E-readerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat je nog niet zo'n ding hebt, IsaAnders had ik ze wel voor je gehad. Alle delen.
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, Arty heeft wel wat fantasynoeken. Maar die is daar een jaar of zes geleden mee gestopt, dua ik vermoed dat je die werkjes allemaal al wel kent.
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik zie zo snel even 'De boeken van de zieners' (volgens mij een cadeau geweest en ongelezen) en 'Bron van Duisternis'. 'Magiėr' staat hier ook.
Overigens mag je hier altijd in de boekenkast komen kijken hoor, om wat te lenen. Maar het zijn voornamelijk romans en biografieėn.
Aha. Ja Arty was het ook zat op een bepaald moment.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moeMaar aangezien ik Game of Thrones kijk was ik wel benieuwd naar de boeken over die serie, die overigens in mijn ogen mild fantasy is omdat er nauwelijks gebruik wordt gemaakt van magie.
Anders gooi je er even een spoiler inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Moet dat nou, deze topictitel?![]()
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme BEEP. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
*knuffel* Ik had eigenlijk nog het meest met 'de stoere meid' te doen....zo dichtbijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Moet dat nou, deze topictitel?![]()
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme -. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
Voor mij was het geen spoilerquote:
Het echte fantasy vind ik niks. Deze boeken zijn goed te doen. Ze focussen meer op de intriges en zo. Erg leuk leesvoerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef minilot het volgende:
Wat fantasy betreft: ik ben er een beetje dubbel over. An sich spreekt het concept van fantasy als genre me heel erg aan, maar toch vind ik het meeste ervan saai en onnozel.
Wel enorme Terry Pratchett/Discworld-fan, maar dat is anders.
Dat gaat me dan weer een stap te verquote:
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam kentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik aan de boeken begin, het aantal karakters schrikt me wel af, ik verdwaal nogal snel als er teveel verschillende personages in een boek zitten, kan in real life al slecht namen onthouden, laat staan in boeken
Oh, maar dat is gaaf!quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam van gezicht kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |