Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zitten leuke tussen. Heb pas nog de films van XIII gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb laatst een paar Douwe Dabberts aangevuld, verder: Roodbaard, Durango, XIII, Gust Flater, Valhalla, Siegfried, Blueberry, strips van Derib, Buddy Longway, Elfquest(maar die spaar ik niet speciaal) Veel losse strips, Harald, Thogal, Arin.
Zit je ergens vast nu, of zie je op tegen glasvezelen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben er pas 2 maanden mee bezig ofzo... terwijl er mensen op het "nerdforum" zijn die zo'n ding op 1 avond in elkaar zetten en binnen een week helemaa klaar zijn(maar ja, op dat zelfde forum zitten ook mensen die hun eigen BttF Nike MAG schoenen maken...)
Stuart Townsend heeft ook nog 2 seizoenen XIII gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Silfen het volgende:
[..]
Zitten leuke tussen. Heb pas nog de films van XIII gezien.
Zelf spaar ik Michel Vaillant, Storm, Yoko Tsuno en meer van dat soort strips.
Hebben ze daar ook bouwtekeningen van een Star Wars Stormtrooper of Bounty Hunter helm?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben er pas 2 maanden mee bezig ofzo... terwijl er mensen op het "nerdforum" zijn die zo'n ding op 1 avond in elkaar zetten en binnen een week helemaa klaar zijn(maar ja, op dat zelfde forum zitten ook mensen die hun eigen BttF Nike MAG schoenen maken...)
Sommige stukken passen niet in elkaar zoals ze horen te gaan... Ik ben nog lang niet bij het glasvezel gebeuren...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zit je ergens vast nu, of zie je op tegen glasvezelen?
Welk forum is dat? Ik ben stiekem ook een quitter, maar vind het altijd wel leuk om dat soort dingen te beginnen
Storm trooper heb ik al voorbij zien komen ja. Bounty hunter week niet... Het heet Pepakura, klein programma'tje om het mee af te drukken en dat alle aanhechtingen weergeeft. De bouwtekeningen vind je gewoon op internetquote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Silfen het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook bouwtekeningen van een Star Wars Stormtrooper of Bounty Hunter helm?
Weet ik, maar ik heb nu geen mogelijkheden om die (of iets anders) te downloaden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Stuart Townsend heeft ook nog 2 seizoenen XIII gemaakt.
Storm heb ik (voor zover ik weet) compleet. Heb/had ook wel wat digitaal, maar dat vind ik alleen wat lastiger. Dat past niet op een scherm. Ook niet op mijn e-reader.quote:O ik heb ook nog wat stripseries digitaal, daar zit Storm ook bij.
Gewoon om te lezen en omdat het vaak te lastig is een serie compleet te krijgen.
Nice. Ik zal eens kijken. Heb ik misschien iets te doen waar ik wel de motivatie voor heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Storm trooper heb ik al voorbij zien komen ja. Bounty hunter week niet... Het heet Pepakura, klein programma'tje om het mee af te drukken en dat alle aanhechtingen weergeeft. De bouwtekeningen vind je gewoon op internet![]()
[ afbeelding ]
Doe eens een keer moeite voor je punten zou ik zeggenquote:
Ik was bijna klaar en dan kom je met datquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doe eens een keer moeite voor je punten zou ik zeggen
* DragonFodder schraapt keelquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was bijna klaar en dan kom je met dat
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
* DragonFodder schraapt keel
Muhahahaahaaaaaaaa!
quote:
Geef maar een usb stick zet ik het er wel even op, doe ik morgen ook al met Game of T voor iemand.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Silfen het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb nu geen mogelijkheden om die (of iets anders) te downloaden.
Storm heb ik (voor zover ik weet) compleet. Heb/had ook wel wat digitaal, maar dat vind ik alleen wat lastiger. Dat past niet op een scherm. Ook niet op mijn e-reader.
GoT seizoen 3? Wil ik ook wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Geef maar een usb stick zet ik het er wel even op, doe ik morgen ook al met Game of T voor iemand.
En niet groot genoeg.quote:e-readers zijn ook nog niet goed en betaalbaar in kleur te krijgen.
Geen HD kwaliteit?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef drakin het volgende:
Weekenden ben ik bijna nooit in de buurt, maar voor alle 3 seizoenen GOT ben ik volgens mij rond de 14 gb kwijt.
hehe als je ziet wat ik heb heb je aan 1 schijf niet genoeg, maar ik geef niet alles mee want ik ga er ook geen uren aan spenderen.
Geen idee, gewoon goed kijkbaar. heb ook geen HD TV.quote:
Dragonfodder blijft 3 dagen zitten met zijn vraag, muwhahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
* DragonFodder schraapt keel
Muhahahaahaaaaaaaa!
gegooid? waarom zou je hem wegdoen? Ik ga alles opnieuw kijken voor seizoen 4 begint.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb vanmiddag seizoen 2 van mijn nas gegooid en die was alleen al 10 gb...
Omdat ik seizoen 2 op blu ray gekocht hebquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
gegooid? waarom zou je hem wegdoen? Ik ga alles opnieuw kijken voor seizoen 4 begint.
Ben nu de boeken op mijn foon aan het lezen, kon gewoon niet wachten tot meer GOT, en dan kun je ze natuurlijk ook niet zo snel en betaalbaar in het Engels vinden dus dan maar als ebook op de mobiel (e-reader is stuk)
Ik heb alleen seizoen 3 nodig. 1 en 2 heb ik al gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
gegooid? waarom zou je hem wegdoen? Ik ga alles opnieuw kijken voor seizoen 4 begint.
Ben nu de boeken op mijn foon aan het lezen, kon gewoon niet wachten tot meer GOT, en dan kun je ze natuurlijk ook niet zo snel en betaalbaar in het Engels vinden dus dan maar als ebook op de mobiel (e-reader is stuk)
Deel 1 en 2 in softcover zijn al uit en kosten ca 9 euro per stuk. Heb de hardcover in bestelling. Die komt eind dit jaar en dat zijn dan de eerste 6 delen van een 12 delige serie. De rest komt april volgend jaar. Die kosten 25 euro per stuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zag vanmiddag 1 van de strips liggen in de plaatselijke winkel, Maar niet gekeken hoe duur ofzo
Ik vind het niet erg om een eind te rijden, maar door de weeks heb ik alleen 's avonds tijd omdat ik 40 uur per week werk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Geef maar een usb stick zet ik het er wel even op, doe ik morgen ook al met Game of T voor iemand.
e-readers zijn ook nog niet goed en betaalbaar in kleur te krijgen.
damn 25 euro, strips worden steeds duurder. Maar ik wist niet dat ze hier ook al strips van hadden toch maar eens opletten dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Silfen het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 in softcover zijn al uit en kosten ca 9 euro per stuk. Heb de hardcover in bestelling. Die komt eind dit jaar en dat zijn dan de eerste 6 delen van een 12 delige serie. De rest komt april volgend jaar. Die kosten 25 euro per stuk.
Ik heb deze besteldquote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
damn 25 euro, strips worden steeds duurder. Maar ik wist niet dat ze hier ook al strips van hadden toch maar eens opletten dan.
Maar dit zijn de kwaliteitsverhalen natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef drakin het volgende:
Die leest mijn zoon wel, ik niet echt meer.
O ja de Friese DD, die vond ik heel leuk. Heb ook de Drentse een keer zien liggen en helaas geen tijd om in t kieken gehad. Maar volgens mij ging het in die versie over bruine bonen.
Er zijn een heleboel kwaliteitsverhalenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dit zijn de kwaliteitsverhalen natuurlijk.
Niet zoals dezequote:Op maandag 24 juni 2013 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel kwaliteitsverhalen
Over een paar jaar kom ik ze vast wel ergens bij de kringloop tegen.
Ik had het over die specifieke boeken, dat zijn niet de standaard DD verhalenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
Tja wat jij als kwaliteitsverhaal ziet zie ik weer in andere strips. Het is best mooi, maar het heeft mijn persoonlijke voorkeur niet.
DD is hier gewoon even lezen en wegleggen, leuk maar meer ook niet.
Maar andere strips zoals DD verzamel ik weer.
Kwaliteit vind ik weer de strip Siegfried van Alex Alice, zo mooi!
Ik ben saaier hoor ben maar niet bangquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Wat voel ik me saai vergeleken met jullie hobby's.
Ik vind lezen leuk, films kijken, suftuthandwerken, en geocaching. Maar ik ben met niks echt heel actief.
Sands, valt jouw telefoon niet gewoon onder fabrieksgarantie (of hoe dat ook heet)?
Wees maar niet bang.quote:
Kun je op internet geen bewijs verzamelen van meer van zulke gevallen?quote:Blijkbaar vinden ze bij een telefoon dat fabrieksgarantie pas telt als hij spontaan ontploft ofzo?
Ben maar niet bang dat ik me nog een keer daarmee vergisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
[..]
Kun je op internet geen bewijs verzamelen van meer van zulke gevallen?
Heel goed, Sands! Gaat wel lukken met die inschrijvingen, vermoed ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld [ afbeelding ]
Nu maar hopen dat er genoeg inschrijvingen zijn
Jij wil het ook hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel goed, Sands! Gaat wel lukken met die inschrijvingen, vermoed ik.
Ik ben fan van het eerste uurquote:
Ik ook want sommige van mijn losse albums zijn versletenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben fan van het eerste uurNouja, sinds 1992. Die verhalen van Don Keno Rosa zijn meesterlijk, hoopte al jaren dat die nog eens in een bundel zouden verschijnen. Heb die aanbieding in het Donald Duck-topic op FOK! ook nog gepromoot, maar ik denk dat het wel gaat lukken met de uitgave.
Hardcover editie is 25 euro inderdaad, softcovers zijn ¤ 8,95. Boeken zijn hier te vinden: Dark Dragon Booksquote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
damn 25 euro, strips worden steeds duurder. Maar ik wist niet dat ze hier ook al strips van hadden toch maar eens opletten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |