PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee hier nog wel een paar nieuwe kandidaten voor Ik heb het nog nooit gedaan toch?
Inderdaad,quote:
You have no BeHeeyquote:
Ik ben 16, zal mij worst wezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee hier nog wel een paar nieuwe kandidaten voor Ik heb het nog nooit gedaan toch?
Is dat nu nog op TV, dan ga ik ff kiek'n?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf die benen van dat wijfWat een vies wijf
HAHAHAHHAA NOOBquote:
ok.quote:
heterogeen toch? De consument maakt wel degelijk onderscheid in merk etc.quote:
"Can I schuif a little dichterbij?"quote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik vind Joker echt de grooste mongool die daar in Vegas rondloopt.Matsoe Matsoe is wel echt baas en heeft overal schijt aan.
doe maar homogeen en zeg dan dat het TBakkert geen flikker uitmaakt naar welke kapper hij gaat.quote:
Bij kleren maakt de consument over het algemeen wel onderscheid volgens mij...quote:
ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef quer het volgende:
want ik wil geen c&a spijkerbroek bijv dus dan is het hetero
een consument maakt toch overal onderscheid bij ?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij kleren maakt de consument over het algemeen wel onderscheid volgens mij...
overal scheid aanquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een consument maakt toch overal onderscheid bij ?
Mijn leraar zegt wel dat er bijna geen echt homogene producten zijn, maar je hebt ze wel...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een consument maakt toch overal onderscheid bij ?
hihhi iksdeequote:
Zoals de jas van Gordon?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn leraar zegt wel dat er bijna geen echt homogene producten zijn, maar je hebt ze wel...
die is echt tyfus homo, geen hetero.quote:
die ja.quote:
Ja vind ik ook. Echt fucking tof als je daarmee gewoon je geld kan verdienenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
precies dit goeie humor heeft die man
Zit volgende maand in Vegasquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
VIVA LAS VEGAS!!
DIRTY MIND
VIVA LAS VEGAS !!
dan is het stiekem gewoon heterogeen, dat is ook precies wat die omschrijving zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef quer het volgende:
Ik las ff door en volgens m'n boek is een spijkerbroek homogeen maar heeft het bepaalde onderscheidende kenmerken om te opereren in een monopolistische concurrentie markt van homogene producten
Vond het wel gaaf toen ik er wasquote:
DIRTY MINDSquote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vond het wel gaaf toen ik er was
Maar toch heeft het ook wel wat zieligs. Al die oudjes die daar aan die automaten hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |