Het edele bazenvoer pindakaas niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
Ik vind rijstwafels, chocopasta, hagelslag, pindakaas etc. echt niet lekker als ontbijtEet het dan ook nooit. Geef mij maar gewoon brood met vleeswaren.
Een prachtclub, sonsbeekpark, de korenmarkt, echte Arnhemse meisjes, trolleys.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nijmegen is gezelliger en leuker uitgaan en een universiteit
Wat heeft Arnhem?
Zo grotdroog door je strot douwen 's morgensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het edele bazenvoer pindakaas niet kunnen waarderen
Oh, hier eet mijn vriendin de koelkast leeg vaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik met mn vriendin
altijd bier drinken enzo
Laat maar, toch 2 jaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan zit ik in mijn examenjaar liefje, over 3 jaar
Laat maar, toch 2 jaar
neger watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een prachtclub, sonsbeekpark, de korenmarkt, echte Arnhemse meisjes, trolleys.
De enige historie van Nijmegen ligt onder de grondArnhem heeft veerkracht
![]()
En die gezelligheid is ook alleen maar door de import van studenten.
Crack maakt altijd als ze binnenkomt een inventaris van wat je allemaal in huis hebt en dan gaat ze zielig kijken tot ze iets heeft gekregen. Geen grap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, hier eet mijn vriendin de koelkast leeg vaak.
alleen trolleys is een valide punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een prachtclub, sonsbeekpark, de korenmarkt, echte Arnhemse meisjes, trolleys.
De enige historie van Nijmegen ligt onder de grondArnhem heeft veerkracht
![]()
En die gezelligheid is ook alleen maar door de import van studenten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack maakt altijd als ze binnenkomt een inventaris van wat je allemaal in huis hebt en dan gaat ze zielig kijken tot ze iets heeft gekregen. Geen grap.
Is wel los te eten etsuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zalm in de koelkast en heb nu wel zin inMaar heb geen toastjes.
Ja dus 3 jaar nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, over 2 jaar ga ik naar de 6e klas.
Ik geef je een flink aantal shotjes en toegang tot de aspenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
verder is korenmarkt alleen leuk om te vechten, maar gezellig is het daar niet.
Ik heb wel toastjes. En fuet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zalm in de koelkast en heb nu wel zin inMaar heb geen toastjes.
Ze laat wel eens geld achter met een briefje voor wat het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack maakt altijd als ze binnenkomt een inventaris van wat je allemaal in huis hebt en dan gaat ze zielig kijken tot ze iets heeft gekregen. Geen grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |