain?
koop gewoon degene met de meeste pacequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef Topiek het volgende:
Pedro?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:01 schreef Topiek het volgende:
Meer een LM dan een LF/LWquote:
Kinderfeestje?quote:
quote:
Nexus Real Silent 80mmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hardwarewebwinkeldie kunnen ook opflikkeren dus
Volgende keer hier bestellen: http://afuture.nl/productview.php?productID=17294quote:
jammer dat ze 6 euro verzendkosten hebben op een fan van 6 euroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgende keer hier bestellen: http://afuture.nl/productview.php?productID=17294
Daar bestel ik eigenlijk altijd m'n hardware.
www.alternate.nlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ze 6 euro verzendkosten hebben op een fan van 6 euro
Ik bestel altijd op 4launch.nl of er moet een dusdanig verschil in prijs zitten met een andere winkel. Ik check altijd even de pricewatch van tweakers voordat ik iets koop qua hardwarequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgende keer hier bestellen: http://afuture.nl/productview.php?productID=17294
Daar bestel ik eigenlijk altijd m'n hardware.
Verbind het met een motor en je hebt een fan.quote:
Hoeft van mij niet eens, ik ben nu al fanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verbind het met een motor en je hebt een fan.
Pics van je zus, dan kan ik even kijken wat ze leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet een cadeau kopen voor mijn zus. Wat moet ik kopen. Ik heb nog 3 dagen.
Geen dildo's fut coins etc.
gewoon lekker afgezaagd een luchtje kopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet een cadeau kopen voor mijn zus. Wat moet ik kopen. Ik heb nog 3 dagen.
Geen dildo's fut coins etc.
Moet je ook je zwembroek meenemen zonder dat je weet wat je gaat doen?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pics van je zus, dan kan ik even kijken wat ze leuk zal vinden.
en thuis gebracht worden met een zakje snoepquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je ook je zwembroek meenemen zonder dat je weet wat je gaat doen?
Hoe oud is ze?quote:
Dat klinkt wel leuk.quote:
gadver, Fuszy...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze wordt ontmaagd door VDM, net als ik.
Omdat er hier een paar aandachtshoeren rondlopen, die niet genoeg van Vandermar kunnen krijgen. Ze zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen waarom vdm de tt is
Ik dacht dat hij nog echt terugkwam maar neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat er hier een paar aandachtshoeren rondlopen, die niet genoeg van Vandermar kunnen krijgen. Ze zitten nog in de ontkenningsfase.
Kan je vaker ontmaagd worden dan?quote:
terwijl er genoeg te delen isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat er hier een paar aandachtshoeren rondlopen, die niet genoeg van Vandermar kunnen krijgen. Ze zitten nog in de ontkenningsfase.
oh ja, kut. Dit is nu strafbaar...quote:
Ik kan niet wachten op de tt: Hey Kun-Aguero.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog echt terugkwam maar nee
Dat weet hij welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vandemar is wel een soort cultheld geworden na zn vertrek hij moest is weten
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de tt: Hey Kun-Aguero.
Ik ben 12 watsdeze?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je vaker ontmaagd worden dan?Daarnaast weet ik niet wat jouw fantasie is
Die GJE is wel al best lang weg tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, net als GJE. Die weet dat ook.
GJE vond ik wel relaxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, net als GJE. Die weet dat ook.
Woont ze op zichzelf? Dan is iets voor in huis altijd leuk..tapasbakjes en dat soort dingen doen het altijd wel goed. Of als ze van koken houdt daar iets mee doen? Of neem er een keertje mee uit eten ofzo..quote:
Het is hier nu wel een beetje dood af en toe. Met VDM en GJE kon je wel lachen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GJE vond ik wel relax
VDM ook trouwens
Ik wil niks voor haar in huis kopen, omdat ik bang ben dat ze snel weer terug naar huis komt. Anders had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Woont ze op zichzelf? Dan is iets voor in huis altijd leuk..tapasbakjes en dat soort dingen doen het altijd wel goed. Of als ze van koken houdt daar iets mee doen? Of neem er een keertje mee uit eten ofzo..
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef Zhano het volgende:
Fuszy geef haar een Beats Pill. Chicks diggen dat.
ketting.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil niks voor haar in huis kopen, omdat ik bang ben dat ze snel weer terug naar huis komt. Anders had ik dat wel gedaan.
ohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil niks voor haar in huis kopen, omdat ik bang ben dat ze snel weer terug naar huis komt. Anders had ik dat wel gedaan.
die van die reclame waar ook dat liedje Blurred Lines weer in zit toch?quote:
Ja man. Google it.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die van die reclame waar ook dat liedje Blurred Lines weer in zit toch?
Ik heb nog een oudere zus, maar waar ik nu een cadeau voor moet kopen is mijn tweelingzusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh![]()
Etentje geen leuk idee? Of kan je het niet zo goed met haar vinden? Of heb je nog meer broers/zussen? Want dat is meer iets voor als je de enige 2 bent eigenlijk (gevoelsmatig).
ja ik ben een rare jongeman.quote:
Ik ken hem wel hoor.quote:
Hoe oud?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog een oudere zus, maar waar ik nu een cadeau voor moet kopen is mijn tweelingzus. Niet dat ik me verbonden voel met haar. We zijn compleet verschillend.
Ik zal wel weer met iets afgezaagd thuis komen. Geurtje of bon om ergens te eten
Tweelingzus = 23 over een paar dagenquote:
Wel silver?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tweelingzus = 23 over een paar dagen
Oudste zus = 25
Ze houden alleen niet van gold packs
Nice....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oudste zus = 25
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Komen ze dadelijk met darksonic2 thuis.fuck daar moet ik niet aan denken
nja de wc-bril zal niet nat wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:
En bedankt. Maar ik wil ook niet meteen een trioquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
#JBGJquote:
Ik heb je nog gespaardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En bedankt. Maar ik wil ook niet meteen een trio
Ik neem dat het betekent: Je bent gewoon jehova?quote:
Wel zijn ze mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb je nog gespaard. Heb een deel geschrapt.
25 en 23 net een mooie leeftijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oudste zus = 25
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja en zijn tradeaccount 23 dus beide leeftijden voldoen
Van Rhijn en Fischer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
oke, silver 4222, wie moet ik uitgeprobeerd hebben?
Marcellisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ofoequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Veel goede opties zijn er, maar als ik echt maar 1 team mocht maken dan zou het dit zijn:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ja leuk maar ik wil niet jouw team gaan kopiërenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel goede opties zijn er, maar als ik echt maar 1 team mocht maken dan zou het dit zijn:
Elyou - Castaignos
Huseklepp - Duarte
Tettey - Holla
Rindaroy - Hovland - Donk - Van Rhijn
Padt
Sowieso die Noorse linkerkant. Rechts kunnen bijv. ook Duitsers met Mlapa, Leitner, Hoger, Diekmeier,Kirchoff en Fahrmann.
Dat team heb ik niet. Heb beide helften wel, maar niet in hetzelfde teamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja leuk maar ik wil niet jouw team gaan kopiëren
wefut.com?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allebei al gehad.
wat was het adres van de wefut back up ook alweer?
Ja, maar niet veel meer. De badge verkocht ik trouwens niet eens voor 500c.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 is de rangers away kit iets waard?
Badge kreeg ik niet verkocht. Na 1 keer een uur 200c BIN gediscard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar niet veel meer. De badge verkocht ik trouwens niet eens voor 500c.
'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand wil de Rangers badge nu hebben omdat ze in de 3e divisie spelen.
Ik kreeg net Felipe in een pack, dat is volgens mij ook al de 3e keer dit jaar. Het is best wel apart dat ik sommige shiny spelers meerdere keren krijg.
Wacht maar tot volgend jaar als hij silver isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
Heb ik ook vaak echt raar.
Ik heb dit jaar al 35x Zarate in een pack gekregen.
Krijg altijd die argentijnse dwerg van Barcelonaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
Heb ik ook vaak echt raar.
Ik heb dit jaar al 35x Zarate in een pack gekregen.
Messi?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Krijg altijd die argentijnse dwerg van Barcelona![]()
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn al best veel mensen die hun Tourploeg hebben ingevuld. Kun je die naderhand nog wijzigen?
Torb heeft me er van de week eentje ge DM't die heb ik ingevuld, wijzigen is niet nodigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn al best veel mensen die hun Tourploeg hebben ingevuld. Kun je die naderhand nog wijzigen?
Jij klinkt zeker van je zaakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Torb heeft me er van de week eentje ge DM't die heb ik ingevuld, wijzigen is niet nodig
ben ik ook. als je er van te voren al niet in gelooftquote:
Jawel joh. Gewoon doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
Ik had Taaramae als dark horse maar misschien niet zo verstandig
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
Ik had Taaramae als dark horse maar misschien niet zo verstandig
ja... lekker makkelijk daar zijn er 2 vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, van Poppel wordt helemaal het mannetje deze Tour.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit, welke van de 2.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja... lekker makkelijk daar zijn er 2 van
Wie danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
Hee er is bij mij een renner uitgevallenGoed dat ik even kijk
Nu al?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
Hee er is bij mij een renner uitgevallenGoed dat ik even kijk
De all attributes gaan bij mij voor 350 snel weg, voor 400 minder snel (nog 7 minuten te gaan) Het is apart dat die pace kaarten dan voor meer gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel zijn die silver pace attr kaarten waard nu dan? Verkoop hem instant voor 400c
Bizar dat mensen gewoon die kaarten blijven kopen..die gouden gaan ook voor 900c minimaal ofzo steeds (all attr en pace). Lekker rendabel is datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De all attributes gaan bij mij voor 350 snel weg, voor 400 minder snel (nog 7 minuten te gaan) Het is apart dat die pace kaarten dan voor meer gaan.
Zet daar Pinot maar bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
Darkhorses
Kwiatkowski
Talanski
Quintana
kessiakoff
dat is net als rolland inmiddels geen darkhorse meer hoorquote:
In dat geval is Quintana ook geen darkhorse meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is net als rolland inmiddels geen darkhorse meer hoor
de mensen die alleen maar tour kijken en verder niets, hebben echt nog nooit van quintana gehoord hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is Quintana ook geen darkhorse meer.
Kessiakoff dan wel lijkt me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de mensen die alleen maar tour kijken en verder niets, hebben echt nog nooit van quintana gehoord hoor![]()
maar goed twijfel geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |