Dat geeft wel een stuk vrijheid. Lekker hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb er echt zo'n zin in, eindelijk een auto die ik wil voor mezelf
inderdaad en met slecht weer ga ik liever met de auto dan met de brommer, moet ook kijken wat ik daar mee ga doen als ik een auto hebquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft wel een stuk vrijheid. Lekker hoor
Daar moet je wel een heel lekker lichaam voor hebben wil dat leuk staanquote:
Ach, dat hebben die schone Engelse Deernes welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet je wel een heel lekker lichaam voor hebben wil dat leuk staan
Witte bonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef Toto69 het volgende:
i've got food
meatballs with eerdeppels and witte beuntjes
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef TienVingers het volgende:
Het is vandaag vier jaar geleden al dat Michael Jackson overleed
Zo lang alweerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef TienVingers het volgende:
Het is vandaag vier jaar geleden al dat Michael Jackson overleed
eewwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef Toto69 het volgende:
i've got food
meatballs with eerdeppels and witte beuntjes
trots op je broquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HET MOEILIJKSTE VAK VAN HET 2e jaar gehaald![]()
![]()
5.5 maar fuck it
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo fucking veel uur in gestopt
Wooop wooopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
5.5 maar fuck it
Dat heb ik dus andersomquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vond het juist kort, voor mijn gevoel was het al veel langer geleden.
Nee hij is eng.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo fucking veel uur in gestopt
GOEDZOquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
5.5 maar fuck it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, crop top en geen maat 34.#TeamMiley
Hij was een paar weken in mijn slaapkamer als geest. Ik zweer het je.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
WalgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, crop top en geen maat 34.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Kan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, crop top en geen maat 34.
Kun jij nu ook zo goed dansen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij was een paar weken in mijn slaapkamer als geest. Ik zweer het je.
cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, crop top en geen maat 34.![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik heb ook nog nooit een jongen erin gezienquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een jongen erin gezien
Ben jij dat dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iets subtieler mag ook wel, maar bedankt voor de opbouwende kritiek
gratz manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
fucking mooi, ik had 20 van de 40 fout![]()
maar er waren wat vragen geschrapt en ik heb precies een 5.5
opgelucht en alles
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
opgelucht en alles
Dat ben ik ja. Als je dat eerder had geweten had je waarschijnlijk je kritiek voor jezelf gehouden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij dat dan?
Ik snap gewoon niet waarom het nodig is om je buik te moeten laten zien
Nou ja, ik vind het geen gezicht. Moet ik dan liegen en zeggen dat het wel kan?quote:
Lucky fishquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
opgelucht en alles
Nah je mening is prima maar hij was zo onsubtielquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het geen gezicht. Moet ik dan liegen en zeggen dat het wel kan?
Maakt mij niet uit, want het was ook een vraag: of het kon ja of nee.quote:
Je hebt gelijk, ik wist niet dat jij de persoon bent op de foto en ik zou het misschien iets minder hard hebben gezegd in dat geval, sorry. Maar ik vind het nog steeds niet mooiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ben ik ja. Als je dat eerder had geweten had je waarschijnlijk je kritiek voor jezelf gehouden.
Zeg dat ook tegen LETMEIN.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, want het was ook een vraag: of het kon ja of nee.
En rot een eind op met je posts die alleen een emo.gif bevatten, strontvervelend.
zijn dat 2 verschillende shirts? Want die 2equote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, want het was ook een vraag: of het kon ja of nee.
En rot een eind op met je posts die alleen een emo.gif bevatten, strontvervelend.
Ik zeg het nu tegen jou, ik heb al zat tegen LMI gezegd. En mag ik dat zelf bepalen. Misschien moet je een solli naar fok sturen voor mod zijn, kan je zelf ook op knopjes rammen.quote:
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg het nu tegen jou, ik heb al zat tegen LMI gezegd. En mag ik dat zelf bepalen. Misschien moet je een solli naar fok sturen voor mod zijn, kan je zelf ook op knopjes rammen.
Dan ben ik blij dat je het niet wist, true colors and shit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wist niet dat jij de persoon bent op de foto en ik zou het misschien iets minder hard hebben gezegd in dat geval, sorry. Maar ik vind het nog steeds niet mooi![]()
Zelfde shirtjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zijn dat 2 verschillende shirts? Want die 2emaar de eerst meh
Ik ben misschien soms iets te direct. Maar ik zou nooit hebben gezegd dat het wel kon hoor, als ik wist dat jij het was. Ik vind het namelijk 'goedkoop' staan. Soms is eerlijk wat hardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat je het niet wist, true colors and shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij past wel, maar hij is kort.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen.
Vertel eens Fee, waarom heb je dat ding gekocht als het toch achteraf gezien niet past (?)?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:58 schreef Toto69 het volgende:
Zal ik ook eens eerlijk zijn dan?
StuartDat mag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Die reactie is echt iets voor jouquote:
Daarom moet je ook altijd passen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij past wel, maar hij is kort.
Nou, ik wilde een wijd shirtje zoals ik al heb:
[ afbeelding ]
en ik dacht dat de grijze dezelfde was, dus niet gepast. Tot ik hem laatst aan wilde en hij wel erg kort was
Nee, je vindt het walgelijk en nu krabbel je terug, wees dan gewoon een man met ballen en krabbel niet terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben misschien soms iets te direct. Maar ik zou nooit hebben gezegd dat het wel kon hoor, als ik wist dat jij het was. Ik vind het namelijk 'goedkoop' staan. Soms is eerlijk wat hard
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, je vindt het walgelijk en nu krabbel je terug, wees dan gewoon een man met ballen en krabbel niet terug.
Nee maar, niemand zegt nog walgelijkquote:
ik vind appels walgelijk :S :Squote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee maar, niemand zegt nog walgelijk
Eerste zou ik niet doen maar die tweede is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, crop top en geen maat 34.![]()
Ik drink een pak melk leeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache opent een pilsje om het goede nieuws te vieren
(Nee, tenzij dit je vervanging wordt)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
(of wordt dat ook als een emo.gif gezien?)
brent is walgelijk. oh nee,quote:
Deze is wel mooiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gratz met je lopende band werk baantje
stardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik las gister: dan kun je een nieuwe stard make
Geen nieuwe stardt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik las gister: dan kun je een nieuwe stard make
EN JA HIJ IS ECHTquote:liefe schatje van mij van deese gedigtje is voor jou een heele dikke kus
toen ik je voor het eerst sag kon ik mijn oogjes niet meer van je af houden ik keeke elke keer naar jou op het momenten waneer jij het niet zag hihi
jij keek ook elke keer naar mij ik kreeg heele maal een warme gevoel van binnen en dagt jou laat ik niet gaan hihi soms ben ik een duiveltje maar nu hep ik je je zit nu in mijn hard en daarom wilde ik het seggen hoe veel ik van jou hou egt zupper veel jij bend mijn tyger en ik jou leeuwtje hihi hvj tz ik laat jou niet meer los xxxxx ik mis je xxxxx ik hoop dat wu heel lang saamen zyn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1Vind ik leuk ·
nee johquote:
hihiih bryan waar ben je nou ik moet je wat vertellen kom op leef je nog omg ja je leeft nog omg omg ik moet je wat vertellen hihihi!quote:
hug msacrasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben zooo happy nu![]()
ik wil iemand huggen![]()
Lange zinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
dit blijft de leukste
[..]
EN JA HIJ IS ECHT
* xcachet hugt ladoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben zooo happy nu![]()
ik wil iemand huggen![]()
Dit moet toch geschreven zijn door iemand met het intelligentie quotiënt van een baviaan met een ernstige vorm van mentale retardatiequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit moet toch geschreven zijn door iemand met het intelligentie quotiënt van een baviaan met een ernstige vorm van mentale retardatie
Moest lachenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit moet toch geschreven zijn door iemand met het intelligentie quotiënt van een baviaan met een ernstige vorm van mentale retardatie
Gewoon de vuilniswagen bellen mocht één van die nickelson-figuurtjes aangereden worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest lachenNiveau 1 zit volgen jaar bij mij op school
Als je toch blijft zitten, moet je gewoon opstaan hihahoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:11 schreef DrNick het volgende:
Binnen nu en 4 uur weet ik of ik over ben. Spann0nt!
Hoe zijn de verwachtingen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:11 schreef DrNick het volgende:
Binnen nu en 4 uur weet ik of ik over ben. Spann0nt!
Neu, gewoon als een vuilniszak laten liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon de vuilniswagen bellen mocht één van die nickelson-figuurtjes aangereden worden.
Zo ging het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hihiih bryan waar ben je nou ik moet je wat vertellen kom op leef je nog omg ja je leeft nog omg omg ik moet je wat vertellen hihihi!
grof vuilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neu, gewoon als een vuilniszak laten liggen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je toch blijft zitten, moet je gewoon opstaan hihaho
Mja, het gaat erom dat ik geen 6 gemiddeld sta maar 5.83 ofzo. Geen idee wat ze gaan doen.quote:
ben je dom?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Mja, het gaat erom dat ik geen 6 gemiddeld sta maar 5.83 ofzo. Geen idee wat ze gaan doen.
Ik neem mijn woorden toch niet terug? Ik vind het ook walgelijk. Alleen had ik het wat subtieler omschreven omdat er soms nogal wat tere zieltjes zitten op het forum en ik niet bewust iemand wil beledigenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, je vindt het walgelijk en nu krabbel je terug, wees dan gewoon een man met ballen en krabbel niet terug.
Ouderwets woord?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee maar, niemand zegt nog walgelijk
Lekker vroeg! Cheersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache opent een pilsje om het goede nieuws te vieren
Ik moet vieren dat ik dit vak heb gehaaldquote:
Ok, wat jij wilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden toch niet terug? Ik vind het ook walgelijk. Alleen had ik het wat subtieler omschreven omdat er soms nogal wat tere zieltjes zitten op het forum en ik niet bewust iemand wil beledigen
Dat laatste is detail inderdaad. Relaxed hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet vieren dat ik dit vak heb gehaald
moeilijkste vak van het 2e jaar / studiegewoon in 1x gehaald
hakken over de sloot, maar boeiend
Ik ben zoo blijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste is detail inderdaad. Relaxed hoor
Ben je dom?quote:
Ik juich nog maar even met je mee danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben zoo blijNu kan ik gewoon in 3 jaar klaar zijn
[..]
Ben je dom?
Alleen 4 voor scheikundequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wat sta je nog meer zo slecht dan?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel over moeten gaan
en ik haal vakken met een 5.5quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef xcachet het volgende:
Ik werd vorig jaar van havo af gebonjourd omdat ik een 5,8 stond
Daarmee ga je toch gewoon over? Het is geen mooie lijst maarja, 1 onvoldoende die gecompenseerd isquote:
Ik ga gewoon op jouw school havo en vwo doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op mijn school zou je zonder twijfel over zijn
Met 1 onvoldoende ga je toch gewoon over?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op jouw school havo en vwo doen
Hihiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef Etsu het volgende:
Nick, ik denk niet dat ze je over laten gaan, want met zo'n lijst zou je op CE gezakt zijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef Etsu het volgende:
Nick, ik denk niet dat ze je over laten gaan, want met zo'n lijst zou je op CE gezakt zijn.
NICEquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NICE![]()
volgend jaar wel harder werken he! luie flikker
Awww.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fetsu, ik heb straks tentamen PFE en ik wil niet![]()
Ja weet niet. Volgens mij wel. Heb alle stof twee keer met de hand samengevat (quote:
Doe nu nog even oude oefententamens dan, meer kan je ook niet doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja weet niet. Volgens mij wel. Heb alle stof twee keer met de hand samengevat () en alle HC's en werkgroepen gevolgd. Maar het is lastig
Ja zal wel moetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NICE![]()
volgend jaar wel harder werken he! luie flikker
Dankjequote:
Succesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fetsu, ik heb straks tentamen PFE en ik wil niet![]()
Die zijn er nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe nu nog even oude oefententamens dan, meer kan je ook niet doen.
Toch best interessant hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb nu alleen een 6 op mijn eindlijst voor biologie![]()
Kut vak is het ook.
Heb jij al nagedacht? gr grquote:
kut is dat altijd inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er nietOf althans, alleen MC terwijl wij open vragen hebben. En er is heel veel ingevoerd na of in 2012
Oh dan pas?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er nietOf althans, alleen MC terwijl wij open vragen hebben. En er is heel veel ingevoerd na of in 2012
Ik een 5,8. Geen seconde voor geleerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou op het vmbo niet
Had een 6,1 voor mijn examen biologie
ik had ook een 6,1 voor examen bio op vmbo. goed he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou op het vmbo niet
baazquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook een 6,1 voor examen bio op vmbo. goed he.
Nee ik ook nietquote:
Lotgenootquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook een 6,1 voor examen bio op vmbo. goed he.
Hyperrrr springen rennen allesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wij hebben nu precies hetzelfde gevoel denk ik
Ik haal dat soort cijfers voor vakken die ik interessant vindquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou op het vmbo niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan ben je juist welkom, maar niet klagen als ik je hand bijna breek hé
Hahaha, dat tentamen was zo kutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Weet nog wel dat de eerste vraag op het examen over het benoemen van onderdelen van een plant ging. Voelde die 3,0 al hangen
Juist hoger dan een 6,1 toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik haal dat soort cijfers voor vakken die ik interessant vind
Gast een hockeybal gaat veel harder en komt harder aan dan een voetbalquote:
Hoe veel km/u gaat zo'n hockeybal?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast een hockeybal gaat veel harder en komt harder aan dan een voetbal![]()
en vaak zat een vol schot op mijn arm of been gehad waar ik geen bescherming heb
Een keeper draagt bij hockey toch juist super veel bescherming?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast een hockeybal gaat veel harder en komt harder aan dan een voetbal![]()
en vaak zat een vol schot op mijn arm of been gehad waar ik geen bescherming heb
Hij heeft wel een punt. Een voetbal doet pijn maar een hockeybal is gewoon een kogel. Van beton.quote:
Iemand die ik ken had een 10,0 voor Latijn examen gymnasium/vwo dit jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha, dat tentamen was zo kutIk had die op dezelfde dag als Latijn, en daar stond ik een 4,5 gemiddeld voor of zo
! Ik weet niet meer of bio eerst was of daarna, maar in elk geval heb ik het echt legendarisch afgeraffeld.
Ja dat snap ik, maar een voetbal wil je ook niet op volle kracht tegen je hoofd hebben, noch een hockeybalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Een voetbal doet pijn maar een hockeybal is gewoon een kogel. Van beton.
sommig profs schieten toch wel 120 km/u geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hardsowieso harder dan een voetbal
Nee, maar een voetbal zul je geen schedelbreuk van oplopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar een voetbal wil je ook niet op volle kracht tegen je hoofd hebben, noch een hockeybal
armen zijn niet beschermd, zelfde als binnenkant van de bovenbenenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een keeper draagt bij hockey toch juist super veel bescherming?
Dat soort mensenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had een 10,0 voor Latijn examen gymnasium/vwo
truequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar een voetbal zul je geen schedelbreuk van oplopen
tennissers 200 km/uquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sommig profs schieten toch wel 120 km/u geloof ik
een vol schot zal bij het hockey wel 130 halen ofzo, bal is wel zwaarder dan bij tennissersquote:
Ja volgens mij kan je hem gewoon zwaar kneuzen als je hem verkeerd op je arm krijgtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
armen zijn niet beschermd, zelfde als binnenkant van de bovenbenen
je wilt niet weten hoe vaak ik zo'n zwerte blauwe plek op mijn arm heb gehad![]()
Ligt aan de mensen. Ik heb echt geen respect voor iemand op basis van zijn cijfers. Positief of negatief.quote:
Ja is ook wel zo, al zou ik ook niet graag lijnrechter willen zijn bij tennisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een vol schot zal bij het hockey wel 130 halen ofzo, bal is wel zwaarder dan bij tennissers
ook niet voor mij dat ik van vmbo kom en mn P op wo niveau in 1 jaar heb gehaald?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen. Ik heb echt geen respect voor iemand op basis van zijn cijfers. Positief of negatief.
nee johquote:
en je kan dingen brekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan je hem gewoon zwaar kneuzen als je hem verkeerd op je arm krijgt
oh jijquote:
Ik heb respect voor mensen die met veel dingen goed bezig zijn, dus goed bezig zijn met school, maar daarnaast ook nog wel tijd hebben om zich op andere gebieden te ontplooien. Bijbaantje, muziek, kunst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen. Ik heb echt geen respect voor iemand op basis van zijn cijfers. Positief of negatief.
Nee. Als je ver onder je niveau zit is het niet vreemd dat je goed presteert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook niet voor mij dat ik van vmbo kom en mn P op wo niveau in 1 jaar heb gehaald?
Was het aan?quote:het is uit
quote:
Succes mopjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef zwerty het volgende:
maar moet leren :s toetsweek :s
lekker wiskunde sommetjes maken
quote:
ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Als je ver onder je niveau zit is het niet vreemd dat je goed presteert.
[..]
Was het aan?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
Oke mensen.
Krabs heeft een status op FB staan en die staat er pas 4 minuten op.
Nu al 113 likes.
WTF?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
Oke mensen.
Nu al 113 likes.
WTF?
http://likefake.com/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
Oke mensen.
Nu al 113 likes.
WTF?
Geen van allen is NL valt me opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
Oke mensen.
Nu al 113 likes.
WTF?
Hij zal ondertussen ook al 113 andere fb-accounts hebben dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Etsu het volgende:
Oke mensen.
Nu al 113 likes.
WTF?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal ondertussen ook al 113 andere fb-accounts hebben dus
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hehequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Double facepalm, for when one facepalm doesn`t cut itquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Double facepalm, for when one facepalm doesn`t cut it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |