Dat is Engeland, voor mooi weer moet je naar het zuiden van Europa gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het weer in Zuid-Engeland is trouwens tamelijk kut, vandaag maximaal 20 graden (met mazzel) met regen.
Over en sluiten.
Niet op reageren joh! Dit is een clubje mensen uit de VBL-sc, ze vervelen zich af en toe. Zijn zo weer weg als de lol eraf is, vooral niet gaan schelden oidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
Het zit wel heel diep bij sommige randfiguren
Ergens heb je een punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet op reageren joh! Dit is een clubje mensen uit de VBL-sc, ze vervelen zich af en toe. Zijn zo weer weg als de lol eraf is, vooral niet gaan schelden oid
in de wandelgangen gaat het gerucht dat het volgende week weer richting normaal weer gaat, dus al enigszins beter dan dit koude en vrij zonloze weer.quote:
Dat weet Dven als de bestequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En in Bulgarije??????!!!!I##einz
Prima, van mij mag dit zo aanhoudenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt.
Hoe is het weer bij jou?
Neeeeee, na het weekend wordt het langzaam aan iets warmer -->quote:
Klopt. Dan ga ik iedere dag een statusupdate geven van het weer in Zuid-Oost Azie. Misschien wel 2 keer per dag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, boeit jou het.. jij bent over 4 dagen weg
Jammer, dan zal er ook wel weer onweer komenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Neeeeee, na het weekend wordt het langzaam aan iets warmer -->
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Dan ga ik iedere dag een statusupdate geven van het weer in Zuid-Oost Azie. Misschien wel 2 keer per dag.
Er komt ook af en toe een aardbeving voor.
Zal wel weggemoddereerd worden. Blijkbaar mag je hier alleen iets zeggen over het weer in Bulgarije.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Dan ga ik iedere dag een statusupdate geven van het weer in Zuid-Oost Azie. Misschien wel 2 keer per dag.
Dat is voorop gesteld helemaal niet erg maar die kans is niet zo groot. De temperaturen gaan wat meer richting normaal maar zonder hele onstabiele lucht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, dan zal er ook wel weer onweer komen
Dan mag het wat mij betreft zo warm worden als de pestquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is voorop gesteld helemaal niet erg maar die kans is niet zo groot. De temperaturen gaan wat meer richting normaal maar zonder hele onstabiele lucht.
[ afbeelding ]
Gezien de snelle weersveranderingen die mogelijk zijn in die regio opteer ik dat je ons uurlijk op de hoogte houdt van de situatie aldaar. Mensen met brede interesse op meteorologisch gebied zullen je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen fan van?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, dan zal er ook wel weer onweer komen
En er uiteindelijk een weerkundig reisverslag over schrijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef Felagund het volgende:
Wel alles in een mooi grafiekje posten, met onzekerheidsmarges erbij. We willen het wel precies weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |