Het edele bazenvoer pindakaas niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
Ik vind rijstwafels, chocopasta, hagelslag, pindakaas etc. echt niet lekker als ontbijtEet het dan ook nooit. Geef mij maar gewoon brood met vleeswaren.
Een prachtclub, sonsbeekpark, de korenmarkt, echte Arnhemse meisjes, trolleys.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nijmegen is gezelliger en leuker uitgaan en een universiteit
Wat heeft Arnhem?
Zo grotdroog door je strot douwen 's morgensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het edele bazenvoer pindakaas niet kunnen waarderen
Oh, hier eet mijn vriendin de koelkast leeg vaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik met mn vriendin
altijd bier drinken enzo
Laat maar, toch 2 jaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan zit ik in mijn examenjaar liefje, over 3 jaar
Laat maar, toch 2 jaar
neger watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een prachtclub, sonsbeekpark, de korenmarkt, echte Arnhemse meisjes, trolleys.
De enige historie van Nijmegen ligt onder de grondArnhem heeft veerkracht
![]()
En die gezelligheid is ook alleen maar door de import van studenten.
Crack maakt altijd als ze binnenkomt een inventaris van wat je allemaal in huis hebt en dan gaat ze zielig kijken tot ze iets heeft gekregen. Geen grap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, hier eet mijn vriendin de koelkast leeg vaak.
alleen trolleys is een valide punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een prachtclub, sonsbeekpark, de korenmarkt, echte Arnhemse meisjes, trolleys.
De enige historie van Nijmegen ligt onder de grondArnhem heeft veerkracht
![]()
En die gezelligheid is ook alleen maar door de import van studenten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack maakt altijd als ze binnenkomt een inventaris van wat je allemaal in huis hebt en dan gaat ze zielig kijken tot ze iets heeft gekregen. Geen grap.
Is wel los te eten etsuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zalm in de koelkast en heb nu wel zin inMaar heb geen toastjes.
Ja dus 3 jaar nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, over 2 jaar ga ik naar de 6e klas.
Ik geef je een flink aantal shotjes en toegang tot de aspenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
verder is korenmarkt alleen leuk om te vechten, maar gezellig is het daar niet.
Ik heb wel toastjes. En fuet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
Ze laat wel eens geld achter met een briefje voor wat het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack maakt altijd als ze binnenkomt een inventaris van wat je allemaal in huis hebt en dan gaat ze zielig kijken tot ze iets heeft gekregen. Geen grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed als ik weer keer arnhem ben in zomerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef je een flink aantal shotjes en toegang tot de aspen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze laat wel eens geld achter met een briefje voor wat het is.
HELDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zin in tosti? :dquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar die is er in nimma ook toch?
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gaat de stufi in oktober zo zwaar omlaag
Ik heb wel toastjes maar geen zalm oid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
gaat dat dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gaat de stufi in oktober zo zwaar omlaag
zuuuuuuurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk in dat overzicht en vanaf oktober krijg ik meer dan 50 euro minder per maand
welk overzichtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk in dat overzicht en vanaf oktober krijg ik meer dan 50 euro minder per maand
Omdat je eens van je luie reet af moet komen en moet gaan werken voor je geld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is nu toch ook al? Ik krijg drie euro meer. Ja, dat dekt de kosten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je inloggen op mijnduo.nlquote:
jaquote:
doeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je eens van je luie reet af moet komen en moet gaan werken voor je geld.
Lief doen jij. Pax heeft het al moeilijk zat met dat kapsel van 'm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je eens van je luie reet af moet komen en moet gaan werken voor je geld.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lief doen jij. Pax heeft het al moeilijk zat met dat kapsel van 'm.
Gastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet. Jammer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je inloggen op mijnduo.nl
[..]
ja
[..]
doei
Ik weet niet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
pics dudequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast
Tevens ben ik naar de kapper geweest laatst
Is met wachtwoord en smscode toch?quote:
Dus? Eén dagje per maand werken en zelfde stufi is 20 extra bier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat.
Maar mensen die janken over stufi zijn gewon kut. 1 dagje per maand werken en je hebt dat verschil alweer terug.
Moet je ook nog eens werk zien te vinden voor 1 dag en daarnaast makkelijk met je studie te combineren valt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat.
Maar mensen die janken over stufi zijn gewon kut. 1 dagje per maand werken en je hebt dat verschil alweer terug.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voel je dan ook niet aangesproken hommo
terechte klcahtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je ook nog eens werk zien te vinden voor 1 dag en daarnaast makkelijk met je studie te combineren valt.
ik moet jouw naam even onthouden zodat ik je kan herrinern voor mij shotjes gevenquote:
werkloos omdat studiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
terechte klcaht
binnekort dakloos omdat geen werk
Klopt, dat ontken ik ook nergens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Eén dagje per maand werken en zelfde stufi is 20 extra bier.
Ja, want je kunt niet meer werken dan 1 dag in de week. Ik gaf alleen aan dat 50 eu geen hol voorstelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je ook nog eens werk zien te vinden voor 1 dag en daarnaast makkelijk met je studie te combineren valt.
Jij leent ook 200?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
Gelukkig
[ afbeelding ]
Maar Pax, zoek uit waarvoor. Jij krijgt aanvullende stufi toch?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is met wachtwoord en smscode toch?
Dat smsje is gekoppeld aan mijn moeders nummerEn ze is niet hier.
fuck school. Ga gewoon niet want #yoloquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
07:00 uur alweer uit bed.
Waarom word ik door school uit m'n vakantieritme gehaald
gr gr
Ik heb nog wel een slaapkamer over in Nederland als je echt er uit gekickt wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
terechte klcaht
binnekort dakloos omdat geen werk
christus te paard, waarom krijg jij zoveel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
Gelukkig
[ afbeelding ]
ohquote:
Ja...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
Gelukkig
[ afbeelding ]
heb nog tot 1 september.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een slaapkamer over in Nederland als je echt er uit gekickt wordt.
Ik leen 200.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
christus te paard, waarom krijg jij zoveel?
En dan de boeken betalen zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
fuck school. Ga gewoon niet want #yolo
Voor jou misschien niet. Voor mij is het meer dan een week eten en dat vind ik veel geld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want je kunt niet meer werken dan 1 dag in de week. Ik gaf alleen aan dat 50 eu geen hol voorstelt.
#mirinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
Ik heb in augustus straks 3 baantjes. Dag FOK!.
Als je dat veel geld vindt en het niet kunt missen kun je dus een paar in de maand wat werken om het te compenseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet. Voor mij is het meer dan een week eten en dat vind ik veel geld.
Al eens op wereldreis in je bed geweest?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, ik lig in bed, kom kroelen, vrouwmenschen
Ja. En ik heb 475 huur, hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je toch vet veel?
Of moet je van die 300 van je ouders ook collegegeld e.d. betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, bij sommige studies ligt het niet eens aan de tijd hè. Bij mijn studie is het een vereiste om heel flexibel te zijn en daardoor heb ik mijn baan op moeten geven. Zaterdag of zondag is natuurlijk een mogelijkheid, maar ja, moet je maar net een baantje voor 1 dag zien te vinden. Heb je geloof ik niet zo veel van. Ik wil heel graag weer een bijbaantje, maar dat lukt nu gewoon niet. De enige dag dat ik vrij ben, is op zondag. Op zaterdag ben ik bezig met iets voor mijn studie. Mja, iets flexibels zoeken dan maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, dat ontken ik ook nergens.
[..]
Ja, want je kunt niet meer werken dan 1 dag in de week. Ik gaf alleen aan dat 50 eu geen hol voorstelt.
En alsof studeren zo zwaar en tijdrovend is, ik ken maar een handje vol studenten die echt niks anders kunnen doen omdat ze zitten te bikkelen. De rest leeft gewoon de goodlife met afentoe brak naar college en eens in de 10 weken een toetsweek.
Je probleem zit in de onjuiste conclusie achter het woord 'en'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dat veel geld vindt en het niet kunt missen kun je dus een paar in de maand wat werken om het te compenseren.
solonaisequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Al eens op wereldreis in je bed geweest?
gr gr
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef xcachet het volgende:
trouwens, pic van mij met zonder pyjama #instamoodIs dit waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig aan de prijs.
Pics van je huis.
trouwens, pic van mij met zonder pyjama #instamoodheyy jij staat op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://hd-achtergronden.b(...)-witte-lingerie.html
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Andere alcoholische versnaperingen dan?
Ben lingerie modelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
heyy jij staat op het internet
Hoe de fuck doe je dat? Ik heb meteen getineye'd maar dat levert niets opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
heyy jij staat op het internet
gooi s/o naar mij etsu jij bent mijn heldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen.
trusten tjock, paxje, esell, en alle andere die ik vergeten ben
hvj allemaal xooxoxoxoxoxx
google imagesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat? Ik heb meteen getineye'd maar dat levert niets op
trouwens, pic van mij met zonder pyjama #instamoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rechter muisknop > kopieer locatie van afbeelding. Weet niet of windows of wat je ook hebt dat ook heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat? Ik heb meteen getineye'd maar dat levert niets op
Ik zie en lees dit vaker. Maar kun je dan niet s'avonds werken door de week?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, bij sommige studies ligt het niet eens aan de tijd hè. Bij mijn studie is het een vereiste om heel flexibel te zijn en daardoor heb ik mijn baan op moeten geven. Zaterdag of zondag is natuurlijk een mogelijkheid, maar ja, moet je maar net een baantje voor 1 dag zien te vinden. Heb je geloof ik niet zo veel van. Ik wil heel graag weer een bijbaantje, maar dat lukt nu gewoon niet. De enige dag dat ik vrij ben, is op zondag. Op zaterdag ben ik bezig met iets voor mijn studie. Mja, iets flexibels zoeken dan maar.
gelukkig ben je mij niet vergetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen.
trusten tjock, paxje, esell, en alle andere die ik vergeten ben
hvj allemaal xooxoxoxoxoxx
niet genoeg ervaring hebben om magazijnwerk te doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie en lees dit vaker. Maar kun je dan niet s'avonds werken door de week?
Ik weet niet, maar ik heb nu ook voor van de zomer 3 sollicitaties gestuurd naar bedrijven voor vakantie werk en kon bij alle 3 aan de slag.En zo bijzonder is mijn CV niet.
Ik ga een maandje orderpicken, in zo'n karretje rond tuffen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet genoeg ervaring hebben om magazijnwerk te doen
Dan lazen we alles wel als 'een klein miniatuurtijgertje dat overal achter je aanliep en super groot werd als je ruzie had'quote:
niets mis mee. moet ook zoiets hebben manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga een maandje orderpicken, in zo'n karretje rond tuffen.![]()
Nou, ik heb er 10 gestuurd en ik kreeg alleen de mac terug. Heb het wel aangenomen natuurlijk, vrijdag sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik heb nu ook voor van de zomer 3 sollicitaties gestuurd naar bedrijven voor vakantie werk en kon bij alle 3 aan de slag.En zo bijzonder is mijn CV niet.
O.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan lazen we alles wel als 'een klein miniatuurtijgertje dat overal achter je aanliep en super groot werd als je ruzie had'
except mequote:
welke mac, weet ik welke ik naar toe moet als ik in zomer in 026 ben voor gratis etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik heb er 10 gestuurd en ik kreeg alleen de mac terug. Heb het wel aangenomen natuurlijk, vrijdag sollicitatiegesprek
wat raarquote:
Klopt, maar niet met arachide. ValHallen zal mij dan een ban aansmeren en dan heb ik geen FOK!leven meer.quote:
Typisch heeft wel een universiteit op zijn CV staan en dat helpt enorm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik heb er 10 gestuurd en ik kreeg alleen de mac terug. Heb het wel aangenomen natuurlijk, vrijdag sollicitatiegesprek
ja, heb net een TC-account aangemaakt met die naam omdat Paxcon al bezet wasquote:
Weet niet eens wie ValHallen isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat raar
[..]
Klopt, maar niet met arachide. ValHallen zal mij dan een ban aansmeren en dan heb ik geen FOK!leven meer.Ze woont wel dichtbij sinds kort.
ValHallen niet kennen!quote:
Paxje goetjie goeequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, heb net een TC-account aangemaakt met die naam omdat Paxcon al bezet was
Mja, mijn werk begon altijd om 5 uur en dat lukte niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jamaar er is niks mis met ketsenquote:
Ik mag zelf al niet gratis eten. En ik heb solli in 010quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke mac, weet ik welke ik naar toe moet als ik in zomer in 026 ben voor gratis eten
Nog een weekje, dan kom ik je halenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat raar
[..]
Klopt, maar niet met arachide. ValHallen zal mij dan een ban aansmeren en dan heb ik geen FOK!leven meer.Ze woont wel dichtbij sinds kort.
anders niet met mij praten hup hupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:47 schreef LETMEIN het volgende:
Lig je in bed en moet je uit bed om je mobiel op te laden. #FML
gr gr
roffaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:48 schreef arachide. het volgende:
Ik mag zelf al niet gratis eten. En ik heb solli in 010
Ik ben hier nog niet zo bijzonder lang dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ValHallen niet kennen!___!
Is een mod, maar veel post ie niet.
wij hebben echt zelfde woonplekken gehad sowieso ziek enge shit mimangquote:
Ik heb vanaf morgen vakantie, dan heb ik tot juli een beetje chillen en alleen in het weekend beetje werken. Dan 2 weken op vakantie. Dan heb ik nog de hele maand augustus vakantie, dus een extra baantje gezocht naast mijn andere twee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, mijn werk begon altijd om 5 uur en dat lukte niet.Heb regelmatig werk moeten afzeggen vanwege mijn studie. Heb wel eens tot 10 uur op school gezeten.
Het is gewoon lastig omdat ik gewoon echt flexibel moet zijn. Dan moet je ineens 's avonds ergens heen of heb je last minute de volgende middag een afspraak.
Maar hoezo drie baantjes?
Klinkt spannend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog een weekje, dan kom ik je halen
O, da's wel chill.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen vakantie, dan heb ik tot juli een beetje chillen en alleen in het weekend beetje werken. Dan 2 weken op vakantie. Dan heb ik nog de hele maand augustus vakantie, dus een extra baantje gezocht naast mijn andere twee.Geldjes nooit verkeerd, anders zit ik toch maar kansloos mijn geld op te zuipen met maten oid. Of te FOK!'en.
Ik had ook net koffie gepakt.... maarja over drie kwartier is het etenstijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:56 schreef arachide. het volgende:
Ik net eten erbij pakken want gezellig, iedereen weg.
is het ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:59 schreef arachide. het volgende:
Ik vind die heeeeey/hoooooo echt heel grappig
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:59 schreef arachide. het volgende:
Ik vind die heeeeey/hoooooo echt heel grappig
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:02 schreef arachide. het volgende:
Willen jullie de bank zien die ik vrijdag ga halen?
Melkweg? En het was leuk dus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vetste hiphop act waar ik ooit ben geweest mogen aanschouwen.![]()
Great Minds.
Vijftig dagen etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:04 schreef arachide. het volgende:
http://www.leenbakker.nl/(...)50/hoekbank_lissabon
deze
Goede prijs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:04 schreef arachide. het volgende:
deze
ik kom d'r anquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:04 schreef arachide. het volgende:
deze
hema, yoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:13 schreef arachide. het volgende:
iedereen weg en het enige wat ik denk: "waar had je dat toffe douchegordijn nou gezien?"
WTF FEE EEN DOUCHEGORDIJN
Ik app je even een fotoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:13 schreef Tchock het volgende:
Mijn bank was veel goedkoper maar die van jou ziet er wel extreem veel chiller uit
Ik ara van haar verjaardagsfeestje vorig jaar. Verder niemand.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
Heel deze sc heeft elkaar op wapp of wat?
Of raar geluid voor lief nemen. Haha. Nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij maakt wel een raar geluid als je hard erop knalt. Geen seks op de bank dus
haha raar geluidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of raar geluid voor lief nemen. Haha. Nemen.
Volgens mijn vriendin (die mee was omdat ik niet alleen naar de ikea wilde en ik opgevrolijkt moest worden) klonk het als een rare kreunende scheet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of raar geluid voor lief nemen. Haha. Nemen.
Bedankt voor dit stukje informatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin (die mee was omdat ik niet alleen naar de ikea wilde en ik opgevrolijkt moest worden) klonk het als een rare kreunende scheet.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
en het seks op de bank deel was geen probleem?
of even geduld hebben en dan vind je er vanzelf 1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
nergens een goede versie van het optreden waar je heen bent geweest kunnen terug vinden op the interwebz
kut leven
Hihi. Hoeft niet altijd leuk en goed te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je snapt me wel als je seks hebt gehad.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:29 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Hihi. Hoeft niet altijd leuk en goed te zijn.
Seks is een beetje als pizza, zelfs slecht is het nog wel okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:29 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Hihi. Hoeft niet altijd leuk en goed te zijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Seks is een beetje als pizza, zelfs slecht is het nog wel oke
Heb ik een andere ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Seks is een beetje als pizza, zelfs slecht is het nog wel oke
Ik heb wel eens gehad dat de seks binnen no time voorbij was (echt snel) zonder dat ik ook maar een beetje heb kunnen genieten, dat vind ik niet lekker en ook niet okéquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:34 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan was de pizza of heel slecht of het was geen sex
Dat valt onder geen seks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:36 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat de seks binnen no time voorbij was (echt snel) zonder dat ik ook maar een beetje heb kunnen genieten, dat vind ik niet lekker en ook niet oké.
Ik denk ook dat in de regel de pizzastelling meer voor mannen dan voor vrouwen geldtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:36 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat de seks binnen no time voorbij was (echt snel) zonder dat ik ook maar een beetje heb kunnen genieten, dat vind ik niet lekker en ook niet oké.
De seks met mijn ex was bagger, duurde nog geen minuut per keer en the D is dunner dan mijn duim. En zelfs dat was oke, puur door de intimiteitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk ook dat in de regel de pizzastelling meer voor mannen dan voor vrouwen geldt
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
De seks met mijn ex was bagger, duurde nog geen minuut per keer en the D is dunner dan mijn duim. En zelfs dat was oke, puur door de intimiteit
De volgende ochtend wakker worden en het blijkt toch een aardig gedrocht te zijn kan deze stelling nog enigszins omver werpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk ook dat in de regel de pizzastelling meer voor mannen dan voor vrouwen geldt
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meebewegen en shit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:43 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Of misschien doe ik iets grandioos fout
Faken is triest man, beter gewoon advies geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:43 schreef arachide. het volgende:
Faken heb ik wel snel geleerden de seksuele voorlichting van christenen is zo slecht dat ze alles geloven wat je ze wijsmaakt
Faken doe ik niet aan. Ik zeg direct wat ik ervan vind en hoe ik het wil omdat ik het ook leuk wil hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:43 schreef arachide. het volgende:
Faken heb ik wel snel geleerden de seksuele voorlichting van christenen is zo slecht dat ze alles geloven wat je ze wijsmaakt
Dit is wel een beetje waar. Een man wil echt liever horen hoe het is dan vals denken dat het wel goed is. Ook al weten veel dat niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Faken is triest man, beter gewoon advies geven.
Dat je zo naar huis gaat en denkt ''zo ze heeft het nog nooit zo naar der zin gehad''. En dan stuurt zij naar een vriendin (want zo zijn wijven) ''man, dit was weer 3 keer niks ik hoop dat ik nog batterijen heb''.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje waar. Een man wil echt liever horen hoe het is dan vals denken dat het wel goed is. Ook al weten veel dat niet.
Er was geen betere optiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Faken is triest man, beter gewoon advies geven.
Maar aan de andere kant; wij zijn lieve jongens die willen dat de vrouw het naar haar zin heeft. Er zijn ook mannen die dat echt geen fuck kan schelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je zo naar huis gaat en denkt ''zo ze heeft het nog nooit zo naar der zin gehad''. En dan stuurt zij naar een vriendin (want zo zijn wijven) ''man, dit was weer 3 keer niks ik hoop dat ik nog batterijen heb''.
Het ging hier toch over een ex? Die wil dat vast ook wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant; wij zijn lieve jongens die willen dat de vrouw het naar haar zin heeft. Er zijn ook mannen die dat echt geen fuck kan schelen.
Meh, ik ken de situatie niet maar kan ik mij niet voorstellen.quote:
Ik weet niet zeker he, maar ik denk ook dat het best wel eens moeilijk kan zijn om een vrouw te plezieren. Een man is makkelijker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant; wij zijn lieve jongens die willen dat de vrouw het naar haar zin heeft. Er zijn ook mannen die dat echt geen fuck kan schelen.
Ik weet niet of je scharrelt of een vriend hebt, maar oefening baart kunst, zeker met dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:47 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik doe maar wat. Kan best zijn dat ik slecht ben, of zo.
Ligt aan de eisen toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:48 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker he, maar ik denk ook dat het best wel eens moeilijk kan zijn om een vrouw te plezieren. Een man is makkelijker.
Dat is waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je scharrelt of een vriend hebt, maar oefening baart kunst, zeker met dezelfde persoon.
Helemaal op elkaar ingespeeld zijn enzo
Als een chick elke 2-3 minuten gillend en zwetend wil komen moet je wel heel erg je best doen, maar is ook een gulden middenweg tussen gewoon niks en dat.quote:
Wacht, zijn er ook vrouwen die niet elke 2-3 minuten gillend en zwetend komen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een chick elke 2-3 minuten gillend en zwetend wil komen moet je wel heel erg je best doen, maar is ook een gulden middenweg tussen gewoon niks en dat.Dat bedoel ik met ''eisen''.
Dat is ook verschillend natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:52 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Bedoel de juiste plekjes raken en alles.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook verschillend natuurlijk.
Altijd moeilijk doen die vrouwen.
Wat is er zo raar aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Jeetje... seks discussie... wtf ben ik aan het lezen.
nou bah zegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Jeetje... seks discussie... wtf ben ik aan het lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |