abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128227862
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:58:11 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_128227885
Fijne vakantie al vast, lieve Lein! Waar gaat de reis naartoe?

En prachtige docu was dat inerdaad. Geen traantjes hier, maar wel indrukwekkend! Vroeg me wel af waar haar vader was. Maar die wilde wellicht gewoon niet in beeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_128227924
Jammer dat je nog niet zo'n ding hebt, Isa :@ Anders had ik ze wel voor je gehad. Alle delen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:01:49 #4
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_128227936
Isa, Arty heeft wel wat fantasynoeken. Maar die is daar een jaar of zes geleden mee gestopt, dua ik vermoed dat je die werkjes allemaal al wel kent.

Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik zie zo snel even 'De boeken van de zieners' (volgens mij een cadeau geweest en ongelezen) en 'Bron van Duisternis'. 'Magiėr' staat hier ook.

Overigens mag je hier altijd in de boekenkast komen kijken hoor, om wat te lenen. Maar het zijn voornamelijk romans en biografieėn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juni 2013 @ 09:14:28 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128228174
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat je nog niet zo'n ding hebt, Isa :@ Anders had ik ze wel voor je gehad. Alle delen.
E-reader _O_

Heeft er voor gezorgd dat ik weer wat meer aan het lezen ben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_128228222
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, Arty heeft wel wat fantasynoeken. Maar die is daar een jaar of zes geleden mee gestopt, dua ik vermoed dat je die werkjes allemaal al wel kent.

Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik zie zo snel even 'De boeken van de zieners' (volgens mij een cadeau geweest en ongelezen) en 'Bron van Duisternis'. 'Magiėr' staat hier ook.

Overigens mag je hier altijd in de boekenkast komen kijken hoor, om wat te lenen. Maar het zijn voornamelijk romans en biografieėn.
Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moe 8-) Maar aangezien ik Game of Thrones kijk was ik wel benieuwd naar de boeken over die serie, die overigens in mijn ogen mild fantasy is omdat er nauwelijks gebruik wordt gemaakt van magie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:59:54 #7
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_128229071
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb veel te veel fantasyboeken gelezen en een beetje fantasyboeken moe 8-) Maar aangezien ik Game of Thrones kijk was ik wel benieuwd naar de boeken over die serie, die overigens in mijn ogen mild fantasy is omdat er nauwelijks gebruik wordt gemaakt van magie.
Aha. Ja Arty was het ook zat op een bepaald moment.
Hij kijkt nu wel Game of T. Ik heb de eerste aflevering meegekeken, maar het kon me niet boeien helaas.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_128229167
Ik heb een jaar geleden of zo ook de eerste aflevering gezien en vond er geen moer aan. Maar goed, Ross bleef aandringen dat 'iedereen zei' dat het zo'n fantastische serie was. Nou vooruit, nog maar een poging gedaan in april en weer begonnen met kijken. Nu vind ik het fantastisch en hebben we alle seizoenen er in 2 weken doorgejaagd :o
pi_128229224
Bij Arrested Development probeerde Ross overigens hetzelfde, maar dat bleef ik niet leuk vinden ook niet na de 2e keer de eerste 3 afleveringen kijken. Ik vond iedereen stom, irritant en niet grappig. En dan scheen je dus sympathie voor de hoofdpersoon te moeten hebben omdat hij omringd is met al die vreselijke mensen, maar die vond ik vervolgens weer ruggengraatloos 8-)
pi_128229347
Goedemorgen :W
pi_128240971
Moet dat nou, deze topictitel? :'(
Gisterenavond laat eindelijk ep. 8, 9 en 10 van seizoen 3 gezien.
Arme -spoiler, nevermind- Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!

[ Bericht 13% gewijzigd door minilot op 25-06-2013 15:49:07 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_128241047
Wat fantasy betreft: ik ben er een beetje dubbel over. An sich spreekt het concept van fantasy als genre me heel erg aan, maar toch vind ik het meeste ervan saai en onnozel.

Wel enorme Terry Pratchett/Discworld-fan, maar dat is anders. O+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:46:25 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_128241075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Arme BEEP. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
Anders gooi je er even een spoiler in :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_128241129
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
Arme -. Snif. Heb er helemaal akelig van gedroomd vannacht!
*knuffel* Ik had eigenlijk nog het meest met 'de stoere meid' te doen....zo dichtbij :'(
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:47:51 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_128241133
Totaal geen fantasy-fan hier.

Gelukkig heeft de bibliotheek altijd genoeg andere literatuur.
Net de prijswinnende "Dit zijn de namen' van Tommy Wieringa uit.
Nu beginnen in 'De verdovers' van Anna Enquist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_128241158
Sorry Tav! Aangepast! ^O^
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:52:15 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_128241299
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef minilot het volgende:
Sorry Tav! Aangepast! ^O^
Voor mij was het geen spoiler ;) Maar we beter zo voor de zekerheid :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_128241326
..heb me afgelopen maanden eindelijk eens door het ouvre van Philip K. Dick heengewerkt. O+ Ik merk toch dat ik qua voorkeur meer leun richting science fiction dan naar fantasy.
Maar al met al lees ik įlles. Onstilbare leeshonger. *)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:55:36 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_128241431
Ik weet nog niet zeker of ik aan de boeken begin, het aantal karakters schrikt me wel af, ik verdwaal nogal snel als er teveel verschillende personages in een boek zitten, kan in real life al slecht namen onthouden, laat staan in boeken :P
pi_128241611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef minilot het volgende:
Wat fantasy betreft: ik ben er een beetje dubbel over. An sich spreekt het concept van fantasy als genre me heel erg aan, maar toch vind ik het meeste ervan saai en onnozel.

Wel enorme Terry Pratchett/Discworld-fan, maar dat is anders. O+
Het echte fantasy vind ik niks. Deze boeken zijn goed te doen. Ze focussen meer op de intriges en zo. Erg leuk leesvoer :Y

Je moet idd wel tegen grote hoeveelheden personages kunnen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_128241638
Ik heb het kookboek van GoT! *)
pi_128241769
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef minilot het volgende:
Dat gaat me dan weer een stap te ver :P
pi_128241786
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik aan de boeken begin, het aantal karakters schrikt me wel af, ik verdwaal nogal snel als er teveel verschillende personages in een boek zitten, kan in real life al slecht namen onthouden, laat staan in boeken :P
Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam kent :7
pi_128241804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef minilot het volgende:
Oh, maar dat is gaaf! *O*
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:04:50 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_128241813
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het scheelt dat je een groot deel van die karakters al bij naam van gezicht kent :7
:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')