Praise Allah! Rust!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Josti', dat was leuk om mee te grappen op de basisschool. Hans Teeuwen, josti, dit dat, gieren man. Zal jou eens met je verzuurde broodmolen achter een xylofoon zetten, kijken of jij het er beter vanaf brengt. Waarom kom je hier ineens weer om aandacht vragen? Je doet het er gewoon om.Doei Ambi.
Als een mooie Turksequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Allure_ het volgende:
Ben nu wel benieuwd hoe ambipur er uit ziet.
Je hoeken weten en een goede botstructuur in je gezicht hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] Zo fotogeniek is deze fashion blogger, wat is hun geheim?
Hahaha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Josti', dat was leuk om mee te grappen op de basisschool. Hans Teeuwen, josti, dit dat, gieren man. Zal jou eens met je verzuurde broodmolen achter een xylofoon zetten, kijken of jij het er beter vanaf brengt. Waarom kom je hier ineens weer om aandacht vragen? Je doet het er gewoon om.Doei Ambi.
gun my foto dn lkkrtjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als een mooie Turkse.
[..]
Je hoeken weten en een goede botstructuur in je gezicht hebben.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gun my foto dn lkkrtje
en stuur meteen naakt foto van jezelf![]()
![]()
=$ =$
Hm ik was eik niet serieus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee over ons project. Was iig de beste van mijn projectgroep, rest heeft echt een paar keer onzin uit lopen kramen.
Ik daarentegen.quote:
Ik zou het niet weten wie dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Graag Frank.Ik voel mij gestalkt..
WIe heeft mijn geslachtsicoon verandert, kunnen modjes dat doen?
Allebei niet meer op elkaar happen, negeren zoals volwassen mensen doen en dan is het weer voorbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik loop haar te neggen Frank, ik wil die labiele hamlap in mijn gespreide maritale bedje hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Allebei niet meer op elkaar happen, negeren zoals volwassen mensen doen en dan is het weer voorbij.
Maar ik ken ook heel veel meisjes die mooie foto's hebben van zichzelf maar in het echt zijn ze heel gewoontjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fotogeniek zijn dus.. Zo ken ik er een, bloedmooi is, die het flikt nog mooier te zijn op foto's dan IRL.
Jij mag 'm ook sturen als je wiltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die bij anderen bietsen ipv bij mij.
En goed met photoshop om kunnen gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als een mooie Turkse.
[..]
Je hoeken weten en een goede botstructuur in je gezicht hebben.
Je hebt CY al. Labiel genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik loop haar te neggen Frank, ik wil die labiele hamlap in mijn gespreide maritale bedje hebben.
Vraag me later. Kan er nu niet bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij mag 'm ook sturen als je wilt. Ben gewoon nieuwsgierig
Oquote:
Collage nog wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen probleem, heb al een foto collage ontvangen.
Mooie krullen![]()
.
Stuur mij collage eens toe dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, ze hebben er moeite in gestoken XD foto hier foto daar a kowed
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, ze hebben er moeite in gestoken XD foto hier foto daar a kowed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |